Sari la conținut

HONDA XR


Postări Recomandate

Bai, toate ca toate, dar cu voi doi e ceva suspect...motoare noi...hmmm...pe criza asta.

Tre' sa urmaresc stirile sa vad ce banca mai plange dupa bancomat :disappointed:

----------

Felicitari amandurora si bafta cu noile achizitii.

Gabi...era si vremea, ca prea omorai SV-ul ala. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 530
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumiri pentru urari!

Cam era nevoie de o schimbare la mine, s-au aliniat astrele, am avut o criza de optimism si asta a urmat.

Da, oglizile le-am mutat deocamdata de la SV, mi-e destul de greu fara prin oras.

 

 

scoate-leeeeeeeeeeeee!! Am avut si eu pe Xr si mai mult ma incomodau. O sa te obisnuiesti fara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e in genul "te tine o viatza dom`le, daca nu traiesti mult" :scratch:

 

 

daca te mananca-n palma, te scarpina pan' te baga-n mormant!!! =))

Nu, man. Sunt cateva puncte vulnerabile ce trebuie avute in vedere pentru verificari dese(2-3 ori pe an)

Eu o dezbrac la cadru si la motor de 2 ori pe an. Iarna si vara.

 

-multilink-ul si bascula se curata si se greseaza

-semicadrul trebuie verificat

-rulmentii de jug

 

In rest, motorul este extrem de simplu. Instalatia electrica, la fel. Statorul rebobinat este un MUST HAVE. Eu merg cu un far de exc, pe care am montat un motovision H4 55/60w.

Daca te roade sa te dai la hobby, merge! Daca vrei sa te duci la Belgrad, merge!(blanita de oitza e recomandata pt curuletz)

 

Motorul este foarte fain. Trage bine, nu vibreaza si iti da putere cat poti sa duci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mai sunt 1000 km in ziua de azi?....

Cum adica la plimbare? Cu 90 km/h pe autostrada? Adica svgobi nu o va baga pe noroaie forestiere, ba poate chiar si noroaie inter-forestiere? Eu as zice ca ar trebui respectat manualul, cel putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei, cu mobrele astea facem socotelile si discutiile gandindu-ne doar la drumuri prin padure si munte. Deci orice viteza pe sosea iese din orice discutie.

Exista doua feluri de a te da prin padure. Unul agresiv, gen concursuri, in care tragi tare de mobra si altul in care mergi incet, la plimbare, asa cum faceam noi pana acum. In acest context am pus eu intrebarea.

Cel de la care a cumparat Gabi mobra zicea ca daca nu o sa alerge tare cu ea prin padure se poate schimba uleiul si la 2000.

Stiu ca recomandabil ar fi sa se schimbe uleiul asa cum zice producatorul, dar noi nu avem remorca si va trebui sa ajungem pe roti la munte. In aceasta situatie km. se vor strange foarte repede. E destul de neplacut sa schimbi uleiul o data la 3 ture...

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mai sunt 1000 km in ziua de azi?....

Cum adica la plimbare? Cu 90 km/h pe autostrada? Adica svgobi nu o va baga pe noroaie forestiere, ba poate chiar si noroaie inter-forestiere? Eu as zice ca ar trebui respectat manualul, cel putin.

 

 

In manual scrie 1000 de mile, deci 1600 km. Amercicanii spun ca se poate schimba la 2000-2500 fara probleme, daca se foloseste la naveta, oras si enduro peisagistic. Pentru "fast fire roads" si circuit de SM, 1000 de mile.

Eu schimb la 2500 km si arata bine cand il scot. De obicei, il las 2-3 zile intr-un vas pe fundul caruia pun un magnet. Nu am avut probleme cu pilitura exagerata si depuneri.

Mai multa atentie trebuie acordata jocului de supape, decat schimbului de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iv been riding and repairing Xr's for about 2 years now. The book recommends about 600 miles (not km) for an oil change but you have to remember that the XR isnt sold as a touring bike, its a desert racer, offroad machine. In these conditions a bike which only holds about a litre of oil will wear that oil out very quickly.

 

For normal touring conditions i reckon every 1000 miles will be ok as long as you use a good quality of semi-synthetic oil.

 

Cel putin pe AVDrider multi sustin ca schimba uleiul intre 1500 si 2000 de mile...in functie de stilul si locurile in care se dau.

Noroi, plaja, desert, asfalt.

Ca parere personala, poate merge linistit 2000 de km.

Eu, in schimb, la XR-ul meu il schimb la 1000 de km, ca ma dau exclusiv pe dealuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iv been riding and repairing Xr's for about 2 years now. The book recommends about 600 miles (not km) for an oil change but you have to remember that the XR isnt sold as a touring bike, its a desert racer, offroad machine. In these conditions a bike which only holds about a litre of oil will wear that oil out very quickly.

 

For normal touring conditions i reckon every 1000 miles will be ok as long as you use a good quality of semi-synthetic oil.

 

Cel putin pe AVDrider multi sustin ca schimba uleiul intre 1500 si 2000 de mile...in functie de stilul si locurile in care se dau.

Noroi, plaja, desert, asfalt.

Ca parere personala, poate merge linistit 2000 de km.

Eu, in schimb, la XR-ul meu il schimb la 1000 de km, ca ma dau exclusiv pe dealuri.

 

dap...2000 ca boieru. Xr-ul de 650 e motor batranesc, cu compresie mica(10:1), nu drujba extremala cu 12.5-13:1 :)). E durabil si nepretentios. Ca preferinta, Motul 7100 20w50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

bai, Cristi, da-te-n spanac! Mancam si eu linistit si m-am inecat, cand am vazut instrumentul de mai sus. Te mananca si pe tine ca pe maimutzica!! Ne strici diminetile si ne dai ganduri bagatoare de gheara-n gat!! Hua, Hua!! Photoshop-ul!! Huaaa!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-ti fie de bine :D

Nu e perfecta, dar e superba :P

 

ca sa fie perfecta, ar trebui sa fie in garajul tau, nu????

se pare ca prietenul nostru a ramas fara scarita dreapta si a rupt urechea de prindere a semicadrului(dreapta cum stai pe ea).

Motorul asta a papat cel putin 4000 de euro in modificari.

 

 

fata completa

rezervor

turn de navigatie

carena

evacuare

carburator

navigatie

pornire la buton

roata spate

suport de curuletz cu gel :D priceless

 

 

 

 

+ timp, bani la sudura, CNC, adaptat furca...

Editat de Achile
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Bre, nea' Ahile, schimba-ti, bre, obiceiurile!!... Cum adica sa maninci la ora aia??? Sau uita-te pe net seara, inainte de somn, sa te calmezi peste noapte si sa te trezesti linistit dimineata. Ce naiba?

Ajungind la "obectul" cauzator de reactii... cam asa ar trebui sa arate o mobra de soi, dupa ce inveti s-o strunesti :D Pentru partea cu struneala, v-astept in iunie :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre, nea' Ahile, schimba-ti, bre, obiceiurile!!... Cum adica sa maninci la ora aia??? Sau uita-te pe net seara, inainte de somn, sa te calmezi peste noapte si sa te trezesti linistit dimineata. Ce naiba?

Ajungind la "obectul" cauzator de reactii... cam asa ar trebui sa arate o mobra de soi, dupa ce inveti s-o strunesti :D Pentru partea cu struneala, v-astept in iunie :P

 

 

Sa ma uit seara??? mah, tu vrei sa am vise umede???

Iunie? ce-i in iunie? De strunit, padure si forestiere :D. Bani si timp sa fie(combinatie aproape imposibila :)) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit despre XR -ul ala in numarul din ianuarie al revistei "Fuori Strada", e a lui Cincoto, care co-organizeaza raliul TRX in Africa, e beton, cam tot ce porti sa-ti doresti de la un motor rally ! pretul in schimb e rupere. M-am gandit si eu mult la XR-ul din Galati luat de SV Gobi, ast e o solutie la cel a lui Cincoto si sa-i pui o carena- s-a laudat JUmba ca face!-asteptam cu nerabdare!! (in sfarsit SV Gobi nu s-a mai incapatinat sa chinuie SV-ul ala si pe el, dar ce lovitura , a luat cel mai misto XR de vanzare in RO. Il urmarisem si eu anul trecut, dar pana a urma am renuntat ), oricum nu stiu daca e vreuna preparata de dall'Ara in Romania, - cu electrostarter la 128 Kg, km putini , super tare! Ma bucur ca l-a luat un pasionat de enduro-rally, dar oricum continuarea dupa ce se satura si vede ca e putin prea greu pt hard-enduro e tot un motor pur de hard enduro ! Oricum ,cu king of Baja asta il asteptam in CN de rally -raid !

Intrebare pt. SV Gobi : la cat ti l-a lasat tipul din Galati ? ca pe mine m-a cam dezamagit, eram la Braila la europenele de dirt-track si n-a vrut sa dea o fuga cu el de la Galati, 30 km ! eu nu aveam timp sa vin, eram la cursa. iar la pret tinea cu dintii, bine motorul e ok cred, nu l-am vazut, si in Italia sunt rare astea XR Ae (avviamento ellectrico, adica electrostarter).

Vad ca baietii astia din Galati aduc multe enduro-uri in stare f.buna din Italia, dar la preturi mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Citez:

hadiadrian - "am si eu o honda xt400 din anul 1996 are pornire numai la pedala. am inlocuit piston segemti si cilindru.

motoru nu porneste dar starteru se aude ca invarte si bujia da scanteie"

De ce nu porneste?

Starterul invarte pedala care invarte motorul Honda XT400 cu segemti schimbati.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...