Sari la conținut

cutii de aluminiu


Postări Recomandate

Salut, in urma intrebarilor legate de noile noastre produse am decis sa postam aici o scurta prezentare a noilor coburi Heavy Duties. Nu postam foarte des , de aceea nu stim daca este contrar politicii site-ului,aceasta prezentare neavand tenta de reclama.

 

După doi ani de proiectare, teste, utilaje noi şi multă muncă, echipa Heavy Duties anunţă lansarea noii generaţii de coburi gata de adventure. Acestea sunt produse din tabla de Aluminiu-Magneziu de 2mm grosime fiind in momentul de faţă singurele coburi din lume care au atât capacul cât şi partea de jos realizate integral prin ambutisare. Prin acest procedeu se evită sudura pe colţuri, iar prin deformarea materialului duritatea piesei este mult crescută. Designul colţurilor este unic, conferind o rezistenţă structurală crescută, un raport perfect echilibrat intre greutate si rezistenta.

 

Pentru a ajunge la forma finală tabla suferă o serie de procedee tehnologice de deformare, tratamente termice, decupări si finisări. Printre acestea se numara prelucrări CNC şi ambutisări ce necesită forţe de pănă la 40 de tone. Cea mai complicată procedură este obţinerea ramei capacului care în cazul celorlalţi producători nu face parte din capac, fiind o piesă ataşată ulterior. Realizarea ramei a presupus dezvoltarea unei noi tehnologii gandită şi construită integral în cadrul echipei Heavy Duties.

 

Noua generatie de coburi reprezintă o noutate în domeniul accesoriilor moto, însă pentru noi munca nu se termina aici, echipamentele fiind in continuă testare si dezvoltare pentru satisfacerea celor mai exigente cerinţe.

 

Noua generaţie de coburi va intra în producţie de serie în această primavară.

http://www.heavyduties.ro

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Imi cer scuze pentru repostare dar nu am reusit altfel sa fac upload la imagini. Va multumesc pentru intelegere.



Salut, in urma intrebarilor legate de noile noastre produse am decis sa postam aici o scurta prezentare a noilor coburi Heavy Duties. Nu postam foarte des , de aceea nu stim daca este contrar politicii site-ului,aceasta prezentare neavand tenta de reclama.



După doi ani de proiectare, teste, utilaje noi şi multă muncă, echipa Heavy Duties anunţă lansarea noii generaţii de coburi gata de adventure. Acestea sunt produse din tabla de Aluminiu-Magneziu de 2mm grosime fiind in momentul de faţă singurele coburi din lume care au atât capacul cât şi partea de jos realizate integral prin ambutisare. Prin acest procedeu se evită sudura pe colţuri, iar prin deformarea materialului duritatea piesei este mult crescută. Designul colţurilor este unic, conferind o rezistenţă structurală crescută, un raport perfect echilibrat intre greutate si rezistenta.



Colt_capac_model_3D_SimulationXpress_Stu_DSC1582.jpg_DSC1580.jpg_DSC1733.jpg



Pentru a ajunge la forma finală tabla suferă o serie de procedee tehnologice de deformare, tratamente termice, decupări si finisări. Printre acestea se numara prelucrări CNC şi ambutisări ce necesită forţe de pănă la 40 de tone. Cea mai complicată procedură este obţinerea ramei capacului care în cazul celorlalţi producători nu face parte din capac, fiind o piesă ataşată ulterior. Realizarea ramei a presupus dezvoltarea unei noi tehnologii gandită şi construită integral în cadrul echipei Heavy Duties.



_DSC1339.jpg_DSC1263.jpg_DSC1665.jpg_DSC1683.jpg


Noua generatie de coburi reprezintă o noutate în domeniul accesoriilor moto, însă pentru noi munca nu se termina aici, echipamentele fiind in continuă testare si dezvoltare pentru satisfacerea celor mai exigente cerinţe.



_DSC1367.jpg_DSC0939.jpg_DSC0820.jpg


Noua generaţie de coburi va intra în producţie de serie în această primavară.


http://www.heavyduties.ro



_DSC1509.jpg_DSC1604.jpg


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Ca de obicei cei de la HD fac treaba buna. Am cutiile de la ei si sunt ultra multumit. Sa inteleg ca modelul care va avea colturile ambutisate va aduce si un pret mai mic? Avand in vedere ca nu se mai pierde timp cu sudura, om platit in plus, etc. Probabil ca voi primi raspuns de genul" costa tehnologia". Cu siguranta ca da. Asteptam sa vedem.

Numai bine, shalom.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Ca de obicei cei de la HD fac treaba buna. Am cutiile de la ei si sunt ultra multumit. Sa inteleg ca modelul care va avea colturile ambutisate va aduce si un pret mai mic? Avand in vedere ca nu se mai pierde timp cu sudura, om platit in plus, etc. Probabil ca voi primi raspuns de genul" costa tehnologia". Cu siguranta ca da. Asteptam sa vedem.

Numai bine, shalom.

Greu de crezut . Eliminarea sudurii din procedeul de fabricare implica automat introducerea altui procedeu care vine la pachet cu alte utilaje , alt om , etc . Este greu sa elimini un cost de productie , definitiv , daca nu produci robotizat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este greu sa elimini un cost de productie , definitiv , daca nu produci robotizat .

 

Robotizat = robot + linie automata de productie = costuri de depreciere a echipamentelor + costuri de mentenanta + consumabile. Si toate aste trebuie sa le raportezi la cate bucati speri vinzi din produsele pe care le faci.

 

Eu ii felicit pe baietii de la HD, sunt client fidel si nu am decat cuvinte de lauda pentru produsele lor. Personal, prefer sa platesc acel $ in plus pentru un plus de calitate si fiabilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Salut

 

Imi cer scuze pentru raspunsul intarziat.

 

Toata luna Decembrie am lucrat pentru a produce prototipurile noilor accesorii destinate pentru Africa Twin CRF 1000L iar in luna Ianuarie au fost integrate in productie.

Momentan nu sunt prezentate pe site-ul nostru, dar speram ca pana la sfarsitul lunii Februarie sa il actualizam.

Gasiti mai multe detalii pe pagina noastra de Facebook

 

https://www.facebook.com/heavyduties/

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Verifica pagina lor de Facebook, HeavyDuties sunt pe drum in vacanta de iarna. Si da, au pus ceva poze cu CRF1000 echipat foarte frumos de ei.

attachicon.gif15622577_1175370869221470_6569270012501027688_n.jpg

Leviathanul meu a fost modelul... Ma bucur sa-l vad aici.

Seriozitate si dedicatie in tot ceea ce fac baietii de la HeavyDuties.ro. Jos palaria! Se bat la orice ora cu touratech, sw-motech, hepco&becker!

Gentile arata foarte fain pe motor, inca n-am umblat cu ele dar week-end-ul asta iesm de proba si vin cu feedback.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ceea ce nu stiam despre curiile laterale de la HeavyDuties este ca sunt chiar mari! MI-AU INCAPUT TOATE BAGAJELE PENTRU 2 SAPTAMANI DE MAROC!

Bine, acuma e drept ca pe langa gentile lor( nu ma intrebati cati litri au, stiu doar ca au aceeasi latime ca ghidonul - 98cm), imi antrenez si eu nevasta de vreun an pentru simplificarea bagajului :) Si mai am un tankbag nu prea mare...

 

 

17022190_10210521242525378_2601134149358

 

17155344_10210521242085367_6082372068310

Editat de mircealeschian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru africa twin-ul nou , sunt egale coburile ? ma gandesc ca cel de pe partea cu evacuarea ar trebui sa fie putin mai mic. suportii tot la voi se fac ? un pret pe PM se poate . Ma intereseaza atat pentru topcase (cu placa de prindere), cat si pentru coburi cu suportii de prindere.

Se dau jos usor cum sunt cele de la GIVI sau alte marci sau trebuie surubarit pe interior pentru a fi demontate ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru africa twin-ul nou , sunt egale coburile ? ma gandesc ca cel de pe partea cu evacuarea ar trebui sa fie putin mai mic. suportii tot la voi se fac ? un pret pe PM se poate . Ma intereseaza atat pentru topcase (cu placa de prindere), cat si pentru coburi cu suportii de prindere.

Se dau jos usor cum sunt cele de la GIVI sau alte marci sau trebuie surubarit pe interior pentru a fi demontate ?

 

Salut

 

Pentru Honda CRF-1000L producem rack-ul (suportii) si coburile simetrice dar cel din dreapta are un decupaj facut pentru a acomoda esapamentul original. Latimea totala a motocicletei cu coburi de 48 litri este 980 mm

 

https://www.facebook.com/heavyduties/photos/rpp.174116632680237/1175370745888149/?type=3&theater

 

Gasesti aici o prezentare a sistemului de prindere si blocare a coburilor pe rack, dezvoltat si testat de noi. Dureaza 30 de sec. pentru a putea fi montat sau demontat.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pentru o vstrom 1000 L6 vreau preț pt. Cele laterale cu suporți și ce opțiuni ar fi? 48 și 41, iar următoarele mai mici care ar fi? Faceti și scut pt motor? As dori dacă se poate fotografii: georgefrentescu@Yahoo.es

Și un telefon de contact, multumesc

» Post actualizat in 26 Mar 2017 11:36

Sí top case pt 2 căști

» Post actualizat in 26 Mar 2017 11:39

Sí top case pt 2 căști

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...