Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Da, se poate suda cu betze ABS (eu acum vre-o 2 ani am gasit la praktiker - sunt negre) si cu aparat de lipit din ala nepretentios gen http://www.mustash.ro/aparate-de-lipit/1055-aparat-pentru-lipit-sarma-sma.html doar ca ala al meu avea capatul ca o surubelnitza si mi se pare ca poti modela mai usor ABS-ul topit cu o forma de surubelnita.

 

numai bine,

paul

Mersi inca o data!

 

Toate cele bune,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! Pe unde pot gasi si eu un suport pt bagaje laterale la un pret decent? Am gasit pe la 200€ dar mi se pare cam multicel pt 3 tevi de fier

Sau mai bine zis de pe ce site-uri va luati voi accesoriile pt stromuri

salut, Vishule! eu mi-am luat de la heavy duties cu 85 euro

» Post actualizat in 31 Oct 2015 23:49

salut, Vishule! eu mi-am luat de la heavy duties cu 85 euro

cu genti cu tot m-a costat 450 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Aveti idee de la ce o fi crapatura din poza?..o fi de la off road (soft off road) sau o fi strans prea tare mecanicu surubul cand a mesterit la mobra?..sau ambele?

 

Se poate repara cu sudura plastica si sa si tina?

 

Vreau sa vopsesc aparatoarea si masca fata. Cum gasesc codul de vopsea sa fie ca vopseaua originala?

 

attachicon.gifIMAG3088.jpg

 

Multumesc,

Mihai

teoretic nu se poate crapa de la strans ca are piuluta cu limitator. asta daca nu s-a pirdut cea originala si s-a pus una normala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teoretic nu se poate crapa de la strans ca are piuluta cu limitator. asta daca nu s-a pirdut cea originala si s-a pus una normala.

 

Mersi Fabio! Azi dau jos aparatoare sa vad ce e acolo.

» Post actualizat in 02 Nov 2015 16:27

 

Mersi Fabio! Azi dau jos aparatoare sa vad ce e acolo.

Daca bine vad pe o parte e rupta clema, nu?

post-40775-0-53066000-1446481607_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, Vishule! eu mi-am luat de la heavy duties cu 85 euro

» Post actualizat in 31 Oct 2015 23:49

cu genti cu tot m-a costat 450 euro

Ms meme. In iarna asta intentionez sa iau si eu de la ei suportul si posibil si cutiile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut dragi Vstrom-isti. Fiindca sezonul este aproape gata pentru turele lungi, care-mi plac la nebunie, stau si ma perpelesc cu o gramada de ganduri. Am un Transalp PD10 '97, sunt multumit de el in ce priveste fiabilitatea, dar puterea cam lasa de dorit. Singur in sa isi arata firea naravasa cand tragi de capastru, dar cu pasager in spate cam transpira rau de tot, chiar gafaie uneori, la urcare. Din acest motiv ma cam bate gandul la o schimbare, chiar daca dansul se cam supara, dar asta este, ii trece, la alt proprietar. Ma gandeam la un VStrom de 1000, avand in vedere ca sunt tot timpul cu pasager.

Asadar va cer parerea avizata pentru acest model, VStrom DL 1000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut dragi Vstrom-isti. Fiindca sezonul este aproape gata pentru turele lungi, care-mi plac la nebunie, stau si ma perpelesc cu o gramada de ganduri. Am un Transalp PD10 '97, sunt multumit de el in ce priveste fiabilitatea, dar puterea cam lasa de dorit. Singur in sa isi arata firea naravasa cand tragi de capastru, dar cu pasager in spate cam transpira rau de tot, chiar gafaie uneori, la urcare. Din acest motiv ma cam bate gandul la o schimbare, chiar daca dansul se cam supara, dar asta este, ii trece, la alt proprietar. Ma gandeam la un VStrom de 1000, avand in vedere ca sunt tot timpul cu pasager.

Asadar va cer parerea avizata pentru acest model, VStrom DL 1000.

Care model? Cel nou sau cel vechi?

Daca e vorba de ala nou ... e boboc.

Daca e vorba de ala vechi ia legatura cu @serguiq sau @adrian_cristea ca ei au si le-au folosit intensiv si pot sa iti dea detalii mai multe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul vechi: probleme cu statorul care se tot arde (cred ca unul dintre cei pomeniti de Kalator e la al treilea stator), rotorul de pe care se dezlipesc magnetii, oala de ambreiaj care face zgomot ca la balamuc si roata spate care nu e aliniata bine (pinionul fata nu e in acelasi plan cu pinionul spate) datorita unui distantier prost proiectat.

La cel nou, deocamdata lumea are probleme cu oala de ambreiaj, care se pare ca e aceasi!

Sincer, KTM 1050 adventure care e cam la aceasi bani mi se pare o alegere mai buna.

 

 

Salut dragi Vstrom-isti. Fiindca sezonul este aproape gata pentru turele lungi, care-mi plac la nebunie, stau si ma perpelesc cu o gramada de ganduri. Am un Transalp PD10 '97, sunt multumit de el in ce priveste fiabilitatea, dar puterea cam lasa de dorit. Singur in sa isi arata firea naravasa cand tragi de capastru, dar cu pasager in spate cam transpira rau de tot, chiar gafaie uneori, la urcare. Din acest motiv ma cam bate gandul la o schimbare, chiar daca dansul se cam supara, dar asta este, ii trece, la alt proprietar. Ma gandeam la un VStrom de 1000, avand in vedere ca sunt tot timpul cu pasager.

Asadar va cer parerea avizata pentru acest model, VStrom DL 1000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cate probleme mi-ati expus acum, parca imi vine sa stau in banca mea. Imi aduc minte de niste colegi de pe forum, parca mergeau la NordKap, era si @zece de rosu parca. Unuia i-sa defectat ceva pe la Vstrom, pe drum. Mai cercetez, si fac o alegere pana la urma. Iarna-i lunga, omatu-i mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da leule, eu eram, stator ars si la mine in Finlanda (eu am 650 modelul nou).

Ideea e ca mobra perfecta nu o sa gasesti. Nu te focusa prea mult pe puncte slabe, ci mai degraba alege cu inima, nu o sa dai gres niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa ma coafez cu o mobra cu (sase) cai (frumosi) mai multi, si cilindree. Merg numai cu pasager si Transalpul nu face fata la ture lungi, asa cum as vrea. depasiri anevoiose, urcari gafaite. In rest merge ca un magar. mai cercetez si aleg. Mersi @zece d rosu.

Editat de kalator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti stiu dorinta, iar ce vrei tu e 100% de la 1000 cc in sus. Asta depinde de buget. Daca vrei tot din categ. Enduro-Touring costa bani multi sa-ti implinesti dorinta de putere/confort la mersul cu pasager/bagaje.

Varianta mult mai ieftina si cu o gama mult mai larga de modele este cea din zona Touring sau Sport-Touring. Aici ai de unde alege si la preturi super bune. Iar confortul cu pasager e la cote inalte.

Din pacate nu mai esti in "Trend" si nu mai ai acel confort psihic de "in afara asfaltului".

Si eu mi-am pus motorul la vanzare tocmai din acest motiv si pe zi ce trece ma gandesc tot mai serios la Sport-Touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut accident. Primul in 14 ani. Undeva prin Malaia pe DN7C intr-o curba. Motorul a derapat pe partea stanga. Eu m-am dus intr-o masina (umar luxat si julituri), pasagera s-a dus pe spate burta (julituri), iar motocicleta ...avarii minime, dar scumpe Politia a decis cauza: o emulsie pe sosea. Parbrizul vario MRA s-a spart (am ramas doar cu partea de sus variabila) A crapat de la suruburile de prindere la impact, Top case-ul spart (nu stiu cum si de ce) oglinda rupta si semnalizator rupt (doar carcasa de plastic neagra). A si sidecaseul julit. In rest nimic. Aveti de vanzare sau idee de unde sa iau carcasa de plastic neagra semnalizator stanga, un parbriz vario si un sidecase la pret decent? Parbrizul l-am repus pe cel original dar ma sufla vantul rau in fata cu el.

Multumesc mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult. Suntem bine. Putea fi rau rau, dar nu am avut viteza. Am pierdut mult timp cu acte, procurori politie sperietura si am acumulat multa ura fata de CNADNR sau cine administreaza soselele in tara asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma uit diseara ce carcasa mai am pe acasa ca parca mai era una.

 

bafta,

paul

Este pentru dreapta fata sau stanga spate. dar mai cred ca cu un pic de pilit o ridicatura si daca poti sa traiesti ca are santul de scurgere apa in partea de sus (oricum nu intra apa in el) merge si pe partea stanga.

daca iti e oki pot sa ti-l trimit si gasim pe cineva care vine la bucuresti ...nu te costa piesa si poate gasim si cu transport gratis.

 

zi-mi daca sa ti-l trimit si poate stii pe cineva de la tm care vine la bucuresti.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...