Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Pai am spart-o pe aia din stânga, fix ÎNAINTE să montez crash-bar-ul, care stătea de 3 luni in casă. Asta prin februarie 2016. Noroc că a căzut pe ciment, in curte.

Se văd bine, sunt puternice, 21w halogen, deci nu umblu la releu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia de pe plusul de la pozitii, e cel mai simplu, poti chiar de pe spate, firepe sunt sub carena stanga spate, eu acolo m-am intepat cu alarma in loc de semnalizari.

 

cooldeep, am atasat doua poze dupa ce am dat jos carena. Care e mufa unde trebuie sa ma intep la pozitii?..e cumva cea incercuita de mine intr-una din poze? daca da, care e firul corect?

post-40775-0-25526300-1527008397_thumb.jpg

post-40775-0-98386400-1527008408_thumb.jpg

Editat de mihai.ch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fabio are userul Bozoro aici si Fabio pe Vstromania.ro

Daca e nevoie avem si numarul lui.

Cam el serviseaza majoritatea V-Stroamelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! Am vandut DL650-ul din 2005 acum o luna, iar dupa multe calcule am ajuns la concluzia ca cel mai bine este sa imi iau moto nou. Asa ca un DL650 2018 Galben este deja in drum spre Romania..uhu..primul moto nou! :)

 

Acum am inceput comenzile de accesorii - cutii/ suporti/ tank bag/ parbriz mai inalt / crashbar Kappa...etc. Si am ajuns la cric central si la skidplate, care vreau sa le iau de la Cosmo din Grecia. Cam aici am gasit cel mai ok pret/calitate/cum arata/ review-uri bune, mai aveti alta idee daca pot gasi ceva mai ok la pretul asta?

 

- cric-ul central este 100 Eur, am avut la motorul vechi cric central si chiar vreau si la cel nou.

- skidplate-ul este 90 Eur (otel) sau 110 Eur (aluminiu), si aici intervine intrebarea de care sa iau?

- transport-ul vad ca este cam 30 Eur pentru cele 2.

 

Skidplate-ul de la Cosmo are urmatoarea descriere:

"1) steel 3mm belly and aluminum 2mm sides aprox. 4.5kg.

2) aluminum 3mm belly and 2mm sides aprox. 1,7kg.
The skidplate needs engine guards to be installed. It is compatible with GIVI, Kappa and Heed engine guards.
For off road use I suggest the steel one. It is heavier than the aluminum one but will bear all kind of terrains.
Both are power painted in matte black. "

 

Ideea este ca eu merg 90-95% pe asfalt, restul fiind ceva drumuri pietruite, adica fara offroad serios. Vreau skidplate in ideea ca mai protejeaza motorul de pietre sarite, de gropi mai adanci..etc.. si il mai iau si pentru estetica deoarece pentru mine motorul arata ca fiind "incomplet" fara unul

As tinde spre aluminiu deoarece este mai usor (desi mai dau jos 2.8kg si tot aia este , am de unde sa dau jos :P ), dar imi este ca daca iau o groapa cu el sau o bordura sa nu se strambe prea tare si sa trebuiasca sa stau sa il indrept, se cojeste probabil vopseaua si este mai greu de revopsit. Asa cu otel-ul fiind mai rezistent, chiar daca sare vopseaua de pe el...etc...pot sa il revopsesc usor cu un spray.

 

Care este parerea voastra? Cei care mai aveti skidplate luat de la Cosmo (sau altele) le aveti de otel/aluminiu?

 

Multumesc,

Suta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce uleiuri ati mai pus in furca si v-au placut ? :D

 

 

eu urmeaza sa pun 15w castrol dupa ce am cautat un pic despre vascozitati, dar abea peste vreo 3 saptamani, daca nu i graba sa aflii raspunsu :) Dar sa nu uitam de kilogramele mele plus bagajele si pasagerul :)

10w motul e cum e, cred ca toti am pus de asta cel putin o data

10w belray e cam varza personal nu mil place de loc, pe cat de fain e ala de motor pe atat de oribil e asta (la kilele mele)

 

 

 

Nu am pus multiquote dar

Eu am skidplateul de la sw motech, aluminiu burta iar lateralele par din ceva otel caci sunt foarte elastice. O data pe an inlocuiesc cateva nituri. Se cam indoaie burta de aluminiu, dar niste ciocane pe menghina rezolva totul. Prinderile la el sunt din otel si par intregi de fiecare data la fel ca si partea de pe margini. Deci nici una din variantele de la cosmo nu pare sa copieze perfect swul dar e la jumate de pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

De vreo cateva saptamani la pornirea la rece relantiul sta undeva pe la 1000 rpm pana se incalzeste, apoi cand motorul este cald ajunge undeva pe la 1200 rpm. Am reusit in seara asta sa fac si un scurt video cu aceasta problema. Am vazut ca in posturie anterioare au mai fost prezentate aceleasi simptome insa sunt curios sa aflu daca s-au rezolvat odata cu reglajul surubului de fast idle.

 

 

Multumesc,

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sincronizate clapetele cu toti senzorii si motorasele de pe acolo, o vizita la Fabio si pleci cu ea ca noua. Sau iei manualul de service si faci singur :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

 

 

Pt ce "off-road" zici ca ai sa faci e suficienta si protectia de plastic cu care vine XT-ul. Crede-ma, drumuri pietruite am facut cu mobra mea care n-are nici o treaba cu adventure.

 

Apoi, cu crash-bar, cutii si skid plate-ul ala de otel s-ar putea sa te duci in 230+ kg. Sa nu te mire dupa aia ca "produsul final" nu mai trage la fel ca cea de la drive-test. Un crash bar cantareste ~6.5kg, mai adaugi restul...you do the math. Ca un hint, ai putea sa arunci un ochi la Touratech, aveau un crash bar din inox de ~4 kg (vorbesc de varianta pt V-Strom 1000 - probabil ca ori fac si pt 650, ori se potriveste acela).

 

Eu unul n-as lua skid plate din otel din cauza greutatii mari si a pericolului de rugina. Cel din Alu cumpara-l argintiu (raw), arata f bine, nu mai stai cu grija vopsitului. Btw, userul kaiten de pe forum a mers in Mongolia si inapoi cu un KTM avand skid plate din aluminiu. Deci se poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi s-a schimbat filtrul de aer (gasit capacul fara doua suruburi, iar celelalte erau doua desfacute complet, doua abia intanate). Din fericire, fara praf in camera principala. Pus thread-locker pe suruburi, strans corespunzator, verificat, totul ok.

Cu antigelul a fost mai problematic, ca a durat o gramada pana i-am completat cat a trebuit.

post-92464-0-86923700-1527358755_thumb.jpg

post-92464-0-09667500-1527358793_thumb.jpg

post-92464-0-30471700-1527359036_thumb.jpg

post-92464-0-67658400-1527359301_thumb.jpg

post-92464-0-53305500-1527359327_thumb.jpg

post-92464-0-61102900-1527359578_thumb.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand pun antigel, pun un dop de Pur sau Fairy pe o sticla de 2l in care am facut amestecul. Astfel antigelul se scurge incet si nu se fac bule de aer in instalatie.

attachicon.gifdop.jpg

No, ca nici eu n-am turnat de pe acoperis. Nu e prima oara cand schimb antigelul la motoare, insa trebuie oleaca de atentie. O sa mai verific zilele urmatoare, insa zic eu ca e ok deocamdata. Mi-au intrat cca 1,7 litri de amestec, nu cred ca l-am scurs chiar pe tot. Nu prea era cazul sa il schimb, culoarea era identica cu cea a amestecului nou, insa aveam cca 15k km cu el si daca tot am desfacut carenele si rezervorul... Oricum, obiectivul principal a fost sa schimb filtrul de aer, care arata cam jalnic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sincronizate clapetele cu toti senzorii si motorasele de pe acolo, o vizita la Fabio si pleci cu ea ca noua. Sau iei manualul de service si faci singur :)

 

Multumesc pentru raspuns. Nu stiu daca o sa am timp sa fac singur. Probabil voi merge la Fabio.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca daca tot comanzi ceva si te astepti sa vina la timp si nu vine iar mecanicu ii plecat in concediu, ce faci, te pui si schimbi de unu singur placutele si constati urmatoarele.

Franele fata, de la un schimb la altu se micsoreaza km. daca la penultimu schimb am reusit 18200 la ultimu doar 15400. Am tot pus si am pus brembo albastre. Discurile la aproape 90 de mii arata foarte bine, fara proeminente, nu nu l-am masurat acu, dar mai are un pic :) Nu am de ce ma plange in afara faptului ca pur si simplu pe finalu placutelor "se intind" de numa, prinde abs ul fara probleme, dar setat pe 3 sau 4 pe finalu placutelor iti cam dai cu maneta peste dejete. O fi fost de la lichid, nush ce sa zic, vom vedea pe parcurs. Pe final de august a fost schimbat lichidu, iar in septembrie am completat ca era cam gol borcanu.

 

Cu frana spate am avut goldfren AD la 50 de mii de km, cica sintered metal. Dupa cei aproape 14 mii de km cat au tinut, discu arata jalnic, uzat deja sublimita. Au urmat doua ture de brembo albastre care fiecare tura a tinut fix 12000 de km. Discu s-a uniformizat si arata foarte bine, chiar daca i sub limita. Problema cea mai mare e ca prajesc foarte deslichidu de frana, ba chiar isi schimba culoare. Ultima tura de lichid a tinut doar vreo 6 mii, fara offrodeala, doar asfalt. Acum am pus placute rosi de la brembo, sunt curios cum va arata apoi discu.

 

Asa ca de data asta am zis sa incerc cu alt lichid de frana care are punctul de fierbere ceva mai sus. Am ales motul RBF600. Citisem pe niste forumuri de bemeu ca unii il prajesc si pe asta si folosesc 660 u. Eu nu cred ca diferenta aia de 13 de grade mai mult pt punctu de fierbere ar face diferenta si sa merite cei 20 de lei in plus intre lichide. Sunt curios cum se va comporta. Si daca tot am citit despre lichide, cica la americani exista lichide colorate, ca sa stii cat sa aerisesti, o data cumperi transpoarent, o data colorat. Cum lichidele astea la noi vin doar transparente stie cineva cu ce s-ar putea colora lichidu de frana ? :)

 

cat despre lichide

t de fierbere | t de fierbere | pret per 0,5L

dry wet

motul dot 3&4 245 C 158 C 30 lei

motul rbf 600 312 C 205 C 60 lei

motul rbf 660 325 C 205 C 80 lei

 

concluzia finala, de fiecare data cand placutele sunt noi si lichidul la fel, nu ma pot plange de frane, sunt ce trebuie.

Editat de cooldeep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca daca tot comanzi ceva si te astepti sa vina la timp si nu vine iar mecanicu ii plecat in concediu, ce faci, te pui si schimbi de unu singur placutele si constati urmatoarele.

Franele fata, de la un schimb la altu se micsoreaza km. daca la penultimu schimb am reusit 18200 la ultimu doar 15400. Am tot pus si am pus brembo albastre. Discurile la aproape 90 de mii arata foarte bine, fara proeminente, nu nu l-am masurat acu, dar mai are un pic :) Nu am de ce ma plange in afara faptului ca pur si simplu pe finalu placutelor "se intind" de numa, prinde abs ul fara probleme, dar setat pe 3 sau 4 pe finalu placutelor iti cam dai cu maneta peste dejete. O fi fost de la lichid, nush ce sa zic, vom vedea pe parcurs. Pe final de august a fost schimbat lichidu, iar in septembrie am completat ca era cam gol borcanu.

 

Cu frana spate am avut goldfren AD la 50 de mii de km, cica sintered metal. Dupa cei aproape 14 mii de km cat au tinut, discu arata jalnic, uzat deja sublimita. Au urmat doua ture de brembo albastre care fiecare tura a tinut fix 12000 de km. Discu s-a uniformizat si arata foarte bine, chiar daca i sub limita. Problema cea mai mare e ca prajesc foarte deslichidu de frana, ba chiar isi schimba culoare. Ultima tura de lichid a tinut doar vreo 6 mii, fara offrodeala, doar asfalt. Acum am pus placute rosi de la brembo, sunt curios cum va arata apoi discu.

 

Asa ca de data asta am zis sa incerc cu alt lichid de frana care are punctul de fierbere ceva mai sus. Am ales motul RBF600. Citisem pe niste forumuri de bemeu ca unii il prajesc si pe asta si folosesc 660 u. Eu nu cred ca diferenta aia de 13 de grade mai mult pt punctu de fierbere ar face diferenta si sa merite cei 20 de lei in plus intre lichide. Sunt curios cum se va comporta. Si daca tot am citit despre lichide, cica la americani exista lichide colorate, ca sa stii cat sa aerisesti, o data cumperi transpoarent, o data colorat. Cum lichidele astea la noi vin doar transparente stie cineva cu ce s-ar putea colora lichidu de frana ? :)

 

cat despre lichide

t de fierbere | t de fierbere | pret per 0,5L

dry wet

motul dot 3&4 245 C 158 C 30 lei

motul rbf 600 312 C 205 C 60 lei

motul rbf 660 325 C 205 C 80 lei

 

concluzia finala, de fiecare data cand placutele sunt noi si lichidul la fel, nu ma pot plange de frane, sunt ce trebuie.

Era cam gol borcanul ca s-au consumat placutele. Daca ai completat, cand ai pus placcute noi a dat sau o sa dea pe afara. NU se completeaza niciodata lichidul ca nu are pe unde sa plece din instalatie decat daca pierde pe undeva!!! ;)

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...