Bebiku Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 (editat) Antigel am verificat are destul. Ulei am gasit ieri pe bascula am sters si am facut vreo 200km cu ea . Azi numai avea. Am desfacut filtru de aer are putin ulei dar nu balta cum avea cel vechi.. Nici nu se vede vreo urma ca sa scurs de la filtru.. Nu am verificat compresia si nici nu am unde pe aici. Tre sa fac rost de bani sa o duc la Buc sau Ct. Da porneste greu.. Invarte dau de acceleratie si nu vrea... Am asteptat 20 de minute pana a scazut la 65 si a vrut(tot cu acceleratia la maxim) Am oprito imediat si dupaia a pornit la sfert.... E de belea.... Sa fie si asta fisurat? A mers perfect 2 saptamani si acum gata sa crapat. Cel vechi sa crapat si din alt motiv.... Editat Iulie 10, 2011 de Bebiku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 Am fost astazi dimineata prima data pe "circuit" la Amckart cu R6-le; este intr-adevar usor de manevrat si mi-a placut, dar am muriiit de cald si am plecat acasa, mai ales ca au inceput sa intre kart-urile. Poate ne strangem mai multi intr-o zi si mergem acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Ma bag si eu postati aici pe forum cand va hotarati ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Colbiocin Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Revin cu ceva informatii noi in special pentru cine are probleme asemanatoare. Manuale am descarcat de cand l-am cumparat. Toate Inainte sa postez m-am interesat pe internet si am verificat circuitele electrice. Mi-a prins bine... acum daca raman pe undeva cu ea stiu cu ce se mananca Daca nu iti merg pozitiile si circuitul electric este ok ( continuitate....) e foarte posibil ( ca la mine ) daca nu ai contactul original sau compatibil, sa nu fie legat pe firul care trebuie. A trebuit sa desfac contactul dupa ce am verificat toate cablurile, sa imi dau seama ca firul la care era legata pozitia era imposibil sa dea curent. 3. Am schimbat "neutral switch"-ul si acum este ok. Problemele de bord care imi apareau au fost de la o siguranta ( cea verde de 30 ) ce m-a pacalit. Am avut un scurt si s-a ars. Cea cu care am facut schimb era de foarte proasta calitate ( ATENTIE !!! la ce sigurante utilizati ). Era mai subtire decat cele vechi iar in momenul in care se incalzea motorul isi pierdea din proprietati. Nu mai facea contact cum trebuie - combinat cu vibratii... Ciudat este ca am tot pus mana pe ea si i-am mai indoit lamelele fara nici un rezultat. Asta m-a pacalit. A fost rezolvata de doctorul la care am dus motorul. 2. Si cea mai mare realizare ( din punct de vedere financiar ) este ca am reusit sa repar "rectifier/regulator"-ul. Se poate daca nu este complet nimicit. Dupa cum stiti nu se poate desface. Este turnat un fel de cauciuc. Am reusit cu mare atentie sa tai din acest cauciuc doar cat sa am acces la lipituri intre lamele si fire. Le-am cositorit. dupa care fixat lamela cu superglue ( plasticul in care intra cupla era topit in jurul ei ) si am pus la loc bucatile de cauciut scoase ( lipite tot cu superglue ). Cupla care intra in el am aruncato ( era topita.. sparta... ) si am inlocuit toti papucii de pe fire cu unii noi (izolati). I-am presat cat sa intre mai greu si sa faca contact bun pe lamele. Logic ca lamelele le-am curatat ( erau oxidate ). Am dat drumu la jucarie.. masurat la baterie daca incarca - pe la 3-4k ture imi indica 13.9 - 14 V. Dupa ce am dat cateva ture si am incins putin motorul, am verificat daca firele se mai incing si totul a fost in parametri normali. Se incalzesc dar de la caldura motorului . NU este indicat sa se faca astfel de improvizatii, dar daca te pricepi cat de cat si le faci ca la carte nu ar trebui sa ai probleme. Logic ca o sa cumpar unul nou cand o sa am posibilitatea. Trebuie sa monitorizezi acest releu de incarcare fiindca vad ca se intampla foarte des sa se topeasca cupla. De obicei de la contact imperfect. Periodic recomand toata instalatia electrica sa fie verificata, curatata. Vei evita consturi mari si inutile. Am dus motorul la Monsters Garage in Giulesti. Acolo mi-a rezolvat problema cu siguranta si am facut o sincronizare de carburatoare ce a schimbat comportamentul motorului destul de mult. Pot spune ca acum sunt mai linistit. Ramane pe viitor sa schimb - curat toti papucii electrici si sa mai rezolv probleme pe la motor si cutie. Momentan merge ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Felicitari, ai muncit ceva la motoreta Acum pe strazi cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 (editat) Care vine sambata pe Amckart ? Editat Iulie 14, 2011 de Himura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 Io as vrea, dar nu stiu daca ajung sambata sau duminica, depinde daca ma spritzez in seara asta sau nu Oricum, daca e sa merg, o sa fiu acolo la 10, cand se deschide; am murit de cald sap trecuta (la 11). bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 Din ce am vazut pe internet este inchiriata pista weekendul asta pentru nu stiu ce competitie de karturi asta este poate ne vedem in timpul saptamanii la o tura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_m Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Salutare tuturor.Am si eu o intrebare daca puteti sa ma ajutati...am permis de aproape 2 ani dar nu am experienta deloc pe motor...am 24 de ani 1.90 si 100kg.vroiam sa va intreb daca un r6 este prea mult in cazul meu,nu am avut ocazia sa merg cu un r6,ma gandeam la unul din '99 '00.multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeB Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 eu pot sa-ti zic ca dimensiunile tale nu te ajuta deloc eu am 190 si 110 kg si pe r6 stau ca pe scuter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_m Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 eu pot sa-ti zic ca dimensiunile tale nu te ajuta deloc eu am 190 si 110 kg si pe r6 stau ca pe scuter u ce motor ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 u ce motor ai? Are o Aprillia Pegaso(uita-te ma atent la profil inainte sa pui intrebarea). Un motociclist ideal ptr. R6,eu zic ca este unul de pana in 1,80 inaltime,si 75-80de kile.(asa cum sunt eu hahaha) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Salutare tuturor.Am si eu o intrebare daca puteti sa ma ajutati...am permis de aproape 2 ani dar nu am experienta deloc pe motor...am 24 de ani 1.90 si 100kg.vroiam sa va intreb daca un r6 este prea mult in cazul meu,nu am avut ocazia sa merg cu un r6,ma gandeam la unul din '99 '00.multumesc anticipat. i-ati tundercat , iti sta si bine pe el e si mare sau daca nu un k2 k3 de 750 si vei fi mai iertat decat cu ier Âşăsi!!! HAi cu vara!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Salutare tuturor.Am si eu o intrebare daca puteti sa ma ajutati...am permis de aproape 2 ani dar nu am experienta deloc pe motor...am 24 de ani 1.90 si 100kg.vroiam sa va intreb daca un r6 este prea mult in cazul meu,nu am avut ocazia sa merg cu un r6,ma gandeam la unul din '99 '00.multumesc anticipat. De ce ii recomandati ceva mai puternic? Cu cat mai multi cai are la roata cu atat arata mai bine pe sa? Daca nu ai experienta eu nu iti recomand ceva mai mare de 400 cc. Asta daca vrei sa conduci fericit deacum inainte cat mai multe motoare. Parerea ti-o formezi singur in timp, in functie de ce ti se potriveste, stilul de condus si pozitia pe motocicleta. Daca vrei o motocicleta numai dupa felul in care arata sau felul in care arati pe ea, nu lua in considerare ce am spus mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Un SUZUKI VX 800,este suficient pt. inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3ca_07 Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Plecare pe TransAlpin Simbata 23.07.2011 din Bucuresti Cine este interesat astept PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Salut, o intalnire de R6 - isti se organizeaza pe undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Salut, o intalnire de R6 - isti se organizeaza pe undeva? Nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Numai arogantii sa inteleg ca au R6?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Terasistii ) Au fost mai multe incercari de a se face o adunare a posesorilor de R6 , dar din pacate a ramas la stadiul de "proiect" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rainmaker Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 S-au intalnit dar putini ... daca mai sunt doritori, sa spuna aici ... pana nu trece vara ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blue. Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Ma bag si eu la o intalnire de R6 daca se face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 salut, incerc sa vand motoreta unui prieten plecat din tara. vorbim de un 600rr din 2006 cu 3000 de km rulati (real), arata ca iesita din fabrica. l-am ajutat personal sa o cumpere in 2008 chiar din brasov de unde sunt io, pe recomandare. a luat-o de la un om de afaceri care mergea cu ea la piscina cu nevasta ). ulterior a inceput scoala de soferi si nu a terminat-o pt ca a plecat din tara. practic motoreta a stat ani de zile in garaj. este stock cu absolut toate piesele originale cu care a venit din fabrica. este inmatriculata pe numele mamei lui, deci nu ar fi probleme la vanzare. se poate vedea in Bucuresti, zona aviatiei. deocamdata am doar o poza, la cerere o sa mai fac si altele. pretul este de 5300 eur negociabil tel: 0721895361 - Robert (in perioada 9 20 Aug s-ar putea sa fiu plecat din tara, daca nu raspund, lasati un mesaj si revin io) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 (editat) Ne jignesti cu honda asta pe aici Am glm... Editat Iulie 26, 2011 de Bebiku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Asa ma gandeam si io, dar scopul scuza mijloacele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.