Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

@Latomeru

Salut! Eu mi-am luat motocicleta din Germania de pe mobile.de prin intermediul lui Ștefan Dumitru de la Japan motors. M-a costat 380 de euro transportul până la Brașov. De la momentul în care m-am decis la un model, a durat o săptămână până am primit-o acasă. Am fost foarte mulțumit de cum s-a decurs totul și mai ales de motocicleta pe care primit-o. Dacă vrei mai multe info, scrie-mi un PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea.

Ma mananca sa ma intorc la 2 roti. Nu foarte rau, ca m-am uitat pe niste anunturi dar nu am luat nicio decizie. Doar ca recent, fara planificare, am bagat 80 km pe mobra unui amic. Guess what? :)))

Nu sint vreun Hercule sau la 18 ani, ma gandesc in primul rand la pozitie, deci ciopar sau turing. Turingul l-am dat ca are peste 200 kg si eu 60. Dar fiindca cioparu iti da probleme la noada si nici nu as da 3k pe un motor de 20 de ani...

Ieri, fiind prin Bucuresti, am vazut un Strom care, fiindca nu sint mecanic, doar din ochi pot sa zic ca pare ok. Acuma... mi se pare ca silver-ul e mai mult in schema de culori pe 2007, dar nu stiu sigur.

Omul a dat de vreo 5 ori la automat si plua. Pe urma i-a pus benzina (bordul zicea dinainte ca mobra nu are combustibil) si tot n-a vrut. A adus un charger si dupa 2 incercari a luat-o: mers rotund, acul de la turometru nu avea friguri. Si imi zice omul: lasat-o sa mai mearga ca pocanitul ala se aude de la bujie, probabil a facut condens si pana se usuca... Intr-adevar, s-a auzit de vreo 7 ori pe urma s-a oprit chestia. Pareri? Tura nu am putut sa dau fiindca mobra nu e inmatriculata.

A mai luat cineva de acolo, vreun sfat, probleme specifice pt 2008? Mersi!

Pe net am mai gasit si asta.

Cat priveste uitatul pe afara, un coleg zicea asa.

Se mai intampla daca mobra zace mai mult timp si benzina e veche sa nu o ia la prima cheie. Se uda bujia si aia e. Da in 5 minute de mers isi revine, daca nu, e ceva buba pe undeva. Zi si tu unde ai vazut mobra aia ca sa te putem ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nea Ion e cunoscut, au mai luat si altii de la el.

 

Singurul lucru pe care l-au reprosat este ca putea sa mai lase din pret.

 

Chiar si eu eram pe cale sa imi iau una mai noua insa am renuntat in favoarea alteia mult mai ieftine din alt oras.

 

Nu am auzit pana acum sa fie tepar, omul are si service, iti faci la el reviziile daca vrei garantie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nea Ion e cunoscut, au mai luat si altii de la el.

 

Singurul lucru pe care l-au reprosat este ca putea sa mai lase din pret.

 

Chiar si eu eram pe cale sa imi iau una mai noua insa am renuntat in favoarea alteia mult mai ieftine din alt oras.

 

Nu am auzit pana acum sa fie tepar, omul are si service, iti faci la el reviziile daca vrei garantie.

Cine, nea Ion tepar??? Doamne fere!. Doar ca la el toate mobrele au max 36000km din '90 pana in 2010. Si se jura ca asa le aduce din Italia! :crack: Eu am fost sa vad multe stroame la el. Nu am recomandat nici macar una. Mai ales la ce bani cere pe ele.

 

https://www.google.com/search?client=firefox-b&ei=acAoW6CpOsaNsgGGlrqYDA&q=alfa+motors&oq=alfa+motors&gs_l=psy-ab.3..0l10.2394.4497.0.4734.11.7.0.0.0.0.1174.1714.0j4j7-1.5.0....0...1c.1.64.psy-ab..6.5.1711...0i203k1j0i10i203k1.0.B7JIY-hy5aA

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La bani, am spus si eu ca e prea sus.

 

Dar tepar, sincer, nu stiu sa fie. Asa cum am mai zis, am cel putin doi amici care au luat de la el, unul dintre ei chiar mai multe. Acum nu stiu ce sa zic, oricum, la bani problema e clara.

 

Am citit ce experiente au avut ceilalti, se pare ca la unele motoare le ascunde defectele, la altele nu. Cel mai probabil e o loterie, deci mai bine sa nu...

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoarele alea au kilometrii aia cum sunt eu popa. Da, merg ok si oamenii care le-au cumparat sunt multumiti de ele, dar asta doar din cauza ca motocicletele moderne sunt facute sa reziste lejer peste 100.000 km, ca doar nu-s IJ-uri sa mergi cu segmentii dupa tine.

 

Stii cati m-au sunat sa-mi spuna ca-mi dau 3000-3500 pe 2012-ul meu pentru ca avea 54000km si ca la banii astia gasesc ei unul mai vechi cu 2-3 ani dar la 30000km sau sub?

 

Piata din tara e de rahat daca vrei sa vinzi ceva la km si pretul real, lumea cauta moka si nou, de parca si-ar dori toti sa fie mintiti in fata de samsari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 60k as zice ca are sanse sa fie normal.

 

Al meu avea o medie de 9000km pe an, asta in conditiile in care primul proprietar nu a prea mers cu el, iar eu crescusem treptat numarul de km pana ajunsesem sa fac un pic peste 23000 in ultimul an in care l-am avut.

 

Dar sa zicem ca am mers mult, majoritatea fac undeva la 6000-7000 de km pe an. La 6000 pe an, abia al meu ar fi putut sa aiba 36000. Din 2012.

 

Nu zic ca nu se mai gasesc si bijuterii care au extraordinar de putini km, chiar Fabio postase de curand unul care era tipla, dar alea-s exceptii si nu te poti astepta ca toate din oferta unui vanzator sa fie la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, de la VStromania, inca o editie reusita.

Nu am plecat in tura de sambata, stau la soare la piscina si va scriu.

 

Ieri cand am ajuns, la remarca unui coleg am observat ca imi lipsesc urmatoarele de pe ghidon, partea dreapta:

 

Contragreutate si cap ghidon

post-83698-0-64515200-1529740989_thumb.jpg

 

Surubul lung

post-83698-0-86075300-1529740945_thumb.jpg

 

Piesa dinauntrul ghidonului, in care intra surubul.

Asta e partea buna:

post-83698-0-88216300-1529741015_thumb.jpg

Aici lipseste:

post-83698-0-94538000-1529741039_thumb.jpg

 

Va rog sa imi spuneti, care stiti unde le pot gasi.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce pot sa iti spun sigur e ca surubul lung si saiba aia groasa (nu contragreutatea de la capat) se gasesc la kitul de hand guard. Vin la pachet. Cel putin cel pe care l-am comandat eu. Piesa dinauntrul ghidonului si contragreutatea de la capat, nu stiu de unde le-ai putea lua.

 

Poti incerca pe ebay. Uite un punct de plecare:

 

https://www.ebay.com/itm/Set-Suzuki-Handle-Bar-Ends-Heavy-Weight-Vibration-Reducing-Grip-Plugs-7-8-22mm/401120578795?fits=Year%3A2009%7CMake%3ASuzuki%7CModel%3AVstrom+1000&epid=1329651165&hash=item5d64a64ceb%3Am%3AmuhEz4DtTfDXGOyCCXrQC9Q&var=670657177839

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, de la VStromania, inca o editie reusita.

Nu am plecat in tura de sambata, stau la soare la piscina si va scriu.

 

Ieri cand am ajuns, la remarca unui coleg am observat ca imi lipsesc urmatoarele de pe ghidon, partea dreapta:

 

Contragreutate si cap ghidon

attachicon.gifIMG-20180623-WA0002.jpg

 

Surubul lung

attachicon.gifIMG-20180623-WA0003.jpg

 

Piesa dinauntrul ghidonului, in care intra surubul.

Asta e partea buna:

attachicon.gif_20180623_105351.JPG

Aici lipseste:

attachicon.gif_20180623_105311.JPG

 

Va rog sa imi spuneti, care stiti unde le pot gasi.

Multumesc

La mine gasesti doua, mi-au ramas de pe 650-ul vechi. Spune-mi unde ti le trimit, platesti doar transportul si vreo doua beri cand ne-om vedea din nou. :)

Editat de xtx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce usor trece omul de la agonie la extaz.. Omul nebun ca mine care sufera la orice patanie asemanatoare..

Imi pare rau ca nu am vb de sambata, veneam si in tura.. Dar m-am bosumflat total..

Multumesc mult xtx, esti mare :)

» Post actualizat in 25 Jun 2018 12:20

(Le-am pierdut in drumul spre intrunire, la plecare sigur erau, mi-a spus cineva vineri ca imi atarna ciudat hand guardul. Invatatura de minte sa le verific des, mi-au spus mai multi cu modelul de prima genratie ca li se desurubeaza)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am iesit din iarna, am fost tare nemultumit de comportamentul furcii fata. Mai mult ca sigur ca bagasem belray 10W. Avand in vedere ca uleiul avea deja km necesari si avand in vedere ca in manual tenic scrie SS8, m-am pus sa studiez un pic problema. Asa ca am dat peste un site sau mai multe cu niste tabele cu unii care au analizat vascozitatea la diferite temperaturi. Si ce sa vezi, ca regula generala cel mai apropriat de SS8 ulei este 15W. Deci nici decum 10W. Apoi ca si firma cel mai cel mai aproapriat si pe care il putem noi cumpara, pare sa fie Castrol 15W. Este chiar usor mai vascos decat SS8 ul. Pt ca la magazinele noastre se gaseste predominant belray sau motul, am gasit la prietenii nostri de la louis Castrol. Asa ca am luat 2 jumatati de litru de 15W si inca o jumate de 10W.

De aceasta data am combinat 400 de ml de 15W cu 125ml de 10W. (asta asa sa nimeresc cei 524 de ml cat zice cartea)

Apoi mi zm vazut de treaba toata ziua pe diferite trasee pe care stiu exact cum troncanea inainte furca si ce feedback aveam in ghidon. Am o strada de cateva sute metrii de pavaj de beton foarte denivelat si mai am o strada cu piatra cubica tot de cateva sute de metrii, cumva am ajuns pe amandoua si evident viteza de deplasare e undeva la 70 la ora :) Insfarsit e roata acolo unde ar trebui sa fie. Politisti morti nu am avut prea multi azi sau nu aveam viteza necesara ca sa imi fac o parere mult mai buna, dar per total a disparut un troncanit si un cloncanit si pare mult mult mai lina trecerea. La fel cum am spus si cand am pus arcul mov, la fel spun si acum. Este cu totul alta motocicleta si e alta mancare de peste.Chiar lucreaza foarte bine suspensia acum. Cel putin pt kg mele singur fara bagaje. Cand punem bagajele si pasagera, oricum nu mai merg asa :) Ma gandisem chiar la un 15W complet sau chiar in combinatie cu un 20W. Dar conform teoriei ca iarna nu i ca vara mi-a fost frica ca la iarna pe la -5 grade sa nu stea blocata suspensia : ) Vedem iarna asta cum se comporta si poate la anu mai crestem vascozitatea. Si sa vedem si in timp cum se comporta cand se va transforma in namol.

Ca idee mai are cativa km si atinge pragu de 90 de mii de km si cuzinetii interiori sunt inca cei originali si mai au inca teflon pe ei. Tot ca si informatie semeringurile de praf nu sunt copate, arata inca binisor pt varsta de 4 ani si 46 de mii de km pe care ii au. Cei originali au fost inlocuiti dupa 4 ani de la inmtaricularea motorului si la mai putin de 40 de mii de km si aratau jalnic. O fi stat mai mult in soare inainte sa ajunga la mine desi avea garaj fostu propietar sau poate chiar pana a ajuns la el, cine poate stii.

Deci concluzii, pe cat de mult imi place si recomand belrayul in motor (acum cai vara 20w50) pe atat de mult spun ca belrayul 10W e cam apa chioara si nu prea are nici o treaba cu vascozitatea scrisa pe ambalaj sau cel putin nu la 40 de grade. Cat despre vascozitati mai mari si castrol, deocamdata nu am decat cuvinte de lauda. Iar pt cei care pun 7,5W in furca, consider ca fac o mare greseala.
Iar restu concluziilor cu motoare la 30-40 de mii fara teflon pe cuzineti sau tije strambe sau ciobite sau ruginite va las pe voi sa le trageti. Mi-ar placea sa mai scrieti pareri despre uleiuri mai vascoase, firme si evident cei care au in jur de sau peste 100 de mii cum arata cuzinetii, arcurile daca mai sunt in parametrii, semeringuri praf etc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solutia cu uleiuri amestecate am incercat-o si eu inca din 2010. Probabil pe undeva prin paginile din urma este si reteta. Intr-adevar dispare troncaneala, dar dispare pentru putina vreme. Dupa un oarecare numar de km apare orice ai face. Si am amestecat atatea uleiuri ca parea ca ma ocup de magie neagra la un moment dat. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa vezi ce misto arata cuzinetii pentru 650-ul generatia 2012+. Dupa 55000 km (sau mai putin) sunt gata de schimbat. Se vede si pe aia noi, OEM, ca au pus mai putin teflon pe ei.

 

Apropo, shameless plug: /index.php?/topic/753219-set-de-cuzineti-oem-pentru-furca-suzuki-vstrom-650-2012-2017/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la stroama mea primul service de furca la vazut la 40 de mii, neamtu a fost neamt dar nu chiar. M-am trezit dupa 10 mii de km de km de cand o luasem ca ii plange un telescop, asa am descoperit de toata povestea asta cu furca.

 

Ciudat e ca si Horia si LucianM au schimbat cuzinetii tot la km fragezi (de pe bord)

Avem inca o concluzie la >2012 au scazut calitatea si la cuzineti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am schimbat pentru ca mecanicul a zis asa: bai, daca tot desfacem furca, hai sa schimbam si cuzinetii, ca sa nu dai comanda si sa astepti dupa ei. Nu erau dusi, George a spus ca mai mergeau mult si bine, doar ca, daca tot i-am desfacut, sa-i si schimbe.

In cateva ore deja plecam de la el cu furca refacuta. O sa o desfac iarasi dupa ce ma intorc din concediu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...