Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

Si eu trebe sa-mi schimb uleiul,dar...e chiar asa indicat 300V-ul ptr. R6?

Eu din cate am citit pe net cand trebuia sa il schimb pe al meu,am inteles ca nu prea e bun,este ulei pentru circuit cica!

Editat de MariusXXX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deci pana la urma...un ulei bun pe gustul R6-lui :D??Eu sincer in GS bag Mobil1,si sunt super multumit de el.

Acum...ma gandesc ca merge un ulei ceva mai pretentios ptr R6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti incerca un Castrol, tot aud ca il lauda lumea.. sau Bardahl (laudat si mai mult).

 

P.S. Stiti pe cineva care sa vopseasca casti? Nimic spectaculos, vreau sa o fac negru, mat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci pana la urma...un ulei bun pe gustul R6-lui :D??Eu sincer in GS bag Mobil1,si sunt super multumit de el.

Acum...ma gandesc ca merge un ulei ceva mai pretentios ptr R6.

Vrei ceva pretentios a ? Baga Bel ray.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze de deranj dar voi stiti de unde as putea cumpara un arc de prindere pentru toba finala? In mod normal sunt 2, unul sus, altul jos. In cazul meu cel de jos lipseste iar toba incepe sa se miste un pic. Daca nu m-am facut inteles voi face o poza si o voi atasa. Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Am ceva probleme cu un un r6 din 2001 achizitionat de curand.

 

1. Stiti unde pot gasi tot ce inseamna cabluri electrice originale.. cu papucii neoxidati sau ruginiti? ai mei sunt toti oxidati sau topiti ( cel de la rectifier - am inteles ca e o buba des intalnita ).

2. Ma mai intereseaza si un "rectifier" - cand s-a topit cupla.. s-a topit si o parte din plasticul lui si mi-a iesit o lamela . Acum merg cu o improvizatie.. contact imperfect acolo. Am schimbat toti papucii ; cei vechi erau oxidati sau carbonizati. ( am uitat sa precizez ca s-a intamplat si s-a iasa fum din cupla cand un fir se incingea ingrozitor - atunci am schimbat toti papucii vazand ca sunt compromise contactele )

3. Ma mai intereseaza un "neutral switch". Cel care intra in cutia de viteze, sub sa, unde e si amortizorul. E nimicit. Circuitul este ok. Am legat firul la cadru si imi vede ca e in neutral mereu smile.gif. Am fost obligat sa fac asta ca sa pot porni motorul pe cric si fara ambreiaj.

4. Fiindca nu stiu cand e in neutral, iar cutia mai face figuri ( nu intra in trepte mereu decat daca dau drumu la ambreiaj putin sau daca sunt in miscare), se intampla sa se opreasca motorul la semafor. De aici si alta problema. Chiar daca pun contactul este inutil. nu se aprinde nimic. Remediu este sa scot siguranta de 30 ( verde de langa baterie ) si sa o pun la loc. Nu se arde. Probabil asa se lasa fara curent electronica si se reseteaza.

5. A inceput si sa imi indice turometrul in mers 0 rotatii, iar vitezometrul cand stau pe loc 40km/h :)) banuiesc ca e legat tot de partea electrica.

6. Cand stau pe loc se intampla foarte des sa imi stea motorul turat pe la 2500 rot/min. Inainte rezolvam aceasta problema turand putin motorul - scadea la 1400-1500. Daca nu era problema pe partea electrica ma gandeam ca este doar de la cablu de acceleratie care nu mai aluneca cum trebuie. Am observat inainte sa schimb papucii de la rectifier ca atunci cand miscam mufa varia turatia motorului. sad.gif

7. Am gasit firul de la senzorul de ulei ( ce se duce sub motor) ca era deconectat din imbinarea ce se gaseste sub sa. L-am conectat si sta mereu aprins ledul rosu de pe turometru si apare intermitent semnul de ulei. Am verificat daca are ulei si pare sa fie in limite cat de cat normale. Il verific destul de des fiindca am observat ca imi arunca pe undeva. Probabil o sa trebuiasca schimbate ceva garnituri pe la motor. Daca sunt atent merg sezonul asta asa si ii fac revizia la motor la inceputul anului viitor cand trebuie oricum facut schimb si toate cele. Poate stiti ce poate fi .. senzor defect.. presiunea aiurea.. ulei prea putin .

 

Motorul nu ma plang... trage frumos. Foarte violent daca iti doresti asa ceva.

Avand in vedere ce probleme am enumerat, am inceput sa cred ca mi-am luat o tzeapa de zile mari. Ce inseamna neatentie combinata cu graba si lipsa de experienta ( experienta care incep sa o cumulez pe partea electrica si banuiesc ca si mecanica in curand ).

 

Orice ajutor referitor la aceste probleme ar fi super.

Ma intereseaza un doctor bun pe partea electrica dar si mecanica, cu o vasta experienta ( de preferat pe yamaha r6 ) care pune suflet in ce face si nu incerca sa te prosteasca sau sa te jupoaie de bani. ( de preferat in sectorul 6, am inteles ca ar fi un service bun si prin Giulesti dar nu stiu unde - eu stau in Crangasi )

Daca stie cineva de unde pot face rost de piesele cu probleme enumerate, va rog sa imi spuneti. Tot am cautat dezmembrari de r6 dar singurele gasite sunt prin Timis. Si nu vreau sa cumpar ceva care nu il vad si testez pe motor. Imi ajunge o tzeapa.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un Yamaha R6 din 2008 trebuiesc date cumva gauri in carene pentru a monta crash pad-uri ? Multumesc.

 

P.S. Nu dati cu pietre, asa am inteles si eu de printr-un topic ca ar trebui date gauri sau nu... nu stiu exact care o fi adevarul. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un Yamaha R6 din 2008 trebuiesc date cumva gauri in carene pentru a monta crash pad-uri ? Multumesc.

 

P.S. Nu dati cu pietre, asa am inteles si eu de printr-un topic ca ar trebui date gauri sau nu... nu stiu exact care o fi adevarul. :)

 

Nu, nu trebuie gaurit nimic. Asigura-te ca protectiile sunt pt acest model si nu va trebui sa modifici nimic.

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un Yamaha R6 din 2008 trebuiesc date cumva gauri in carene pentru a monta crash pad-uri ? Multumesc.

 

P.S. Nu dati cu pietre, asa am inteles si eu de printr-un topic ca ar trebui date gauri sau nu... nu stiu exact care o fi adevarul. :)

 

Sunt unele crash pad-uri pentru care trebuie sa dai gauri, dar tu nu-ti iei d-alea, iti iei d-alea pt care nu trebuie sa dai gauri ... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Am ceva probleme cu un un r6 din 2001 achizitionat de curand.

 

1. Stiti unde pot gasi tot ce inseamna cabluri electrice originale.. cu papucii neoxidati sau ruginiti? ai mei sunt toti oxidati sau topiti ( cel de la rectifier - am inteles ca e o buba des intalnita ).

2. Ma mai intereseaza si un "rectifier" - cand s-a topit cupla.. s-a topit si o parte din plasticul lui si mi-a iesit o lamela . Acum merg cu o improvizatie.. contact imperfect acolo. Am schimbat toti papucii ; cei vechi erau oxidati sau carbonizati. ( am uitat sa precizez ca s-a intamplat si s-a iasa fum din cupla cand un fir se incingea ingrozitor - atunci am schimbat toti papucii vazand ca sunt compromise contactele )

3. Ma mai intereseaza un "neutral switch". Cel care intra in cutia de viteze, sub sa, unde e si amortizorul. E nimicit. Circuitul este ok. Am legat firul la cadru si imi vede ca e in neutral mereu smile.gif. Am fost obligat sa fac asta ca sa pot porni motorul pe cric si fara ambreiaj.

4. Fiindca nu stiu cand e in neutral, iar cutia mai face figuri ( nu intra in trepte mereu decat daca dau drumu la ambreiaj putin sau daca sunt in miscare), se intampla sa se opreasca motorul la semafor. De aici si alta problema. Chiar daca pun contactul este inutil. nu se aprinde nimic. Remediu este sa scot siguranta de 30 ( verde de langa baterie ) si sa o pun la loc. Nu se arde. Probabil asa se lasa fara curent electronica si se reseteaza.

5. A inceput si sa imi indice turometrul in mers 0 rotatii, iar vitezometrul cand stau pe loc 40km/h :)) banuiesc ca e legat tot de partea electrica.

6. Cand stau pe loc se intampla foarte des sa imi stea motorul turat pe la 2500 rot/min. Inainte rezolvam aceasta problema turand putin motorul - scadea la 1400-1500. Daca nu era problema pe partea electrica ma gandeam ca este doar de la cablu de acceleratie care nu mai aluneca cum trebuie. Am observat inainte sa schimb papucii de la rectifier ca atunci cand miscam mufa varia turatia motorului. sad.gif

7. Am gasit firul de la senzorul de ulei ( ce se duce sub motor) ca era deconectat din imbinarea ce se gaseste sub sa. L-am conectat si sta mereu aprins ledul rosu de pe turometru si apare intermitent semnul de ulei. Am verificat daca are ulei si pare sa fie in limite cat de cat normale. Il verific destul de des fiindca am observat ca imi arunca pe undeva. Probabil o sa trebuiasca schimbate ceva garnituri pe la motor. Daca sunt atent merg sezonul asta asa si ii fac revizia la motor la inceputul anului viitor cand trebuie oricum facut schimb si toate cele. Poate stiti ce poate fi .. senzor defect.. presiunea aiurea.. ulei prea putin .

 

Motorul nu ma plang... trage frumos. Foarte violent daca iti doresti asa ceva.

Avand in vedere ce probleme am enumerat, am inceput sa cred ca mi-am luat o tzeapa de zile mari. Ce inseamna neatentie combinata cu graba si lipsa de experienta ( experienta care incep sa o cumulez pe partea electrica si banuiesc ca si mecanica in curand ).

 

Orice ajutor referitor la aceste probleme ar fi super.

Ma intereseaza un doctor bun pe partea electrica dar si mecanica, cu o vasta experienta ( de preferat pe yamaha r6 ) care pune suflet in ce face si nu incerca sa te prosteasca sau sa te jupoaie de bani. ( de preferat in sectorul 6, am inteles ca ar fi un service bun si prin Giulesti dar nu stiu unde - eu stau in Crangasi )

Daca stie cineva de unde pot face rost de piesele cu probleme enumerate, va rog sa imi spuneti. Tot am cautat dezmembrari de r6 dar singurele gasite sunt prin Timis. Si nu vreau sa cumpar ceva care nu il vad si testez pe motor. Imi ajunge o tzeapa.

 

Multumesc

 

 

Mare pacat...

Daca nu te pricepi deloc,mai bine e s-o duci la mecanic,dar daca ai oare-si-ce cunostinte mecanice,te poti descurca,la problemele care le-ai enumerat tu mai sus.

Ai manualul pe net,descarca-l si fii cu ochii pe el.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu trebuie gaurit nimic. Asigura-te ca protectiile sunt pt acest model si nu va trebui sa modifici nimic.

 

bafta

 

Vreau niste Rizoma, tre sa vad ce si cum si daca nu e nevoie de dat gauri alea sunt. :) Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am si eu 2 probleme cu R6...

 

1. Imi curge ulei pe la carburatorul 1. Intra si in filtru si se scurge pana pe bascula.

 

2. Am probleme cu senzorul de temperatura cred. Temperatura normala cand merg in afara orasului este de 79-80.

Acum este 86-82(foarte greu scade la 82).

 

Daca opresc moto la o temperatura de ex. 82. Si dupaia ii pun iar contactul imi arata 96 si incepe sa scada cate putin....

Daca plec cu ea la 96 grade scade in 2 secunde la 88 si dupaia iar scade greu pana la 82.....

 

Motorul doar ce a fost schimbat. Si la vechiul motor ii curgea ulei.. Toate sunt asa?

 

Daca poate cineva sa ma lamureasca.. Multumesc!

 

Sper ca ati inteles ceva :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorul de temperatura nu are nimic, e normal sa nu scada pe caldurile astea, nu mai sunt 20 de grade, in momentul in care opresti motocicleta nu mai trece curent prin radiator si automat temperatura este mai mare. atunci cand sunt 30 de grade afara si bate vantul, nu ti se pare mai racoare ?

 

Cat despre ulei posibil ca motorul sa aiba aceeasi buba cu cel vechi... e normal sa fie putin ulei in filtru, dar daca ajunge pana pe bascula e o problema, desi tind sa cred ca ala de pe bascula e de pe lant.

 

In general crapa de la temperatura prea mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. Am probleme cu senzorul de temperatura cred. Temperatura normala cand merg in afara orasului este de 79-80.

Acum este 86-82(foarte greu scade la 82).

Daca opresc moto la o temperatura de ex. 82. Si dupaia ii pun iar contactul imi arata 96 si incepe sa scada cate putin....

Daca plec cu ea la 96 grade scade in 2 secunde la 88 si dupaia iar scade greu pana la 82.....

 

e absolut normal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles cu temperatura.. De cand cu caldurile astea face figuri.

 

Problema e cand o opresc si vreau sa o pornesc iar numai vrea. Invarte dar nu porneste motoru...

 

Dau de acceleratie de cateva ori si o ia dar dupa ce astept un timp.. Cateodata astept sa scada si la 65 temp ca sa o ia...

 

Nu am mai gasit ulei pe bascula.....

Editat de Bebiku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel, e normal sa porneasca mai greu pentru ca iti evapora instantaneu benzina din carburatoare, dar nu o ia din prima, o ia din a doua. Daca spui ca tre sa dai mai mult si sa astepti sa se raceasca este problema de la pistoane.... vezi sa nu ai blocul motor crapat... asa se explica si problema cu uleiul. porneste greu indiferent de temperatura pentru ca pe unul din pistoane iti scapa compresie. Asta este mai mult ca sigur. abia ai schimbat motorul dar se pare ca ai luat unul cu aceeasi problema, antigelul il verifici ? are suficient ? Cand ai cumparat motorul avea copresie la fel pe toate pistoanele, sau de valori apropiate ? N-i nicio problema daca are compresie mai mica dar la fel pe toate pistoanele, problema apare cand ai 11 pe 3 pistoane si 5 pe al 4-lea... lucru care e posibil in cazul problemelor tale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Antigel am verificat are destul.

Ulei am gasit ieri pe bascula am sters si am facut vreo 200km cu ea . Azi numai avea.

Am desfacut filtru de aer are putin ulei dar nu balta cum avea cel vechi.. Nici nu se vede vreo urma ca sa scurs de la filtru..

 

Nu am verificat compresia si nici nu am unde pe aici. Tre sa fac rost de bani sa o duc la Buc sau Ct.

Da porneste greu.. Invarte dau de acceleratie si nu vrea... Am asteptat 20 de minute pana a scazut la 65 si a vrut(tot cu acceleratia la maxim)

Am oprito imediat si dupaia a pornit la sfert....

 

E de belea.... :scratch:

 

Sa fie si asta fisurat? A mers perfect 2 saptamani si acum gata sa crapat.

Cel vechi sa crapat si din alt motiv....

Editat de Bebiku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost astazi dimineata prima data pe "circuit" la Amckart cu R6-le; este intr-adevar usor de manevrat si mi-a placut, dar am muriiit de cald si am plecat acasa, mai ales ca au inceput sa intre kart-urile. Poate ne strangem mai multi intr-o zi si mergem acolo :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu ceva informatii noi in special pentru cine are probleme asemanatoare.

 

Manuale am descarcat de cand l-am cumparat. Toate :)

Inainte sa postez m-am interesat pe internet si am verificat circuitele electrice. Mi-a prins bine... acum daca raman pe undeva cu ea stiu cu ce se mananca :)

 

 

Daca nu iti merg pozitiile si circuitul electric este ok ( continuitate....) e foarte posibil ( ca la mine ) daca nu ai contactul original sau compatibil, sa nu fie legat pe firul care trebuie. A trebuit sa desfac contactul dupa ce am verificat toate cablurile, sa imi dau seama ca firul la care era legata pozitia era imposibil sa dea curent.

3. Am schimbat "neutral switch"-ul si acum este ok.

Problemele de bord care imi apareau au fost de la o siguranta ( cea verde de 30 ) ce m-a pacalit. Am avut un scurt si s-a ars. Cea cu care am facut schimb era de foarte proasta calitate ( ATENTIE !!! la ce sigurante utilizati ). Era mai subtire decat cele vechi iar in momenul in care se incalzea motorul isi pierdea din proprietati. Nu mai facea contact cum trebuie - combinat cu vibratii... Ciudat este ca am tot pus mana pe ea si i-am mai indoit lamelele fara nici un rezultat. Asta m-a pacalit. A fost rezolvata de doctorul la care am dus motorul. :)

 

2. Si cea mai mare realizare ( din punct de vedere financiar ) este ca am reusit sa repar "rectifier/regulator"-ul. Se poate daca nu este complet nimicit. Dupa cum stiti nu se poate desface. Este turnat un fel de cauciuc. Am reusit cu mare atentie sa tai din acest cauciuc doar cat sa am acces la lipituri intre lamele si fire. Le-am cositorit. dupa care fixat lamela cu superglue ( plasticul in care intra cupla era topit in jurul ei ) si am pus la loc bucatile de cauciut scoase ( lipite tot cu superglue ). Cupla care intra in el am aruncato ( era topita.. sparta... ) si am inlocuit toti papucii de pe fire cu unii noi (izolati). I-am presat cat sa intre mai greu si sa faca contact bun pe lamele. Logic ca lamelele le-am curatat ( erau oxidate ). Am dat drumu la jucarie.. masurat la baterie daca incarca - pe la 3-4k ture imi indica 13.9 - 14 V. Dupa ce am dat cateva ture si am incins putin motorul, am verificat daca firele se mai incing si totul a fost in parametri normali. Se incalzesc dar de la caldura motorului .

NU este indicat sa se faca astfel de improvizatii, dar daca te pricepi cat de cat si le faci ca la carte nu ar trebui sa ai probleme. Logic ca o sa cumpar unul nou cand o sa am posibilitatea.

 

Trebuie sa monitorizezi acest releu de incarcare fiindca vad ca se intampla foarte des sa se topeasca cupla. De obicei de la contact imperfect. Periodic recomand toata instalatia electrica sa fie verificata, curatata. Vei evita consturi mari si inutile.

 

Am dus motorul la Monsters Garage in Giulesti. Acolo mi-a rezolvat problema cu siguranta :P si am facut o sincronizare de carburatoare ce a schimbat comportamentul motorului destul de mult.

 

Pot spune ca acum sunt mai linistit. Ramane pe viitor sa schimb - curat toti papucii electrici si sa mai rezolv probleme pe la motor si cutie. Momentan merge ok.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...