cristache Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 (editat) @Angi+Gabi...ati inebunit rau de tot...acum nici cu capra mea nu o sa ma mai tin dupa voi...felicitari pt achizitia de noi motoare... Sunt gelos...si ne vedem la primavara... P.S.Oglinzile sunt de la SV-u? Editat Ianuarie 31, 2012 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 @Angi+Gabi...ati inebunit rau de tot...acum nici cu capra mea nu o sa ma mai tin dupa voi...felicitari pt achizitia de noi motoare... Sunt gelos...si ne vedem la primavara... P.S.Oglinzile sunt de la SV-u? Multumiri pentru urari! Cam era nevoie de o schimbare la mine, s-au aliniat astrele, am avut o criza de optimism si asta a urmat. Da, oglizile le-am mutat deocamdata de la SV, mi-e destul de greu fara prin oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Bai, toate ca toate, dar cu voi doi e ceva suspect...motoare noi...hmmm...pe criza asta. Tre' sa urmaresc stirile sa vad ce banca mai plange dupa bancomat ---------- Felicitari amandurora si bafta cu noile achizitii. Gabi...era si vremea, ca prea omorai SV-ul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Multumiri pentru urari! Cam era nevoie de o schimbare la mine, s-au aliniat astrele, am avut o criza de optimism si asta a urmat. Da, oglizile le-am mutat deocamdata de la SV, mi-e destul de greu fara prin oras. scoate-leeeeeeeeeeeee!! Am avut si eu pe Xr si mai mult ma incomodau. O sa te obisnuiesti fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Batrana mea restaurata: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 Frumoasa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 Batrana mea restaurata: ai umblat la supape? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 motorul refacut,cand am luato era distrusa complect si motorul gripat.Dar acum merge fen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 xr650r - probabil una dintre cele mai reusite motorete ever sa o folosesti cu placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 xr650r - probabil una dintre cele mai reusite motorete ever sa o folosesti cu placere subscriu...e bulletproof, cu conditia sa ai mare grija de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 asta e in genul "te tine o viatza dom`le, daca nu traiesti mult" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 asta e in genul "te tine o viatza dom`le, daca nu traiesti mult" daca te mananca-n palma, te scarpina pan' te baga-n mormant!!! =)) Nu, man. Sunt cateva puncte vulnerabile ce trebuie avute in vedere pentru verificari dese(2-3 ori pe an) Eu o dezbrac la cadru si la motor de 2 ori pe an. Iarna si vara. -multilink-ul si bascula se curata si se greseaza -semicadrul trebuie verificat -rulmentii de jug In rest, motorul este extrem de simplu. Instalatia electrica, la fel. Statorul rebobinat este un MUST HAVE. Eu merg cu un far de exc, pe care am montat un motovision H4 55/60w. Daca te roade sa te dai la hobby, merge! Daca vrei sa te duci la Belgrad, merge!(blanita de oitza e recomandata pt curuletz) Motorul este foarte fain. Trage bine, nu vibreaza si iti da putere cat poti sa duci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanfaida Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Cum sa alegi pinioanele... http://john.rushworth.com/Pics/XR400/XR4FAQ/gearing.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 In legatura cu XR-ul 650, in conditiile in care se merge la plimbare si nu la alergat, stie cineva daca in loc de 1000km(cum scrie in carte) se poate schimba uleiul la 2000km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 Ce mai sunt 1000 km in ziua de azi?.... Cum adica la plimbare? Cu 90 km/h pe autostrada? Adica svgobi nu o va baga pe noroaie forestiere, ba poate chiar si noroaie inter-forestiere? Eu as zice ca ar trebui respectat manualul, cel putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 (editat) Andrei, cu mobrele astea facem socotelile si discutiile gandindu-ne doar la drumuri prin padure si munte. Deci orice viteza pe sosea iese din orice discutie. Exista doua feluri de a te da prin padure. Unul agresiv, gen concursuri, in care tragi tare de mobra si altul in care mergi incet, la plimbare, asa cum faceam noi pana acum. In acest context am pus eu intrebarea. Cel de la care a cumparat Gabi mobra zicea ca daca nu o sa alerge tare cu ea prin padure se poate schimba uleiul si la 2000. Stiu ca recomandabil ar fi sa se schimbe uleiul asa cum zice producatorul, dar noi nu avem remorca si va trebui sa ajungem pe roti la munte. In aceasta situatie km. se vor strange foarte repede. E destul de neplacut sa schimbi uleiul o data la 3 ture... Editat Februarie 4, 2012 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 Ce mai sunt 1000 km in ziua de azi?.... Cum adica la plimbare? Cu 90 km/h pe autostrada? Adica svgobi nu o va baga pe noroaie forestiere, ba poate chiar si noroaie inter-forestiere? Eu as zice ca ar trebui respectat manualul, cel putin. In manual scrie 1000 de mile, deci 1600 km. Amercicanii spun ca se poate schimba la 2000-2500 fara probleme, daca se foloseste la naveta, oras si enduro peisagistic. Pentru "fast fire roads" si circuit de SM, 1000 de mile. Eu schimb la 2500 km si arata bine cand il scot. De obicei, il las 2-3 zile intr-un vas pe fundul caruia pun un magnet. Nu am avut probleme cu pilitura exagerata si depuneri. Mai multa atentie trebuie acordata jocului de supape, decat schimbului de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 Iv been riding and repairing Xr's for about 2 years now. The book recommends about 600 miles (not km) for an oil change but you have to remember that the XR isnt sold as a touring bike, its a desert racer, offroad machine. In these conditions a bike which only holds about a litre of oil will wear that oil out very quickly. For normal touring conditions i reckon every 1000 miles will be ok as long as you use a good quality of semi-synthetic oil. Cel putin pe AVDrider multi sustin ca schimba uleiul intre 1500 si 2000 de mile...in functie de stilul si locurile in care se dau. Noroi, plaja, desert, asfalt. Ca parere personala, poate merge linistit 2000 de km. Eu, in schimb, la XR-ul meu il schimb la 1000 de km, ca ma dau exclusiv pe dealuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 Iv been riding and repairing Xr's for about 2 years now. The book recommends about 600 miles (not km) for an oil change but you have to remember that the XR isnt sold as a touring bike, its a desert racer, offroad machine. In these conditions a bike which only holds about a litre of oil will wear that oil out very quickly. For normal touring conditions i reckon every 1000 miles will be ok as long as you use a good quality of semi-synthetic oil. Cel putin pe AVDrider multi sustin ca schimba uleiul intre 1500 si 2000 de mile...in functie de stilul si locurile in care se dau. Noroi, plaja, desert, asfalt. Ca parere personala, poate merge linistit 2000 de km. Eu, in schimb, la XR-ul meu il schimb la 1000 de km, ca ma dau exclusiv pe dealuri. dap...2000 ca boieru. Xr-ul de 650 e motor batranesc, cu compresie mica(10:1), nu drujba extremala cu 12.5-13:1 ). E durabil si nepretentios. Ca preferinta, Motul 7100 20w50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 (editat) http://www.moto.it/moto-usate/honda/xr-650-r-ae-dall-ara/xr-650-r-ae-dall-ara/index.html?msg=3573385 Editat Februarie 4, 2012 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 http://www.moto.it/moto-usate/honda/xr-650-r-ae-dall-ara/xr-650-r-ae-dall-ara/index.html?msg=3573385 bai, Cristi, da-te-n spanac! Mancam si eu linistit si m-am inecat, cand am vazut instrumentul de mai sus. Te mananca si pe tine ca pe maimutzica!! Ne strici diminetile si ne dai ganduri bagatoare de gheara-n gat!! Hua, Hua!! Photoshop-ul!! Huaaa!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 Sa-ti fie de bine Nu e perfecta, dar e superba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 (editat) Sa-ti fie de bine Nu e perfecta, dar e superba ca sa fie perfecta, ar trebui sa fie in garajul tau, nu???? se pare ca prietenul nostru a ramas fara scarita dreapta si a rupt urechea de prindere a semicadrului(dreapta cum stai pe ea). Motorul asta a papat cel putin 4000 de euro in modificari. fata completa rezervor turn de navigatie carena evacuare carburator navigatie pornire la buton roata spate suport de curuletz cu gel priceless + timp, bani la sudura, CNC, adaptat furca... Editat Februarie 4, 2012 de Achile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupu' shui Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 Bre, nea' Ahile, schimba-ti, bre, obiceiurile!!... Cum adica sa maninci la ora aia??? Sau uita-te pe net seara, inainte de somn, sa te calmezi peste noapte si sa te trezesti linistit dimineata. Ce naiba? Ajungind la "obectul" cauzator de reactii... cam asa ar trebui sa arate o mobra de soi, dupa ce inveti s-o strunesti Pentru partea cu struneala, v-astept in iunie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 Bre, nea' Ahile, schimba-ti, bre, obiceiurile!!... Cum adica sa maninci la ora aia??? Sau uita-te pe net seara, inainte de somn, sa te calmezi peste noapte si sa te trezesti linistit dimineata. Ce naiba? Ajungind la "obectul" cauzator de reactii... cam asa ar trebui sa arate o mobra de soi, dupa ce inveti s-o strunesti Pentru partea cu struneala, v-astept in iunie Sa ma uit seara??? mah, tu vrei sa am vise umede??? Iunie? ce-i in iunie? De strunit, padure si forestiere . Bani si timp sa fie(combinatie aproape imposibila ) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.