OnuAdrian Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 Ok ms mult deci undeva situat langa baterie langa releu de semnalizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Salut am si eu o intrebare poate mai ciudata sa zic asa .. unde se afla Cdi la yamaha r6 ? am ceva de sudat la coditza si nu as vrea sa-l ard multumesc Sub sa. Deconecteza bornele de la baterie si nu o sa ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OnuAdrian Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 (editat) Multmuesc. SI inca o intrebare se potriveste fatza de yamaha r6 2004-pe yamaha din 2000 ? Sa puna fatza de 2004 pe 2000:D Editat Septembrie 9, 2013 de OnuAdrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 (editat) Multmuesc. SI inca o intrebare se potriveste fatza de yamaha r6 2004-pe yamaha din 2000 ? Sa puna fatza de 2004 pe 2000:DNu cred, sunt diferite ca forma.Asta nu inseamna ca este imposibil,cu multa munca,modificari vei reusi. Intrebarea este daca se merita! Editat Septembrie 9, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 cadrul de bord nu se potriveste cu noile faruri. Carena trebuie modificata pentru a se imbina cu cele laterale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OnuAdrian Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Astazi am venit acasa cu motoru cand l-am bagat in curte mi-a murit .Il pornesc si nu mai sta la relantiu cum trebuie fluxeaza merge ce merge normal scade revine normal scade din nou .. Din ce cauza ar putea fii vreo fisa sarita este vorba de o YAMAHA YZF R6 2006 S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Astazi am venit acasa cu motoru cand l-am bagat in curte mi-a murit .Il pornesc si nu mai sta la relantiu cum trebuie fluxeaza merge ce merge normal scade revine normal scade din nou .. Din ce cauza ar putea fii vreo fisa sarita este vorba de o YAMAHA YZF R6 2006 S La rece tot asa face? Daca simtomele sunt doar la cald,verifica bobinele de inductie,r6 si r1 mai au probleme cu ele.(la cald intrerup) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OnuAdrian Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Sigur o bobina s-a dus..nu facea asa pana acuma la rece nu k ii socu si merge la cald sta la 1500 1 minut sa zic scade pe la 1000 revine la loc 1500 dupa un timp si tot asa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Cand scade turatia simti si o schimbare in mersul motorului, ca si cand ar merge in 3 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OnuAdrian Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Cand scade turatie da sa moara dupaia isi revine .. merge un timp bine dupaia iara face la fel .. ori am ceva mizerie ori bobina nustiu inca trebuie imd sal desfac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha 608 Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Baieti cu R6.. Daca tot vorbim despre 1 alta.. Am si eu cica o minoritate..Thermistor ... din cate am inteles e o chestie in botul motocicletei care regleaza temperatura .. si nush ce cu aerul...Ideea ar fi ca un thermistor de asta turnat frumos in nush ce plastic .. si cu emblema YAMAHA !! costa in jur de 100 euro.. Si valoarea ei in OHM ar fi de 2.5 asta dupa spusele lui "high voltage" problema e ca in bord imi apare o luminta de la motor.. portocalie.. care apare din cauza lipsei thermistorului .. daca a-s putea normal ca as inlocui acel thermistor cu ceva de la magazinele electrice si sa nu dau atatia bani pe .... in caz ca asta s-ar putea face.. cum fac sa imi dispara luminita.. trebuie mers la reprezentanta.. si sa reseteze " ECU " sau pot eu din bord acolo de la reset stiu eu ? Daca ma puteti ajuta cu informatii.. sau cazuri concrete .. A-s fi foarte recunoscator..Moto e 2010. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OnuAdrian Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 (editat) Cumpar bobina de inductie se potriveste de pe modelu 2003-2005 Una dintre bobine nu-mi este la parametrii din carte.. si era bujia putzin neagra . Deci cine are sa faca un pretz bun. din 2002 nici o sansa sa mearga asai ? Stiu sigur k merge din 2003 pana in 2006 si modelu S cum am eu Editat Septembrie 12, 2013 de OnuAdrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 Baieti cu R6.. Daca tot vorbim despre 1 alta.. Am si eu cica o minoritate..Thermistor ... din cate am inteles e o chestie in botul motocicletei care regleaza temperatura .. si nush ce cu aerul...Ideea ar fi ca un thermistor de asta turnat frumos in nush ce plastic .. si cu emblema YAMAHA !! costa in jur de 100 euro.. Si valoarea ei in OHM ar fi de 2.5 asta dupa spusele lui "high voltage" problema e ca in bord imi apare o luminta de la motor.. portocalie.. care apare din cauza lipsei thermistorului .. daca a-s putea normal ca as inlocui acel thermistor cu ceva de la magazinele electrice si sa nu dau atatia bani pe .... in caz ca asta s-ar putea face.. cum fac sa imi dispara luminita.. trebuie mers la reprezentanta.. si sa reseteze " ECU " sau pot eu din bord acolo de la reset stiu eu ? Daca ma puteti ajuta cu informatii.. sau cazuri concrete .. A-s fi foarte recunoscator..Moto e 2010. In momentul in care "solutia" ta va avea aceasi rezistenta si plaja de lucru ca cel original,(IAT) atunci "luminita" o sa dispara fara sa fie nevoie de resetare in service. Accesul in secventa de diagnoza la yamaha pentru stergerea erorilor, si verificarea parametrilor ar fi bine sa fie facuta de cineva care stie exact ce se intampla acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha 608 Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 In momentul in care "solutia" ta va avea aceasi rezistenta si plaja de lucru ca cel original,(IAT) atunci "luminita" o sa dispara fara sa fie nevoie de resetare in service. Accesul in secventa de diagnoza la yamaha pentru stergerea erorilor, si verificarea parametrilor ar fi bine sa fie facuta de cineva care stie exact ce se intampla acolo. Mersi.. Stii pe cineva care stie exact ce se intampla acolo... ca.. verificarea parametrilor sa fie una corecta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 Daca cauti putin o sa gasesti pe cel de care ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha 608 Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 Daca cauti putin o sa gasesti pe cel de care ai nevoie. Indruma-ma ! Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valerossi46 Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 (editat) Vand Set 3 furtune de frana pentru yamaha r6 2006-2009 Pretul este negociabil Tel:0767269440 Editat Septembrie 14, 2013 de valerossi46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ttk72 Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 Cumpar bobina de inductie se potriveste de pe modelu 2003-2005 Una dintre bobine nu-mi este la parametrii din carte.. si era bujia putzin neagra . Deci cine are sa faca un pretz bun. din 2002 nici o sansa sa mearga asai ? Stiu sigur k merge din 2003 pana in 2006 si modelu S cum am eu potrivesc si din 2002(cred) ,eu am pus pe al meu bobine din 2000 si functioneaza perfect ...................................si straduieste-te sa scrii romaneste !!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OnuAdrian Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 potrivesc si din 2002(cred) ,eu am pus pe al meu bobine din 2000 si functioneaza perfect ...................................si straduieste-te sa scrii romaneste !!!!!!!!!!!!! Da am pus de 2002 .Merge dar cred ca este de la bujii a mers bine motoru cateva minute dupaia iara a inceput sa fluxeze renlantiu Inainte sa pun bujiile le-am curatzat si cred ca sunt gata deasta face asa .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Cumpar toba STOC r6 2003-2005 sau inchiriez pt o zi de Rar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
onylui Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 se potriveste pe un r6 din 2005 suportul de bord de pe un r6 din 2003 sau 2004? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SoLoGSX Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 am un radiator complet Yamaha r6 2006 2007 ( cu ventilatoare si vas expansiune) - 170 euro monopost original laguna seca 2006 2007 - 50 euro tel: 0724.79.44.56 sau 0752.37.4.483 Ovi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogy Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 sal......imi spune.ti si mie care sunt avantajele si dezavantajele daca am pe spate guma de 190 in loc de 180 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Avantaj: stabilitate mai mare. Dezavantaj: o inclini mai greu pe curbe 190/50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 190/50 e un cauciuc complet depasit, Ducati echipa 1098-ul cu 190/55, R1 2009 tot 190/55 are din fabrica. 190/55 e cel mai bun cauciuc care din fericire poatre echipa si jantele de 5.5 tzoli, si cele de 6 tzoli (la miare). Dunlop Racing nu mai fabrica de ani buni cauciucuri race de 180/55, face minim de 190/55 sau mai mari. Pirelli are in schimb un cauciuc supersmecher, 180/60, care are un balon foarte bombat, cu laterale foarte mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.