dayro_25 Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Fratele meu alb, intrebi orice prostie. In manual, gasesti exact ce ai nevoi utilizand find si ceea ce cauti. Se regleaza cu o cheie de 12, desfiletand suruburile aflate in capul telescoapelor. Ai acolo 12 gradatii daca nu ma insel, citeste mai exact in carte. Vorbesc despre suruburile alea colorate, albastre de obicei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusXXX Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Fratele meu alb, intrebi orice prostie. In manual, gasesti exact ce ai nevoi utilizand find si ceea ce cauti. Se regleaza cu o cheie de 12, desfiletand suruburile aflate in capul telescoapelor. Ai acolo 12 gradatii daca nu ma insel, citeste mai exact in carte. Vorbesc despre suruburile alea colorate, albastre de obicei. Gasisem deja in carte,mersi oricum ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 (editat) Am o problema am observat azi ca setarea pentru amestecul de benzina si aer pe fiecare cilindru este data peste cap valorile sunt c1-20,c-20,c3-20,c4-20,in manual scrie ca valoarea este intre -125 si +125 dar difera de la motocicleta la motocicleta iar valorile normale sunt intre -10 si +10 asa am vazut ca au majoritatea si nu sunt egale pe fiecare cilindru(exemplu C1-0 C2- -6 C3-0 C4- -10 C1-7,C2-7,C3-10,c4- -10 etc)problema este ca nu mai am cum sa aflu valorile stock.Exista vreo sansa sa resetez valorile la cele din fabrica?pot reseta ecu ?un sfat ar fi bine venit.multumesc. Editat Iunie 4, 2011 de Himura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Ciudat ca le ai pe toate la 20 fix, egale. Posibil sa fi umblat cineva la ele. Ca idee lasa-le asa. La r1 se pune cam +5 si merge f bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Da a fost umblat o sa incerc sa le pun putin peste 0 sa vad cum merge si din moment ce nu pot sa analizez fiecare cilindru in parte decat sa le pun diferit le pun pe toate egale si vad ce iese. +5 peste valorile stock sau +5 pe toti cilindrii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 valorile "stock" ies personalizate pt fiecare moto in parte care iese din fabrica pe dyno. Exista diferente destul de mari, gen -23;14;0;25 (am dat exemplu). Setarile astea se fac ca sa fie in parametrii de putere si mai ales noxe...ca na... diferentele apar din cauza dif intre cilindrii. Daca le lasi la un +5 e totul ok. Cu cat dai mai mult cu atat bagi mai multa zeama in cilindrii, ceea ce e bun pana la un punct. D-aia zic...daca la 20 merge rotund...totul ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Da stiu ca fiecare motocicleta vine cu setari unice Co din fabrica din pacate eu nu le stiu si nu cred ca am cum sa le aflu,o sa incerc sa le pun pe toate intre 0 si +10 egale pe fiecare cilindru sa vad cum se comporta mersi pentru sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 Saptamana asta am ramas pt prima data fara benzina in mijlocul strazii pentru ca nu mi s-a mai aprins becul de la rezerva. Cei cu model 99-02 ati avut pana acum probleme de genul? Care este buba, ledul sau senzorul/plutitorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 vand scarite reglabile pp tuning cu "revers shifting", scaritele au fost montate pe o yamaha r6, se potrivesc pe orice model '06-'11 si sunt ideale pentru pista.urmeaza si poze live! 260 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Sipe Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 Salut si eu am patit ca si tine. Era plutitoru la mine. Senzoru functiona ca se mai aprindea din cand in cand. Baga putina benzina in rezervor si inclina motoru si lasal pornit si vezi daca ti se mai aprinde becul. Salutare. Am si eu un R6 si as avea nevoie de suruburi de carena cu imbus dar exclus cele din aluminiu. Daca are cineva de vanzare va rog sa imi faceti o oferta sau daca nu de unde as putea cumpara. tel 0765.387.315 multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 Salutare. Am si eu un R6 si as avea nevoie de suruburi de carena cu imbus dar exclus cele din aluminiu. Daca are cineva de vanzare va rog sa imi faceti o oferta sau daca nu de unde as putea cumpara. tel 0765.387.315 multumesc Bricostore, Mr Bricolage etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bike me Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 Salut Baieti. Am gasit si eu motor complet pana la urma. Acum astept sa mai strang bani si sa gasesc un mecanic bun sa il puna. Am luat motorul de la un baiat din Brasov. Sper sa fie bun si sa ne vedem in trafic daca motorul este complet si functional ce-ti mai trebuie mecanic sa-l puna ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Sipe Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 Bricostore, Mr Bricolage etc Multumesc am sa trag cu ochiu la ce ai zis u. P.S e bine cand stai intr-un oras mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R6 lover Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 SALUT ! A cumparat cineva de pe acest site amortizorul acesta http://www.performance-shop.ro/amortizoare-directie/968-amortizor-directie-stock-yamaha-yzf-r6.html daca da .. cat de calitativ vi se pare nu este ohlins sau LSL .. m-a uimit pretul .... Multumesc ptr atentie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 amortizorul acela nu are nici o legatura cu ohlins si nici macar cu LSL...e un amortizor stock...mai bun decat nimic, mult mai slab decat ohlins! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R6 lover Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 amortizorul acela nu are nici o legatura cu ohlins si nici macar cu LSL...e un amortizor stock...mai bun decat nimic, mult mai slab decat ohlins! doar am vrut sa aflu o parere despre el nu am sustinut ca ar fi ohlnins sau lsl ... totusi .. ar merita achizitonat ? un ohlnins SH din cate am observat se vinde la 100 e ... iar acesta nou la 100 de lei .. ceva .. mi se pare ... dubios :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Pai tocmai asta ziceam...atat face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 (editat) . iar acesta nou la 100 de lei .. ceva .. mi se pare ... dubios :| Nu este nou. Scrie clar acolo: Stare produs: folosit. Editat Iunie 15, 2011 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 De ce te-a uimit pretul? www.ebay.com . Asa i-ti faci o parere despre pretul real. Decit fara nici un fel de amortizor de directie mai bine si cu acesta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R6 lover Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Nu este nou. Scrie clar acolo: Stare produs: folosit. scuze nu am fost atent ... multumesc tuturor ptr raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedCap Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Proaspat posesor de R6, va salut, colegii mei ce impartim aceeasi pasiune : Yamaha R6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moriok Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 Da a fost umblat o sa incerc sa le pun putin peste 0 sa vad cum merge si din moment ce nu pot sa analizez fiecare cilindru in parte decat sa le pun diferit le pun pe toate egale si vad ce iese. +5 peste valorile stock sau +5 pe toti cilindrii ? si eu am o valoare de 0 la un cilindru dar e ok.... Salutare ! Ma alatur si eu cu al meu r6 sa impartim ganduri si probleme.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 Vreau sa schimb motorul motocicletei cu un alt motor, acelasi an, aceeasi capacitate, aceeasi putere. A facut cineva asta ? cat l-a costat ? cum a procedat la rar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 si eu am o valoare de 0 la un cilindru dar e ok.... Salutare ! Ma alatur si eu cu al meu r6 sa impartim ganduri si probleme.... In rest ce valori ai pe fiecare cilindru le poti posta multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 Salut Am reusit sa strict vopseaua la rezervor si as vrea sa ii pun o husa de protectia ca cea din clipul urmator. As vrea sa stiu ce material e. Nu vreau sa pun o panarama ceva sa se topeasca sub rezervor de la caldura.. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.