T I M B E R L A N D Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 (editat) cu genunchiere la 2 cazaturi ai probleme? Pai eu am luat o suta de trante serioase si n-am nimic ... n-oi fi eu din titan poate ca da xr-ul mai bine cu tine de pamant eu ma limitez la 2 cazaturi , mie imi ajung... Editat Aprilie 29, 2013 de timberland0910 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 na imi pare rau, multa sanatate ! chiar vroiam la un moment dat sa te abordez pt o tura sunt curios ce il face pe xr atat de iubit de posesori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 na imi pare rau, multa sanatate ! chiar vroiam la un moment dat sa te abordez pt o tura sunt curios ce il face pe xr atat de iubit de posesori multumesc man , iti zic eu ce il face atat de indragit : puterea , cuplul si faptul ca nu se strica cam nimic la el ulei benzina si timp ai nevoie , a si cate o maneta de ambreiaj sau pedala de schimbator na imi pare rau, multa sanatate ! chiar vroiam la un moment dat sa te abordez pt o tura sunt curios ce il face pe xr atat de iubit de posesori in scurt timp vom putea iesi la o tura ca m-am "rasucit" nu o mai vand ...xr-ul nu se vinde si PUNCT:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator danimera Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Sal baieti sant nou an topicu acesta si nou si cu xr meu de 400 pe care la-m luat stricat si nu-i mai dau de capat, acum ultimile simptome dupa ce ia-m facut supapele am-i da rateuri pe esapament si nu se tureaza merge gatuit si nu se stabilizeaza relantiu ! Caut un baiat care se pricepe cu adevarat caci pana acum la-m dus la 4 asa zis meseriasi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Salutari! Sambata am dus porcu' la doctor Achile in Targoviste. Aveam stres maxim cu furca fata, ramasese singura componenta neverificata dupa ce am luat mobra si voiam sa fiu sigur ca este servisata cum trebuie, plus niste manifestari dubioase la carburator (se gata gazu' pe la 130km/h), plus niste reglaje de culbutori si setari la suspensii. A rezultat un tuning la furca dupa reteta lui Bruce Borynack, in urma caruia viteza de confort pe forestiere a crescut ...mult peste mine, sustinuta si de carbul care primeste gas si mai sus de 140 (nu stiu unde o fi limita, mai am niste fiare de schimbat si cate ceva de invatat inainte sa o testez). Este o diferenta uriasa in bine in modul cum reactioneaza suspensia, filtrand cam toate denivelarile. Daca pana acum eram incantat de mobra asta, acu' zic ca e mobra perfecta pentru dorintele mele, the one and only one... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile.v2.0 Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Lasati XR-urile sa vina la mine =)))Bai baieti... haideti sa le facem sa mearga cum trebuie, sa nu se mai laude kakatemistii ca au singurele mobre raceready. Un XR reglat conform greutatii pilotului, stilului de mers si terenului face multe. (vorbesc si de cele de 400) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator danimera Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 pai colegu ACHILE din cate am citit pe acest topic tu cred ca esti unul care mai putea ajuta an legatura cu xr meu , dar problema e ca eu sant din resita si tu din targoviste si nu stiu daca reusesc sa ajung pe la tine ! si an cazuri din astea doar un sfat mar putea fi de folos din partea ta ! stiu ca e greu sa pui un diagnotic fara sa vezi pacientul dar nu se stie niciodata de unde sare iepurele ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile.v2.0 Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 E cam greu sa mergi orbeste...dar incercam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator danimera Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 o sa ma ajute mult si cateva sfaturi de la tine sant sigur ,doar sa-mi zici cum sa facem ,adica cand ai timp sa vb si poate e mai bine sa comunicam pe telefon sau cum zici tu ! motorul porneste foarte usor ceea ce ma face sa cred ca distributia e buna , dar se tureaza mai greu si cumva anfundat merge la relantiu ca-m 20 de secunde frumos si dupa da un rateu pe esapament si moare , porneste din nou si face la fel ! poate trebe ceva reglaje si la carburator dar an afara de jiglerul de aer ,nu stiu ce as mai putea regla ,jiglerul de aer e mult desfacut caci cu el mai anchis nu merge mai sant 2 jiglere mici an spate la carburator dar nu stiu daca trebe unblat la ele !si poate ceva debit de benzina ar trebui mai dat ! carburatorul e cu mikumi pump ! ce nu anteleg cum trebuie dar cred ca am nimerito pt ca altfel cred ca nu pornea defel zic eu , chestia cu distributia , cand o pui pe ; T; pistonul e sus mai dai o tura la motor si iarasi ajunge pistonul sus si e iarasi pe ;T; care e pozitia de fapt corecta sau nare importanta oricare din ele , vb asta cand axul cu came nu e montat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile.v2.0 Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 (editat) Vreau sa stiu si eu un model exact si un an de fabricatie, inainte sa imi spui orice altceva p.s: Te rog sa te exprimi mai clar si sa scrii corect. Editat Mai 22, 2013 de Achile.v2.0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Lasati XR-urile sa vina la mine =))) Bai baieti... haideti sa le facem sa mearga cum trebuie, sa nu se mai laude kakatemistii ca au singurele mobre raceready. Un XR reglat conform greutatii pilotului, stilului de mers si terenului face multe. (vorbesc si de cele de 400) nu vrei sa il las pe al meu XR la tine , dar de tot? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile.v2.0 Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 gratis??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Poate a castigat omu' la loto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile.v2.0 Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Sa dea si-un rezervor plin )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bizzy Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Salut, Ce ulei recomandati penteu XR 400 din '98.Motorul nu vede asfalt,decat forestiere,padure si munte Pana acum am folosit Motul 5100 10w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile.v2.0 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Si ce te nemultumeste la uleiul pe care il folosesti in mod curent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bizzy Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Si ce te nemultumeste la uleiul pe care il folosesti in mod curent? Am vrut sa vad mai multe pareri.Ma gandesc ca vara poate ar fi bun un ulei mai gros avand in vedere ca vin caldurile si merg numai pe munte ,adica mult cu viteza 1 si 2 (racire pe aer).Pe pagina Motul recomandarile sunt astea: Best 300V FACTORY LINE 10W-40 1.8 Better 7100 10W-40 Good 5100 10W-40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile.v2.0 Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Nu te lua dupa cei care vor sa iti vanda, ia-te dupa cei ce ti-au construit motocicleta. Consulta manualul de service si vezi ce indicativi iti cer. Ideea este ca indicativii pe care ti-i cer xr-ul de 400 sunt din anii 90. Acum sunt cu mult depasiti. Baga un API SL Jaso MA2 si respecta intervalele. Daca ii dai span, schimba mai devreme. Acum am yacco mvx 500. E la scor bun si are indicativi ok. Api SL si Jaso MA2. Zi si de unde esti...sa stim de unde sa te luam si unde sa te indrumam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bizzy Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Nu te lua dupa cei care vor sa iti vanda, ia-te dupa cei ce ti-au construit motocicleta. Consulta manualul de service si vezi ce indicativi iti cer. Ideea este ca indicativii pe care ti-i cer xr-ul de 400 sunt din anii 90. Acum sunt cu mult depasiti. Baga un API SL Jaso MA2 si respecta intervalele. Daca ii dai span, schimba mai devreme. Acum am yacco mvx 500. E la scor bun si are indicativi ok. Api SL si Jaso MA2. Zi si de unde esti...sa stim de unde sa te luam si unde sa te indrumam. Sunt din Rosia Montana,Schimbul l-am facut la 1000 Km.http://www.4strokes.com/tech/honda/xr400r_oil_check_change.asp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile.v2.0 Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 pasul 1: citeste indicativii de la linkul pe care mi l-ai dat pasul 2: citeste ce scrie pe bidonul de ulei La API, cu cat este litera de dupa "S" mai aproape de Z, cu atat este mai "bun". Deci, daca scrie SL, il contine si pe SG-ul cerut de catre fabricant, in cazul tau. Pe romaneste...iti mere aproape orice ulei la a ta! Numai sa il schimbi si sa schimbi si filtrul la 1-2 schimburi de ulei. Ai graficul de temperatura. Iti arata ca 10w40 acopera pana la 40+ grade C temperatura ambianta. Ia zi, de cate ori creste temperatura ambianta peste 45 C in Rosia Montana? Pune mana si citeste. S-a tot discutat despre uleiuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile.v2.0 Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 (editat) Roti de aprilia pegaso. Fata a intrat fara problemele...spatele a fost cu cantec. A intrat. Intra si modificarea lantului. De la 520 la 525. Flansa de adaptare de pe roata de Aprilia permit fie foaia originala a Hondei, fie foaia de KTM 990. Se poate jongla ). Deci...kit de lant 15-41 cu roti 19 si 17 pentru oras, forestier...iesiri pe curbe si rotile originale pentru enduro. Etrierul spate a fost inlocuit. Am cu doua pistonase.....si franeaza . Next? don't fukin know. Editat Iulie 23, 2013 de Achile.v2.0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 I-ai pus etrier de roata fata pe spate? Ai un detaliu cu prinderea foii de lant? A ramas flansa care era deja? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile.v2.0 Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Roata spate a trecut printr-un amplu proces de reproiectare. S-au avut in vedere urmatoarele- alinierea rotii cu centrul de fuga al motocicletei - alinierea foii cu pinionul de atac - gasirea unui pinion de atac alternativa, pentru a compensa latimea foii de 990 - ingustarea rotii - pastrarea sigurantei pe cupla de pinion - proiectarea unei flanse care sa accepte foile de ktm si de honda. - proiectarea suportului de etrier - inlocuirea etrierului fata - gasirea unui etrier spate potrivit Munca a fost titanica. Masuratori peste masuratori, proiecte, hibe, reproiectari. Daca rotile nu ar fi fost gratuite, mi-as fi bagat preputul. ))Am testat-o pe curbe, pe forestiere si prin oras. Pana acum e ok update: Am instalat lantul si pinioanele de 525. Ies la o proba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daseth Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Nu-si vinde careva XR-ul de 400? Caut una ingrijita, servisata la timp, inmatriculata sau inmatriculabila, fara probleme mecanice, sau cu probleme usor rezolvabile. Am de cheltuit 1000-1500 euro in functie de starea masinariei. Mailul meu e wudoo6666@yahoo.com daca vreti sa intram in legatura. Dragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ratonyx Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Nu-si vinde careva XR-ul de 400? Caut una ingrijita, servisata la timp, inmatriculata sau inmatriculabila, fara probleme mecanice, sau cu probleme usor rezolvabile. Am de cheltuit 1000-1500 euro in functie de starea masinariei. Mailul meu e wudoo6666@yahoo.com daca vreti sa intram in legatura. Dragos Spor la cautari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.