rylalex Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 cand am zis "cam ud pe jos" ma refeream ca rupe aderenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 (editat) TNG Iti multumesc in ca odata pt raspunsul dat cu filtrul de aer . Am schimbat filtrul si nu mai are ezitarile alea . Dar , cum am carenele date jos , am vazut ca-mi curge ulei pe langa pompa de apa . Prin pompa nu vine ulei deci ar fi prin spatele ei ?Are vreo garnitura aici in spatele pompei , aici unde intra in motor ?Cam toata ziua asta e plina de ulei Editat Februarie 1, 2015 de alex.alexey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 (editat) TNG Iti multumesc in ca odata pt raspunsul dat cu filtrul de aer . Am schimbat filtrul si nu mai are ezitarile alea . Dar , cum am carenele date jos , am vazut ca-mi curge ulei pe langa pompa de apa . Prin pompa nu vine ulei deci ar fi prin spatele ei ? Are vreo garnitura aici in spatele pompei , aici unde intra in motor ? item70906-5b.jpg Cam toata ziua asta e plina de ulei zC9kgm8.jpg Ma bucur ca ai rezolvat-o cu filtru aer. Poate asa vor intelege si alti posesori de R6 carburatie cand spun ca acest motor nu se inyelege bine cu filtru aer sportAcum cu pompa de apa si pierderea de ulei. Poti pierde ulei la pompa prin doua locuri. 1.Etansarea corpului exterior al pompei fata de bloc motor,etansare care se face printr-un o-ring.Pierderea este vizibila pe lanfa pompa si carter. 2.Etansarea axului de la pompa fata de uleiul din carter.Etansarea este facuta de un simering si pierderea este vizibila pe gaura de drenaj de la corpul pompei,in partea de jos. Editat Februarie 1, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 Poza e de la o pompa de apa de pe 06-07 . Am si eu gaura aceea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 La ambele intrebari din imagine raspunsul este DA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 Iti multumesc mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Am si eu o problema am iesit cu moto acum 2 zile cand a fost cat de cat ok si am observat ca nu mai trage motorul adica in a 1 a a 2 a si a 3 a trage ok pana la 200 pe urma se plafoneaza abia trece de 200 si in a 4 a nu mai trage acceleratia e la maxim si abia trece de 11.000 rpm si accelereaza greu daca ii dau a 5 a deja nu mai trage .... aveti idee care ar putea fi problema ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Am si eu o problema am iesit cu moto acum 2 zile cand a fost cat de cat ok si am observat ca nu mai trage motorul adica in a 1 a a 2 a si a 3 a trage ok pana la 200 pe urma se plafoneaza abia trece de 200 si in a 4 a nu mai trage acceleratia e la maxim si abia trece de 11.000 rpm si accelereaza greu daca ii dau a 5 a deja nu mai trage .... aveti idee care ar putea fi problema ? Ce R6 ai ,anul de fabricatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Salut,R6 2003. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Ai rezolvat problema bobinelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Salut,R6 2003. Verifica debitul si presiunea la pompa benzina,injectoarele sa fie curate,sabarele sa se ridice ok,filtru aer curat,furtunele de air vent corect montate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 bobinele le-am masurat sunt ok ... injectoarele curatate sabrele se ridica ok filtru de aer ok furtunele de air corect montate pompa de benzina nu e verificata ..... dar sincer ma indoiesc ca asta e cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ttk72 Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 pompa de benzina nu e verificata ..... dar sincer ma indoiesc ca asta e cauza. .....asa am zis si eu.......si totusi la pompa a fost problema (tot un r6 2004) TNG e unul din putinii care stie si ce spune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 inteleg,dar daca era pompa de benzina taia gazul fix la 200 si fix in a 4a nu mai se tura ? nu imi taie gazul se aude cum se tureaza doar ca accelereaza greu de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 Nu e neaparat problema ca e fix la 200, era vorba ca putea sa dea un debit mai mic decat avea nevoie la viteza aia. Ptr ca in gol sigur se va tura fara probleme. Dar dupa cum spui in ultimul post, deja problema sta altfel, si poate fi un ambreaj care se duce. Ia incearca sa bagi a 6-a la 50 la ora sa spunem, si trage maxim de gaz. Vezi daca se tureaza mai tare decat ar trebui in raport cu acceleratia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 Am schimbat ambreiajul are 6000 km,nu patineaza e ok ambreiajul. Mai exact trage cat de cat ok 1 2 3(186 km) se duce mai greu spre rosu deja in a 3 a schimb a 4 a mana in gaz blana ajunge pe la 200 pe urma accelereaza zici e logan 1.5 dci 60 de cai 201...202...203 si abia urca in ture cu toate ca se aude motorul turat.Am incercat mai multe metode gen curatare sincronizare etc etc bani dati problema ramasa si tot asa,nu stiu unde sa ma duc si ce sa fac undeva unde intradevar sa isi dea cineva interesul daca e nevoie nu stiu sa se uite si in motor sa vedem ce dracu are daca este o problema electrica sau mecanica daca sunt pastilele sau chiuloasa sau nu stiu nu ma pricep la mecanica eu mai mult pilotez ) vreau neaparat sa rezolv problema asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 Pai, dupa cum suna, am avut o problema asemanatoare cand aveam probleme cu compresia, dupa un rebuild la motor. Pana la 200 urca asa cum eram obisnuit eu cu ea, peste se plafona. Si eu cred ca ar trebui sa incerci si alta pompa de benzina, desi, daca debitul ar fi fost problema, in principiu ar fi trebuit sa auzi si motorul ca da rateuri ceva, daca spui ca se tureaza totusi, e ciudat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 bobinele le-am masurat sunt ok ... injectoarele curatate sabrele se ridica ok filtru de aer ok furtunele de air corect montate pompa de benzina nu e verificata ..... dar sincer ma indoiesc ca asta e cauza. Inca mai ai bobinele Denso pe motocicleta? » Post actualizat in 03 Feb 2015 14:54 Ai cumva filtru sport si l-ai uns tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 Nu mai le am am mistubishi.....nu l-am uns eu si nu e de la filtru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 (editat) E bine ca ai scapat de bobinele denso. Daca nu ai uns tu filtrul.... de unde stii ca nu e de la filtru? Eventual il poti degresa, il montezi la loc si dai o tura de proba. » Post actualizat in 04 Feb 2015 09:22A, si inca ceva, nu mai merge pe strada cu slick-uri Pasagera stie la ce risc se expune? Editat Februarie 4, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Pai nu prea iau pasagere ),pai am curatat filtru nu mai stiu unde si la cine si fix la fel face cred ca este ceva mai deep decat un filtru si o sincronizare pentru ca astea le-am facut deja bobinele sunt mitsu masurate si erau ok si se comporta fix la fel nu stiu ce sa zic si nu stiu ce poate fi sau cum zicea tng pompa de benzina habar nu am dar vreau sa o rezolv neaparat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 (editat) Pai ti'am spus..verifica presiunea si volumul pompei de benzina.Daca ai valorile si sunt ok mergi mai departe.Asa daca doar spui ca nu este aia,nici aia,si totul din puctul tau de vedere este ok...nu o sa ajungi niciodata la problema. Editat Februarie 4, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarpee Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 De ce ai unge cu ulei filtru de aer ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarpee Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Am inteles, ms de informatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.