Jump to content

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Inca o problema...la rece porneste, merge ok...dupa ce merg continuu cam 30 minute, la turatie constanta, 3000rpm de ex, incepe sa smuceasca, parca intrerupe, senzatie ca nu ar mai avea benzina, daca o accelerez merge brici...de asemeni am observat ca nu aretreaba cu temperatura motorului, adica chiar daca ajunge repede la 80-100 grade nu face probleme, doar dupa ce merg mai mult....ce ar putea avea? Nu am verificat bujii, filtru benzina sau aer....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Este careva dispus sa ma ajute si pe mine cu un tps ? cred ca al meu are probleme si vreau sa incerc un tps bun sa vad daca intradevar asta e problema .. iar daca asta este sa il cumpar

Link to comment
Share on other sites

Cred ca are si tocmai de asta vreau sa il incerc,am schimbat bujiile ca trebuiau schimbate oricum,filtru de aer curatat,am sincronizat si curatat injectia,am verificat sa nu fie termo shockul blocat,bateria,luata compresia, am incercat si alte bobine etc....intrerupe pana in 2500 rpm la rece sta la 1100 rpm iar la cald dupa 76 grade la 1500 rpm si mai cade la 1100 daca o turez putin revine la 1500 si tot asa.

Au probleme cu tps-ul modelele astea de r6 si mi-a facut figuri si in trecut imi murea la relanti l-am curatat de 2 ori si a mers pe urma nu mai facea figuri, bineinteles l-am setat pe pozitie cum era l-am sters cu spray de contacte etc...vreau sa testez si un tps bun iar daca nu e asta cred ca trage aer fals pe undeva cred...

Edited by Himura
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Semighidoane de r6 99-02 am montat eu pe al meu 03, si se potrivește perfect. Nu am observat nicio diferenta estetica.

» Post actualizat in 27 Jul 2017 18:22

@himura

Daca esti cine cred eu ca esti si ai verificat pana acum tot ce ti-am spus, nu mai rămâne de facut decat sa verifici jocul la supape. Iti trebuie un set de lere, dai capacul jos si măsori fiecare distanța intre cama si tachet, in poziția "maxim închisă" deci cu vârful camei in sus.

Notezi fiecare valoare si confrunți cu manualul.

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor, de curand sunt posesorul unei Yamaha R6 din anul 2000, vin catre voi cu o intrebare ( scuzati daca topicul exista), cand am cumparat-o nu m-am uitat la ulei, insa dupa 2 zile am observat miros de benzina in baia de ulei plus un nivel crescut, proprietaru mi-a spus ca trebuie facut sincronizarea carburatoarelor, poate sa fie asta cauza benzinei in baia de ulei?

Link to comment
Share on other sites

Nu are treaba cu sincronizarea!

Dupa cum ai pus intrebarea,te sfatuiesc sa ajungi cu ea la un mecanic sa-ti repare carburatoarele si sa-ti schimbe uleiul.

Multumesc frumos, asta am si facut astazi. Insa ce mi-a ramas putin ciudat, acceleratia coboara greu, daca o turez pe liber pana in 4-5 mii. Sa fie de la mansonul de la acceleratie?

Link to comment
Share on other sites

Alta bobina,...nu este fisa. O schimbi atunci cand incepe sa faca figuri..de regula cand se incalzeste.

» Post actualizat in 14 Aug 2017 19:00

Alta bobina,...nu este fisa. O schimbi atunci cand incepe sa faca figuri..de regula cand se incalzeste.

Link to comment
Share on other sites

Salutare dragilor,

 

De curand am cumparat un R6 din 2000... si pe zi ce trece regret tot mai mult alegerea facuta. Din pacate nu am timp sa scormonesc pe forum exact toate problemele care le am. Asa ca vin cu o cerere de ajutor catre voi.

 

1.Smucituri in treapta 2 ( zici ca-i posedata, parca vrea sa ma arunce de pe ea), banuiesc ca ar fi cutia de viteze dar nu stiu sigur.

 

2.Becul de carburant vesnic aprins, uneori palpaie mai repede alteori mai incet, in functie de cum o aplec.

 

3. Am 2 furtune taiate(cred) langa butoiasu de antigel.(nu pot pune poza)

 

4. Revine greu din turatii.

 

5. Se tureaza singura cand se incalzeste apoi scade si tot asa, turatia ajungand si pana la 3000 ~3500.

 

6. Temperatura a ajuns la 97 de grade??? e normal?.

 

PS: de curand s-a reglat carburatoarele intr-un service, cum au fost facute nu ma intrebati....

 

Multumesc de ajutor

 

Link to comment
Share on other sites

Din pacate raspunsul la intebarile/defectiunile tale,nu o da le gasesti/rezolvi pe net...sunt cam multe si pot fi o multitudine de cauze. Deci o solutie ar fi sa ajungi la un mecanic.

» Post actualizat in 15 Aug 2017 17:15

In primul rand nu-ti cunosti moto, si nu poti selecta un raspuns bun fata de altul fake.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Nu pot sa-ti dau raspuns la toate dar la cateva dintre ele pot sa-ti raspund.

 

Salutare dragilor,

 

De curand am cumparat un R6 din 2000... si pe zi ce trece regret tot mai mult alegerea facuta. Din pacate nu am timp sa scormonesc pe forum exact toate problemele care le am. Asa ca vin cu o cerere de ajutor catre voi.

 

1.Smucituri in treapta 2 ( zici ca-i posedata, parca vrea sa ma arunce de pe ea), banuiesc ca ar fi cutia de viteze dar nu stiu sigur. -> nu imi dau seama ce ar putea avea....

 

2.Becul de carburant vesnic aprins, uneori palpaie mai repede alteori mai incet, in functie de cum o aplec. -> da jos rezervorul si verifica instalatia cablurile care merg catre senzorul din rezervor, posibil sa fie o izolatie slaba si sa faca un scurt ceva.... sau poti scoate din rezervor senzorul si sa rogi un electronist sa il verifice daca are ceva electronic in el....

 

3. Am 2 furtune taiate(cred) langa butoiasu de antigel.(nu pot pune poza) -> verifica manualul de service si acolo ar trebui sa ai o schema a sistemului de racire al motorului.

 

4. Revine greu din turatii. -> la fel am patit-o si eu.... surubul de reglaj amestec de pe fiecare carburator nu e setat corect-> cand amestecul e setat prea sarac atunci ramane turata si nu revine in relantiu, incearca sa ii scazi relantiul pana cand vezi ca se tureaza si revine din turatii foarte usor. Problema asta se poate rezolva ca pentru setarea actuala de relanti sa iti mai destranga suruburile pentru a face un amestec mai bogat.

 

5. Se tureaza singura cand se incalzeste apoi scade si tot asa, turatia ajungand si pana la 3000 ~3500. -> vezi explicatia de la punctul 4.

 

6. Temperatura a ajuns la 97 de grade??? e normal?. Daca mergi mult pe oras se incalzeste foarte tare. Pe senzorul care da comanda de pornire la electroventilator este stantata temperatura, eu la moto meu mi-am pus un senzor care da comanda la 85 de grade. Daca mergi in afara orasului la viteze, mai mari de sa zicem 80 la ora ar trebui sa nu iti urce asa mult temperatura.

 

PS: de curand s-a reglat carburatoarele intr-un service, cum au fost facute nu ma intrebati.... -> au facut o munca de mantuiala din ce imi spui tu.

Recomand sa mergi la TNG, asta daca esti din Bucuresti. Este un om deosebit care sigur iti gaseste rezolvare la toate problemele.

Link to comment
Share on other sites

 

Salutare dragilor,

 

De curand am cumparat un R6 din 2000... si pe zi ce trece regret tot mai mult alegerea facuta. Din pacate nu am timp sa scormonesc pe forum exact toate problemele care le am. Asa ca vin cu o cerere de ajutor catre voi.

 

1.Smucituri in treapta 2 ( zici ca-i posedata, parca vrea sa ma arunce de pe ea), banuiesc ca ar fi cutia de viteze dar nu stiu sigur.

 

2.Becul de carburant vesnic aprins, uneori palpaie mai repede alteori mai incet, in functie de cum o aplec.

 

3. Am 2 furtune taiate(cred) langa butoiasu de antigel.(nu pot pune poza)

 

4. Revine greu din turatii.

 

5. Se tureaza singura cand se incalzeste apoi scade si tot asa, turatia ajungand si pana la 3000 ~3500.

 

6. Temperatura a ajuns la 97 de grade??? e normal?.

 

PS: de curand s-a reglat carburatoarele intr-un service, cum au fost facute nu ma intrebati....

 

Multumesc de ajutor

 

Du-te la un mecanic.

 

2. Sub rezervor ai un fir cu o mufa verde. Ala e senzorul de nivel de benzina. Mufa nu e cuplata.

3. Furtunele alea sunt de preaplin, pe acolo ar trebui sa scurga benzina si apa in exces. Asa ar trebui sa fie, taiate.

6. Da, e normal, mai ales vara.

 

1,4,5>250, ar trebui sa o duci la un mecanic, pare ca esti depasit de situatie. Nu da vina pe mecanicul care ti-a facut carburatia ca nu stii tu nimic despre motocicleta. Modelul asta de R6 e plin de bube, nu doar ce ai enumerat tu acolo. In curand o sa ai si alte probleme, la fel de dubioase.

Link to comment
Share on other sites

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...