Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

Revin cu ceva informatii noi in special pentru cine are probleme asemanatoare.

 

Manuale am descarcat de cand l-am cumparat. Toate :)

Inainte sa postez m-am interesat pe internet si am verificat circuitele electrice. Mi-a prins bine... acum daca raman pe undeva cu ea stiu cu ce se mananca :)

 

 

Daca nu iti merg pozitiile si circuitul electric este ok ( continuitate....) e foarte posibil ( ca la mine ) daca nu ai contactul original sau compatibil, sa nu fie legat pe firul care trebuie. A trebuit sa desfac contactul dupa ce am verificat toate cablurile, sa imi dau seama ca firul la care era legata pozitia era imposibil sa dea curent.

3. Am schimbat "neutral switch"-ul si acum este ok.

Problemele de bord care imi apareau au fost de la o siguranta ( cea verde de 30 ) ce m-a pacalit. Am avut un scurt si s-a ars. Cea cu care am facut schimb era de foarte proasta calitate ( ATENTIE !!! la ce sigurante utilizati ). Era mai subtire decat cele vechi iar in momenul in care se incalzea motorul isi pierdea din proprietati. Nu mai facea contact cum trebuie - combinat cu vibratii... Ciudat este ca am tot pus mana pe ea si i-am mai indoit lamelele fara nici un rezultat. Asta m-a pacalit. A fost rezolvata de doctorul la care am dus motorul. :)

 

2. Si cea mai mare realizare ( din punct de vedere financiar ) este ca am reusit sa repar "rectifier/regulator"-ul. Se poate daca nu este complet nimicit. Dupa cum stiti nu se poate desface. Este turnat un fel de cauciuc. Am reusit cu mare atentie sa tai din acest cauciuc doar cat sa am acces la lipituri intre lamele si fire. Le-am cositorit. dupa care fixat lamela cu superglue ( plasticul in care intra cupla era topit in jurul ei ) si am pus la loc bucatile de cauciut scoase ( lipite tot cu superglue ). Cupla care intra in el am aruncato ( era topita.. sparta... ) si am inlocuit toti papucii de pe fire cu unii noi (izolati). I-am presat cat sa intre mai greu si sa faca contact bun pe lamele. Logic ca lamelele le-am curatat ( erau oxidate ). Am dat drumu la jucarie.. masurat la baterie daca incarca - pe la 3-4k ture imi indica 13.9 - 14 V. Dupa ce am dat cateva ture si am incins putin motorul, am verificat daca firele se mai incing si totul a fost in parametri normali. Se incalzesc dar de la caldura motorului .

NU este indicat sa se faca astfel de improvizatii, dar daca te pricepi cat de cat si le faci ca la carte nu ar trebui sa ai probleme. Logic ca o sa cumpar unul nou cand o sa am posibilitatea.

 

Trebuie sa monitorizezi acest releu de incarcare fiindca vad ca se intampla foarte des sa se topeasca cupla. De obicei de la contact imperfect. Periodic recomand toata instalatia electrica sa fie verificata, curatata. Vei evita consturi mari si inutile.

 

Am dus motorul la Monsters Garage in Giulesti. Acolo mi-a rezolvat problema cu siguranta :P si am facut o sincronizare de carburatoare ce a schimbat comportamentul motorului destul de mult.

 

Pot spune ca acum sunt mai linistit. Ramane pe viitor sa schimb - curat toti papucii electrici si sa mai rezolv probleme pe la motor si cutie. Momentan merge ok.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Io as vrea, dar nu stiu daca ajung sambata sau duminica, depinde daca ma spritzez in seara asta sau nu :drink:

Oricum, daca e sa merg, o sa fiu acolo la 10, cand se deschide; am murit de cald sap trecuta (la 11).

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.Am si eu o intrebare daca puteti sa ma ajutati...am permis de aproape 2 ani dar nu am experienta deloc pe motor...am 24 de ani 1.90 si 100kg.vroiam sa va intreb daca un r6 este prea mult in cazul meu,nu am avut ocazia sa merg cu un r6,ma gandeam la unul din '99 '00.multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

u ce motor ai?

 

 

Are o Aprillia Pegaso(uita-te ma atent la profil inainte sa pui intrebarea).

Un motociclist ideal ptr. R6,eu zic ca este unul de pana in 1,80 inaltime,si 75-80de kile.(asa cum sunt eu :D hahaha)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.Am si eu o intrebare daca puteti sa ma ajutati...am permis de aproape 2 ani dar nu am experienta deloc pe motor...am 24 de ani 1.90 si 100kg.vroiam sa va intreb daca un r6 este prea mult in cazul meu,nu am avut ocazia sa merg cu un r6,ma gandeam la unul din '99 '00.multumesc anticipat.

 

 

i-ati tundercat , iti sta si bine pe el e si mare sau daca nu un k2 k3 de 750 si vei fi mai iertat decat cu ier Âşăsi!!!

 

HAi cu vara!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.Am si eu o intrebare daca puteti sa ma ajutati...am permis de aproape 2 ani dar nu am experienta deloc pe motor...am 24 de ani 1.90 si 100kg.vroiam sa va intreb daca un r6 este prea mult in cazul meu,nu am avut ocazia sa merg cu un r6,ma gandeam la unul din '99 '00.multumesc anticipat.

 

 

De ce ii recomandati ceva mai puternic? Cu cat mai multi cai are la roata cu atat arata mai bine pe sa?

Daca nu ai experienta eu nu iti recomand ceva mai mare de 400 cc. Asta daca vrei sa conduci fericit deacum inainte cat mai multe motoare. Parerea ti-o formezi singur in timp, in functie de ce ti se potriveste, stilul de condus si pozitia pe motocicleta.

Daca vrei o motocicleta numai dupa felul in care arata sau felul in care arati pe ea, nu lua in considerare ce am spus mai sus.

 

:wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, incerc sa vand motoreta unui prieten plecat din tara. vorbim de un 600rr din 2006 cu 3000 de km rulati (real), arata ca iesita din fabrica. l-am ajutat personal sa o cumpere in 2008 chiar din brasov de unde sunt io, pe recomandare. a luat-o de la un om de afaceri care mergea cu ea la piscina cu nevasta :)). ulterior a inceput scoala de soferi si nu a terminat-o pt ca a plecat din tara. practic motoreta a stat ani de zile in garaj. este stock cu absolut toate piesele originale cu care a venit din fabrica. este inmatriculata pe numele mamei lui, deci nu ar fi probleme la vanzare. se poate vedea in Bucuresti, zona aviatiei. deocamdata am doar o poza, la cerere o sa mai fac si altele.

 

pretul este de 5300 eur negociabil

 

tel: 0721895361 - Robert (in perioada 9 20 Aug s-ar putea sa fiu plecat din tara, daca nu raspund, lasati un mesaj si revin io)

post-14381-0-79770800-1311708061_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...