Sari la conținut

Supersport la drumuri lungi


Taw
 Share

Postări Recomandate

Cred ca depinde mult si de fiecare, cum i se potriveste mobra. Eu fac si 600-800 de km fara probleme pe SS si nu ma doare ceva sau sa simt vre-o oboseala, pana ci cei cu touring obosesc mai repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 53
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si eu am avut ceva probleme la primul drum lung cu R6 (cam 200KM) si am facut 2 pauze de vreo 10 min.

 

Dar m-am obisnuit foarte repede si deja de la al 2-lea drum, mi s-a parut mai ok.

 

Ca si sugestii:

 

Daca se merge la o viteza constanta (cam 130-140 km/h) si avand trunchiul intr-un unghi favorabil, curentul de aer sustine greutatea corpului ( a fost scris si intr-un post anterior acest lucru).

 

O sugestie care nu e foarte "safe" si nu ar fi de recomandat :agree: : in timpul mersului stai cu mana stanga indoita pe rezervor (te sprijini in cot si pe antebrat). Asta chiar funtioneaza ... dar asa cum ziceam e cam riscant, daca apare ceva greu de evitat, etc....

Editat de kta007
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sugestie care nu e foarte "safe" si nu ar fi de recomandat :agree: : in timpul mersului stai cu mana stanga indoita pe rezervor (te sprijini in cot si pe antebrat). Asta chiar funtioneaza ... dar asa cum ziceam e cam riscant, daca apare ceva greu de evitat, etc....

 

Eu folosesc tehnica asta cand ma duc in "regim touring".

post-28093-1252592825_thumb.jpg

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc tehnica asta cand ma duc in "regim touring".

 

 

ti-o faceai? :cheers:

 

 

 

 

 

 

 

Cel mai bun sfat e sa-ti fixezi trupul in asa fel incat priza de aer ce vine din fata peste parbriz sa-ti sustina corpul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-o faceai? :cheers:

 

Nu, pt ca mergeam touring (dupa cum am spus). Dar daca vrei, te duc pasager cand ma duc putin mai agresiv. In contextul respectiv, o sa am mainile ocupate, asa ca poti "opera" tu. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu la drumuri mai lungi folosesc ghiozdanu de rezervor ca sa pot sta cu pieptul pe el si ma pot relaxa linistit, indiferent de viteza ( e penal sa mergi cu 130km/h in pozitia "raicing") dar te ajuta sa`ti relaxezi mainile ( dar nu si gatul dupa un anumit timp) iar daca imi intepenesc picioarele in pozitia descrisa mai sus ... pur si simplu le las "jos".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe vremea cand aveam "cbr"-ul de 750 verde cand aveam de facut drumuri lungi ma pregateam sufleteste.

imi sarutam familia,imi salutam prietenii si mergeam la biserica sa fiu impacat cu domnul fiindca stiam ca din 220 nu o scoteam.

era cea mai buna metoda sa nu ma doara spatele.

aveam intradevar maselele umflate a doua si a 15-a zi dar macar spatele era intact.

P.S. da sa stiti ca ajungea la 220....pe ceas anyway :cheers:

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe vremea cand aveam "cbr"-ul de 750 verde cand aveam de facut drumuri lungi ma pregateam sufleteste.

imi sarutam familia,imi salutam prietenii si mergeam la biserica sa fiu impacat cu domnul fiindca stiam ca din 220 nu o scoteam.

era cea mai buna metoda sa nu ma doara spatele.

aveam intradevar maselele umflate a doua si a 15-a zi dar macar spatele era intact.

P.S. da sa stiti ca ajungea la 220....pe ceas anyway :cheers:

 

ai uitat sa spui ca dupa ce`ti sarutai familia si salutai preteni , ca ai dat in scris sa afle lumea ca HONDA E HONDA !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

si eu ma duc cu a mea desi e doar sport nu super sport.cand ma duc la drum lung evit bagajul in spate sau pe rezervor.cand am mers la brno l-am pus in spate :rose:

Editat de gixxxer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu dupa ceva ani de calatorii pe SS si SBK, mi-a trecut: dureri spate, incheieturi etc. Nu sunt facut pentru asa ceva.

 

Eu faceam bucati de minim 400km, nu 30-40km. Am renuntat la placerea de a avea o motocicleta nervoasa si puternica in favoarea uneia mai confortabile. Daca tot merg intr-o excursie, macar sa ma simt bine. Imi lipsesc reprizele de acceleratie, dar asta e ... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

amorteala in palma dreapta este destul de comuna, e din cauza acceleratiei. Daca ai drumuri lungi si viteze relativ constante (gen pe autostrazi) fa rost de cruise control, e o bucata de plastic care se pune la mansonul dreapta si iti tine acceleratia la nivelul dorit.Daca nu te incanta ideea, incearca sa nu mai strangi asa tare mansonul, e un reflex, dar daca exersezi, iti trece. Mie imi amorteste dreapta pe zzr 1400 daca fac un drum la Cheia, de exemplu, dar asta poate fi pusa pe seama curbelor dese si a solicitarilor la care sunt supuse mainile. La drum lung poti sa tii si un deget pe acceleratie, desi in Romania nu este deloc recomandabil. In strainatate insa, unde rar iti intoarce careva in fatza sau nu se asigura, e piece of cake. A treia varianta este, dupa cum zicea cineva mai sus, sa iti tragi niste handlebars risers, care sunt niste bucse care iti ridica ghidonul intr-o pozitie mai confortabila...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 years later...

Ce topic mort. Ia sa vedem , pana unde ati mers cel mai departe pe o vitezana ? :)))

 

Pana la Serres. Pe remorca :))

 

A fost un prieten de-al nostru pana in Croatia pe un CBR.. but who does that? :D

Editat de ki77y
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tura de 2370km inpartiti astfel:

-prima zi 670km

-a 2a zi 350km

-a 3a zi 250km

-a 4a zi pauza

-a 5a zi 350km

-a 6a zi 300km

-a 7z zi 450km

 

Motor: R1 2003

+pasager

+bagaje

 

In mod interesant cea mai grea zi a fost cea de 250km zona Cazanele Dunarii-Herculane-Baia de Arama(porțiunea de aprox 70km dintre Herculane si Baia de Arama am crezut ca nu se mai termina).

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca Herculane-Baia de Arama te rupe pe orice motoreta fara suspensie de offroad, am mers in primavara cu CB500 care are suspensie destul de barca si a fost neplacut, dar tot nu e la fel de rau ca autostrada pe naked. In ziua aia am facut vreo 700km si aia 50km de autostrada sunt cei mai oribili.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In aceeasi zi:

Timisoara - Wolfsburg (cca 1300 km)

Ingolstadt - Budapesta - Ingolstadt (cca 1500 km)

Singur doar cu bagaj, destul de mare la drumul catre Wolfsburg.In Austria invariabil a plouat, a fost frig si m-a lat radarul de nenumarate ori (mi-au bagat blitzul in freza) fara sa primesc ceva acasa.

Editat de ettore
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...