Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

Fratele meu alb, intrebi orice prostie. In manual, gasesti exact ce ai nevoi utilizand find si ceea ce cauti. Se regleaza cu o cheie de 12, desfiletand suruburile aflate in capul telescoapelor. Ai acolo 12 gradatii daca nu ma insel, citeste mai exact in carte. Vorbesc despre suruburile alea colorate, albastre de obicei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fratele meu alb, intrebi orice prostie. In manual, gasesti exact ce ai nevoi utilizand find si ceea ce cauti. Se regleaza cu o cheie de 12, desfiletand suruburile aflate in capul telescoapelor. Ai acolo 12 gradatii daca nu ma insel, citeste mai exact in carte. Vorbesc despre suruburile alea colorate, albastre de obicei.

Gasisem deja in carte,mersi oricum :P !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema am observat azi ca setarea pentru amestecul de benzina si aer pe fiecare cilindru este data peste cap valorile sunt c1-20,c-20,c3-20,c4-20,in manual scrie ca valoarea este intre -125 si +125 dar difera de la motocicleta la motocicleta iar valorile normale sunt intre -10 si +10 asa am vazut ca au majoritatea si nu sunt egale pe fiecare cilindru(exemplu C1-0 C2- -6 C3-0 C4- -10 C1-7,C2-7,C3-10,c4- -10 etc)problema este ca nu mai am cum sa aflu valorile stock.Exista vreo sansa sa resetez valorile la cele din fabrica?pot reseta ecu ?un sfat ar fi bine venit.multumesc.

Editat de Himura
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat ca le ai pe toate la 20 fix, egale. Posibil sa fi umblat cineva la ele. Ca idee lasa-le asa. La r1 se pune cam +5 si merge f bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da a fost umblat o sa incerc sa le pun putin peste 0 sa vad cum merge si din moment ce nu pot sa analizez fiecare cilindru in parte decat sa le pun diferit le pun pe toate egale si vad ce iese. +5 peste valorile stock sau +5 pe toti cilindrii ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

valorile "stock" ies personalizate pt fiecare moto in parte care iese din fabrica pe dyno. Exista diferente destul de mari, gen -23;14;0;25 (am dat exemplu). Setarile astea se fac ca sa fie in parametrii de putere si mai ales noxe...ca na...

diferentele apar din cauza dif intre cilindrii. Daca le lasi la un +5 e totul ok. Cu cat dai mai mult cu atat bagi mai multa zeama in cilindrii, ceea ce e bun pana la un punct. D-aia zic...daca la 20 merge rotund...totul ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da stiu ca fiecare motocicleta vine cu setari unice Co din fabrica din pacate eu nu le stiu si nu cred ca am cum sa le aflu,o sa incerc sa le pun pe toate intre 0 si +10 egale pe fiecare cilindru sa vad cum se comporta mersi pentru sfat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si eu am patit ca si tine.

 

Era plutitoru la mine. Senzoru functiona ca se mai aprindea din cand in cand. Baga putina benzina in rezervor si inclina motoru si lasal pornit si vezi daca ti se mai aprinde becul.

 

Salutare. Am si eu un R6 si as avea nevoie de suruburi de carena cu imbus dar exclus cele din aluminiu.

 

Daca are cineva de vanzare va rog sa imi faceti o oferta sau daca nu de unde as putea cumpara.

 

tel 0765.387.315

 

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutare. Am si eu un R6 si as avea nevoie de suruburi de carena cu imbus dar exclus cele din aluminiu.

Daca are cineva de vanzare va rog sa imi faceti o oferta sau daca nu de unde as putea cumpara.

 

tel 0765.387.315

multumesc

 

Bricostore, Mr Bricolage etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Baieti. Am gasit si eu motor complet pana la urma.

Acum astept sa mai strang bani si sa gasesc un mecanic bun sa il puna. Am luat motorul de la un baiat din Brasov.

Sper sa fie bun si sa ne vedem in trafic :friends:

daca motorul este complet si functional ce-ti mai trebuie mecanic sa-l puna ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT !

 

A cumparat cineva de pe acest site amortizorul acesta http://www.performance-shop.ro/amortizoare-directie/968-amortizor-directie-stock-yamaha-yzf-r6.html

 

 

daca da .. cat de calitativ vi se pare nu este ohlins sau LSL .. m-a uimit pretul .... :)

 

 

Multumesc ptr atentie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: amortizorul acela nu are nici o legatura cu ohlins si nici macar cu LSL...e un amortizor stock...mai bun decat nimic, mult mai slab decat ohlins!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: amortizorul acela nu are nici o legatura cu ohlins si nici macar cu LSL...e un amortizor stock...mai bun decat nimic, mult mai slab decat ohlins!

 

doar am vrut sa aflu o parere despre el nu am sustinut ca ar fi ohlnins sau lsl ... :) totusi .. ar merita achizitonat ? un ohlnins SH din cate am observat se vinde la 100 e ... iar acesta nou la 100 de lei .. ceva .. mi se pare ... dubios :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da a fost umblat o sa incerc sa le pun putin peste 0 sa vad cum merge si din moment ce nu pot sa analizez fiecare cilindru in parte decat sa le pun diferit le pun pe toate egale si vad ce iese. +5 peste valorile stock sau +5 pe toti cilindrii ?

si eu am o valoare de 0 la un cilindru dar e ok....

 

Salutare ! Ma alatur si eu cu al meu r6 sa impartim ganduri si probleme....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am o valoare de 0 la un cilindru dar e ok....

 

Salutare ! Ma alatur si eu cu al meu r6 sa impartim ganduri si probleme....

 

 

 

In rest ce valori ai pe fiecare cilindru le poti posta multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Am reusit sa strict vopseaua la rezervor si as vrea sa ii pun o husa de protectia ca cea din clipul urmator.

 

 

 

As vrea sa stiu ce material e.

Nu vreau sa pun o panarama ceva sa se topeasca sub rezervor de la caldura..

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...