brembo Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 a mai obs daca apas ambreaju inca odata si-l tin putin mai mult ar intrat in viteza fara sa cârârie, oare sa fie de la ambreaj posibil ambreiaj. ce ulei ai in ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 Motul 300V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aleks13 Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 @brembo- si eu ti-am admmitat avatarul ms la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Si eu trebe sa-mi schimb uleiul,dar...e chiar asa indicat 300V-ul ptr. R6? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusXXX Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 (editat) Si eu trebe sa-mi schimb uleiul,dar...e chiar asa indicat 300V-ul ptr. R6? Eu din cate am citit pe net cand trebuia sa il schimb pe al meu,am inteles ca nu prea e bun,este ulei pentru circuit cica! Editat Iulie 4, 2011 de MariusXXX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 ii pt racing, da, dar nu are nimic doar ca este mai scump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Deci pana la urma...un ulei bun pe gustul R6-lui ??Eu sincer in GS bag Mobil1,si sunt super multumit de el. Acum...ma gandesc ca merge un ulei ceva mai pretentios ptr R6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Poti incerca un Castrol, tot aud ca il lauda lumea.. sau Bardahl (laudat si mai mult). P.S. Stiti pe cineva care sa vopseasca casti? Nimic spectaculos, vreau sa o fac negru, mat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luci03 Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Deci pana la urma...un ulei bun pe gustul R6-lui ??Eu sincer in GS bag Mobil1,si sunt super multumit de el. Acum...ma gandesc ca merge un ulei ceva mai pretentios ptr R6. Vrei ceva pretentios a ? Baga Bel ray. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Scuze de deranj dar voi stiti de unde as putea cumpara un arc de prindere pentru toba finala? In mod normal sunt 2, unul sus, altul jos. In cazul meu cel de jos lipseste iar toba incepe sa se miste un pic. Daca nu m-am facut inteles voi face o poza si o voi atasa. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 am vast la akrapovik kit de arcuri, mai exact 2 bucati, da nu pot sa-ti zic cat costa ca habar nu am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 A mers careva anul asta cu R6 pe Transalpina? Am auzit ca ar fi asfaltat 90 % dar vreau sa aud si cateva pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Colbiocin Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Salut Am ceva probleme cu un un r6 din 2001 achizitionat de curand. 1. Stiti unde pot gasi tot ce inseamna cabluri electrice originale.. cu papucii neoxidati sau ruginiti? ai mei sunt toti oxidati sau topiti ( cel de la rectifier - am inteles ca e o buba des intalnita ). 2. Ma mai intereseaza si un "rectifier" - cand s-a topit cupla.. s-a topit si o parte din plasticul lui si mi-a iesit o lamela . Acum merg cu o improvizatie.. contact imperfect acolo. Am schimbat toti papucii ; cei vechi erau oxidati sau carbonizati. ( am uitat sa precizez ca s-a intamplat si s-a iasa fum din cupla cand un fir se incingea ingrozitor - atunci am schimbat toti papucii vazand ca sunt compromise contactele ) 3. Ma mai intereseaza un "neutral switch". Cel care intra in cutia de viteze, sub sa, unde e si amortizorul. E nimicit. Circuitul este ok. Am legat firul la cadru si imi vede ca e in neutral mereu . Am fost obligat sa fac asta ca sa pot porni motorul pe cric si fara ambreiaj. 4. Fiindca nu stiu cand e in neutral, iar cutia mai face figuri ( nu intra in trepte mereu decat daca dau drumu la ambreiaj putin sau daca sunt in miscare), se intampla sa se opreasca motorul la semafor. De aici si alta problema. Chiar daca pun contactul este inutil. nu se aprinde nimic. Remediu este sa scot siguranta de 30 ( verde de langa baterie ) si sa o pun la loc. Nu se arde. Probabil asa se lasa fara curent electronica si se reseteaza. 5. A inceput si sa imi indice turometrul in mers 0 rotatii, iar vitezometrul cand stau pe loc 40km/h ) banuiesc ca e legat tot de partea electrica. 6. Cand stau pe loc se intampla foarte des sa imi stea motorul turat pe la 2500 rot/min. Inainte rezolvam aceasta problema turand putin motorul - scadea la 1400-1500. Daca nu era problema pe partea electrica ma gandeam ca este doar de la cablu de acceleratie care nu mai aluneca cum trebuie. Am observat inainte sa schimb papucii de la rectifier ca atunci cand miscam mufa varia turatia motorului. 7. Am gasit firul de la senzorul de ulei ( ce se duce sub motor) ca era deconectat din imbinarea ce se gaseste sub sa. L-am conectat si sta mereu aprins ledul rosu de pe turometru si apare intermitent semnul de ulei. Am verificat daca are ulei si pare sa fie in limite cat de cat normale. Il verific destul de des fiindca am observat ca imi arunca pe undeva. Probabil o sa trebuiasca schimbate ceva garnituri pe la motor. Daca sunt atent merg sezonul asta asa si ii fac revizia la motor la inceputul anului viitor cand trebuie oricum facut schimb si toate cele. Poate stiti ce poate fi .. senzor defect.. presiunea aiurea.. ulei prea putin . Motorul nu ma plang... trage frumos. Foarte violent daca iti doresti asa ceva. Avand in vedere ce probleme am enumerat, am inceput sa cred ca mi-am luat o tzeapa de zile mari. Ce inseamna neatentie combinata cu graba si lipsa de experienta ( experienta care incep sa o cumulez pe partea electrica si banuiesc ca si mecanica in curand ). Orice ajutor referitor la aceste probleme ar fi super. Ma intereseaza un doctor bun pe partea electrica dar si mecanica, cu o vasta experienta ( de preferat pe yamaha r6 ) care pune suflet in ce face si nu incerca sa te prosteasca sau sa te jupoaie de bani. ( de preferat in sectorul 6, am inteles ca ar fi un service bun si prin Giulesti dar nu stiu unde - eu stau in Crangasi ) Daca stie cineva de unde pot face rost de piesele cu probleme enumerate, va rog sa imi spuneti. Tot am cautat dezmembrari de r6 dar singurele gasite sunt prin Timis. Si nu vreau sa cumpar ceva care nu il vad si testez pe motor. Imi ajunge o tzeapa. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Vorbeste cu Sabin de la Racetek (il gasesti pe topicul de R1), se pricepe la R1/R6. Cred ca te poate indruma si poate nu te jupoaie de bani Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedCap Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 La un Yamaha R6 din 2008 trebuiesc date cumva gauri in carene pentru a monta crash pad-uri ? Multumesc. P.S. Nu dati cu pietre, asa am inteles si eu de printr-un topic ca ar trebui date gauri sau nu... nu stiu exact care o fi adevarul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 La un Yamaha R6 din 2008 trebuiesc date cumva gauri in carene pentru a monta crash pad-uri ? Multumesc. P.S. Nu dati cu pietre, asa am inteles si eu de printr-un topic ca ar trebui date gauri sau nu... nu stiu exact care o fi adevarul. Nu, nu trebuie gaurit nimic. Asigura-te ca protectiile sunt pt acest model si nu va trebui sa modifici nimic. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rainmaker Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 La un Yamaha R6 din 2008 trebuiesc date cumva gauri in carene pentru a monta crash pad-uri ? Multumesc. P.S. Nu dati cu pietre, asa am inteles si eu de printr-un topic ca ar trebui date gauri sau nu... nu stiu exact care o fi adevarul. Sunt unele crash pad-uri pentru care trebuie sa dai gauri, dar tu nu-ti iei d-alea, iti iei d-alea pt care nu trebuie sa dai gauri ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Salut Am ceva probleme cu un un r6 din 2001 achizitionat de curand. 1. Stiti unde pot gasi tot ce inseamna cabluri electrice originale.. cu papucii neoxidati sau ruginiti? ai mei sunt toti oxidati sau topiti ( cel de la rectifier - am inteles ca e o buba des intalnita ). 2. Ma mai intereseaza si un "rectifier" - cand s-a topit cupla.. s-a topit si o parte din plasticul lui si mi-a iesit o lamela . Acum merg cu o improvizatie.. contact imperfect acolo. Am schimbat toti papucii ; cei vechi erau oxidati sau carbonizati. ( am uitat sa precizez ca s-a intamplat si s-a iasa fum din cupla cand un fir se incingea ingrozitor - atunci am schimbat toti papucii vazand ca sunt compromise contactele ) 3. Ma mai intereseaza un "neutral switch". Cel care intra in cutia de viteze, sub sa, unde e si amortizorul. E nimicit. Circuitul este ok. Am legat firul la cadru si imi vede ca e in neutral mereu . Am fost obligat sa fac asta ca sa pot porni motorul pe cric si fara ambreiaj. 4. Fiindca nu stiu cand e in neutral, iar cutia mai face figuri ( nu intra in trepte mereu decat daca dau drumu la ambreiaj putin sau daca sunt in miscare), se intampla sa se opreasca motorul la semafor. De aici si alta problema. Chiar daca pun contactul este inutil. nu se aprinde nimic. Remediu este sa scot siguranta de 30 ( verde de langa baterie ) si sa o pun la loc. Nu se arde. Probabil asa se lasa fara curent electronica si se reseteaza. 5. A inceput si sa imi indice turometrul in mers 0 rotatii, iar vitezometrul cand stau pe loc 40km/h ) banuiesc ca e legat tot de partea electrica. 6. Cand stau pe loc se intampla foarte des sa imi stea motorul turat pe la 2500 rot/min. Inainte rezolvam aceasta problema turand putin motorul - scadea la 1400-1500. Daca nu era problema pe partea electrica ma gandeam ca este doar de la cablu de acceleratie care nu mai aluneca cum trebuie. Am observat inainte sa schimb papucii de la rectifier ca atunci cand miscam mufa varia turatia motorului. 7. Am gasit firul de la senzorul de ulei ( ce se duce sub motor) ca era deconectat din imbinarea ce se gaseste sub sa. L-am conectat si sta mereu aprins ledul rosu de pe turometru si apare intermitent semnul de ulei. Am verificat daca are ulei si pare sa fie in limite cat de cat normale. Il verific destul de des fiindca am observat ca imi arunca pe undeva. Probabil o sa trebuiasca schimbate ceva garnituri pe la motor. Daca sunt atent merg sezonul asta asa si ii fac revizia la motor la inceputul anului viitor cand trebuie oricum facut schimb si toate cele. Poate stiti ce poate fi .. senzor defect.. presiunea aiurea.. ulei prea putin . Motorul nu ma plang... trage frumos. Foarte violent daca iti doresti asa ceva. Avand in vedere ce probleme am enumerat, am inceput sa cred ca mi-am luat o tzeapa de zile mari. Ce inseamna neatentie combinata cu graba si lipsa de experienta ( experienta care incep sa o cumulez pe partea electrica si banuiesc ca si mecanica in curand ). Orice ajutor referitor la aceste probleme ar fi super. Ma intereseaza un doctor bun pe partea electrica dar si mecanica, cu o vasta experienta ( de preferat pe yamaha r6 ) care pune suflet in ce face si nu incerca sa te prosteasca sau sa te jupoaie de bani. ( de preferat in sectorul 6, am inteles ca ar fi un service bun si prin Giulesti dar nu stiu unde - eu stau in Crangasi ) Daca stie cineva de unde pot face rost de piesele cu probleme enumerate, va rog sa imi spuneti. Tot am cautat dezmembrari de r6 dar singurele gasite sunt prin Timis. Si nu vreau sa cumpar ceva care nu il vad si testez pe motor. Imi ajunge o tzeapa. Multumesc Mare pacat... Daca nu te pricepi deloc,mai bine e s-o duci la mecanic,dar daca ai oare-si-ce cunostinte mecanice,te poti descurca,la problemele care le-ai enumerat tu mai sus. Ai manualul pe net,descarca-l si fii cu ochii pe el. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedCap Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Nu, nu trebuie gaurit nimic. Asigura-te ca protectiile sunt pt acest model si nu va trebui sa modifici nimic. bafta Vreau niste Rizoma, tre sa vad ce si cum si daca nu e nevoie de dat gauri alea sunt. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 Salut! Am si eu 2 probleme cu R6... 1. Imi curge ulei pe la carburatorul 1. Intra si in filtru si se scurge pana pe bascula. 2. Am probleme cu senzorul de temperatura cred. Temperatura normala cand merg in afara orasului este de 79-80. Acum este 86-82(foarte greu scade la 82). Daca opresc moto la o temperatura de ex. 82. Si dupaia ii pun iar contactul imi arata 96 si incepe sa scada cate putin.... Daca plec cu ea la 96 grade scade in 2 secunde la 88 si dupaia iar scade greu pana la 82..... Motorul doar ce a fost schimbat. Si la vechiul motor ii curgea ulei.. Toate sunt asa? Daca poate cineva sa ma lamureasca.. Multumesc! Sper ca ati inteles ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Weeman Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 Senzorul de temperatura nu are nimic, e normal sa nu scada pe caldurile astea, nu mai sunt 20 de grade, in momentul in care opresti motocicleta nu mai trece curent prin radiator si automat temperatura este mai mare. atunci cand sunt 30 de grade afara si bate vantul, nu ti se pare mai racoare ? Cat despre ulei posibil ca motorul sa aiba aceeasi buba cu cel vechi... e normal sa fie putin ulei in filtru, dar daca ajunge pana pe bascula e o problema, desi tind sa cred ca ala de pe bascula e de pe lant. In general crapa de la temperatura prea mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 2. Am probleme cu senzorul de temperatura cred. Temperatura normala cand merg in afara orasului este de 79-80. Acum este 86-82(foarte greu scade la 82). Daca opresc moto la o temperatura de ex. 82. Si dupaia ii pun iar contactul imi arata 96 si incepe sa scada cate putin.... Daca plec cu ea la 96 grade scade in 2 secunde la 88 si dupaia iar scade greu pana la 82..... e absolut normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 (editat) Am inteles cu temperatura.. De cand cu caldurile astea face figuri. Problema e cand o opresc si vreau sa o pornesc iar numai vrea. Invarte dar nu porneste motoru... Dau de acceleratie de cateva ori si o ia dar dupa ce astept un timp.. Cateodata astept sa scada si la 65 temp ca sa o ia... Nu am mai gasit ulei pe bascula..... Editat Iulie 10, 2011 de Bebiku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Weeman Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 La fel, e normal sa porneasca mai greu pentru ca iti evapora instantaneu benzina din carburatoare, dar nu o ia din prima, o ia din a doua. Daca spui ca tre sa dai mai mult si sa astepti sa se raceasca este problema de la pistoane.... vezi sa nu ai blocul motor crapat... asa se explica si problema cu uleiul. porneste greu indiferent de temperatura pentru ca pe unul din pistoane iti scapa compresie. Asta este mai mult ca sigur. abia ai schimbat motorul dar se pare ca ai luat unul cu aceeasi problema, antigelul il verifici ? are suficient ? Cand ai cumparat motorul avea copresie la fel pe toate pistoanele, sau de valori apropiate ? N-i nicio problema daca are compresie mai mica dar la fel pe toate pistoanele, problema apare cand ai 11 pe 3 pistoane si 5 pe al 4-lea... lucru care e posibil in cazul problemelor tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.