cristi-3 Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 va salut!am o mare nelamurire!cu un buget de 2000 euro doresc sa imi iau un dual sport.problema este ca am ramas cu 3 variante,dar nu ma pot hotari!de aceea apelez la ajutorul vostru. deci ce sa aleg intre transalp,freewind si dr 800 big. ce ma intereseaza pe mine:-fiabilitate -costuri intretinere -piese,daca se gasesc usor -posibilitatea(usurinta)de a cara pasager si bagaje -confort -alte bube si buboaie pe care stiti ca le au sau l capata cu timpul. cu stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 transalpu ar fi cel mai bun dintre cele enumerate de tine. celelalte fiind monocilindre vor vibra destul de puternic. acum depinde ce vrei sa faci cu mobra respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 va salut!am o mare nelamurire!cu un buget de 2000 euro doresc sa imi iau un dual sport.problema este ca am ramas cu 3 variante,dar nu ma pot hotari!de aceea apelez la ajutorul vostru.deci ce sa aleg intre transalp,freewind si dr 800 big. ce ma intereseaza pe mine:-fiabilitate -costuri intretinere -piese,daca se gasesc usor -posibilitatea(usurinta)de a cara pasager si bagaje -confort -alte bube si buboaie pe care stiti ca le au sau l capata cu timpul. cu stima Dupa parerea mea Transalpul ii cel mai apropiat de ce cauti si la mica distanta DR'ul(castiga la capitolul putere si cuplu, ceea ce ii un avantaj cu pasager si bagaje, dar pierde la confort fiind un monocilindru). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 va salut!am o mare nelamurire!cu un buget de 2000 euro doresc sa imi iau un dual sport.problema este ca am ramas cu 3 variante,dar nu ma pot hotari!de aceea apelez la ajutorul vostru.deci ce sa aleg intre transalp,freewind si dr 800 big. ce ma intereseaza pe mine:-fiabilitate -costuri intretinere -piese,daca se gasesc usor -posibilitatea(usurinta)de a cara pasager si bagaje -confort -alte bube si buboaie pe care stiti ca le au sau l capata cu timpul. cu stima Alege Honda sau Yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 Alege Honda sau Yamaha la banii astia presupune o mobra destul de batrana si ca orice SH poti avea diferite surprize. despre freewind nu stiu prea multe, iar DR big e un monocilidru monstruos care am inteles ca vribreaza destul de tare. transalpul combina utilul cu placutu, vibratii reduse, comfort, trage de jos si liniar dar e underpowerd. si pe mine ma atragea ideea de a lua un transalp dar pana la urma mi-am luat o Yamaha TDM care imi satisface toate nevoile: oras, touring si forestiere mai usoare. Iar echipat cu gume on/off poti face foarte multe cu el. dezavantajul lui e roata fata de 18" pe care nu o poti echipa cu metzler tourance care ar fi cauciucul ideal pt ea cam asta e parerea si ideeile mele. nu ne-ai zis cam ce ai de gand sa faci cu aceasta motoreta care vrei sa ti-o acizitionezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Din descrierea ta: Transalp, fara ezitare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-3 Postat Iulie 6, 2009 Autor Share Postat Iulie 6, 2009 va multumesc pentru sfaturi!as vrea ca mobra pe care o voi lua sa poata face si un forestier cu ceva noroi pe el si sa mearga bine si pe asfalt. cu vibratiile nu ar fi o problema pina acum am avut klr 600,buna dar ghifiia cu pasager si bagaje! am gasit un TA din 99 cu 2000 euro,eu zic ca se merita!nu? initial vofam un african sau o supertenere,dar nu am banii suficienti si la aceasi bani iau un ta mult mai nou. astept in continuare parerile voastre pe tema asta,nu de alta dar am inteles ca freewindul ar fi sup TAului prin greutate redusa si puterea motorului. apropo,ce problema are transalpu(din fab),cdi-u sau releul de incarcare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 transalpul e de luat,la 2000 de coco din 1999 si eu l as vrea noroiul nu le place deloc,toate sunt prea grele pentru suprafete alunecoase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 (editat) Teansplantul este o legere foate inteleapta.Gindestete le fiabilitatea acestui motor. Editat Iulie 6, 2009 de pedros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 cristi 3, inainte sa iau vfr-ul am citit 150 de pagini de topic al posesorilor de vfr. nu stiu daca e neeaparat cea mai buna solutie, dar e un inceput. aste, desigur dupa ce te hotarasti cit de cit ce sa alegi. bafta la alegere ! ps: ca fost posesor de monocilindru, nu-l pot recomanda ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 ps: ca fost posesor de monocilindru, nu-l pot recomanda (PENTRU TOURING CU PASAGER SI BAGAJE) ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Transalp fara doar si poate. Face tot ce vrei tu, VFR ia-ti daca esti amator de viteza, dar daca vrei offroad face orice. O sa postez in curand un filmulet cu ce face TA-ul pe offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 multumesc de completare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Transalp fara doar si poate. Face tot ce vrei tu, VFR ia-ti daca esti amator de viteza, dar daca vrei offroad face orice. O sa postez in curand un filmulet cu ce face TA-ul pe offroad. cred ca il sfatuia sa citeasca topicul dedicat transalpului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Din c e ai enumerat tu, transplant clar.Consum mic,confort,putin vibratii,intr-adevar putin submotorizata,dar nu e nimic grav.Si faaace si offroad fara probleme,daca nu esti vreun 1.65m/ 50kg. Bafta cu motorul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 Filmulet cu TA pe off - cu mine /index.php?...t&p=1988315 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 Filmulet cu TA pe off - cu mine /index.php?...t&p=1988315 enduro d'asta faci si cu First Bike.... Am vazut ca ocoleai la greu baltile de noroi, e si alt motiv in afara de acela sa nu murdaresti mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 enduro d'asta faci si cu First Bike.... Am vazut ca ocoleai la greu baltile de noroi, e si alt motiv in afara de acela sa nu murdaresti mobra? Daca se pot ocoli, de ce sa te chinui sa treci prin ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 o varinanta ar fi pt ca-ti iei enduro tu de ce ti-ai luat moto? ca poti merge pe jos, cu masina, metrou, etc... posibil sa gresesc, dar daca ti-ai luat enduro, nu te chinui sa ocolesti niste baltoace prin care treci lejer cu bicicleta... era doar o constatare si nimic mai mult, poate si o curiozitate, dar fiecare face ce vrea si merge cu mobra cum si pe unde vrea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Enduro nu inseama ca mergi in linie dreapta doar de dragul de a face enduro. Cand e posibil sa ocolesti gropile si baltile, fa-o! Protejezi motorul si nu ai nici o sansa sa ramai in namol sau sa te faci fleasca. Ma rog, daca stii sa ocolesti o groapa pe macadam Stiu ca sunt multi care ranjesc atunci cand vad noroaie si intra in ele de placere. Eu unul prefer sa le ocolesc si sa nu ma complic - in opinia mea - inutil. Vezi tu, sunt doua abordari aici. Opuse chiar. E clar o chestie de preferinte, oricare ar fi justificarea acestor preferinte. In concluzie, nu exista un mod corect sau unul gresit. Exista stiluri. Nu are rost sa punem in discutie asta, nu-i asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacul Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Depinde si cate kg ai tu si pasagerul+bagaje,sa nu ai surpriza neplacuta sa ti se para prea puturos TA De restul motoarelor nu cunosc mai nimic nu pot sa afirm nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.