niculae Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Virago 535 este putin cam mica pentru 1.83(experienta personala). In rest, este o motocicleta BUNĂ pentru telul ei [oras si drumuri scurte - parerea mea (da, stiu ce a facut @semaca)], tine si pasager dar o cam chinui. De dragstar nu stiu prea multe, arata bine si are cardan (?). Pentru calatorii mai lungi (cu pasager si bagaj) cred sincer ca ai avea nevoie de o motocicleta cu o cilindree peste 800cmc. (in cazul cruiserelor) Touring-enduro zici ca nu vrei? (Transalp, Supertenere, TDM, Vstrom, f650 - din astea gasesti la ∼2000E) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
padre2211 Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 @tactil - multumesc. Referitor la sezonalitate, chiar nu stiam daca se aplica sau nu... @foxbat - la fel, multumesc pentru opinie. Referitor la avatar - cel al lui tactil sau al meu? @niculae - m-am uitat o vreme si la touring enduro. Ma atrage mai mult senzatia pe care (cred eu) o ofera chopperele/cruiserele. Dar, repet, inca nu am atins nicio motocicleta pana acum. Nici macar nu am intrat inca in poligon - asta peste 2 saptamani. POATE o sa trec pe viteza, poate pe touring. STIU doar ca acum asta imi doresc. Multumesc inca o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 daca iti doresti touring sau viteza,dute la alta sectiune. daca vrei chopper/cruiser,la 2000euro nu gasesti mare lucru...virago535,savage 650 sau poate shadow600...care iti sint mici,garantat. daca ai rabdare si cauti la toamna-iarna,poate prinzi un dragstar 650 (dar care e tot micut si puturos)...eventual daca ai noroc,prinzi un VN800 sau intruder800 la 2500euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
padre2211 Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Am inteles. Multumesc pentru mutarea in topicul mare (scuze ca am pornit unul nou). Multumesc pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 (editat) Am inteles. Multumesc pentru mutarea in topicul mare (scuze ca am pornit unul nou). Multumesc pentru sfaturi! Dragstar de 650cc o sa fie perfect pentru calatorii cu pasager si bagaje, plus o sa ai un consum mic de 4-max5 L la suta! E ea mai lenesa ca e grea dar iti garantez ca merge bine si cu pasager pana la 120km/h. Plusul e ca ai cardan (la 50.000 de km schimbi uleiul si nu te mai complici cu lantul), racire pe aer (iara nu te complici cu lichide si antigel) si multi ar zice ca e un minus dar crede-ma ca japonezii cand au facut-o au calculat-o in asa fel racirea ca si daca sta pe loc se raceste si nu vei avea probleme nici in traficul urban (doar uleiul se duce mai repede), alt plus e ca e pentru oameni de inaltime mare (am prieteni de 1.90 care stau bine pe ea)! Bafta la alegere! Editat Iunie 16, 2011 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
padre2211 Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Dragstar de 650cc o sa fie perfect pentru calatorii cu pasager si bagaje, plus o sa ai un consum mic de 4-max5 L la suta! E ea mai lenesa ca e grea dar iti garantez ca merge bine si cu pasager pana la 120km/h. Plusul e ca ai cardan (la 50.000 de km schimbi uleiul si nu te mai complici cu lantul), racire pe aer (iara nu te complici cu lichide si antigel) si multi ar zice ca e un minus dar crede-ma ca japonezii cand au facut-o au calculat-o in asa fel racirea ca si daca sta pe loc se raceste si nu vei avea probleme nici in traficul urban (doar uleiul se duce mai repede), alt plus e ca e pentru oameni de inaltime mare (am prieteni de 1.90 care stau bine pe ea)! Bafta la alegere! Multumesc! Banuiesc ca nu e indicat sa aduc de afara, nu? Din cate am vazut preturile nu sunt foarte diferite, la care s-ar adauga transportul si toate taxele... La momentul in care ma hotarasc sa cumpar frumusetea pe 2 roti, am vreo sansa ca cineva dintre voi sa ma ajute cu un ochi critic la adresa starii tehnice? Starea optica o pot judeca singur, dar... Bineinteles contra unei beri/vodci/coniac sau orice altceva consuma expertul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Corneliu Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 Poate iti place Honda Shadow - Steed 400 VLX, 1994, absolut impecabila. 2300 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 Multumesc! Banuiesc ca nu e indicat sa aduc de afara, nu? Din cate am vazut preturile nu sunt foarte diferite, la care s-ar adauga transportul si toate taxele... La momentul in care ma hotarasc sa cumpar frumusetea pe 2 roti, am vreo sansa ca cineva dintre voi sa ma ajute cu un ochi critic la adresa starii tehnice? Starea optica o pot judeca singur, dar... Bineinteles contra unei beri/vodci/coniac sau orice altceva consuma expertul... Cu placere te ajut sau sfatuiesc daca crezi ca sunt in masura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
padre2211 Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Multumesc Icelord! Deocamdata ma pot mandri cu cizme, pantaloni de piele, geaca de piele cu protectii soft si manusi. Safety before everything else... Stiu ca e o intrebare relativ "stupida", dar care credeti ca e un minim necesar de obisnuit cu motocicleta inainte de a face naveta cu ea (300 de km). O sa imi dau singur seama sau e o limita minima? Oricum o parte e rezolvata - drumul il stiu like the back of my hand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 Multumesc Icelord! Deocamdata ma pot mandri cu cizme, pantaloni de piele, geaca de piele cu protectii soft si manusi. Safety before everything else... Stiu ca e o intrebare relativ "stupida", dar care credeti ca e un minim necesar de obisnuit cu motocicleta inainte de a face naveta cu ea (300 de km). O sa imi dau singur seama sau e o limita minima? Oricum o parte e rezolvata - drumul il stiu like the back of my hand. Apoi o minima obisnuinta incepe de la 1500-2000 km dar se poate spune ca pofta vine mancand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 Suzuki Intruder VL800 Volusia la 4000, daca mai gasesti finantare suplimentara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rockfest Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Salutare, a trecut ceva timp de cand am mai intrat pe aici. Am avut o tentativa acum vreo 2 ani de a intra printre randurile motociclistilor dar planurile s-au schimbat si am pus pe pauza gandul asta. Acum am inceput sa fac si eu A-ul (moment foarte prost de altfel) si in curand voi da examenul si ma voi vedea cu permisul de A in buzunar in scurt timp. Dupa acest pas, ramane sa ma decid asupra motorului care il vreau si de aici intervine si motivul acestui topic. Ca si acum 2 ani, gandurile si cautarile mele se duc catre choppere sau sa fiu mai precis, cruisere. Nu ma intereseaza ca aspect si ca principiu SS-urile si naked-urile (nu mai zic de enduro) si asta o zic cu cel mai mare respect pentru fiecare categorie in parte dar nu ma atrag din punct de vedere vizual. Stiu ca nu e cel mai bun criteriu dar din pacate doar din punctul asta ma pot pronunta momentan. Sa testez fiecare categorie in parte mai greu ca nu prea am de unde (cunostinte motociclisti in afara de instructor nu am). Deci momentan pot sa zic ca ma intereseaza cruiserele (ca sa fiu sincer nu prea vad diferenta intre choppere si cruisere decat ce am inteles ca un cruiser este cea mai buna motocicleta pentru drumuri lungi). La ai mei 1.78 si ~90 de kg (sper sa fie si in scadere) si avand in vedere ca sunt la inceput, mi s-ar preta categoria asta? Motocicleta ma intereseaza strict ca "hobby" sa ies la plimbare cu ea ocazional, poate sa o mai iau si la plimbare intre casa si birou (Ploiesti -> Bucuresti) dupa un timp (desi dupa atata timp de naveta pe DN1 si la cate am vazut pe-acolo, tind sa cred ca e o idee proasta). Cateva din favoritele mele sunt cele peste 1000 cmc: Dragstar 1100, Intruder 1800, Sportster 1200, Honda VTX 1300 + altele de genul. Mai ramane aspectul bugetului ca astea sunt destul de scumpe si daca e sa reduc am vazut surorile lor mai mici: Dragstar 650, Intruder 800, Sportster 883, Shadow 750 (este Shadow asta? am vazut ca i se zice si Black Widow), etc. Instructorul mi-a zis ca cele peste 1000 ar fi o idee proasta pentru incepator fiindca sunt greu de manevrat, ciclistica e nu e asa usoara si daca pic cu el, sa-l ridic singur ar fi si mai dificil. Chestiile astea au mai fost confirmate de altii in forum si banuiesc ca au si dreptate, dar la dimensiunile mele se aplica (nu ca as fi un gigant dar nah, poate gasesc si eu un argument ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Si eu am fost in aceeasi situatie. Am inceput cu ceva nu prea mare dar nici prea mic. Cruiserele de peste 500cmc nu sunt foarte diferite ca viteza , doar ca putere si ca look. Am o yamaha virago 535. Un motor rezistent, fiabil si care iti permite sa mai faci greseli, lucru important pentru un incepator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentino1 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Totul pleaca de la gusturi...si bani...toate motoarele sunt frumoase,doar ca cruiserele/chopperele stralucesc !!!...asa sunt ele Ca si incepator eu nu ti-as recomanda Intruderul de 1800... E destul de puternic...eu am un Shadow 750 pe injectie si sunt super multumit de el...am si confort (saua modificata la Darian),am si putere atunci cand am nevoie intr-o depasire,am si autonomie destul de mare cand plec la drumuri mai lungi...ce sa mai...e o Honda !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
31alex Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Eu am avut Dragstar de 650 prima motocicleta. E f buna pt un incepator dar dupa un an sigur o sa-ti ramana mica. Daca-ti permiti financiar iti iei un Dragstar, mergi un an, doi, si cand esti pregatit treci la categoria 1000+ cmc. Am zis Dragstar ca e usor manevrabila, nu f scumpa (ca sigur o sa o scapi pe jos), si tu fiind si inalt e buna ca ai picioarele mai in fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rockfest Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) Mersi mult de ponturi. M-am convins, las > 1000 cmc pentru mai tarziu (dupa ce capat niste experienta pe sosea). Eram foarte derutat de asta ca primisem o gramada de sfaturi acum ceva timp in urma ca daca ma orientez spre categoria asta de motoare o cilindree mai mare e cat mai bine, chiar si ca incepator. Acum cand voi incepe sa si vad motoare (trebuie sa dau un Seat mai intai) le voi proba sa vad cum ma simt pe ele dar ca sa fiu sincer, parerea care mi-o voi face va fi cat se poate de neavizata. Nu mai zic de test-drive ca nici nu m-as risca sa ies prima data pe strada cu motorul unui strain. La scoala din pacate nu am vazut nici un chopper sau cruiser, doar nakeduri si cateva mici de 250cmc. Ce as vrea e sa reduc din plaja de motoare pe motive gen: "modelul asta nu se preteaza la drumuri foarte lungi", "ti-ar fi foarte mica", etc. Totodata as incerca sa evit motoarele mici ca dimensiuni. Poate e instinctul de conservare aici care vrea un "monstru" cat mai mare sub el dar alegerea asta e destul de infipta in mine. Am inteles ca o sa ma afecteze dimensiunile foarte mari la mers dar as cauta in cazul asta un compromis gen: "manevrabilitate cat mai buna la dimensiuni cat mai mari posibil" Virago 535 am inteles ca e foarte mica. Am si vazut-o pe strada si intr-adevar mi se pare destul de micuta. Iar la putere banuiesc ca dupa un timp o sa vrea si prietena sa se suie pe ea un pic si nu stiu cum o sa se descurce cu 2 persoane. Intruder 600/750/800: Mereu m-am intrebat daca dimensiunile motorului difera de la cilindree asa de apropiata. Difera foarte mult intre ele sau e o diferenta strict legata de putere? Honda Shadow 600/750: Din ce am observat modelul de 600 are aceleasi probleme cu Virago 535 (foarte mica). Cea de 750 o vad in poze fiind si mai mare si banuiesc ca e mai mult un cruiser decat un chopper (din ce observ in poze)? Sportster 838/1200: Singurul model care l-am vazut in poligon era cel de 1200 la un tip in trecere si pot sa zic ca nu-mi puteam dezlipi ochii de la ea iar sunetul care il scotea mi se parea teribil de misto. Am inteles ca tipul avea tobe custom oricum asa ca nu se prea pune. Totusi era relativ mic pentru un motor de 1200, banuiesc ca 838 ar fi si mai mic sau poate nu. Lasand toate astea la o parte HD-urile sunt si mai scumpe. Dragstar 650/1100: Pot sa zic ca e modelul care mi-a placut cel mai mult in poze. Nu cred ca l-am vazut pe strada dar ca si dimensiuni si aspect ar fi pe primul loc, chiar si modelul de 650. Am inteles Alex ca esti foarte multumit de ea. Tind sa cred ca ma voi orienta cel mai mult catre acest model. O singura intrebare: avand dimensiuni mai mari la motorul de 650, nu ar fi mai "lenesa"? Sunt constient ca la inceput orice motor mi se va parea puternic si rapida dar as vrea sa stiu de la persoanele avizate. Scuzati pentru posturile foarte lungi, stiu ca sunt plictisitoare. O sa revin mai mult ca sigur si cu intrebari de echipament dar deh, cand ma voi vedea pe motor am sa umblu si cu lada de bere dupa mine sa o impart pe la stop-uri la colegi Editat Mai 30, 2013 de rockfest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian M Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 V Star (Dragstar) 650. Am permis de mai putin de un an, este prima mea mobra si ma inteleg perfect cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 daca iei dragstar650,neparat sa-i pui comenzi avansate.... modelul Custom,cu roata subtire pe fata,are 40cp....ala clasic e mai lenes un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Recomand ce am eu: Kawasaki EN450 sau succesorul lui EN500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) daca iei dragstar650,neparat sa-i pui comenzi avansate.... modelul Custom,cu roata subtire pe fata,are 40cp....ala clasic e mai lenes un pic. EU am modelul Classic si, din toate cruiserele pe care m-am cocotat, Dragstarul a fost cea mai spatioasa pentru picioare.( Comenzi stock). Mult mai intinse stau picioarele fata de Shadow, sau Vulcan. Nici nu mai vorbesc de Sportster pe care stai cu genunchii la gura daca ai peste 1.80. Cat despre faptul ca e puturos, nu stiu ce sa zic. Eu am mers incarcat cu pasager, coburi plus cob central si nu mi s-a parut atat de puturos( in viteze rezonabile, desigur) Incarcat ochi, inca poti face depasiri in siguranta la 90, 100 fara nicio problema. Are 54 Nm, un pic mai putin decat o vitezana. Comparat cu motoarele mai mari, e mai puturos, n-ai ce-i face... Editat Mai 30, 2013 de Nocturnus85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Virago 535 are cam aceleasi dimensiuni cu 250... si chiar daca sunt mici, nu sunt chiar atat de mici. Depinde si ce vrei sa faci cu mobra. Tu ai spus ca in general vei face plimbari ocazionale... in afara orasului sau in oras? Daca iei un moto mare si il pui in aglomeratia din oras, iti va fi incomod si greoi. Unul mic va fi mult mai comod... In schimb, daca il scoti din oras, se inverseaza rolurile. Parerea mea e ca poti incepe si pe un 250/500 cmc, sunt usoare. Probabil ca la inceput nu vei face drumuri foarte lungi si nu te va deranja mobra mica. Eu am un Virago 250 (inca nu am mers cu el) si e foarte usor de tinut si intors (cat l-am manevrat sa-l urc in duba, sa-l dau jos, sa-l urc pe scari, sa-l bag in casa etc) si cred ca asta e un avantaj pt un incepator. Dezavantaj mare la mine (probabil si la tine): am 1,82m, ~90kg, si imi e cam mica... in special la picioare. Dar asta se poate rezolva cu un set de comenzi avansate. In schimb, m-am mai urcat si pe un Intruder de 800... greu, greu rau (pt mine, ca viitor incepator). Am tras mai greu de el decat de Viroaga mea micuta cu rotile infranate. Nici nu vreau sa-mi imaginez cum e unul de peste 1000 cmc. Evident ca toti vor recomanda ce au... e normal. Daca ai de ales (eu n-am avut, am vrut-o pe asta, indiferent de starea ei si pozitia in sa, obsesii mici... + ca a fost la pret bun), vezi ce buget ai, ce optiuni ai... si rogi colegi de pe forum, care au modelele alese de tine, sa te lase sa stai in sa 2 minute, sa vezi cum te simti. Oricum, eu nu ma astept sa o tin 100 ani, de asta nici nu ma deranjeaza ca e mica... 1 an, 2 si dupa alta, mai mare. Macar imi fac mana si invat pe una usoara si iertatoare. Plus consumul mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) ...Tind sa cred ca ma voi orienta cel mai mult catre acest model. O singura intrebare: avand dimensiuni mai mari la motorul de 650, nu ar fi mai "lenesa"?... Sefu', din ce citesc, tu nu ai nevoie de sfat ci de o confirmare, tu ai deja in cap ce vrei... Inecepator... sa fie mare, puternica, etc... restul sunt vorbe! Nimeni nu poate sa-ti ofere raspunsuri mai bune decat tine insati. De ce? Fiindca doar tu sti cu adevarat ce vrei. Nu te lua dupa poze si ce spune unul/altul. Criteriul tau trebuie sa fie costrile(piese schimb, intretinerea, consum, fiabilitate, etc) si apoi destinatia/scopul utilizarii(ex: daca o iei de mers zilnic la servici...). Sfatul meu este sa rogi diversi cunoscuti sa-ti imprumute motorul sa faci o tura... apoi decizia va fi a ta. Si ar mai fi un lucru important legat de putere... experienta pe care doar dupa mii si mii de km o capeti!!! ...gandeste-te la tine si la cei pe care ai de gand sa-i plimbi! Fara experienta, un motor prea puternic de baga in situatii fara iesire... Mult succes si sa ne vedem cu bine pe sosea! Editat Mai 30, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Daca nu ai bani destui cumpara-ti ceva scump. Esti prea sarac sa cumperi lucruri proaste! Asa imi zicea cineva si avea dreptate. Cauta sa mergi cu motoarele alea inainte sa le iei. Eu am avut primul motor un VS1400! Asa ca nu e regula sa iei motoare in ordinea crescatoare a capacitatii cilindrice. Important este cum te descurci, cat de stabil psihic si fizic esti si ce-ti doresti de la el. Lasa prejudecatile si regulile. In general iti faci propriile reguli dupa ce dai cu nasul de viata! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rockfest Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 Ms tuturor pentru ponturi. M-am decis sa imi iau o motocicleta in primul an care sa nu-mi planga buzunarele cand o voi tranti (optimist nu? ). Nu stiu daca si asta e un factor dar un motor sub 1000 mi-e mai mult decat suficient pentru primul an (poate si urmatorii). Drept urmare am ramas la Dragstar 650 (am inteles ca ar avea o probleme la o componenta electrica cred si e cam pacatoasa din cauza asta), Shadow 600 sau 750 (poate ma lamureste cineva care sunt diferentele principale intre ele, in afara de evidenta diferenta de 150 cmc). Acuma pe care o voi gasi intr-o conditie mai buna, la timpul potrivit si sa am si banii in buzunar, pe aia o voi lua. Oricum intentionez sa-mi iau mai intai un echipament care sa-mi vina bine pentru restul orelor de iesit in oras si examen. Poate e o intrebare idioata dar ce echipament s-ar potrivi pentru cruisere? Dupa cum am mentionat si mai sus, plimbarea va fi ocazionala prin oras semi-aglomerat dar uneori si prin Bucuresti dar nu e exclus sa ies si la drumuri mai lungi in timp. Ma pasioneaza ideea de casca tip flip-up si am gasit cele mai comune Nolan-uri, banuiesc ca geaca si pantalonii de piele ar fi ok (nu am idee de firme la astea). La cizme am vazut niste Alpinestars SMX-plus dar cred ca sunt pentru sportive alea. Daca imi recomandati si un magazin orientat catre genul asta (unul fizic sa pot si proba) din Bucuresti sau Ploiesti as ramane dator. Ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bonzai Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Poate e o intrebare idioata dar ce echipament s-ar potrivi pentru cruisere? Dupa cum am mentionat si mai sus, plimbarea va fi ocazionala prin oras semi-aglomerat dar uneori si prin Bucuresti dar nu e exclus sa ies si la drumuri mai lungi in timp. Pai cel mai bine la cruiser se potriveste echipamentul de piele dar daca mergi prin oras nu il recomand.Oricum echipamentul de cruisere nu are protectii cine stie ce, maxim la genunchi la pantaloni si la coate si umeri la geaca. Poti sa iti iei de pe www.louis.de niste blugi cu protectii la genunchi si intarituri la coapse, o geaca de blugi cu ceva protectii etc. Eu pt oras am o geaca textil de la Held, modelul Cruiser. Ii ok geaca,este din textil dar are forma de geaca rock , o gasesti pe net daca vrei sa vezi cum arata. Ma pasioneaza ideea de casca tip flip-up si am gasit cele mai comune Nolan-uri, banuiesc ca geaca si pantalonii de piele ar fi ok (nu am idee de firme la astea). La cizme am vazut niste Alpinestars SMX-plus dar cred ca sunt pentru sportive alea. Daca imi recomandati si un magazin orientat catre genul asta (unul fizic sa pot si proba) din Bucuresti sau Ploiesti as ramane dator. Ms mult Cel mai ok magazin din bucuresti unde gasesti echipament pt choppere este www.kronaumoto.ro Au si pe stoc destul de multe. Cizme chopper iti recomand ce am si eu si ma simt excelent in ele adica Highway 1 Chopper II Boots. Orice gasesti pe www.louis.de pot aduce cei de la kronaumoto. ro , sau iti poti comanda tu separat. Eu asa mi-am comandar cizmele cu 200 lei mai ieftin decat la kronaumoto. Casca sa nu o iei fara sa o probezi. Eu nu am reusit sa gasesc nici o casca flip up care sa nu ma incomodeze la barbie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.