SoLoGSX Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 am eu. unul stock, folosit 1200 de km . 100 lei. ovi 0724 794 456 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 (editat) htcomando_ro@yahoo.com mersi Ovi Cu stima,George. PM! Editat Mai 9, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Am si eu o intrebare am cazut si s-a indoit rezervorul putin merge sa il trag fara sa sara vopseaua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 robert nu este a mea,nu-mi permit sa am 2 motociclete in garaj ambele ale mele:P,eu chiar nu am vandut pamanturile =)),am gsxr`ul si sunt foarte multumit de el,proprietarul r6`lui este un prieten bun Cristi Paun care nu are permis inca,are momentan A1 si B`ul,a mai detinut un YZF-125,acum a zis ca vrea sa incerce si r6`le,nu a apucat sa mearga cu ea ,momentan face scoala pt A,am mers eu cu motocicleta si este super super ok,sare mult in ture,trage de jos,din ce am inteles are ceva facut la ex`up in rest este stoc,ce cred ca are nevoie si este un minus din punctul meu de vedere pt yamaha este lipsa amortizorului de ghidon,nu inteleg cum au scos modelul asta care urca asa mult in ture fara acest accesoriu,franele super bune,ciclistica cat de cat ok,nu pot vedea turometrul si vitezometru calumea din cauza pozitiei si a parbrizului,gresesc undeva? vreau sa-l felicit pe aceasta cale pt achizitie o sa-i spun sa-si faca si el user sa comunice cu voi numai bine Doamne ajuta. si io care credeam ca ai dat lovitura arata fain motoreta, varianta rosu/alb/negru ma coafeaza maxim cat despre pozitie nu stiu ce sa zic, io nu am "problema" asta dar nici nu ma prea intereseaza bordul, sincer sa fiu (io nu sunt inalt, am doar 1,72, poate din cauza asta, habar nu am). @Himura - de tras nu prea ai cu ce, dar e posibil sa se poata impinge din interior, facand cumva parghie, de cineva care se pricepe. oricum, sa te astepti sa sara vopseaua, parerea mea. succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Am si eu o intrebare am cazut si s-a indoit rezervorul putin merge sa il trag fara sa sara vopseaua? Poate ai avut si noroc ca nu ti-a luat foc rezervorul, pe viitor, pune-i niste protectii in zona de impact, cauta pe google R6 fire, R6 burned, etc. Iau foc extrem de usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Salutare. A facut cineva casco la R6 2005? Care este pretul pe 1 an? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Care are 4-5 clipsuri bineinteles contra cost..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Poate ai avut si noroc ca nu ti-a luat foc rezervorul, pe viitor, pune-i niste protectii in zona de impact, cauta pe google R6 fire, R6 burned, etc. Iau foc extrem de usor. Asta e valabil ptr R6 06 in sus. Care are 4-5 clipsuri bineinteles contra cost..... Era un topic ... nu reusesc sa-l gasesc ... Un rezervor indoit ... si solutia .. cu parghia din interior .. si prostii de le lipesti si ciocan invers. Daca stie cineva. Am impresia ca e un atelier de genul in Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Salutare. A facut cineva casco la R6 2005? Care este pretul pe 1 an? Merci. Astra face la un pret bun. Care are 4-5 clipsuri bineinteles contra cost..... Mergi la piese auto de cartier ca sunt alea de dacia si se potrivesc minunat. Am si eu o intrebare am cazut si s-a indoit rezervorul putin merge sa il trag fara sa sara vopseaua? Daca e indoit putin merge sa-l faci cu kit si sa-l revopsesti. E mai bine decat sa pui sudura pe el. Noi (racetek) reparam rezervoare lovite (tinichigerie-vopsitorie fara riscuri)dar nu suntem disponibili in urmatoarea saptamana. Daca nu rezolvati pana pe 22 mai... va asteptam. De intrerupt se intrerupe tot timpul pe orice drum, de la 8000 de ture in sus! Verifica conexiunile de aier pe airbox (cutia filtru aier) http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycles/2001-yamaha-yzf-r6-yzfr6n/o/m145825#sch520600 99% Cine tio-a facut carburatia ultima oara s-a grabit sau pur si simplu n-a conectat vacumurile cum trebuie. Romania si mekanici ei ambulanti. P.S. Nici cu clientii nu mi-e rusine. 70% cauta ei variante sa invete sau sa gaseasca solutii mai ieftine ptr asi repara calul... 90% Din garajele de cartier sunt facute din mecanici ce ori au lucrat pe la un pro cateva luni dupa care gata... ori din daia care nici macar o practica primara n-au facut. Naspa e ca ajung in Service abia atunci cand moto e praf si o elementara carburatie devine un calvar chiar si ptr un pro... Da rezervorul jos si verifica printul de ti l-am dat. Vezi si conexiunile de sub filtru. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiuxyp Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Astra face la un pret bun. Mergi la piese auto de cartier ca sunt alea de dacia si se potrivesc minunat. Daca e indoit putin merge sa-l faci cu kit si sa-l revopsesti. E mai bine decat sa pui sudura pe el. Noi (racetek) reparam rezervoare lovite (tinichigerie-vopsitorie fara riscuri)dar nu suntem disponibili in urmatoarea saptamana. Daca nu rezolvati pana pe 22 mai... va asteptam. Verifica conexiunile de aier pe airbox (cutia filtru aier) http://www.bikebandi...45825#sch520600 99% Cine tio-a facut carburatia ultima oara s-a grabit sau pur si simplu n-a conectat vacumurile cum trebuie. Romania si mekanici ei ambulanti. P.S. Nici cu clientii nu mi-e rusine. 70% cauta ei variante sa invete sau sa gaseasca solutii mai ieftine ptr asi repara calul... 90% Din garajele de cartier sunt facute din mecanici ce ori au lucrat pe la un pro cateva luni dupa care gata... ori din daia care nici macar o practica primara n-au facut. Naspa e ca ajung in Service abia atunci cand moto e praf si o elementara carburatie devine un calvar chiar si ptr un pro... Da rezervorul jos si verifica printul de ti l-am dat. Vezi si conexiunile de sub filtru. Succes. Problema majora nu sunt banii,nu sunt de bani gata dar nici nu ma zgarcesc pentru un bun personal la care tin f mult,doar ca am fost prost indrumat! Nu am mai intalnit probleme de genu asta si nu stiam unde sa ma duc si atunci am cerut ajutor aici! Eu am verificat toate furtunele de aer si par ok,dar o sa ma mai uit inca o data! Multumesc din nou pentru amabilitate si scuze de deranj! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guduno Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 (editat) Salut, Am trecut si eu de curand pe R6, din 2008 si as vrea sa schimb farurile , cu ceva asemanator cu cele din poza de mai jos.... Are cineva asa ceva montat? Unde le pot gasi? Ms Editat Mai 12, 2012 de guduno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
takke Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 intereseaza pe cineva un constum Dainese Yamaha GYTR ? Detalii AICI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Am de vanzare o furca de r6 99-02 , daca e cineva interesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 cine detine un R6 2003-2005, am nevoie de o poza la pozitia la schimbator, mai exact in capetele la tija sa vad cat de filetata este si sus la nuca cu caneluri, ca sa vad pozitia ei fata de punct. pt ca la mine a fost dereglata si cateodata 2a imi caraie, astazi am mai remediat din ea dar poate in pozitia originala merge cu trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Salut! Daca este cineva interesat am 2 perechi de oglinzi cu semnalizari integrate. Eu le luasem pentru r1 2003 dar nu se potrivesc.Le-am luat de pe ebay cu 150 ron + 20 ron vama pe pereche. Le vand cu 150 ron perechea. Se vand doar cu proba. Valabil pentru Bucuresti. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan.Andrei Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Salutare baietii! Am si eu o intrebare rapida ... ca de la posesor al ''taticului'' lui R6 la posesor de R6. Are cineva un cot pentru evacuare, contra cost, bineinteles, de care se poate lipsi? Am facut rost de o finala LV pentru 600R-ul meu si as avea nevoie de un cot ca sa o montez. Stiu sigur ca se potriveste deci aici nu-i bai. Aaa .. da... si as mai avea nevoie si de un colier pentru toba ... ca, deh ... asta noua e ovala ... iar cea originala, rotunda. Multumesc anticipat, Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 Salut ! Cumpar scarita pilot stanga ( cum stai calare pe motor ) . Precizez ca mi-ar trebui doar scarita , fara subansamble . Modelul este Yamaha R6 , varianta 2003 -2005 , dar am auzit ca s-ar potrivii si de la modelele 06,07. Poate sa fie noua sau second , dar sa fie in stare buna . Astept oferte . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 cine detine un R6 2003-2005, am nevoie de o poza la pozitia la schimbator, mai exact in capetele la tija sa vad cat de filetata este si sus la nuca cu caneluri, ca sa vad pozitia ei fata de punct. pt ca la mine a fost dereglata si cateodata 2a imi caraie, astazi am mai remediat din ea dar poate in pozitia originala merge cu trebuie Nu are nici o treaba caraitul cu pozitia tijelor!Doar daca este prea sus si nu ajungi sa indoi piciorul sa schimbi viteza. In rest pozitia se schimba dupa fiecare pilot,ca este mai inalt, mai scund, ca schimba normal sau revers,se monteaza si ajusteaza in functie de necesitati. Se poate demonta si de pe ax si muta pozitia cu un dinte sau mai multi depinde unde vrei tu sa fie. In principiu pentru tija demonteaz-o, are un filet pe stg si unul pe dreapta,si la montare incepi simultan cu ambele capete sa infiletezi,si o pui la distanta care iti convine la peda,strangi piulita contra (una pe stg si una pe dreapta) si asta este! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 (editat) nuca trebuie , ideal, sa faca 90grade cu tija, asta ca sa aibe randament maxim in transmiterea miscarii levierului . Editat Mai 24, 2012 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 am desfacut si reglat, si daca desfaci numa o sa vezi unghiu pe care vine montat ideal(are desenat pe interior), functioneaza MUULT mai bine, NU MAI CARAIE a 2a acuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 (editat) Baieti cum dau si eu carburatoarele jos la un R6 2001? Vreau sa le curat. Nu pot sa ajung la suruburile de sub ele. Un fel de colier sau cum se numeste. Practic mi se pare imposibil mie. Ori gresesc undeva. Am citit in manualul ei de aici http://www.yzfr6.net/manual/R6_manual_carb.pdfdar dar la pasul 6 nu se poate ajunge Editat Mai 27, 2012 de Bebiku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Baieti cum dau si eu carburatoarele jos la un R6 2001? Vreau sa le curat. Nu pot sa ajung la suruburile de sub ele. Un fel de colier sau cum se numeste. Practic mi se pare imposibil mie. Ori gresesc undeva. Am citit in manualul ei de aici http://www.yzfr6.net/manual/R6_manual_carb.pdfdar dar la pasul 6 nu se poate ajunge Nu iti e frica sa nu le faci muci ? Are intr-adevar niste coliere, cu imbus daca nu ma insel, au trecut vreo doi ani de cand mi-au fost carburatoarele curatate. E chinul dracu, mai bine o duci la cineva care se pricepe. De dat jos le vei da, dar.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 (editat) Pai doar le curat. Sper sa nu le fac muci. Dar inca nu am reusit sa le dau jos. . Nu au fost curatate de 2 ani si arata ca Plus de asta dupa ce ii dau gaz pana pe la 180 km/h si dau drumu la acceleratie motorul isi schimba sunetu si nu prea se mai accelereaza bine. Tre sa o las cateva secunde in ture mai mici ca sa mearga iar perfect. Cred ca e de la alimentare. Face chestia asta doar daca merg tare cu ea. In rest merge brici/scaparici. Editat Mai 27, 2012 de Bebiku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3ca_07 Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 Salut am un R6 2005 de ceva timp mi se pare ca nu mai trage respectiv joaca relantiul Mentionez filtru sport curatat, schimb de bujii, ulei anul asta. Cine imi poate spune ce parametri se pot citi daca o duc la un tester Si cum imi pot da seama daca este nevoie de o curatare a carburatoarelor respectiv reglare Motocicleta are 37.000km sunt al 3 propietar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MikeD Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 Salut am un R6 2005 de ceva timp mi se pare ca nu mai trage respectiv joaca relantiul Mentionez filtru sport curatat, schimb de bujii, ulei anul asta. Cine imi poate spune ce parametri se pot citi daca o duc la un tester Si cum imi pot da seama daca este nevoie de o curatare a carburatoarelor respectiv reglare Motocicleta are 37.000km sunt al 3 propietar Nu ai nevoie de tester ... fa rost de manual si vezi ce zice acolo Diagnostic mode. Incearca sa cureti TPS-ul (throttle position sensor) cu grija mare la montat si demontat Verifica bobinele de inductie Poate trebuie dusa si la un sincronizat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.