Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

top-case-ul e in fabricatie... avand in vedere ca e "vag" extragabaritic, nu sunt sigur ca ma voi lauda cu el in mod public. :-)

:D macar o sa te recunoasca lumea cand circuli cu el.

ce dimensiuni ti-ai ales? prinderea se face pe vechea placa existenta (givi monokey)?

 

stima,

paul

» Post actualizat in 23 Feb 2015 09:35

LE - mi-ai raspuns pe privat - merci!

:D

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce nu mi a placut la Vstrom este acelasi zgomot mizerabil si mers neregulat al motorului de Suzuki in general , atat in relanti cat si in mers si de asemenea cutia de viteze usor imprecisa.

Insa suma calitatilor ei invinge micile imprefectiuni si de aceea consider ca e cea mai buna alegere pe care o poate face cineva dintre toate motocicletele din categoria si capacitatea ei.

P.S. : am expus exclusiv parerea mea!!! In rest sa aveti drumuri bune si fara evenimente!! :)

salut.

inceraca un set nou de bujii un filtru aer curat si o sincronizare ca la carte. poate si supapele daca are oarece km. o sa fii surprins de cat de rotund se invarte motorasul asta reglat cum trebuie. la cutie e posibil sa nu ii placa uleiul pe care il are. incearca un semisintetic 10w50. de preferinta Motul (ala ii place cel mai mult) da nu e obligatoriu. drumuri bune sa ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg eu ce spui tu , dar ce zic eu e altceva . E vb de mersul in general al oricarui motor de suzuki . Cum a spus un coleg mai sus " se aude ca o masina de cusut". Corect el se aude rotund dar în felul lui. Problema este ca motocicletele merg in ture f mari si proiectantii nu au reusit sa le faca sa meargă la fel de rotund si la relanti si in 10000ture. Se pare singurul care totusi a reusit sa conceapă distributia aerului si benzinei f bine astfel incat motorul sa sune bine on orice turatie este Honda. Despre asta vb.

» Post actualizat in 23 Feb 2015 15:23

Si apropos de Motul . Cred ca e uleiul preferat al oricarei motorete. Din cate m am documentat este cel mai vechi fabricant de uleiuri ptr motociclete si in general ptr masini de curse. El s a nascut sa zicem asa in SUA si mai apoi a fost vandut in Franta (producătorul). Si din ce avem cel putin pe piata romaneasca nu prea ii egalează calitătile vreun alt producator . :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 23 Feb 2015 15:23

Si apropos de Motul . Cred ca e uleiul preferat al oricarei motorete. Din cate m am documentat este cel mai vechi fabricant de uleiuri ptr motociclete si in general ptr masini de curse. El s a nascut sa zicem asa in SUA si mai apoi a fost vandut in Franta (producătorul). Si din ce avem cel putin pe piata romaneasca nu prea ii egalează calitătile vreun alt producator . :)

Uite ca mai sunt persoane care sunt de aceeasi parere.

Cand ii mai aud pe unii care zic ca motul e panarama si recomanda ca sa se bage:putoline,motorex si alte uleiuri "aromate" pentru facut salate,incep sa rad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ca mai sunt persoane care sunt de aceeasi parere.

Cand ii mai aud pe unii care zic ca motul e panarama si recomanda ca sa se bage:putoline,motorex si alte uleiuri "aromate" pentru facut salate,incep sa rad

Salve,

Pe aici cel putin nu cred ca are cineva o parere proasta despre motul ... nici 5100 si nici 7100 (10w40 sau 10w60).

(eu dupa cativ ani buni de 7100 cu folosit 10w40 iarna si 10w60 vara, dupa ce am gasit Jaso MB doar la Ipone si pus intr-un scuterache din pura curiozitate o sa testez si un 10w60 pe dl - vedem cum se comporta).

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit un schimb 5100, unul 7100 si unul 300v pe sv650 (same shit) , cu 7100 m-i s-a parut ca a mers cel mai bine cutia. 300v-ul il consuma foarte repede, dupa 1500 km am trecut inapoi la 7100.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rolul uleiului intr un motor este de a forma un film lubrifiant intre piesele aflate in miscare ale unui motor. Un ulei bun face ca motorul sa se uzeze f putin intr un anumit nr de km. Ca sa putem face diferente ar trebui sa putem folosi diferite uleiuri intr un fel de motor si dupa un anumit nr de km să măsurăm uzura motorului. Si asa putem face diferenta intre uleiuri care e mai bun sau nu, restul sunt doar supoziții. De aceea etalonul sunt materialele scrise de specialitate de care ar trebui sa tinem cont, ele făcând aceste teste....restul ca ne mai trezim cate unul care chipurile stim ,am auzit noi ca nu e bun , ca nu stiu ce zgomot are motorul sau mai stiu eu ce...e doar un motiv sa fim gigi contra. Ar fi culmea ca eu un biet motociclist sa contrazic un mare producator de uleiuri cu ingineri care fac tot felul de teste la elaborarea unui ulei ca vezi doamne nu e bun. Numai bine !!

» Post actualizat in 24 Feb 2015 19:49

Su mai e o probléma. Un ulei super performant folosit la un motor care mű e conceput sa foloseasca ágra formula va da da rezultate proaste....dar asta nu ca e uleiul prost ci ám alles női formula gresită. Acum nu stiu daca am inteles bine, pai daca te apuca sa bagi mitul 300v intr un motor de v strom....mare greseală. Ala e un ulei foarte bun avand calitătile specifice unui motor de viteza nu de ce avem noi. Este foarte subtire ptr a ajunge rapid la presiune specifica unui motor cu ture de 10000-12000 . Daca il pui intr un motor de v strom nu ai sa constati decat ca se consuma. Inca odata repet chiar daca un ulei este cel mai bun nu inseamna ca se potriveste motocicletei tale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit un schimb 5100, unul 7100 si unul 300v pe sv650 (same shit) , cu 7100 m-i s-a parut ca a mers cel mai bine cutia. 300v-ul il consuma foarte repede, dupa 1500 km am trecut inapoi la 7100.

cu 300v ai aruncat banii pe apa Sambetei ...

a fost uleiul cu care am facut primul schimb ... l-am scos dupa 1000 km. nu il consuma transalpul dar nu imi placea cum se auzea motorul cu el. l-a catalogat ca si ulei racing - te dai cu el 1000km si faci schimbul.

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi aduc aminte de un experiment facut de mine acum multi ani. Doar ce aparuse uleiul Aral , care formula e ce mai buna?! Fireste 0w ca e fullsintetic. Ptr ca lucram cu ele zic hai sa bag si eu repede la Dacia mea de atunci , merita si ea saraca. Zis si facut ...cand pornesc motorul dupa ce am pus uleiul mult laudat ce sa vezi nu se mai stingea becul la ulei si nici nu mai urca manometrul uleiului neam....Ce sa fie?! era prost oare uleiul Aral? Descoperisem eu asta?! Marele savant din mahala?! Oare toti nemtii din fabrica aia or fi fost cu totii prosti?! Cam nu prea....de fapt uleiul 0w este un ulei destinat exclusive motoarelor de super viteza cum ar de BMW( autoturisme) unde lagarele dintre piesele din miscare sunt f mici si cu pompe de ulei de mare debit sa faca fata cand turai motorul rapid....uleiul sa poata urca rapid pe rampa. Apai eu Dacia aia cu ditamai distantele intre cuzineti si tot asa trebuia un ulei cat mai gros cum se stia ca e 20w.

Morala e simpla trebuie sa folosim un ulei adecvat tipului de motor pe care il avem chiar daca alt tip de ulei e mai performant decat cel recomandat. :)


» Post actualizat in 24 Feb 2015 20:01

sau correct cum a scris colegul 300v este ulei racing....n are ce cauta in v strom.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) pacat bre Emiliano.

dar pana la urma bine ca esti fericit cu uleiul ce il folosesti acum.

eu mai am o pasarica cu bardhal dar inca nu am vazut prin tm si-s comod tare ca sa il fac efort sa comand de pe net ... dar mai e vreme.

 

numai bine,

paul

» Post actualizat in 24 Feb 2015 20:12

Astazi am vopsit capatul de la toba, protectia termica pentru pasager si am taiat putin din capatul ala. https://www.youtube.com/watch?v=qe8aBksiurY

tu doar te lauzi?

(va video-ul e private ... la mine cel putin asa scrie).

 

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista clar diferente intre motul 10w40 ce se gaseste pe piata din RO fata de ce se gaseste pe piata din DE. V stromului meu ii place sa inghita uleiu asta din RO. Deja e stresant sa tot ma uit pe gemulet daca mai e sau nu zeama in motor, bine ca nu tre sa scoatem joja :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista clar diferente intre motul 10w40 ce se gaseste pe piata din RO fata de ce se gaseste pe piata din DE. V stromului meu ii place sa inghita uleiu asta din RO. Deja e stresant sa tot ma uit pe gemulet daca mai e sau nu zeama in motor, bine ca nu tre sa scoatem joja :)

eu nu am sesizat acele diferente ... este adevarat ca a mers doar 2 schimburi cu ulei motul din DE. si nu, nu consuma asta de RO deloc. nici mers linistit si nici mers "blana".

or avea gusturi diferite mobrele.

aici vorbim de schimburi la 5k, 5k+ km - corect? ... ca nu s-a zis de la inceput :D.

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, pe youtube am setat sa il bage direct la private, acum merge.

cel putin pe camera se aude mai fain decat imi amintesc eu sunetul clasic de dl.

 

:))) brake o sa te iubeasca ca el era curios de modificarea asta.

numai sa ii dai lungimea putzii aleia ca din cate stiu eu daca o tai de tot o sa scoata un ssssssisssaiiit

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu am sesizat acele diferente ... este adevarat ca a mers doar 2 schimburi cu ulei motul din DE. si nu, nu consuma asta de RO deloc. nici mers linistit si nici mers "blana".

or avea gusturi diferite mobrele.

aici vorbim de schimburi la 5k, 5k+ km - corect? ... ca nu s-a zis de la inceput :D.

bafta,

paul

Si la mine a mers bine cu Motul5100 10W40 de la Ciclop - in 2011 cu 2 schimburi, dar cel luat in 2012 tot de la Ciclop era mai naspa. Bidoanele si etichetele erau 100% la 100% identice si cele din 2011si cel din 2012.

Schimbul la 5-6k sau mai repede daca a stat peste iarna.

 

Eu nu ma mai risc cu ulei cumparate din RO. Castrolul la Louis e 30EUR, pret bun.

Editat de emilian_rks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ehee,maestre a venit si brake.Sa zica cum ,ce si cat a taiat.altii au taiat si in interior.deci,xsebi cum e.ai taiat asa la intamplare sau ceva mai tehnic.asta vreau sa fac saptamana asta ,.ast un rasp .ms .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve,

Pe aici cel putin nu cred ca are cineva o parere proasta despre motul ... nici 5100 si nici 7100 (10w40 sau 10w60).

(eu dupa cativ ani buni de 7100 cu folosit 10w40 iarna si 10w60 vara, dupa ce am gasit Jaso MB doar la Ipone si pus intr-un scuterache din pura curiozitate o sa testez si un 10w60 pe dl - vedem cum se comporta).

 

numai bine,

paul

Ipone am eu acum in tdm.Asa a venit din italia.

As mai baga,dar se gaseste cam greu la noi in tara asa ca la primavara ma simt nevoit sa trec pe 7100.

Scuzati off topic-ul.

 

Ca sa revin la un subiect comun topicului,are careva de vanzare niste handguarduri de vstrom???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ehee,maestre a venit si brake.Sa zica cum ,ce si cat a taiat.altii au taiat si in interior.deci,xsebi cum e.ai taiat asa la intamplare sau ceva mai tehnic.asta vreau sa fac saptamana asta ,.ast un rasp .ms .

Capatul si protectia cu ce le ai vopsit .un coleg a sablat capacul .tu cum ai facut. ast cele 3 raspnsuri.ms ,sanatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa revin la un subiect comun topicului,are careva de vanzare niste handguarduri de vstrom???

cu alea de 650 e un pic mai greu - de noi cred ca varianta cea mai ieftina era ebay - 60 eu aprox. stiu ca si userul mexycanul are preturi bune la OEM - eventual un PM pentru un pret?

cu alea de 1000 cresc sansele ca sunt incluse dar daca le gasesti nu au conectica - suruburi, distantiere si ce mai e pe acolo.

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capatul si protectia cu ce le ai vopsit .un coleg a sablat capacul .tu cum ai facut. ast cele 3 raspnsuri.ms ,sanatate.

Capacul si protectia le-am matuit cu hartie abraziva de 1000, apoi cu cea de 2000. Vopsite cu un spray negru care rezista pana la 300 de grade celsius. Cu taiatul e alta faza, am luat centimetru cu centimetru pana mi-a placut cum suna, apoi am taiat si oblic. Poti experimenta cum vrei doar e sub capac, daca nu iti place cum suna poti suda oricand la loc bucata taiata.

post-68410-0-11808700-1424837304_thumb.png

 

Chiar nu are nimeni poze cu instalatia de uns lantul? Am gasit ceva pe net dar poate e careva pe-aici mai ingenios si a gasit o metoda mai buna :)

 

Mai dupamasa am sa pus si poze cu capacul si protectia montate, acum sunt in cautare de suruburi, cele originale le-am distrus cu freza.

Editat de xsebi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...