Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Daca as fi meserias, mi-as mesteri ceva ca sa pulseze proiectoarele cand dau claxon, ele fiind pe ON in mod normal.

 

S-au ieftinit asigurarile la moto? Ca la auto am luat deja cu 290 lei pe un an (anul trecut 505 lei), la moto am dat 274 lei pe 6 luni.

post-92464-0-11986100-1517651725_thumb.png

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut rideri,

 

Iarna asta vreau sa servisez furca la DL-ul meu si cum nu am cric central si nici cum sa agat partea din fata a mobrei sus vreau sa va intreb care ar fi cea mai ok solutie?

 

Daca pun roata spate pe stander si ridic de sub motorul mobrei cu un cric de tip crocodil (ca in poza de mai jos) e ok?

 

Mersi,

Mihai

Am incercat sa ridic mobra cu cricul crocodil, dar e foarte instabila si se ridica toata nu doar fata cum vreau eu sa pot da jos furca.

 

Ma gandesc sa scot boltul de la motor si sa bag o teava groasa in perete si sa o sprijin pe doua capre.

 

A mai incercat cineva asa? ..e contraindicat?

 

Multam,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca tot vorbim de proiectoare cu led, ma bate gandu sa iau asaceva https://www.louis.de/artikel/led-nebelscheinwerfer-kit-evo-sw-motech/10035281?list=526abf72ea830dd35da1d641b11fa96a
dar am o mare retinere, unde naiba le prind pe crashbaru sw motech astfel incat atunci cand mobra e intinsa pe jos sa nu se fuuta ledurile, nu de alta dar is un pic cam scumpe.
asept idei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai de ce sa o suspenzi(adica o grinda ,ceva) e ideal.daca nu merge si suspendata dar cu mare atentie,am facut si una si alta.

 

Nu am de unde sa o agat asta e problema. :) Incerc asa cum am zis..sper sa mearga.

 

Fabio, tu ce parere ai? Scot boltul de la motor si sa bag o teava groasa in perete si sa o sprijin pe doua capre.

Editat de mihai.ch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O lasi pe cricul lateral si o ridici de galeria de evacuare chiar unde se lateste, cu o bucata de lemn ceva sa nu zgarii evacuarea. Eu asa fac daca sunt nevoit sa fac furca langa eleveator si nu e cric central. Daca pare instabila pune un sac de cartofi :) (sau ceva greu) pe roata spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O lasi pe cricul lateral si o ridici de galeria de evacuare chiar unde se lateste, cu o bucata de lemn ceva sa nu zgarii evacuarea. Eu asa fac daca sunt nevoit sa fac furca langa eleveator si nu e cric central. Daca pare instabila pune un sac de cartofi :) (sau ceva greu) pe roata spate.

 

Daca zici tu ca nu se deformeaza evacuarea incerc asa. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca zici tu ca nu se deformeaza evacuarea incerc asa. :)

Eu am ridicat-o de motor cu un cric de masina si cricul lateral pe o caramida sa stea aproape dreapta.

 

Stiu ca nu se vede foarte bine dar na

 

post-52664-0-70294000-1517820444_thumb.jpg

Editat de Fury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tot uitam dupa evacuare pentru Vstromul meu 650 din 2017 si nu intelegeam de ce nu a facut nimeni pana acum... Am cerut si la reprezentanta o oferta - tot gaseam pentru modelul de 1000, la preturi bune- si am aflat ca la acest model evacuarea este dintr-o bucata. Asadar, ori evacuare full - desi nu cred ca s-a facut nici asa - ori cu adaptari...

Si acum vin si cu intrebarea: a facut cineva adaptari pentru madelul asta, stiti ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E așa greu de adaptat un slip-on? Tai finala, pui toba nouă și aia e.

Nu e, mai Lucian. Nu e greu. Intrebam si eu pe aici.... Eu n-am scule, ca daca as avea n-as sti ce sa fac cu ele. Poate se pricep unii, ca am vazut un Leo Vince misto pe louis... la reducere!

» Post actualizat in 06 Feb 2018 15:07

E misto si Arrow. Evacuare full, nu merge doar finala. Este niste bani, ca sa ma pronunt ministerial...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai bani de toba noua, baga mare. Dar si un SH ingrijit face acelasi lucru.

Cat despre toba, pui mana pe bomfaier (daca nu ai flex), tai cotul original (masori bine inainte, sa nu faci prostii), pui colierele (nu uiti de pasta de etansare) si te dai mai in spate sa admiri opera.

post-92464-0-88442700-1517937750_thumb.jpg

post-92464-0-18381100-1517937806_thumb.jpg

post-92464-0-83342400-1517937848_thumb.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pui mana pe bomfaier (daca nu ai flex), tai cotul original (masori bine inainte, sa nu faci prostii)

Si faci ca ala, "sefu', de 3 ori am taiat-o si tot scurta a ramas!" :lol:

Da' toba stock, in afara ca "s-a ruginit" sau ce ziceai ca a patit, ce are? Am avut toba sport, acum am mobra care suna de zici ca-i electrica. Muuuult mai confortabil la drum. Drept ca oracaitoarea aducea si un +. De 0.5l/100 km :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am și toba stock, e prin atelier. E grea in draci și se aude slab. Actuala face un pic de gălăgie, dar nimic care să ne deranjeze prea tare. Purtam oricum cagule, mai "iau" din zgomot. Anul ăsta cumpăr dopuri pentru urechi, sunt curios cum or fi (am folosit vată și era decent). In concluzie, toba mea se aude ok, nici prea-prea, nici foarte-foarte. Știe mai bine Fabio.

Cât despre consum, nu știu ce să zic. Media e cam 4,5% dacă nu rup stilul. Are 230 kile acum, ce să îi mai cer?!

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si faci ca ala, "sefu', de 3 ori am taiat-o si tot scurta a ramas!" :lol:

Da' toba stock, in afara ca "s-a ruginit" sau ce ziceai ca a patit, ce are? Am avut toba sport, acum am mobra care suna de zici ca-i electrica. Muuuult mai confortabil la drum. Drept ca oracaitoarea aducea si un +. De 0.5l/100 km :P

N-are nimic toba stock. E chiar ok, iar problema cu ruginitul se rezolva la revizie, cred. Ma bagam in seama, iar dicutia o faceam legat de astia de la Suzuki, care s-au gandit (destul de putin) sa faca evacuarea dintr-o bucata, daca vrei sa schimbi sa iei full...

eu nu pot sa fac improvizatii, am atelajul in garantie. Am ca varianta evacuare after market, insa cu tot cu galerii...

In plus, pana incepe mobreala - vineri am programat revizie - ce discutam si noi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se indoaie evacuarea. Sau poti si de unde a pus Fury dar cat inca e roata fata tinde sa cada spre inainte. Dupa ce scoti roata e ok ca ramane greutatea spre spate.

 

Am reusit sa o ridic pe cric crocodil de sub evacuare (unde se imbina bucata din fata cu partea care se lateste), am demontat telescoapele si le-am desfacut. Astazi ajung simeringurile si uleiul. Ma descurc sa pun noile simeringuri daca nu am scula aia de ghidat? La uzura la piese la ce sa ma mai uit?

 

Mersi,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi in ce stare sunt cuzinetii. Daca incepe sa se vada bronzul pe sub teflon schimba-i. O sa fie foarte greu sa bagi si cuzinetii si semeringurile fara scula. Incearca sa nu bati cu surubelnita sau altceva ascutit in ele. Peste cuzinet pune saiba si foloseste un dorn plat, ceva, dar fii atent sa nu zgarii jamba, iar peste semering pune-l pe ala vechi pe care nu conteaza daca il strici. Daca nu poti, scula!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi in ce stare sunt cuzinetii. Daca incepe sa se vada bronzul pe sub teflon schimba-i. O sa fie foarte greu sa bagi si cuzinetii si semeringurile fara scula. Incearca sa nu bati cu surubelnita sau altceva ascutit in ele. Peste cuzinet pune saiba si foloseste un dorn plat, ceva, dar fii atent sa nu zgarii jamba, iar peste semering pune-l pe ala vechi pe care nu conteaza daca il strici. Daca nu poti, scula!!!!

 

Pana la urma nici nu am incercat fara scula. Noroc cu Dedeman ca am gasit o teava PVC cu diametru exact sa culce pe saiba. Am taiat-o la 15 cm si cu ea am putut baga cuzinetii cu ajutorul saibei, iar simeringurile noi le-am batut folosind vechile simeringuri. E buna scula asta mai ales ca e sub 4 lei. :)

Am completat 500 ml de ulei in fiecare, dar se pare ca e prea mare coloana de aer. In manual la AK8 zice ca trebuie sa fie 139 mm fara arc, saiba si distantier si comprimata la maxim. Eu cam coloana de aer cam cu 2 cm in plus asa ca mai trebuie sa iau unlitru de ulei (in manual zice 528 ml la fiecare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...