Zuzg7 Postat Martie 12, 2006 Share Postat Martie 12, 2006 (editat) Buna ziua . Am inteles ca lantul de distributie ( sau " patina " daca am inteles eu bine ) e boala veche la cbr-uri . Simptomele sune urmatoarele : cand e rece tacane , dupa ce se incalzeste si il urc in ture dispare tacanitul . Acum vine si intrebarea: merita sa schimb lantul + patina ? Cam la ce bani ar ajunge ? Unde se poate face ? Multam anticipat pt raspunsuri . Editat Martie 12, 2006 de Zuzg7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Martie 12, 2006 Share Postat Martie 12, 2006 0721535377 orestte service autorizat iasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Martie 12, 2006 Share Postat Martie 12, 2006 E un defect cunoscut la mai multe modele de CBR. Arcul care impinge in patina este slab, defect de fabricatie. E suficient sa comanzi alt intinzator si problema se rezolva. Nu lantul si nici patina nu sint de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Martie 12, 2006 Share Postat Martie 12, 2006 E un defect cunoscut la mai multe modele de CBR. Arcul care impinge in patina este slab, defect de fabricatie. E suficient sa comanzi altul si problema se rezolva. Nu lantul si nici patina nu sint de vina. VEZI ASTA ESTE UN RASPUNS CORECT. E normal omul vrea doar sa te ajute nu sa-ti ia banii! Daca nu rezolvi de la intinzator atunci tre sa te gandesti la restul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Martie 12, 2006 Share Postat Martie 12, 2006 Si eu am comandat intinzatorul pentru XX si astept vremea calda sa-l inlocuiesc. Nu uita sa comanzi si garnitura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adolphyno Postat Martie 12, 2006 Share Postat Martie 12, 2006 Intr-adevar asta e o problema generalizata la cbr-uri. Am un prieten care se "cofrunta" cu aceeasi problema. Din cate am inteles nu e o problema grava , care "tine" pana la 15-20 mii km , dupa care trebuie sa schimbi toata distributia @dcsan20 , chiar zuzg7 a intrebat "Cam la ce bani ar ajunge ? Unde se poate face ?" ... baietii doar "l-au ajutat" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Martie 12, 2006 Share Postat Martie 12, 2006 Poti demonta intinzatorul si sa mai tensionezi arcul vreo cateva rotatii in functie de uzura .Daca e spre capatul cursei trebuie sa schimbi lant patine si restul .Majoritatea scapa cu o tensionare a intinzatorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Martie 12, 2006 Share Postat Martie 12, 2006 de specificat ca intinzatorul e hidraulic la f2(nu exista surub de reglaj), arcul e pus ca sa o tina in forta si la oprire asa ca cel mai bine apeleaza la un service unde poate fi remediata problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Martie 13, 2006 Share Postat Martie 13, 2006 (editat) intinzatorul e hidraulic la F1 La F2daca e PC 25 e acelasi sistem ca si la PC31) cu lantul pe partea dreapta si intinzator mecanic daca e mai vechi cu intinzatorul hidraulic ar trebui intradevar examinata mai atent cauza pt care intinzatorul nu se amorseaza la rece Si surubul la intinzatoarele mecanice automate(la CBR-uri) nu este pt reglaj ci pt montare - pt a retracta tija. Editat Martie 13, 2006 de AlexM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Martie 13, 2006 Share Postat Martie 13, 2006 (editat) @AlexM: corect! Lantzul ala nu tzacane de prost.Eu am F1 si toti "specialistii" mi-au zis ca e de la intinzator pt. ca e hidraulic si se duce repede.L-am comandat la Honda, l-am schimbat si nu s-a remediat nimic.A aparut doar o gaura inutila in buzunar de vreo 60 de euro ca sa-mi dau seama ca defapt era lantzul uzat si facea burta.L-am schimbat si s-a rezolvat problema. Du-te la un mecanic si sa-ti desfaca acolo sa vada ce ai uzat...ca sa nu comanzi aiurea. Sau, daca ai bani, da comanda din timp de lantz si intinzator ca sa le ai in momentul in care o desfaci. La reprezentznta la Honda dureaza 10 zile pana iti aduce piesa. intinzator=50 euro+TVA lantz distributie=100+TVA succes Later edit: uite aici un topic cu informatii. service-uri Editat Martie 15, 2006 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zuzg7 Postat Martie 15, 2006 Autor Share Postat Martie 15, 2006 Concluzia : un service bun in bucuresti ?? Iasul e cam departe si vine vara ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boris_Tl Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Am si eu un F2 din 94 . A inceput sa rontaie distributia de 1 sapt. Faza e ca nu face tot timpul . Pana in 3000 de ture cam face, da mai are si momente cand se opreste. In general dupa ce o urc pana la 7-8 mii de ture se opreste dar incepe mai tarziu. Am mai intins arcul de la intinzator da degeaba . Sa nu fie altceva , gen lantul sau na. Mi-e cam frica sa umblu cu ea sa nu se rupa lantul sau ceva na, ca numai de bagat bani n-am chef. Am sunat la honda si ziceau baietii ca inainte sa se rupa daca e ceva face ca toti dracii si nu poti sa stai langa ea.. Sa vedem acu ce o fi de schimbat.!!!( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Am si eu un F2 din 94 . A inceput sa rontaie distributia de 1 sapt. Faza e ca nu face tot timpul . Pana in 3000 de ture cam face, da mai are si momente cand se opreste. In general dupa ce o urc pana la 7-8 mii de ture se opreste dar incepe mai tarziu. Am mai intins arcul de la intinzator da degeaba . Sa nu fie altceva , gen lantul sau na. Mi-e cam frica sa umblu cu ea sa nu se rupa lantul sau ceva na, ca numai de bagat bani n-am chef. Am sunat la honda si ziceau baietii ca inainte sa se rupa daca e ceva face ca toti dracii si nu poti sa stai langa ea.. Sa vedem acu ce o fi de schimbat.!!!( lantul nu prea se rupe ci poate sa sara de pe pozitie si astfel iti faci muci supapele, pistoanele si camasile.Eu zic sa o schimbi cat mai repede si sa mergi cu ea doar daca nu face foarte rau (gen sa se auda si la relanti).De asemenea daca mai mergi cu ea evita accelerarile si franarile bruste deoarece atunci poate face lantul bucla si poate sari de pe pozitie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 (editat) Am schimbat unui amic la distributie la un F2 intai intinzatorul (desteptul de la care luase intinzatorul si lant i-a dat un lant de f3 am impresia) , se vedea diferenta dar tot tzacanea un pic pana se incalzea motorul bine, apoi i-a schimbat lantul cu unu bun, l-am montat si de atunci ii merge brici ... toata treaba(intinzator si lant) stiu ca l-a ajuns vreo 6-7 mil parca, nu mai stiu exact ... o sa ma interesez si iti dau un raspuns concret daca vrei Editat August 18, 2009 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borisake Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 De unde gasim asta: Par zdravene si sigur nu or sa mai clantane distributiile, dar exista si un dar, nu o sa mai existe elasticitatea aia la socuri si ma gandesc ce poate sa se intample. Eu stiu ca atunci cand montezi un intinzator nou mai intai trebie sa il incarci tu manual si anume scufundat total intr-un vas si apasat pe pistonas pana iese tot aerul din el si pistonasul se va bloca, deci cam tot ca surubul asta manual. Deci? Voi ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 De unde gasim asta: Par zdravene si sigur nu or sa mai clantane distributiile, dar exista si un dar, nu o sa mai existe elasticitatea aia la socuri si ma gandesc ce poate sa se intample. Eu stiu ca atunci cand montezi un intinzator nou mai intai trebie sa il incarci tu manual si anume scufundat total intr-un vas si apasat pe pistonas pana iese tot aerul din el si pistonasul se va bloca, deci cam tot ca surubul asta manual. Deci? Voi ce parere aveti? Intinzatorul se armeaza mecanic cu o cheie mica ,se monteaza si se elibereaza cheia. Cu cel intinzator cu surub ai nevoie de ceva experienta pentru al intinde optim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 (editat) asa ceva . 30 euro tng are dreptate , daca strangi prea tare risti sa strici . Editat Septembrie 26, 2010 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 E un defect cunoscut la mai multe modele de CBR.Arcul care impinge in patina este slab, defect de fabricatie. E suficient sa comanzi alt intinzator si problema se rezolva. Nu lantul si nici patina nu sint de vina. salut ,cam cat de tare trebuie sa fie un intinzator de cbr f2,arcul din el ma refer,cat de greu ttrebuie sa-l apesi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Pai nu poti sa-l apesi deloc. Pistonasul il retragi doar prin rotirea surubului din interior. El e facut ca odata extins sa nu se mai poata retrage inapoi. Daca arcul e slab, in combinatie cu vibratiile motorului la anumite turatii surubul se roteste singur cam jumatate de tura si din cauza asta pistonasul joaca in carcasa si face zgomot. Desi suna ca si cand lantul ar lovi de carcasa, zgomotul e facut de intinzator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 (editat) Pai nu poti sa-l apesi deloc. Pistonasul il retragi doar prin rotirea surubului din interior. El e facut ca odata extins sa nu se mai poata retrage inapoi. Daca arcul e slab, in combinatie cu vibratiile motorului la anumite turatii surubul se roteste singur cam jumatate de tura si din cauza asta pistonasul joaca in carcasa si face zgomot.Desi suna ca si cand lantul ar lovi de carcasa, zgomotul e facut de intinzator. nu de alta dar am schimbat arcul din interior si am pus unul tare si vreau sa stiu inainte sda-l montez cat de tare trebuie sa fie , sa nu fac vreo tampenie .am pus un arc destul de strong incat se misca foarte foarte greu la apasare(adica cu mana libera greu il apas) Editat Aprilie 14, 2011 de Virus3nd3r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Pai si cum sa-ti spuna cineva cat de tare trebuie sa fie? Cum poti aprecia asta? Banuiesc ca te referi la cat de tare il apesi in timp ce rotesti surubul. Altfel oricat apesi pe el nu se misca. Teoretic nu trebuie sa fie foarte tare, pentru ca tensioneaza lantul inutil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Pai si cum sa-ti spuna cineva cat de tare trebuie sa fie? Cum poti aprecia asta?Banuiesc ca te referi la cat de tare il apesi in timp ce rotesti surubul. Altfel oricat apesi pe el nu se misca. Teoretic nu trebuie sa fie foarte tare, pentru ca tensioneaza lantul inutil. da la mine este intinzator hidraulic nu mecanic ,am o honda cbr f2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Am cun F3 din 96. La rece mi se auzea parca era tractor. Cand am luat-o am primit si un lant de distributie si patinele noi noute separat. Intinzatorul este mecanic. Am schimbat surubul cu altul si acum se aude cum trebuie. Nu stiu cat o sa mai tine. Sau daca atunci cand o sa se auda iar pot doar sa in mai strang cateva ture. Dar daca o sa mai faca figuri iar am sa schimb si lantul si patinele cu totul. E aiurea ca te arde la buzunar manopera Momentan merge perfect. Nu este un intinzator cum este cel din poze ( am vrut sa cumpar si eu unul ca cel din poze dar am zis ca si al mei e la fel chiar daca difera la design tot manual este). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 am rezolvat treaba cu sunetul acela de la distributie ,am schimbat arcul din intinzator si a disparut acel sunet si acea vibratie:),arcul care era in intinzator era decalbrat rau si rupt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giardia2225 Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 de specificat ca intinzatorul e hidraulic la f2(nu exista surub de reglaj), arcul e pus ca sa o tina in forta si la oprire asa ca cel mai bine apeleaza la un service unde poate fi remediata problema aseara am desfacut un intinzator de f2, si i-am intins un pic arcul, si merge tipla acum, e intra-devar hidraulic, dar daca tragi un pic de arc sa-l faci mai lung merge super bine. si e motocicleta care are vreo 18000 cu distributia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.