robertkiran Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 De miscat, daca tragi tare de ea, se cam misca (in sus si in jos), dar nu exagerat. Se misca cu supot (suportul pare putin elastic). Nu e rigid. Dar asa l-a facut neamtu. De altfel intr-o poza de pe louis se vede ca suportul e "jumatate" in aer. Este exact acelasi suport pe care il am eu: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Sfat: Pt mers cu pasager si bagaje multe pune un softbag pe post de topcase. V-a fi mai comod si pt pasager. Topcas-ul actual muta-l mult in fata si foloseste-l cand te duci solo la piata. Eu am avut topcase H&B cu suport H&B. Am mers cu pasager si s-a rupt suportul. Noroc ca am putut sa-i fac alta adaptare. H&B tot nemti cica ar fi. Sau germani?.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Daca nu-l incarci cu gheta si bere in exces, rezista. Placa este solida avand atatea nervure pe dedesupt, iar o usoara miscare sus-jos nu deranjaza decat la greutati mari pe drum exagerat de prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 (editat) Sfat: Pt mers cu pasager si bagaje multe pune un softbag pe post de topcase. V-a fi mai comod si pt pasager. Topcas-ul actual muta-l mult in fata si foloseste-l cand te duci solo la piata. Eu am avut topcase H&B cu suport H&B. Am mers cu pasager si s-a rupt suportul. Noroc ca am putut sa-i fac alta adaptare. H&B tot nemti cica ar fi. Sau germani?.... Mama lor de nemti ... s-au luat dupa chineji nu mai fac lucruri de calitate! Daca nu-l incarci cu gheta si bere in exces, rezista. Placa este solida avand atatea nervure pe dedesupt, iar o usoara miscare sus-jos nu deranjaza decat la greutati mari pe drum exagerat de prost. Am sa vad cum se comporta la primul drum. Poate o sa il mut mai in fata, sa vad. Cred ca de aia a scris nemtul maxim 6 kg in top case. Editat Februarie 8, 2014 de robertkiran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Chiar daca rezista suportul, exista pericolul sa se rupa semicadrul/codita mobrei. Cu softbag trepidatiile sunt amortizate. Doar cele cu amplitudine mare sunt periculoase. Iti permiti putin mai mult de 5-6kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Mama lor de nemti ... s-au luat dupa chineji nu mai fac lucruri de calitate! Am sa vad cum se comporta la primul drum. Poate o sa il mut mai in fata, sa vad. Cred ca de aia a scris nemtul maxim 6 kg in top case. Ai o frumusete de cutii laterale (si voluminoase) iar tui vrei neaparat sa pui trusa de scule si berea sus pe codita? E o chestie de timp pana ai sa cauti sa aranjezi bagajele grele cat mai jos si casca, rujul si harta sus. Nu e prost neamtu, noi sa fim sanatosi sa intelegem logica lui ca drumuri e de tot felul. Sa te bucuri de ea asa cum se cuvine si sa o tii numai pe roti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Da' c-o d-asta n-a încercat nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 (editat) Mama lor de nemti ... s-au luat dupa chineji nu mai fac lucruri de calitate! Am sa vad cum se comporta la primul drum. Poate o sa il mut mai in fata, sa vad. Cred ca de aia a scris nemtul maxim 6 kg in top case. Rezista la mai mult de 6 kg, dar totusi fara exagerari. Al meu s-a rupt dupa ce am transportat termopane cu el, respective geamuri de baie 56x56 cm, care inpreuna depaseau 15-20 kg. )))Am renuntat la decuparile "dizainoase", l-am lasat mai plin si de atunci rezista. Editat Februarie 9, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tankcsapda Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 /index.php?/topic/670799-bazar-vanzari-si-cumparari/page-49 Vand cutii din aluminiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Astazi am montat si eu cutiile laterale si top case-ul. Arata super. Sa vina varaaaaa!!!! DSCF0041.JPGDSCF0042.JPGDSCF0043.JPGDSCF0044.JPGDSCF0045.JPGDSCF0046.JPG Bine-bine, dar cutiile macar le-ai recuperat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 (editat) Bine-bine, dar cutiile macar le-ai recuperat? Cutiile da! a zis ca le-au demonta inainte sa ii ia motorul. Mai interesant de aflat este daca si-a recuperat motorul !? pt. ca topicul respectiv a disparut Ovidiu . Editat Martie 10, 2014 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Mda, cred ca multa lume asteapta povestea aia in detaliu, atunci cand ea se va fi finalizat intr-un fel sau altul. Cert este ca la statusul omului ce ar trebui (de va avea chef) sa ne expuna povestea inca figureaza "Honda Transalp XL700VA + chinezarii" Ceea ce ma face sa cred ca, pentru el cel putin, o speranta exista. Oricum la cum se expunea/combatea problema in topicul "disparut"(poate chiar la cererea initiatorului sfatuit stiu si eu... de un avocat) nu era nimic benefic la modul concret. Sau poate se saturase si el sa pozeze in plangacios si victima ca apoi sa ajunga tinta mistourilor de tastatura. Nu-mi ramane decat sa spun ca la topicurile de iarna cu povesti de adventure: "Asteptam continuarea din partea aventurierului." ..si poze, cat mai multe poze bune, reale, nu d-alea luate de pe virtual. Si iata ca topicul cu continuarea povestii a reaparut, dupa o scurta perioada de hide in care a fost periat de mizerii, aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 (editat) Ultimele "creatii" din colectia primavera-vara 2014. Editat Martie 21, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Ultimele "creatii" din colectia primavera-vara 2014. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mishu GSX Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Ultimele "creatii" din colectia primavera-vara 2014. Super! Vad niste modificari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Ultimele "creatii" din colectia primavera-vara 2014. Arata bine colectia. Primesc si eu o oferta pe PM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Salut baieti! Am un set de cutii care provin de pe un tdm 900 facute la Heavy Duties http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=ac&ID=213588 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 (editat) Salut baieti! Am un set de cutii care provin de pe un tdm 900 facute la Heavy Duties http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=ac&ID=213588 Deci tu vrei 260 de euro pt niste cutii SH care sunt si model vechi cand noul model este 300 de euro nou de doua ori: http://www.heavyduties.ro/Panniers.html E drept ca dai in banii aia si suporturile pt TDM , dar daca le cumpara cineva cu alta mobra mi se par foarte scumpe Editat Martie 25, 2014 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 ERU, ai dreptate, si nu m-am exprimat explicit. Cutiile separat sunt 200 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Topcase pt BMW prins pe placa originala. Montat si verificat dimensional. Intra sticlele pe lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Topcase pt BMW prins pe placa originala. Montat si verificat dimensional. Intra sticlele pe lung. frumos topcase, numai ulei sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 In iarna asta am ajuns pe la Excel Motoshow si am reusit sa fac poze la cutiile moto expuse. Pun aici cateva foto si explicatii, in ideea ca poate va vor ajuta in intreprinderile viitoare: TOURATECH: - Aluminiu prea subtire - Mult prea multe popnituri si suruburi ieftine, standard la interior - O linie fina de silicon intre fundul cutiei si corpul propriu zis / peretii laterali - Capace cu cheder de aluminiu, ce se inchideau pe sistem cant/sant - Sistem interesant de fixare pe placa (in poze este un topcase), pe care nu am reusit sa il dibui cum functioneaza. Minus la el, cred, este ca nu poti da jos topcase-ul decat daca scoti totul din el sau daca iti strecori mana sub continut. - Plusul lor fata de restul era greutatea redusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Topcase pt BMW prins pe placa originala. Montat si verificat dimensional. Intra sticlele pe lung. Top case-ul arata foarte bine. Insa ma uit la el de 10 minute si tot nu imi dau seama: ce ai pus in sticlele alea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 (editat) STAHLKOFFER Firma mica si sincera, genul de business de familie. Raportati la concurenta de la salon, aveau cele mai mici preturi. Publicul tinta - average Joe cu motor ieftin si buget mic, care prefera ceva garage made, usor low quality vs. produse facute pe linii automatizate, mai faine ca design dar si cu preturi duble sau triple. - Produse foarte robuste, simple si eficiente. Poate prea robuste, in sensul ca erau din tabla de fier si foarte grele. - Capace atat cu balamale cat si cu 2 incuietori, una pe fiecare margine - Sistem foarte simplu si interesant de prindere a cutiei pe suportul aferent Intr-un final am ajuns si la mult laudatii METALMULE. * Cutii din dural, destul de greute si ele. * Raportul intre preturile cerute si produsele oferite mi se pare socant. Sunt produse eficiente si robuste dar, daca ai un minim de simt tehnic si ai petrecut macar 2-3 nopti din viata citind despre construirea cutiilor de tabla pentru motociclete, realizezi ca ceea ce vand ei este banal de simplu si ieftin de construit. * Fundul nu este plat, ci are profil de U intors, cu marginile faltuite. Probabil si ceva silicon intre parti * Corpul propriu-zis, lateralul, nu este dintr-o placa cu o singura imbinare, ci din doua. Probabil mai eficient ca si costuri, fiindca nu il construiesti din placi de X metri ci din Y centimetri. * Nu stiu cat de robust este sistemul de montare/demontare cu parghie pentru cutiile laterale, dar este ingenios de simplu si rapid. http://shop.traveldriplus.com/images/cache/Box-Lock.600.jpg * Nu prea m-a convins cauciucul/siliconul dur folosit la interiorul capacului pentru etansare. * Accesorii practice, nimic de spus, dar parca cu un feeling de militar, prea ieftin. Incuietoarea pentru capac m-a facut sa bufnesc in ras. O platbanda ce se misca la 90 de grade si care incuie cutia intrand intr-un decupaj facut in lateralul ei. Nu luam in calcul ca nu este nici un fel de izolatie contra apei acolo. * Cred ca cei care concep cutiile sunt totusi motociclisti practicanti, prin comparatie cu cei de la Touratech - am apreciat niturile folosite la imbinare. Nu ca ar fi vreun model de zece ori mai scump. Increzatori pana la fanatism in produsele lor, oameni foarte agresivi si eficienti in vanzare, dar cred ca asta merge bine si din cauza cumparatorului standard englez care nu are grijile noastre financiare, nu se documenteaza atat si nu cunoaste atat de bine dedesubturi de genul masinilor, materialelor si costurilor de productie. Editat Martie 30, 2014 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 (editat) Top case-ul arata foarte bine. Insa ma uit la el de 10 minute si tot nu imi dau seama: ce ai pus in sticlele alea ?Habar nu am. Sunt ale proprietarului. Interesanta descrierea. Toti le-am vazut pe toate separate, dar acum puse laolalta, mai instructiv. Editat Martie 30, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.