Himura Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 De ce vrei sa investesti asa multi bani intr-o motocicleta depasita....nu merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Asta era ideea,dar si pentru aspect,sincer sa fiu.La cati bani au intrat in ea,maerita si investitia asta(evacuare,dynojet,scarite,ambreaj,etc).Dupa o documentare mai amanuntita,am dat peste un furnizor de piese WP. Am gasit la el furca fata usd+juguri+amortizor spate dedicate ptr. r6. Azi mi-am montat si ambreajul antihopping(STM evoluzione). In iarna asta vreau sa iau si o pereche de jenti PVM 10Y,furca fata wp,amortizorul spate(wp/ohlins) si discurile+etrieri. O sa pun si niscaiva poze cu ea pana deseara. daca te intereseaza, vreau sa imi vand amortizorul spate (Ohlins) de la R6-le meu (2007).. nu stiu la ce pret, dar daca e, putem sa discutam. @Himura - cu motoreta aia pusa bine la punct, faci varza o gramada de R6 noi. evident depinde si de pilot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 R6 1999 ? pai are cateva minusuri grave furca,franele cadru,greutate,putere etc adica dupa mine nu merita sa bagi cateva mi intr-o motocicleta care face 1500 de euro si este veche.Ai dreptate poti face multi cu motorul ala dar pana la un punct si evident conteaza si pilotul daca te dai tu cu r6 2008 si cu r6 1999 o sa fie o diferenta de timp considerabila plus ca pe 99 o sa obosesti mai mult. Cat ai dat pe ambreiajul antihopping ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radulaz Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 la ce nr de kilometri ar trebui schimbata distributia la un r6 din 03...cam ce piese ar trebui si aprox cat ar costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rainmaker Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 daca te intereseaza, vreau sa imi vand amortizorul spate (Ohlins) de la R6-le meu (2007).. nu stiu la ce pret, dar daca e, putem sa discutam. @Himura - cu motoreta aia pusa bine la punct, faci varza o gramada de R6 noi. evident depinde si de pilot. Carenele de pista le vinzi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Intereseaza pe careva o prindere LSL de amortizor pentru R6 06-07? Merge montat orice amortizor. 250 RON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Carenele de pista le vinzi ? da, o sa vreau sa le vand si pe alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rainmaker Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 da, o sa vreau sa le vand si pe alea. Sa-mi dai si mie un semn cand te hotarasti (eventual acum in iarna ca sunt mai ieftine ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 (editat) De ce vrei sa investesti asa multi bani intr-o motocicleta depasita....nu merita. Pentru ca,imi place cel mai mult modelul asta(pur subiectiv),nu am simtit pe nici o moto pe injectie ce simt pe carburatie,etc. Tine mai mult de gusturi. daca te intereseaza, vreau sa imi vand amortizorul spate (Ohlins) de la R6-le meu (2007).. nu stiu la ce pret, dar daca e, putem sa discutam. @Himura - cu motoreta aia pusa bine la punct, faci varza o gramada de R6 noi. evident depinde si de pilot. Interesanta oferta,dar e aceeasi dimensiune? nu cred ca-i la fel ca al meu,dar verificam,si daca merge,facem! R6 1999 ? pai are cateva minusuri grave furca,franele cadru,greutate,putere etc adica dupa mine nu merita sa bagi cateva mi intr-o motocicleta care face 1500 de euro si este veche.Ai dreptate poti face multi cu motorul ala dar pana la un punct si evident conteaza si pilotul daca te dai tu cu r6 2008 si cu r6 1999 o sa fie o diferenta de timp considerabila plus ca pe 99 o sa obosesti mai mult. Cat ai dat pe ambreiajul antihopping ? Ambreajul a fost fo' 3,800-3,900lei cu transport cu tot(mi-a venit odata cu dynojet-ul,filtrul de aer k&n,evacuarea cap-coada,anul trecut) P.S: august 2002,prima inmatriculare 2003 Editat Octombrie 8, 2012 de lipton_gs5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 @lipton_gs5: like! puternica carburatia, eh. Merge vreunu din voi cu numar la vedere vreodata? Nu glumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 @lipton_gs5: like! puternica carburatia, eh. Merge vreunu din voi cu numar la vedere vreodata? Nu glumesc. Sincer? Nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Sincer? Nu Mda, parca am avut eu o presimtire de ce intreb asta, acum am ajuns acasa. Am fript la unirii un rosu exact in fata politaiului si faceam galagie de toti banii, l-am observat tarziu. Se uita preluuung dupa mine, n-aveam viteza = 50 ca nu stii ce apare. Mai dupa unirii i-am dat gaz pana la universitate. Daca mi-a vazut numaru poate s-o s*ga nu? Mi'as pwla, sambata pe la basarab, incep sa primesc scrisori de dragoste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Mda, parca am avut eu o presimtire de ce intreb asta, acum am ajuns acasa. Am fript la unirii un rosu exact in fata politaiului si faceam galagie de toti banii, l-am observat tarziu. Se uita preluuung dupa mine, n-aveam viteza = 50 ca nu stii ce apare. Mai dupa unirii i-am dat gaz pana la universitate. Daca mi-a vazut numaru poate s-o s*ga nu? Mi'as pwla, sambata pe la basarab, incep sa primesc scrisori de dragoste. Pe mine m-a scapat de la multe,si n-am avut incidente cu el. Nici n-as vrea sa-mi vada radarul numarul,ca daca il vede,imi ia si certificatul de nastere,pe langa celelalte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 (editat) Ai dat aproape 1000 de euro pe ambreiaj ? stiam ca e in jur de 700 oricum daca ai bani si o faci cum ai zis mai sus tot respectul Daca gasesti ceva despre furca ma intereseaza si pe mine vreau sa pun si eu pe a mea(r6 2003) furca usd,stiu ca merge aia de 2005 dar e rara si scumpa de la r1 aveti idee ce se potriveste? edit:mai am un pont pentru baietii cu r6 2003-2005 se potrivesc galeriile de la k1 1000 Editat Octombrie 8, 2012 de Himura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Hai sa va dau eu un pont ce si de unde incep prepararile: Test Compresie... Bagati banii in preparari (am si eu ptr R6-R1 multe) dar nu le scot la vanzare decat celor ce au motoare bune in mintile lor si vor mai mult (isi permit schimburi ulei la max 2000km) si au suspensii, geometrii si motoare ce merg perfect. Eu zic sa nu stricati banii pe preparari ce va dau cai pierduti. Exemplu: Galeriile evacuare se inlocuiesc cu unele mai mari abia dupa ce s-a facut porting pe quloasa, s-au rectificat scaunele la supape si s-a inlocuit filtrul aier, bujii mai calde si curatat-aliniat injectia-carburatia. Abia atunci obtii cei 15 cai peste serie!!! Daca schimbi doar saxofonul nu pui mai mult de 3 cai (pe R6) de care sincer nu prea se justifica investitia. Am la 200-250 2 randuri de galerii cu tot cu montaj dar ... P.S. Mergetila test compresie mai baieti k sa nu duceti motoretele pe targa la Doctor si tot ce ati investit sa nu mai valoreze decat 50%!!! Doamne ajuta k de alea Lumesti nu prea v-am citit printre randuri. P.S.S. Am un R6 le targa care a venit cu (zornait la distributie cica) si dupa demontare are: piston spart, biele sparta in 4, bloc superior spart-zgariat-deseu, arbore distrus, quloasa cu 2 valve sparte... Praf!!! Doar cutia mai e buna printr-o minune. Nu va mai luati dupa nimeni cand auziti un sunet (cat de mic suspect) si duceti-o direct la teste service, altfel mai bine o vindeti sau dezmembrati inainte de cele 5 min mers in care va bubuie motorul!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Eu vreau sa imi fac r6-ele de pista peste iarna(r6 2003) poate ma ajuti si pe mine o demontam vedem daca este ok si daca merita investitia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 (editat) Salut baieti, am o intrebare pentru voi, imi puteti spune si mie o diferenta intre conti sport attack si michelin pilot power, am avut 2 seturi de michelin pp de care am fost multumit, drum lung / ploaie. Multumesc. Editat Octombrie 9, 2012 de Thunderlight Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Salut baieti, am o intrebare pentru voi, imi puteti spune si mie o diferenta intre conti sport attack si michelin pilot power, am avut 2 seturi de michelin pp de care am fost multumit, drum lung / ploaie. Multumesc. Continental sunt slabe. Nu mi-au placut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 (editat) Am inteles, dar spune-mi motive pe care sa le cred, da cu parerea, cum se incalzesc asa spun si eu, sunt noi, le iau un lucru nou nu e neaparat cel mai bun..si daca te-as fi cunoscut personal, poate te sunam nu mai postam pe forum... Editat Octombrie 9, 2012 de Thunderlight Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 mama ce rau esti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Himura, daca tu spui ca tie iti plac grasele si eu spun ca mie nu imi plac ar trebui sa-mi niste motive pentru care-ti plac, nu doar ca sunt bune ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Sa-mi dai si mie un semn cand te hotarasti (eventual acum in iarna ca sunt mai ieftine ) ai PM @lipton_gs5: like! puternica carburatia, eh. Merge vreunu din voi cu numar la vedere vreodata? Nu glumesc. da. la toate motoarele am avut numaru' normal; nu neaparat cu suportul de fabrica, dar la vedere si in regula. DAR, nu ii dau in gura in oras, nu merg la liniute noaptea, nu fug de politie sau alte chestii de genul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Eu il am vedere, un pic indoit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Eu am avut intotdeauna numarul la vedere . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Hai sa va dau eu un pont ce si de unde incep prepararile: Test Compresie... Bagati banii in preparari (am si eu ptr R6-R1 multe) dar nu le scot la vanzare decat celor ce au motoare bune in mintile lor si vor mai mult (isi permit schimburi ulei la max 2000km) si au suspensii, geometrii si motoare ce merg perfect. Eu zic sa nu stricati banii pe preparari ce va dau cai pierduti. Exemplu: Galeriile evacuare se inlocuiesc cu unele mai mari abia dupa ce s-a facut porting pe quloasa, s-au rectificat scaunele la supape si s-a inlocuit filtrul aier, bujii mai calde si curatat-aliniat injectia-carburatia. Abia atunci obtii cei 15 cai peste serie!!! Daca schimbi doar saxofonul nu pui mai mult de 3 cai (pe R6) de care sincer nu prea se justifica investitia. Am la 200-250 2 randuri de galerii cu tot cu montaj dar ... P.S. Mergetila test compresie mai baieti k sa nu duceti motoretele pe targa la Doctor si tot ce ati investit sa nu mai valoreze decat 50%!!! Doamne ajuta k de alea Lumesti nu prea v-am citit printre randuri. P.S.S. Am un R6 le targa care a venit cu (zornait la distributie cica) si dupa demontare are: piston spart, biele sparta in 4, bloc superior spart-zgariat-deseu, arbore distrus, quloasa cu 2 valve sparte... Praf!!! Doar cutia mai e buna printr-o minune. Nu va mai luati dupa nimeni cand auziti un sunet (cat de mic suspect) si duceti-o direct la teste service, altfel mai bine o vindeti sau dezmembrati inainte de cele 5 min mers in care va bubuie motorul!!!!!!!! 12,7-12,8 pe fiecare cilindru(NU stiu ce modificari i-au fost aduse motorului,ce-i drept,am masurat compresiea cu 5 barometre de la diferite service-uri,toate indicau la fel,cu o mica marja de eroare) Si am reglat carburatoarele dupa cartea de la toba(a venit insotia de o cartulie,in care scriau parametrii carburatiei),nu stiu in ce masura e bine/rau. @Himura, m-am uitat la cele de 52mm,si mi s-au parut mai mult decat perfecte!(costul e undeva pe la 8.000 si ceva de lei cu tot cu semighidoane) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.