XorX Postat Ianuarie 16, 2004 Share Postat Ianuarie 16, 2004 Poate multi considera asta o intrebare stupida.. Totusi, cred ca la o motocicleta nu merge sa dai fuga cu ea la OMV si sa bagi Jet-ul pe ea.. cred ca trebuiesc protejate unele chestii.. nu? Stie cineva sa dea citeva detalii in sensul asta? Merci mult de sfaturi; in avans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Ianuarie 16, 2004 Share Postat Ianuarie 16, 2004 Ok, uite o solutie pe care o aplic eu : iei frumushel o carpa uscata, scoti furtunul de la rezervor, o imbibi in benzina, lustruiesti tot ,proces in care schimbi vreo 3-4 carpe,si daca ai si oleaca de ulei in benzina capata si o "sclipire" placuta ochiului...Durata operatiunii : 30 de minute. Nu e indicat sa pui apa pe ea ca e fier si rugineste Daca e cine-stie-ce minune carenata --> e mai simplu ca nu trebuie sa speli si ce e sub carene Cu jetul la spalatorie-->stiu pe cineva caruia la faza asta i-au bagat aia ceva nisip intre simeringul de ulei si ala de praf de la furca , si dupa cativa km tubul cromat era zgariat tot . Daca vrei o "lucrare de diploma" in materie de lustruit motorul, stai sa vezi ce iti raspund chopperistii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JOker Postat Ianuarie 21, 2004 Share Postat Ianuarie 21, 2004 adevaru ca la noi dureaza mult mai mult operatiunea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Ianuarie 24, 2004 Share Postat Ianuarie 24, 2004 treaba asta cu durata spalarii depinde cat e de jegoasa sau cata rabdare ai! daca mai pierde ulei pe la imbinari si cu putin praf....ai o tzara de munca.. da' merita sa ai un motor frumos si curat (pe cat se poate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Miki Postat Ianuarie 29, 2004 Share Postat Ianuarie 29, 2004 Salut! Eu, daca vreau sa spal-curat ca lumea moto-ul meu, fac asa: - mai intai cu o carpa sau burete imbibata in apa cu detergent (da, detergent Dero sau alte mai ieftine) curat aproape toata suprafata motocicletei. (rotii, furcii, reyervorul, motorul in intregime, chiar si carburatorul!!) Daca cilindrul e murdar rau curat cu sarma. De obicei carburatorul curat cu pensula. - urmeaza faza cand spal cu apa totul de detergent - cu o carpa uscata sterg motocicleta de apa - si acum faza finala : dau pe aripi, rezervor, lateral pe cutii, pe bord si pe lampile de semnalizare(plastic) cu spray silonic. Vezi ce fain va luci dupa asta motocicleta ta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Februarie 1, 2004 Share Postat Februarie 1, 2004 eu decat sa o spal mai bine o vopsesc din nou !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bruno Postat Martie 6, 2006 Share Postat Martie 6, 2006 daca o speli cu jetul sa nu iti dea de jos in sus cu jetul mie imi mergea in 3pistoane in loc de 4 dupa o spalare.Asta e inveti din greseala si nu cumva sa dai cu silicon pe sezut ca sa luceasca ca la prima curba faci pe cascadoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddcristi Postat Martie 6, 2006 Share Postat Martie 6, 2006 Io unu' imi spal Africa Twinu' shi la spalatorie shi pana acuma nu am avut niciodata probleme cu el.. Baietzii dau cu ceva spuma pe motor, stau cateva minute, o clatesc cu jetu' dupa care o shterg cu nishte carpe... shi treaba ii rezolvata... De obicei, il spal la spalatorie numa' daca ii extrem de murdar... altfel il spal singur, acasa, cu o galeata de apa cu detergent de rufe, dupa care cateva galetzi de apa curata shi cateva carpe uscate pentru polishat... DDC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_mihai Postat Martie 6, 2006 Share Postat Martie 6, 2006 Tot sezonu' trecut am spalat Africanu cu jetu de la OMV si nu am avut nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Martie 6, 2006 Share Postat Martie 6, 2006 Ok, uite o solutie pe care o aplic eu : iei frumushel o carpa uscata, scoti furtunul de la rezervor, o imbibi in benzina, lustruiesti tot ,proces in care schimbi vreo 3-4 carpe,si daca ai si oleaca de ulei in benzina capata si o "sclipire" placuta ochiului...Durata operatiunii : 30 de minute. Nu e indicat sa pui apa pe ea ca e fier si rugineste Daca e cine-stie-ce minune carenata --> e mai simplu ca nu trebuie sa speli si ce e sub carene Cu jetul la spalatorie-->stiu pe cineva caruia la faza asta i-au bagat aia ceva nisip intre simeringul de ulei si ala de praf de la furca , si dupa cativa km tubul cromat era zgariat tot . Daca vrei o "lucrare de diploma" in materie de lustruit motorul, stai sa vezi ce iti raspund chopperistii benzina nu ia vopseaua?!? in manualul motorului zice clar sa nu scpa benzina pe langa gaura ca afecteaza vopseaua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paw waw (talpa iute) Postat Martie 6, 2006 Share Postat Martie 6, 2006 Ba afecteaza dar "magaru' " de Axa nu a vrut sa spuna ca inainte si dupa benzina aplica un strat subtire de lichid de frana pe toata motocicleta ca sa fie protejata de benzina Ps: fa ca noi si o sa plangi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat Martie 6, 2006 Share Postat Martie 6, 2006 Ba afecteaza dar "magaru' " de Axa nu a vrut sa spuna ca inainte si dupa benzina aplica un strat subtire de lichid de frana pe toata motocicleta ca sa fie protejata de benzina Cel mai bun sfat pe care l-am vazut pana acum,am ras de m-am spart.Un dobitoc chiar o dat cu silicon pe sa si era in pantaloni de piele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 7, 2006 Share Postat Martie 7, 2006 Dupa ce dai cu benzina NEAPARAT tre' sa-i dai si foc! Si dupa aia o decapezi cu soda si e ca noua! Fara gluma, detergentii de rufe & stuff pateaza vopseaua. Cu jetul nu trebuie insistat pe lant si trebuie evitate fisele de bujii si electrica (tronica) in general, in general o spal cu sampon auto cu galeata si buretele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Martie 7, 2006 Share Postat Martie 7, 2006 ...virago-ul tau se poate spala aproape cu orice vrei ideea este sa fie detergent nu spuma activa sau te si miri ce sode caustice mai scot astia !!!...poti da si cu jetu doar sa nu tii foarte aproape de cabluri si contacte electrice ca poa sa-ti taie izolatiile la fire!!!!!...sfat!!>>> cu pur merge ff bine spalat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paw waw (talpa iute) Postat Martie 7, 2006 Share Postat Martie 7, 2006 Nu serios acum, io o spal pe a mea numai cu gel de dush(asta pt ca o spal destul de rar ) dar cel mai bine se spala in spatele blocului sau in curte chiar daca dureaza mai mult... macar stii ca o faci atent si nu te grabeste nimeni.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 7, 2006 Share Postat Martie 7, 2006 io ma bag cu ea in balta si se spala automat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Martie 7, 2006 Share Postat Martie 7, 2006 Pentru incepatori (unii dintre ei s-au ars deja) e pe bune chestia cu jetul care poate face prapad pe la fire... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretorian Postat Martie 7, 2006 Share Postat Martie 7, 2006 bah, sunteti nebuni rau cred ca l-ati speriat pe bietu' om ca nu a mai dat nici un semn de cand a deschis topicul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Martie 7, 2006 Share Postat Martie 7, 2006 E bine sa acoperi si tevile de esapament cu niste pungi de plastic (legate cu elastic). Cel putin asa scrie in manualul motocicletei mele, si asa fac. In rest, o spal cu sapun lichid si cu buretele, apoi clatita cu apa multa (furtun la debit mic). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLD AS ICE Postat Martie 7, 2006 Share Postat Martie 7, 2006 Eu am fost de 2 ori cu ea la spalatorie...si cand am ajuns acasa am luat o carpa uscata sa o mai "bibilesc" pe aici p-acolo! Atunci am observat ca in unele parti mai ramasese noroi!!1 Asa ca.....de acuma incolo o voi spala singur... Macar stiu sigur ca iese mai bine....si nici nu stau cu grija ca se poate intampla ceva la ea, cand baga nenea ala jetu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Martie 7, 2006 Share Postat Martie 7, 2006 ...o fi ocupat cu spalatu!!!.... bah, sunteti nebuni rau cred ca l-ati speriat pe bietu' om ca nu a mai dat nici un semn de cand a deschis topicul asta ...da,da!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Martie 7, 2006 Share Postat Martie 7, 2006 bah, sunteti nebuni rau cred ca l-ati speriat pe bietu' om ca nu a mai dat nici un semn de cand a deschis topicul asta da , de acum incolo nu cred ca o mai spal niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gopop Postat Martie 7, 2006 Share Postat Martie 7, 2006 (editat) Samponul Head&Shoulders, cel albastru pt combaterea matretii da cele mai bune rezultate! Editat Martie 7, 2006 de gopop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 7, 2006 Share Postat Martie 7, 2006 pur sau fairy... maxim odata pe an nu de alta da' ploua destul de des si cum o tin io in fata blocului n-am treaba! in plus cand e noroiu' mare pe ea il las sa se usuce si cade singur! p.s. nu glumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_canishu Postat Martie 8, 2006 Share Postat Martie 8, 2006 Din experianta avuta la spalarea Minsk-ului si a Nipru-ului, va zic ca pt partile cu vopsea cele mai bune sunt: pur, farry sau sapun lichid. Pt suprafete cromate sau din aluminiu am descoperit ceva bun la mama la bucatarie: un produs numit Hess lemon (ceva asemeanea Ciff), fabricat pe la turci, pretul de max 30 mii lei vechi / bidonul de 400 ml, pe care la instructiuni scria ca se poate folosi la suprafete emailate, cromate si parti din aluminiu. !!! Hess-ul a nu se folosi pe placuta de inmatriculare ca se cam sterge negreala!!! Asta din experienta!!?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.