Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Am montat recent o priza de bricheta cu prindere pe ghidon. Releul si siguranta le-am fixat sub sa, in zona bateriei. Nu am gasit alta modalitate de a conecta firul de pornire a releului la contact, decat din cutia de sigurante. Nu sunt sigur ca am procedat bine si va intreb daca exista vreo mufa in zona de la care sa iau tensiunea de pornirea a releului dupa ce pun contactul.

e corect cum ai facut.

unii isi iau comanda de pe firul de + de la pozitie cu un conector de genul:

post-18136-0-73302100-1400831308_thumb.jpg

 

dar conectorul ala e un mare caca pe care toti il includ in kiturile electrice dar dupa ce ai pus pe un fir conectorul respectiv se rupe camasa si tot stresul este preluat de o zona minima neelastica si in timp se rupe cablul respectiv.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Paul!

Eu am renuntat din prima la conectorul ala dubios.

eu m-am prins mai tarziu - mai am vre-o doi inca in instalatie dar cand ajung in zona respectiva ii arunc la ma'sa.

daca tot despicam in zona instalatiei electricei la mobra - a amintit cineva mai demult de "cunoscuta" problema cu conectorul verde din spatele radiatorului ... cred ca este vorba de fapt de mufa galbena care obisnuieste sa corodeze:

post-18136-0-03446400-1400832337_thumb.jpg

 

cand dati jos cutia filtrului nu uitati de "igiena instalatiei electrice" - curatire + vaselina siliconica (buna la toate).

o sa ma uit sa vad ce trece pe acolo dar am o presimtire ca are legatura cu alimentarea farurilo.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine la 1,90 singurul parbriz care-mi elimina turbulentele este cel scurt (sport) original de la suzuki pe cea mai joasa pozitie. Si pentru locul din spate este mai confortabil cu parbrizul asta scurt din ce spune sotia. Trebuie in schimb sa ai ceva mai inalt sau macar cel original pentru mers iarna pe temperaturi negative.Acum tine si de preferinte ca mie nu-mi place sa ma uit prin el si prefer vantul curat in locul turbulentelor din casca

Este si asta o solutie, dar mai nasol cu gazele, vantul si ploaia pe care le iei pt toate in piept. 2-300 km prin jurul casi merge, dar la drum lung, 6-700 devine obositor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parbrizul scurt arunca mare parte din vant si nu-l iei direct in piept. Mult mai mult ma oboseste zgomotul ala mare din casca.

In rest cu insectele ai mare dreptate :( cam stergi viziera la maxim doua opriri iar pe ploaie adio mers cu viziera deschisa.

Tine mult de preferinta!

Cu o geaca de tip "mesh" foarte ventilata este si pacat sa te ascunzi in spatele parbrizului si sa suferi de cald cand poti foarte bine sa te bucuri de vremea frumoasa si de curentul de aer si implicit de racoare.

Merge si in ture de 900-1000 dar sa nu o arzi vitejeste la peste 130-140 ca seara te doare gatul

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zgomotul ma sacaie si pe mine, dar nu se rezolva decat cu un parbriz foarte inalt, la inaltimea ochilor, deci privirea prin parbriz. Daca este si reglabil la plimbari usoare, sau forestier il cobori si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutie de parbrize: ma bag si eu.

Am avut prima versiune de la Bogdan: buna treaba. Dar iesind pe off alea distorsionau exact in fata motocicletei si era deranjant. La drum, la 80-90 la ora, cred ca as fi putut fuma pe motor in mers.

A doua varianta a fost sa imi pun suportul de la MadStad cu parbrizul original: bun dar apareau ceva turbioane la pozitia ridicat la maxim si dat catre mine. Mici dar apareau. Minus: arata mobra ca dracu ca e impins parbrizul in fata de zici ca e detasat de motor. Alt minus: pe fooroad, daca nu il dai in pozitia de jos zdrangane.

A trei varianta: am pus MRA pe suportul de la MadStad. Mi s-a parut cea mai buna optiune. Parbriz sub unghiul de vedere, turbioane putine, liniste. Minus: zdrangane ca dracu pe off. Alt minus: oricum puneam parbrizul ca sa nu am turbioane pe casca, ramanea gaura intre el si carene si pe acolo venea un curent de aer care ma atingea direct pe gat. Deranjant.

A patra varianta: am dat jos suportul de la MadStad si am pus MRA pe suportul original de parbriz, ridicat in asa fel incat ultimele doua gauri se prind de motor. Ideal. Liniste, parbriz aproape de motor (se pe mobra se vede ca si cum exista spatiu intre parbriz si motor dar din fata motorului nu se vede asa). Nici un turbion care sa ma loveasca nicaieri. La 80-90 merge si cu botul castii ridicat fara sa imi dea capul pe spate. Curent de aer constant. Aerisirea de pe partea de sus a castii primeste aer. Nu zdrange pe off. Vad foarte bine peste el. Daca ies pe off si merg mai mult imi cobor deflectorul de tot si e ok. Se vede bine prin el. Un mic minus: il vad ca vibreaza cand sunt denivelari. Dar din cauza ca nu zdrangane e minor minusul.

Acum astept cu interes sa imi vina casca noua sa vad daca afectea cu ceva ciocul ala.

 

LE: Bogdane, astept sa vad un sistem de-al tau de miscat parbrizul. Sa vad daca zdrangane.

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unul reglabil este SF pentru mine, n-am indemanare sa-l fac si nici nu cred ca ar rezista pe drumurile si potecile pe care merg eu.

Varianta in care atunci cand da ghiocelul pun parbrizul scurt si cand da inghetul pun parbrizul touring de la puig se potriveste momentan cu preferintele mele.



@vrajitoru
La mine nu a rezistat suportul de plastic + parbriz givi in pozitia maxim sus montat cu 4 suruburi si s-a rupt. Sunt curios cum rezista la tine in doua suruburi. Folosesti de mult varianta asta?

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@florin.radu: De un sezon. Se al meu e MRA. Adica exact ca ala original (ca dimensiuni) dar cu un deflector in plus. Ce s-a rupt? H-ul ala de plastic care tine parbrizul? Eu de aia nu am vandut MadStad-ul inca. Sa am rezerva. Desi arata ca regina Aliens cu suportul ala.

 

@bogdan harea: sa stii ca un deflector din ala face minuni! Ala rupe turbioanele si unifica flowul de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma scuzati ca intrerup firul expunerilor - cine vrea sa testeze am un MRA in cutia cu resturi.

:D

On topic pe scurt ca mi-i cam lene sa scriu - la mine (177cm) varianta cea mai oki pe suportul standard (o gaura la vedere) a fost MRA-ul si oras si touring.

de aia l-am si cumparat pe al doilea (care e acum la vanzare - va reamintesc sa nu cumva sa uitati daca doriti sa testati) DAAR merge ca piula pe suportul madstand ca este prea departat de pupitru si prin urmare varianta cea mai oki pe suportul madstand a fost parbriz standard pentru oras si la touring - "termopan" HM (adica harea made).

am vrut neaparat madstand pentru ca am dorit reglaj sus/jos si fata/spate.

 

si a fost si o perioada cand mergeam fara parbriz si a fost si aia interesanta :D (incepi sa apreciezi orice parbriz - indiferent de marime).

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan harea: sa stii ca un deflector din ala face minuni! Ala rupe turbioanele si unifica flowul de aer.

 

+1 - si eu am original cu deflector, si dupa ce l-am inclinat inspre mine cu un distantier la prinderile de jos nu mai am nici o treaba.

 

Azi am fost cu motorul la verificat joc de supape, m-am speriat degeaba ca trebuie sa stau cu motorul desfacut cateva zile pana vine pastila - jocurile erau aproape la mijloc in plaja data in manual la amandoi cilindrii deci nici o problema, tps-ul la mijloc, facut si tbs, am schimbat si antigelul cu ocazia asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala original trebuie inclinat putin pentru ca e curbat in partea de sus inspre fata. La MRA nu mai exista acea curbura si nu mai trebuie inclinat suportul.

Si @ivanp: e foarte clar. Eu am 180 asa ca l-am mai ridicat cu vreo 5 cm (cu doua gauri la vedere) si e bine si pentru mine acum.

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost cu motorul la verificat joc de supape, m-am speriat degeaba ca trebuie sa stau cu motorul desfacut cateva zile pana vine pastila - jocurile erau aproape la mijloc in plaja data in manual la amandoi cilindrii deci nici o problema, tps-ul la mijloc, facut si tbs, am schimbat si antigelul cu ocazia asta :)

cati km sunt la mobra? (la mine tot nu imi vine sa ma apuc sa desfac - 60k km si inca nereglat jocul :D)

s-a verificat si ca TPS-ul trece pe pozitia de sus la 1700-2000 de ture?

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cati km sunt la mobra? (la mine tot nu imi vine sa ma apuc sa desfac - 60k km si inca nereglat jocul :D)

s-a verificat si ca TPS-ul trece pe pozitia de sus la 1700-2000 de ture?

stima,

paul

Aprox 63k am acuma.. e mult de dat jos si pus inapoi, dar nu e o operatiune asa complicata pana la urma. Si merita facuta ca sa stai linistit.

 

TPS-ul l-am verificat doar la relanti.. o sa verific si daca o ia in sus la 1700-2000, ma gandesc ca asta pot sa fac si eu acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprox 63k am acuma.. e mult de dat jos si pus inapoi, dar nu e o operatiune asa complicata pana la urma. Si merita facuta ca sa stai linistit.

asa-i. dar mi-e cam lene si ma enerveaza ca nu arata semne - gen pornire grea la cald.

 

TPS-ul l-am verificat doar la relanti.. o sa verific si daca o ia in sus la 1700-2000, ma gandesc ca asta pot sa fac si eu acasa.

da. doar trebuie pusa in dealer mode. vezi ca liniuta aia are o latenta pana misca sus dupa ce ai atins pozitia buna - trebuie sa tragi de acceleratie cu "cel mai mare" simt.

 

ps - isi mai batea capul pe aici cineva cu distribuitor de nul - am vazut din asta la hornbach:

post-18136-0-60584800-1400863830_thumb.jpg

 

care cred ca face treaba cu brio si apoi poate fi prins cam de orice.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@florin.radu: De un sezon. Se al meu e MRA. Adica exact ca ala original (ca dimensiuni) dar cu un deflector in plus. Ce s-a rupt? H-ul ala de plastic care tine parbrizul? Eu de aia nu am vandut MadStad-ul inca. Sa am rezerva. Desi arata ca regina Aliens cu suportul ala.

Da despre H-ul ala este vorba

 

Azi am fost cu motorul la verificat joc de supape, m-am speriat degeaba ca trebuie sa stau cu motorul desfacut cateva zile pana vine pastila - jocurile erau aproape la mijloc in plaja data in manual la amandoi cilindrii deci nici o problema

 

Nu va mai complicati fratilor cu verificatul supapelor ca munciti degeaba si pierdeti aiurea banii si timpul.

Jocul se micsoreaza pana cand supapele raman articulate si pierde compresie la rece.

Cu alte cuvinte porneste intr-un piston la rece si la scurt timp pleaca si al doilea. Atunci trebuie umblat la supape si refacut jocul.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a. doar trebuie pusa in dealer mode. vezi ca liniuta aia are o latenta pana misca sus dupa ce ai atins pozitia buna - trebuie sa tragi de acceleratie cu "cel mai mare" simt.

 

Am verificat azi dimineata TPS-ul la acceleratie.. liniuta o ia in sus doar cam la 2700-3000 de ture. E problema mare ca nu urca de la 1700? Ieri dupa sincronizarea clapetelor (TBS) nu mi s-a parut ca ar fi o diferenta prea mare dar azi dupa ce am facut vreo 450 de km in diferite conditii de drum si trafic pot sa zic ca se simte bine, merge mult mai frumos motorul pe ansamblu :D

 

Poza din excursie:

post-9248-0-39069500-1400965879_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TBS - depinde de cat de desincronizat era inainte de sincronizare. cat era diferenta intre cei doi cilindri?

in principiu - daca tbs e desincronizat - vibratii mai mari (:D cel mai fain le vezi pe oglinda sau pe capatul de sus al parbrizului) si relanti instabil - il simti cum variaza.

daca relanti variaza usor - e primul semn ca incepe sa se desincronizeze.

TPS corect sincronizat - trage mai rotund de mai jos - poti merge cu el in sarcina de la ture mult mai joase.

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu trebuie sa mergi pana acolo. O iei pe malul Argesului dupa ce a plouat bine si le gasesti la fel de adanci, mai dese, nu asa de lungi si cu apa mult mai murdara dupa ce trec camioanele de la balastiere. Fundul destul de aderent sa nu ramai inpotmolit.



... impotmolit...scuzati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...