moriok Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 eu am aplicat autocolant transparent si arata ok.....asta dupa ce am zgariat si eu rezervorul Salut Am reusit sa strict vopseaua la rezervor si as vrea sa ii pun o husa de protectia ca cea din clipul urmator. As vrea sa stiu ce material e. Nu vreau sa pun o panarama ceva sa se topeasca sub rezervor de la caldura.. Multumesc! Da a fost umblat o sa incerc sa le pun putin peste 0 sa vad cum merge si din moment ce nu pot sa analizez fiecare cilindru in parte decat sa le pun diferit le pun pe toate egale si vad ce iese. +5 peste valorile stock sau +5 pe toti cilindrii ? si eu am o valoare de 0 pe un cilindru dar mobra mea este ok in sarcina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Maine schimb uleiul si ma confrunt cu o dilema. Pun 2,7 sau 3,5. Mereu am pus 2,7 dar am citit si pe un blog...ala punea 3,5 la R6 "Recommended engine oil: See page 8-1. Oil quantity: Without oil filter cartridge replacement: 2.5 L With oil filter cartridge replacement: 2.7 L Total amount (dry engine): 3.5 L" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 2.7! ai grija sa pui ulei in filtru inainte de a'l monta pe motor...si ai grija mai ales cat de tare strangi...pt 50 de roni mai bine te duci la emi..sa nu o comiti mai rau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 salutare, unde imi gasesc si eu kit de lant pentru R6 '04? Va multumesc. O zi faina, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rainmaker Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Maine schimb uleiul si ma confrunt cu o dilema. Pun 2,7 sau 3,5. Mereu am pus 2,7 dar am citit si pe un blog...ala punea 3,5 la R6 "Recommended engine oil: See page 8-1. Oil quantity: Without oil filter cartridge replacement: 2.5 L With oil filter cartridge replacement: 2.7 L Total amount (dry engine): 3.5 L" Pune-i 2.7 dar verifica-i nivelul apoi si mai completezi daca e nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enkidu Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Targu Mures R6 2005 32.000 km Bijuterie Yamaha rulz! Petrom maine la 11-12? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 Baietii...am o nelamurire,vreau sa-mi iau un R6 2002,si are niste probleme cu treapta a2-a,adica trage in 'suturi'. Proprietarul mi-a zis ca e o 'boala a r6-lui' dar....asa e?Alepez la voi ca nu stiu nimic despre hibele acestui model... Ajutati-ma si pe mine va rog:) Numai bine¬ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 Baietii...am o nelamurire,vreau sa-mi iau un R6 2002,si are niste probleme cu treapta a2-a,adica trage in 'suturi'. Proprietarul mi-a zis ca e o 'boala a r6-lui' dar....asa e?Alepez la voi ca nu stiu nimic despre hibele acestui model... Ajutati-ma si pe mine va rog:) Numai bine¬ Acu' vreo 2-3 pagini s-a discutat despre asta. Din cate am inteles si io, asa este, au problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 sal baieti, am o mica problema cu motoru, cel putin asa cred eu, am un R6 din 2004 si se mai intampla cateodata de-mi agata cand vreau sa schimb in 1a sau in 2a(mai exact mi-o arunca inapoi) dar daca dau putin mai tare intra. Ma gandesc ca asta nu-i ii chiar normal, am dat drumu la cablu de la ambreaj, l-am strans tot cam asa face. Si chestia ii ca am si un sunt constant care vine de la ambreaj, si am realizat ca dispare cand apas maneta, sunetu ii direct proportional cu cat de tare dau drumu la cablu la ambreaj din reglajele care le are. Cine imi poate da un ajutor ii multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 (editat) poate e momentul sa schimbi ambreiajul.... in a 6-a patineaza? sunetul poate fi de la rulmentul tijei ambreiajului (nu stiu exact cinematica la r6) dar probabil ca e cam ca la mine Editat Iunie 30, 2011 de brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 since nu patineaza ambreaju, da ii enervant sa vezi ca iti mai arunca inapoi tija, si azi cand am dat drumu la cablu(initial ca crezut ca ii prea intins si freaca prea tare) se aude sunetu mai tare la ambreaj. daca-l intind la loc cablu, am cursa prea mica si din nou ii iara prea enervant si tot asa mai agata cateodata. si daca ii vb sa schimb ambreaju!! tre sa schimb oare numa discurile de ambrea sau si alte componente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 intrebare...a mai schimbat cineva ambreiajul pana acum? e un inel de otel in capat care trebuie pus intr-o anumita pozitie! in mod normal schimbi discurile...daca tot esti acolo schimba si arcurile (nu sunt f scumpe - eventual cumpara YEC), schimba rulmentul si vezi ce mai apare cand demontezi pe acolo. era sa uit...cumpara si garnitura de la capacul ambreiajului (nici aia nu e f scumpa). Asta daca e legat de ambreiaj. Eu unul nu pot sa ma pronunt legat de ce e in cutia de viteze. Asteapta raspunsul de la unul mai "destept" ca mine uite aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 (editat) pai. treaba asta se intampla exact dupa ce mi-a fost montat motoru la loc, am avut o mica cazatura cu el si de atuncea face cam asa te referi sa cumpar alea 6 arcuri? si daca poti sa-mi arati rulmentu de presiunea ca nu-mi dau seama din pozele de pe net care ii(am cautat pe http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID/26/Type/Motorcycle/MakeID/4/Make/Yamaha/YearID/45/Year/2004/ModelID/6132/Model/YZF-R6/GroupID/247499/Group/CLUTCH) daca ma poti ajuta ms . si daca tot sti cam pe la cat ma duce toata astea adunate? Editat Iunie 30, 2011 de maiermarius85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aleks13 Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 pai. treaba asta se intampla exact dupa ce mi-a fost montat motoru la loc, am avut o mica cazatura cu el si de atuncea face cam asa te referi sa cumpar alea 6 arcuri? si daca poti sa-mi arati rulmentu de presiunea ca nu-mi dau seama din pozele de pe net care ii(am cautat pe http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID/26/Type/Motorcycle/MakeID/4/Make/Yamaha/YearID/45/Year/2004/ModelID/6132/Model/YZF-R6/GroupID/247499/Group/CLUTCH) daca ma poti ajuta ms . si daca tot sti cam pe la cat ma duce toata astea adunate? cred ca ai probleme cu cutia de viteze. te pot ajuata cu toate piesele second Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 nu e chiar un rulment de presiune... e reperul 7 din poza, vine pe partea interioara a capacului de ambreiaj cu preturi la toate nu pot sa te ajut arcurile le-am luat YEC si au fost cam 40-50 euro pentru discuri ai multe alternative de preturi ca idee pt piese originale incearca la magazinele care lucreaza cu shumoto, si mergi pe piese originale ca sunt civilizate la preturi (din punctul meu de vedere). Legat de cutie...inteleg ca prima data cand bagi 1-a cloncane...cu ambreiajul tras o scoti din viteza si o bagi iar in viteza...mai cloncane? @aleks13 - colega, sa-ti traiasca 59-le Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Colbiocin Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Salutare Yamaha R6 an 2001, Bucuresti, cartier Crangasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 (editat) nu, mai exact, aleator vine vb, tot timpu intra in 1a cand vreau sa plec de pe loc, dar daca vreau de exemplu sa schimb din 2a in 1a cateodata ii clocane tija sau ce naiba face prin cutie si nu o pot baga in viteza asa lin. dau a 2a oara putin mai tare si intra ceea ce nu mi se pare normal. si din nou cateodata din 1a in a 2a tot asa face, asta doar dupa ce am fost cu motoru la reparat si a fost desfacut carteru de jos(si degeaba trag ambreaju din nou ca nu vrea am incercat) Editat Iulie 1, 2011 de maiermarius85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 man...in cazul asta sunt prea multe variabile in calcul... eu unul in .ro nu as avea incredere in nimeni sa-mi crape motorul in 2. Poate intr-o singura persoana sau in mine. Treaba cu ambreiajul o poti face ca idee singurel (daca ai ceva inclinatii tehnice). Asta ca sa elimini una dintre variabile. Personal inca nu m-am bagat in motor (nu am probleme cu el si inca nu am nevoie de mai multa putere). Cand mi se va pune pata pe chestii hardcore il desfac, dar trebuie multa atentie si documentare intensa. Pe forum de la un nivel incolo e cam greu sa dai indicatii. Cauta si tu pe unul care a stricat alte motoare inainte si care teoretic stie ce face si roaga-l sa-l asculte. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 a mai obs daca apas ambreaju inca odata si-l tin putin mai mult ar intrat in viteza fara sa cârârie, oare sa fie de la ambreaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobro_c Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 du-te la un mecanic cel mai bine... sunt prea multi factori care se leaga si nu prea. deci mecanic, si pe urma schimba piesele in cauza cand te doare ceva mergi la doctor sau il suni si ii spui simptomele prin telefon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 a mai obs daca apas ambreaju inca odata si-l tin putin mai mult ar intrat in viteza fara sa cârârie, oare sa fie de la ambreaj posibil ambreiaj. ce ulei ai in ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 Motul 300V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aleks13 Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 @brembo- si eu ti-am admmitat avatarul ms la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Si eu trebe sa-mi schimb uleiul,dar...e chiar asa indicat 300V-ul ptr. R6? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.