Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poate ai avut si noroc ca nu ti-a luat foc rezervorul, pe viitor, pune-i niste protectii in zona de impact, cauta pe google R6 fire, R6 burned, etc. Iau foc extrem de usor.

Asta e valabil ptr R6 06 in sus.

 

Care are 4-5 clipsuri bineinteles contra cost.....

Era un topic ... nu reusesc sa-l gasesc ...

 

Un rezervor indoit ... si solutia .. cu parghia din interior .. si prostii de le lipesti si ciocan invers.

 

Daca stie cineva. Am impresia ca e un atelier de genul in Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. A facut cineva casco la R6 2005? Care este pretul pe 1 an? Merci.

 

Astra face la un pret bun.

 

Care are 4-5 clipsuri bineinteles contra cost.....

 

Mergi la piese auto de cartier ca sunt alea de dacia si se potrivesc minunat.

 

Am si eu o intrebare am cazut si s-a indoit rezervorul putin merge sa il trag fara sa sara vopseaua?

 

Daca e indoit putin merge sa-l faci cu kit si sa-l revopsesti. E mai bine decat sa pui sudura pe el.

 

Noi (racetek) reparam rezervoare lovite (tinichigerie-vopsitorie fara riscuri)dar nu suntem disponibili in urmatoarea saptamana.

 

Daca nu rezolvati pana pe 22 mai... va asteptam.

 

De intrerupt se intrerupe tot timpul pe orice drum, de la 8000 de ture in sus!

 

Verifica conexiunile de aier pe airbox (cutia filtru aier) http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycles/2001-yamaha-yzf-r6-yzfr6n/o/m145825#sch520600

 

99% Cine tio-a facut carburatia ultima oara s-a grabit sau pur si simplu n-a conectat vacumurile cum trebuie. Romania si mekanici ei ambulanti.

 

P.S. Nici cu clientii nu mi-e rusine. 70% cauta ei variante sa invete sau sa gaseasca solutii mai ieftine ptr asi repara calul...

 

90% Din garajele de cartier sunt facute din mecanici ce ori au lucrat pe la un pro cateva luni dupa care gata... ori din daia care nici macar o practica primara n-au facut.

 

Naspa e ca ajung in Service abia atunci cand moto e praf si o elementara carburatie devine un calvar chiar si ptr un pro...

 

Da rezervorul jos si verifica printul de ti l-am dat. Vezi si conexiunile de sub filtru.

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astra face la un pret bun.

 

 

 

Mergi la piese auto de cartier ca sunt alea de dacia si se potrivesc minunat.

 

 

 

Daca e indoit putin merge sa-l faci cu kit si sa-l revopsesti. E mai bine decat sa pui sudura pe el.

 

Noi (racetek) reparam rezervoare lovite (tinichigerie-vopsitorie fara riscuri)dar nu suntem disponibili in urmatoarea saptamana.

 

Daca nu rezolvati pana pe 22 mai... va asteptam.

 

 

 

Verifica conexiunile de aier pe airbox (cutia filtru aier) http://www.bikebandi...45825#sch520600

 

99% Cine tio-a facut carburatia ultima oara s-a grabit sau pur si simplu n-a conectat vacumurile cum trebuie. Romania si mekanici ei ambulanti.

 

P.S. Nici cu clientii nu mi-e rusine. 70% cauta ei variante sa invete sau sa gaseasca solutii mai ieftine ptr asi repara calul...

 

90% Din garajele de cartier sunt facute din mecanici ce ori au lucrat pe la un pro cateva luni dupa care gata... ori din daia care nici macar o practica primara n-au facut.

 

Naspa e ca ajung in Service abia atunci cand moto e praf si o elementara carburatie devine un calvar chiar si ptr un pro...

 

Da rezervorul jos si verifica printul de ti l-am dat. Vezi si conexiunile de sub filtru.

 

Succes.

Problema majora nu sunt banii,nu sunt de bani gata dar nici nu ma zgarcesc pentru un bun personal la care tin f mult,doar ca am fost prost indrumat!

Nu am mai intalnit probleme de genu asta si nu stiam unde sa ma duc si atunci am cerut ajutor aici!

Eu am verificat toate furtunele de aer si par ok,dar o sa ma mai uit inca o data!

Multumesc din nou pentru amabilitate si scuze de deranj!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am trecut si eu de curand pe R6, din 2008 si as vrea sa schimb farurile , cu ceva asemanator cu cele din poza de mai jos.... Are cineva asa ceva montat? Unde le pot gasi?

 

Ms

post-45283-0-97060200-1336822335_thumb.jpg

Editat de guduno
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine detine un R6 2003-2005, am nevoie de o poza la pozitia la schimbator, mai exact in capetele la tija sa vad cat de filetata este si sus la nuca cu caneluri, ca sa vad pozitia ei fata de punct. pt ca la mine a fost dereglata si cateodata 2a imi caraie, astazi am mai remediat din ea dar poate in pozitia originala merge cu trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Daca este cineva interesat am 2 perechi de oglinzi cu semnalizari integrate. Eu le luasem pentru r1 2003 dar nu se potrivesc.Le-am luat de pe ebay cu 150 ron + 20 ron vama pe pereche. Le vand cu 150 ron perechea. Se vand doar cu proba. Valabil pentru Bucuresti. Multumesc!post-40717-0-27197000-1337162484_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baietii!

 

Am si eu o intrebare rapida ... ca de la posesor al ''taticului'' lui R6 la posesor de R6. Are cineva un cot pentru evacuare, contra cost, bineinteles, de care se poate lipsi?

Am facut rost de o finala LV pentru 600R-ul meu si as avea nevoie de un cot ca sa o montez. Stiu sigur ca se potriveste deci aici nu-i bai. Aaa .. da... si as mai avea nevoie si de un colier pentru toba ... ca, deh ... asta noua e ovala ... iar cea originala, rotunda.

 

Multumesc anticipat,

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

Cumpar scarita pilot stanga ( cum stai calare pe motor ) .

Precizez ca mi-ar trebui doar scarita , fara subansamble .

Modelul este Yamaha R6 , varianta 2003 -2005 , dar am auzit ca s-ar potrivii si de la modelele 06,07.

Poate sa fie noua sau second , dar sa fie in stare buna .

Astept oferte .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine detine un R6 2003-2005, am nevoie de o poza la pozitia la schimbator, mai exact in capetele la tija sa vad cat de filetata este si sus la nuca cu caneluri, ca sa vad pozitia ei fata de punct. pt ca la mine a fost dereglata si cateodata 2a imi caraie, astazi am mai remediat din ea dar poate in pozitia originala merge cu trebuie

Nu are nici o treaba caraitul cu pozitia tijelor!Doar daca este prea sus si nu ajungi sa indoi piciorul sa schimbi viteza.

In rest pozitia se schimba dupa fiecare pilot,ca este mai inalt, mai scund, ca schimba normal sau revers,se monteaza si ajusteaza in functie de necesitati.

Se poate demonta si de pe ax si muta pozitia cu un dinte sau mai multi depinde unde vrei tu sa fie.

In principiu pentru tija demonteaz-o, are un filet pe stg si unul pe dreapta,si la montare incepi simultan cu ambele capete sa infiletezi,si o pui la distanta care iti convine la peda,strangi piulita contra (una pe stg si una pe dreapta) si asta este! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nuca trebuie , ideal, sa faca 90grade cu tija, asta ca sa aibe randament maxim in transmiterea miscarii levierului .

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti cum dau si eu carburatoarele jos la un R6 2001? Vreau sa le curat.

Nu pot sa ajung la suruburile de sub ele. Un fel de colier sau cum se numeste. Practic mi se pare imposibil mie.

Ori gresesc undeva.

 

Am citit in manualul ei de aici http://www.yzfr6.net/manual/R6_manual_carb.pdfdar dar la pasul 6 nu se poate ajunge

 

 

:baldy:

post-37676-0-65548600-1338126768_thumb.jpg

Editat de Bebiku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti cum dau si eu carburatoarele jos la un R6 2001? Vreau sa le curat.

Nu pot sa ajung la suruburile de sub ele. Un fel de colier sau cum se numeste. Practic mi se pare imposibil mie.

Ori gresesc undeva.

 

Am citit in manualul ei de aici http://www.yzfr6.net/manual/R6_manual_carb.pdfdar dar la pasul 6 nu se poate ajunge

 

 

:baldy:

Nu iti e frica sa nu le faci muci ? :)

 

Are intr-adevar niste coliere, cu imbus daca nu ma insel, au trecut vreo doi ani de cand mi-au fost carburatoarele curatate. E chinul dracu, mai bine o duci la cineva care se pricepe. De dat jos le vei da, dar....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai doar le curat. Sper sa nu le fac muci.

Dar inca nu am reusit sa le dau jos. :kick:. Nu au fost curatate de 2 ani si arata ca :angryfire:

 

Plus de asta dupa ce ii dau gaz pana pe la 180 km/h si dau drumu la acceleratie motorul isi schimba sunetu si nu prea se mai accelereaza bine.

Tre sa o las cateva secunde in ture mai mici ca sa mearga iar perfect. Cred ca e de la alimentare.

 

Face chestia asta doar daca merg tare cu ea. In rest merge brici/scaparici. :hurt:

Editat de Bebiku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am un R6 2005 de ceva timp mi se pare ca nu mai trage respectiv joaca relantiul

 

Mentionez filtru sport curatat, schimb de bujii, ulei anul asta.

 

Cine imi poate spune ce parametri se pot citi daca o duc la un tester

 

Si cum imi pot da seama daca este nevoie de o curatare a carburatoarelor respectiv reglare

 

Motocicleta are 37.000km sunt al 3 propietar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am un R6 2005 de ceva timp mi se pare ca nu mai trage respectiv joaca relantiul

 

Mentionez filtru sport curatat, schimb de bujii, ulei anul asta.

 

Cine imi poate spune ce parametri se pot citi daca o duc la un tester

 

Si cum imi pot da seama daca este nevoie de o curatare a carburatoarelor respectiv reglare

 

Motocicleta are 37.000km sunt al 3 propietar

 

Nu ai nevoie de tester ... fa rost de manual si vezi ce zice acolo Diagnostic mode.

Incearca sa cureti TPS-ul (throttle position sensor) cu grija mare la montat si demontat

Verifica bobinele de inductie

Poate trebuie dusa si la un sincronizat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un Yamaha R6 2008 si vreau sa ii pun o evacuare Yohimura TRC Carbon full exhaust... trebuie remapare si pus filtru de aer sport ? Multumesc.

ar trebui sa pui filtru de aer sport.

ai Power Cmd?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu.

Fara power cmd o sa pierzi putin din putere (nesemnificativ)si o sa ai neregularitati in relanti. Filtru de aer sport nu este obligatoriu,de fapt este recomandat pt pista, pt ca este mai permisiv inclusiv pt praf, iar praf este din belsug si in Ploiesti si in Bucuresti.

Pe de alta parte Power cmd este folositor pe circuit...pe strada fiind un moft....fimiu la R6 il da pe harta 0 cand nu este pe circuit iar eu la K5 il tin decuplat pe strada.

ATENTIE daca schimbi toba lasa comenzile de la exhaust valve sa functioneze ca si cum ar actiona clapeta exup...daca le blochezi iti apare martorul EFI in bord.

Editat de Edgji
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...