Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Consumi prea putin curent fata de cat debiteaza statorul(leduri de exemplu in locul becurilor), releul de incarcare trimite surplusul inapoi in stator unde e descarcat in motor sub forma de energie termica, respectiv daca e mai prost consturit pt economie, se prajeste.

 

Nici cum nu i bine. Cel mai bine pare sa fie schimbarea releului de incarcare cu modelul acela cel mai nou si evident ne solicitarea apoi a statorului cu consumatori prea multi.

 

Pai si care-i cea mai buna/sigura varianta? Eu am trecut pe SH775, schimbat tot ce am putut pe LED: becuri H4 far, pozitii, becuri stop (numai semnalizarile or ramas originale). Consumatori suplimentari: proiectoare, manere + sa incalzite (dar saua este folosita foarte rar), GPS, camera, indicator treapta, voltmetru - da, se aduna, dar ar trebui sa fie sub limita alternatorului, care la mai noi de 2009 este de capacitate mai mare. Anul trecut chiar am stat sa le calculez si ieseam sub, dar nu mai am calculele si pe caldura asta mai greu :P.

Teoretic, chiar si cu totul la maxim, nu ar trebui sa suprasolicite nimic - avand in vedere trecerea pe LED.

Confirma cineva mai bun la calcule?

Editat de greenharleyd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu mi-am montat voltmetru... Insa daca nu te uiti la el... Degeaba urla 😂

 

De asemenea leduri pe stopuri si semnalizari. Nu am proiectoare. Manere incalzite f rar folosite. Becuri h4 philips moto ceva. Nu cred ca am suprasolicitat ceva...

Editat de kr3at0r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vom vedea. Săptămâna viitoare aş vrea să vin şi să o verifici, te pot suna mai pe seară ca să discutăm?

Pffff,ai fost la roata de foc? am fost acolo,tipul care a castigat cele doua probe era cu mine,eu l am initiat in tainele motociclismului.pacat ca nu ne am cunoscut.O sa merg si la MAN.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Netul a mers ca p#la, de aia nici nu m-am obosit sa postez ceva. Eu eram cu Catalin (cel cu gixerul modificat, la proba de "muzica"). Pe mine m-ai vazut cu un action-cam pe langa perimetrul de concurs, dar nu ai stiut ca-s eu :D. La MAN nu pot merge, sambata am nunta, duminica ma odihnesc, iar luni o iau din loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Netul a mers ca p#la, de aia nici nu m-am obosit sa postez ceva. Eu eram cu Catalin (cel cu gixerul modificat, la proba de "muzica"). Pe mine m-ai vazut cu un action-cam pe langa perimetrul de concurs, dar nu ai stiut ca-s eu :D. La MAN nu pot merge, sambata am nunta, duminica ma odihnesc, iar luni o iau din loc.

OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general crash-bar-ul Givi da o vibratie/rezonanta la 5000rpm.

 

Dap, dupa mai multe teste, ala e. Amu am strans toate surubele, tot mai am dar foarte putin, pe o plaja de sub 100RPM, face doar zvarrr scurt si gata. Adica trebuie sa dau jos tot crash-bar-ul, ca am senzatia ca de fapt is slabite suruburile din interiorul lui, nu cele care il prin de sasiu.

 

Bun, acum am alta problema: m-am mancat si am schimbat manetele cu unele scurte. Toate bune si frumoase la cea de frana, insa la ambreiaj lipseste bucata care apasa pe senzorul/switch de ambreiaj. Spre surpriza mea mobra porneste fara nici un stres si cu switch-ul neactivat - deci bonus, pot sa pornesc fara sa trag maneta de ambreiaj. Amu intrebarea cheie: oare ce altceva pierd? Care este riscul, pe termen scurt/lung, oricare, daca merg fara sa fie activat switch-ul ala? De pornit porneste normal dar inca n-am iesit cu ea la plimbare, sa vad daca is alte probleme - mai bine intreb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine modifica o sa moto mai bine ,care ati facut?Am gasit geo seat pe la iasi parca si dan din timisoaraVreau pt comfort.

» Post actualizat in 15 Jul 2017 15:46

Aici voiam sa spun de Motovis Ploiesti, unde am facut eu. Nu a functionat pe telefon...

 

So, there it is!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 15 Jul 2017 15:46

Aici voiam sa spun de Motovis Ploiesti, unde am facut eu. Nu a functionat pe telefon...

 

So, there it is!

Multumit de el.eu fac numai pt comfort si clar de aspect,.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, acum am alta problema: m-am mancat si am schimbat manetele cu unele scurte. Toate bune si frumoase la cea de frana, insa la ambreiaj lipseste bucata care apasa pe senzorul/switch de ambreiaj. Spre surpriza mea mobra porneste fara nici un stres si cu switch-ul neactivat - deci bonus, pot sa pornesc fara sa trag maneta de ambreiaj. Amu intrebarea cheie: oare ce altceva pierd? Care este riscul, pe termen scurt/lung, oricare, daca merg fara sa fie activat switch-ul ala? De pornit porneste normal dar inca n-am iesit cu ea la plimbare, sa vad daca is alte probleme - mai bine intreb.

 

 

Mno, hai ca-mi raspund singur: nu mere mai deloc combinatia asta. Cu switch-ul activ permanent mobra merge ca porcu, putere putina si in plus risti sa moara motorul la turatii relativ mici. Deci clar nu-i o solutie, trebuie musai sa revin la maneta originala. Din ce am citit problema este ca la modelele dupa 2007 senzorul respectiv nu este folosit numai la pornire ci este conectat si la ECU, iar daca ECU crede ca maneta de ambreiaj este trasa, va folosi o harta diferita care nu corespunde cu mersul normal. Deci broblem.

Oare stie careva unde gasesc, preferabil cu livrare in mai putin de 2 saptamani, o maneta de ambreiaj de DL650, an 2010, scurta, cu reglaj si care sa aiba si extensia necesara pentru switch-ul minune? Foarte multam de sugestii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu vrei sa mai cheltuiesti mult pune si tu un microswitch pe protectia de vant pe care il actionezi inainte sa dai la automat si pe urma il opresti. Abia nu iti porneste nimeni mobra daca nu stie de switch-ul ala. O poti lasa cu cheia in contact si sa razi de prieteni.

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Aveti idee unde as putea gasi un cric central pt. un V-Strom 1000 din 2014 mai "pamantean" la pret? Tot ce am gasit este peste 200$ si nu prea sunt dispus sa dau atatia bani....

Ma gandesc ca poate stiti pe cineva care vinde, dezembreaza, etc.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu vrei sa mai cheltuiesti mult pune si tu un microswitch pe protectia de vant pe care il actionezi inainte sa dai la automat si pe urma il opresti. Abia nu iti porneste nimeni mobra daca nu stie de switch-ul ala. O poti lasa cu cheia in contact si sa razi de prieteni.

 

E si asta o varianta luata in calcul, dar parca nu ma incanta sa complic si mai mult ceva ce ar fi trebuit sa fie simplu de la bun inceput. Amu imi e din scurt ca urmeaza sa plecam in tura si nu risc modificari netestate. Incerc totusi sa gasesc maneta potrivita, nu de alta dar nu-s convins daca nu cumva ECU foloseste switch-ul ala si la altceva, nu doar la pornire. Desi cam atat cred ca face, cand am iesit sa testez, dupa ce am vazut ca mere ca porcu' am scos mufa de la switch imediat dupa pornire si a inceput sa mearga normal - deci un switch manual ar trebui sa mearga, teoretic.

Mno, mai vad eu - multam de sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Aveti idee unde as putea gasi un cric central pt. un V-Strom 1000 din 2014 mai "pamantean" la pret? Tot ce am gasit este peste 200$ si nu prea sunt dispus sa dau atatia bani....

Ma gandesc ca poate stiti pe cineva care vinde, dezembreaza, etc.

 

Multumesc!

vezi la bogdan harea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lume, lume, un sfat va rog: unde gasesc, din scurt si mai ales la un pret de mega-discount, un set de discuri de frana fata pentru un DL650 ABS, 2010? Am zis ca mai trag de ele asa cum sunt dar nu ma simt deloc impacat sa plec asa la drum lung, asa ca trebuie s-o inghit si pe asta. Multam tare mult de orice pont :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ştiu dacă mai face... » Post actualizat in 17 Jul 2017 20:53Btw, cine mă cazează si pe mine marţi seară în Bucureşti? Sunt cuminte, nu fac în pat, plec devreme.

Cric nu am.

Te astept marti seara. Str Babesti 6 sect 6, 0722646373.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, V-Strom-istilor! 😁

Vin cu o întrebare: ce tip și ce marca de plăcuțe de frână folosiți pentru roata fata (daca e vreo diferență față de cea spate, nu cred) și de unde as putea sa le cumpăr pe cele mai ieftine?

Cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...