Preacuviosul_Mihail Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 va doresc voua neaccidentilor sa nu va accidentati vreodata ca sa fiti nevoiti sa stati pe bara 3 luni sau mai rau sa aberati despre asta pe vreun forum moto. bafta la ce faceti voi! Grupul neaccidentatilor multumeste in cor cuplului ICE ptr urare si saluta cu farul in ritm de mers elegant cascadorii pe motor fara permis si testerii de rezistenta la impact ptr casti. parafrazand un banc care mie-mi place o sa ti-l spun poate intelegi ceva din el "la usa directorului unui circ se prezinta o mignona cu curu mic, aparent o pitzi care spune ca vrea sa se angajeze - directorul: ok, te-as angaja, dar ce stii sa faci? - Pitzi: nimik -D:poi si atunci cum sa te angajez, uita ala inghite sabii, ala sare..pe tine de ce sa te angajez? Pitzi isi aduce aminte de cascadoriile din tinerete si spontana spune - Pitzi: io pot sa ma sui pe motor, imi pun casca X-lite si intru direct cu capu in zidul ala de beton cu 100km/h - D: fugi dra de aici ca nu se poate asha ceva - P: daca va demonstrez, ma angajati? - D: da, ca astfel de numar nu avem in program, doar ca semnezi ca e pe propria raspundere Se echipeaza pitzi, pune casca X-lite, se suie pe motor, accelereaza....ajunge la suta...si intra fara frana direct cu capul in zidul de beton Ramana lata, intinsa pe jos, apare smurdul, o duc la spital... Directorul avea constiinta incarcata, nu potea dormi noptile nu mia era om. Dupa 5 ani, pe cand statea la birou aude o bataie in usa. -D: intra - P: taadaaaammmmmmmmmmmmm sa fii sanatoasa IQ si f mult noroc...ca ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Tare rau bancu ala, in original... Nu stiu cum o fi bancu' de pe PM... Sa ma uit... sa nu ma uit... hai sa ma uit... ba nu ma uit. Sau sa ma uit? Hm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 ce am inteles eu ca ati inteles voi sunt urmatoarele: ca merg pe ploaie si cu castile in urechi, din cauza carora am avut 2 accidente cu care ma laud degeaba cand de fapt nici nu am permis si oricum merit ceea ce mi s-a intamplat din moment ce fac cascadorii pe motor testand casca x-lite. multumesc din suflet pentru comentarii si suport . noroc am nici o grija , sunt inca in viata! si daca n-o sa mai fiu ce conteaza, a murit mucea pitzi cu curu mic... as vrea sa nu mai vad comentarii care nu sunt legate de X-lite, daca se poate. eu totusi nu suportam gandul de a incheia topicul cu un banc...foarte nostim totusi. ha ha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 (editat) Sincer ma bucur ca ai inteles ceva, totusi... LE @insider: corect, am uitat ca am zis stop joc. Editat Octombrie 6, 2009 de speedy.k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Preacuviosul_Mihail Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 N-a inteles nimic mai omule. La testul psihologic as include intrebarea "nu-ti e frica ca o sa mori sau sa ramai schilodit de pe motor?" care raspunde ca nu-l intereseaza aspectul, ar trebui picat si trimis la tratament de specialitate in spitalele de nebuni. Astia sunt pericol public pentru ceilalti participanti la trafic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Preacuviosul_Mihail Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Deci voi sunteti cu totii retardati ? Din moment ce continuati balacareala asta?E chiar atat de GREU sa va abtineti? relax sahistule, chiparosule, ganditorule. daca ai si altceva de spus in afara sa ma faci retardat, fa-o, daca nu, accepta ca nu vreau sa ma abtin...si ca tu ai inceput sa sari calu in exprimare. politicosule care esti tu politicos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Poti sa zici tu ce vrei despre shoei ca e de fitze sau pt "orice coco cu bani" DAR am avut 3 accidente in care am dat cu capatzana si n-am avut nici pe dracu !A fost combinatia de noroc + casca buna ! Te cred ca esti entuziasmata de casca x-lite, dar confortul care ti-l da shoei pe cap.. eu cu totul altul ! Si eu am dat cu airoh de asfalt. Si stiu pe cineva care nu are nimic dupa ce s-a dat cu capu de asfalt cu probiker. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutz2oo0 Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 yes yes yes! cineva care intelege! multam! pfiii, credeam ca am innebunit dar uite ca nu sunt numai eu ceea ce confirma exact ce spuneam adica posesorii de X-lite model de anu asta au parte de tehnologia folosita la castile moto gp de anu trecut! si asa mere si la restu...cu un an in urma. se vede mai ales dupa modelul replicii. eu am casca cu capsuni de anu trecut, aia cu x in crestetul capului in loc de chupa chups. anu asta lorenzo are una american style...cu stelute, predomina albastru si alb. eu ea a castigat la Indianapolis la anu sau poate toamna asta o sa iasa pe piata modelul asta... ma duc sa ma mai uit o data la ea...mama ei de frumusica.ptui sa n-o deochi Mesaj completat da uite-te ce casti au 5 stele. nitro!!! c'mon vezi pt ce erau alea 5 stele.... arai corsair are 3 stele parca, ca si Airoh. deci...mai intrebi daca e pe bune? Mesaj completat eu am 802!!! si se zvoneste ca nu are nici unul din "defectele" lui 801!!! ha! Nu conteaza ce schema de culori ai pe casca. Ca sa intelegi ce vreau sa zic iti dau un exemplu, exista casca de la AGV care costa 200 de euro(modelul K3) si e exact ca si casca lui Rossi cand vine vorba de schema de culori dar in acelasi timp casca tot de la AGV tot ca a lui rossi vopsita si care este exact modelul folosit de Rossi sau foarte asemanatoare costa in jur de 600 de euro(AGV GP-Tech).Deci nu poti spune ca casca ta e ca cea folosita de Lorenzo anul trecut fiindca e exact ca si cum eu ti-as spune ca am o casca AGV K3 si e ca cea folosita de Rossi anul trecut cand intre ele este o diferenta majora. Nu te baza ca daca arata la fel e si acelasi model sau aceasi tehnologie este folosita in casca ta si cea a lui Lorenzo. Si hai sa iti zic doar una din diferente casca ta banuiesc ca nu are un tear-off visor(parca asa se numeste) si mai sunt si alte diferente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 stiu ce e ala tear-off visor si se poate cumpara din cate stiu eu in set de cate 10 buc. nu stiu insa daca x-lite face asa ceva pt pilotii motoGP pt ca am vazut ceva pe youtube, un asistent care curata casca unui pilot cu ceva solutie...cica se lipisera mustele pe ea. acum nush daca pe viziera sau pe casca sau daca avea sau nu tear-off cum spui tu. da normal ca sunt diferente dar materialele folosite sunt aceleasi ca doar nu au tehnologie ET , nu? presupun ca si outer shell-ul are diferente subtile, doar e personalizat. ma gandesc ca pt unii nu se potriveste o anumita forma de casca. cum spunea @hora ca lui nu ii intra barbia cum trebuie la nush ce model, tot asa am dat casca mea cuiva si avand fruntea mai inalta casca se termina foarte brusc sub barbie de parca nu ii ajungea si ii statea in varfu capului. so... nu ma bazez pe culori nicidecum(pt ca exista varianta neagra si tot racing replica scrie pe ea), dar pe youtube e ceva promo si italianul vb despre exact ce materiale si tehnologii sunt bagate in casca. cine intelege italiana poata sa vizioneze. Mesaj completat Si eu am dat cu airoh de asfalt. Si stiu pe cineva care nu are nimic dupa ce s-a dat cu capu de asfalt cu probiker. tot asa stiu eu pe cineva care acum 2 saptamani si-a crapat casca in doua si s-a taiat pe frunte destul de nasol, intrand direct intr-o duba....casca era ceva bunicel de vreo 200 euro.... nu stiu daca duritatea in sens de "beton armat" e un avantaj. eu zic ca mai bine se indoaie decat sa crape. am vazut ceva test pe arai si nu a crapat, s-a infundat doar si nu a trecut de stratul din polistiren. astea din fibra compozita cam asa se comporta, arata ca tabla indoita. cele de carbon habar n-am ce patesc dar cred ca tot cu rasini sunt realizate suprapunerile de fibre pentru ca am auzit de oameni care si-au facut in garaj componente si accesorii moto din carbon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutz2oo0 Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 din ce stiu eu casca trebuie sa se indoaie nu sa se sparga/crape. Exemplul este un accident din F1 in care daca casca s-ar fi crapat/spart pilotul murea probabil asa a avut doar o arcada sparta si o fractura craniana dar deh ei foloses casti de 12k euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 exact asta am zis si eu, sa se indoaie nu sa se sparga. nu stiam insa ca o casca ajunge la 12k, esti sigur de afirmatia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutz2oo0 Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 exact asta am zis si eu, sa se indoaie nu sa se sparga. nu stiam insa ca o casca ajunge la 12k, esti sigur de afirmatia asta? da sunt sigur de afirmatia asta. Oricum sunt available doar la comanda pentru piloti de F1 si alte competitii auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buburo2007 Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 Nu conteaza ce schema de culori ai pe casca. Ca sa intelegi ce vreau sa zic iti dau un exemplu, exista casca de la AGV care costa 200 de euro(modelul K3) si e exact ca si casca lui Rossi cand vine vorba de schema de culori dar in acelasi timp casca tot de la AGV tot ca a lui rossi vopsita si care este exact modelul folosit de Rossi sau foarte asemanatoare costa in jur de 600 de euro(AGV GP-Tech).Deci nu poti spune ca casca ta e ca cea folosita de Lorenzo anul trecut fiindca e exact ca si cum eu ti-as spune ca am o casca AGV K3 si e ca cea folosita de Rossi anul trecut cand intre ele este o diferenta majora. Nu te baza ca daca arata la fel e si acelasi model sau aceasi tehnologie este folosita in casca ta si cea a lui Lorenzo. Si hai sa iti zic doar una din diferente casca ta banuiesc ca nu are un tear-off visor(parca asa se numeste) si mai sunt si alte diferente. Salut Casca Xlite x802 este casca identica folosita in moto GP de catre Lorenzo,Carlos Checa (SBK) Pentru a reduce costurile de cercetare compania Nolan a hotarit sa dezvolte aceeasi casca (X802) si pentru pilotii Stoner si Melandri.Pe casca lor scrie Nolan dar de fapt este un X802 Casca este un tricompozit fiind fabricat din Kevlar,fibra de carbon si fibra de sticla. Casca are o aerisire mult superioara fata de x801 si fata de alte casti din moto gp. Referitor la folile tear off ele se pot monta pe casca X802 dar este nevoie de schimbul de viziera deoarece casca X802 este echipata standard cu viziera convexa si este nevoie de viziera plata .Aceste viziere sunt disponibile si la importatorul Nolan ,Xlite din Oradea (nu doresc sa dau nume) Casca are 1290 g la marimea m si un interior complet detasabil In partea din spate exista un eleron reglabil care se poate seta, care are si rol de extractor de aer cald din interiorul castii. Dupa ce incerci prima data aceasta casca ramii cu o senzatie deosebita de confort. PS Am in prezent un xr1000 care este o casca confotabila dar din pacate fara captuseala detasabila pe care l-am folosit 2 ani aprox 20 000km si un arai cu care am facuti cam 10 000km (aceasta casca este putin mai grea si am fost multumita de ea) Dar de cind am incercat Xlite x802 am avut senzatia ca nu am nimic in cap si ochelarii imi stau foarte confortabil Parerea mea este urmatoarea > Incet dar sigur in gama premium la casti intre cele doua rivale Arai si Shoei a aparut si Xlite(un competitor care o sa acapareze un segment important in acest segment de piata) Salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutz2oo0 Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 SalutCasca Xlite x802 este casca identica folosita in moto GP de catre Lorenzo,Carlos Checa (SBK) Pentru a reduce costurile de cercetare compania Nolan a hotarit sa dezvolte aceeasi casca (X802) si pentru pilotii Stoner si Melandri.Pe casca lor scrie Nolan dar de fapt este un X802 Casca este un tricompozit fiind fabricat din Kevlar,fibra de carbon si fibra de sticla. Casca are o aerisire mult superioara fata de x801 si fata de alte casti din moto gp. Referitor la folile tear off ele se pot monta pe casca X802 dar este nevoie de schimbul de viziera deoarece casca X802 este echipata standard cu viziera convexa si este nevoie de viziera plata .Aceste viziere sunt disponibile si la importatorul Nolan ,Xlite din Oradea (nu doresc sa dau nume) Casca are 1290 g la marimea m si un interior complet detasabil In partea din spate exista un eleron reglabil care se poate seta, care are si rol de extractor de aer cald din interiorul castii. Dupa ce incerci prima data aceasta casca ramii cu o senzatie deosebita de confort. PS Am in prezent un xr1000 care este o casca confotabila dar din pacate fara captuseala detasabila pe care l-am folosit 2 ani aprox 20 000km si un arai cu care am facuti cam 10 000km (aceasta casca este putin mai grea si am fost multumita de ea) Dar de cind am incercat Xlite x802 am avut senzatia ca nu am nimic in cap si ochelarii imi stau foarte confortabil Parerea mea este urmatoarea > Incet dar sigur in gama premium la casti intre cele doua rivale Arai si Shoei a aparut si Xlite(un competitor care o sa acapareze un segment important in acest segment de piata) Salut informatiile sunt folositoare dar am o dilema acum, Schubert si Suomy nu intra si ele la castile din gama premium. Parerea mea este ca cei doi producatori sunt foarte buni si destui rideri si piloti de F1 dar si din alte competitii din domeniul asta de motorsport folosesc casti de la acesti producatori. Am observat ca au mai aparut acum niste producatori de casti, singurul producator de care imi aduc aminte se numeste STILO. Se pare ca sectorul in care se implica ei sunt castile auto pentru WRC, WTCC si FIA GT dar fac si niste casti pentru moto acestea fiind open-face, avand si un sistem bluetooth integrat. Arata ca cele din WRC. Vom vedea daca or sa ajung sa intre macar in grupul in care sunt Nolan si Shark. Concluzia: Arai, Shoei, Xlite, Suomy si Schubert sunt producatorii castilor de top. Nolan si Shark impreuna cu inca cateva firme produc castii care raportand calitatea la pret sunt foarte bune, cu 200 de euro iti iei o casca buna calitativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 da asa e cu viziera. modelul 801 avea viziera plata. estetic arata mai fain asta bombata, mai ales cu viziera neagra. ce vroiam sa confirm este exact ceea ce ai spus tu, simt ca nu am nimic pe cap si cheek pad-urile sunt grozave, parca sunt umflate, imi preseaza f fain obrazul si cu toata ca pare ca strange nimic nu ma deranjeaza. casca asta asa bine sta pe cap ca nu mi-ar fi frica sa las inelul desfacut. a mea e marimea S si are numai 1230 gr. diferenta se simte cand o iei in mana si nu numai ca greutate si calitatea finisajelor. are un lac gros si un luciu superb. mi-am luat varianta rosie a lui lorenzo ca sa fiu vizibila in trafic cu toate ca varianta negru mat ma atragea mai mult, parea mai serioasa. la accident s-a luat vopseua din cauza frecarii cu asfaltul , la modelul anterior 801 si am vazut modul de dispunere a fibrei. era exact ca un model de arai ce l-am vazut in constructie in nush ce catalog. ma bucur de calitatea castilor x-lite si nu cred ca voi simti nevoia sa-mi iau altceva... decat poate doar pt comparatie. multumesc de intelegere @buburo2007 si de comparatia cu shoei si arai mai ales ca le-ai avut pe toate si n-ai comentat ca sa te afli in treaba. ochelarii stau excelent in x-lite. iti spune si sotul meu daca vrei, la accident nici nu s-au clintit de la locul lor si casca era purtata de un an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buburo2007 Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 da asa e cu viziera. modelul 801 avea viziera plata. estetic arata mai fain asta bombata, mai ales cu viziera neagra. ce vroiam sa confirm este exact ceea ce ai spus tu, simt ca nu am nimic pe cap si cheek pad-urile sunt grozave, parca sunt umflate, imi preseaza f fain obrazul si cu toata ca pare ca strange nimic nu ma deranjeaza. casca asta asa bine sta pe cap ca nu mi-ar fi frica sa las inelul desfacut. a mea e marimea S si are numai 1230 gr. diferenta se simte cand o iei in mana si nu numai ca greutate si calitatea finisajelor. are un lac gros si un luciu superb. mi-am luat varianta rosie a lui lorenzo ca sa fiu vizibila in trafic cu toate ca varianta negru mat ma atragea mai mult, parea mai serioasa. la accident s-a luat vopseua din cauza frecarii cu asfaltul , la modelul anterior 801 si am vazut modul de dispunere a fibrei. era exact ca un model de arai ce l-am vazut in constructie in nush ce catalog. ma bucur de calitatea castilor x-lite si nu cred ca voi simti nevoia sa-mi iau altceva... decat poate doar pt comparatie. multumesc de intelegere @buburo2007 si de comparatia cu shoei si arai mai ales ca le-ai avut pe toate si n-ai comentat ca sa te afli in treaba. ochelarii stau excelent in x-lite. iti spune si sotul meu daca vrei, la accident nici nu s-au clintit de la locul lor si casca era purtata de un an. Total de acord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 SalutCasca Xlite x802 este casca identica folosita in moto GP de catre Lorenzo,Carlos Checa (SBK) Pentru a reduce costurile de cercetare compania Nolan a hotarit sa dezvolte aceeasi casca (X802) si pentru pilotii Stoner si Melandri.Pe casca lor scrie Nolan dar de fapt este un X802 Casca este un tricompozit fiind fabricat din Kevlar,fibra de carbon si fibra de sticla. Casca are o aerisire mult superioara fata de x801 si fata de alte casti din moto gp. Referitor la folile tear off ele se pot monta pe casca X802 dar este nevoie de schimbul de viziera deoarece casca X802 este echipata standard cu viziera convexa si este nevoie de viziera plata .Aceste viziere sunt disponibile si la importatorul Nolan ,Xlite din Oradea (nu doresc sa dau nume) Casca are 1290 g la marimea m si un interior complet detasabil In partea din spate exista un eleron reglabil care se poate seta, care are si rol de extractor de aer cald din interiorul castii. Dupa ce incerci prima data aceasta casca ramii cu o senzatie deosebita de confort. PS Am in prezent un xr1000 care este o casca confotabila dar din pacate fara captuseala detasabila pe care l-am folosit 2 ani aprox 20 000km si un arai cu care am facuti cam 10 000km (aceasta casca este putin mai grea si am fost multumita de ea) Dar de cind am incercat Xlite x802 am avut senzatia ca nu am nimic in cap si ochelarii imi stau foarte confortabil Parerea mea este urmatoarea > Incet dar sigur in gama premium la casti intre cele doua rivale Arai si Shoei a aparut si Xlite(un competitor care o sa acapareze un segment important in acest segment de piata) Salut Deci aia l;e dau X-Lite da' scriu pe ele Nolan... tare, n-am ce zice. Si "Casca Xlite x802 este casca identica folosita in moto GP de catre Lorenzo,Carlos Checa"... Daca tu asta crezi esti targetul perfect pentru marketingul anilor 2000. Si da-ne si noua nume, ca nu se supara nimeni. Exista XR-1000 fara interior detasabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 Deci aia l;e dau X-Lite da' scriu pe ele Nolan... tare, n-am ce zice. Si "Casca Xlite x802 este casca identica folosita in moto GP de catre Lorenzo,Carlos Checa"... Daca tu asta crezi esti targetul perfect pentru marketingul anilor 2000. Si da-ne si noua nume, ca nu se supara nimeni. Exista XR-1000 fara interior detasabil? Probabil ca se refera la partea din fata,de la frunte...In rest ramane cheala Eu sunt super multumit de XR-ul meu chiar si dupa un an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex The Ripper Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 Probabil ca se refera la partea din fata,de la frunte...In rest ramane cheala Eu sunt super multumit de XR-ul meu chiar si dupa un an Asta inseamna ca nu esti cunoscator. Daca erai aveai X-Lite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 Asta inseamna ca nu esti cunoscator. Daca erai aveai X-Lite. Bine ca n-am fost incadrat in grupul "basinosilor" cu Arai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 (editat) Deci aia l;e dau X-Lite da' scriu pe ele Nolan... tare, n-am ce zice. desteptule! Nolan Group face Nolan, X-lite si Grex! ca sa intelegi mai bine iti dau un exemplu. daca Nissan face nissan pajero nu inseamna ca Pajero e marca separata. tot nisan e. deci x-lite =casca de top de la Nolan! na si pozele ca sa te convingi. poza cu lorenzo la padocuri cred ca e cu x-lite 801. acum mai uit si-ti zic. Mesaj completat da. este 801 cel din capul lui lorenzo. de aceea are chupa chups in crestetul capului pt ca e modelul vechi. pe casca lui model 802 nu mai are decat X. ca si la variantele pe albastru (indianapolis) si ultima , cea alba de astronaut. culmea ca are acelasi interior ca si culoare, material etc. m-am mai uitat pe ceva poze pe net si n-am vazut nici o diferenta intre ce am eu si ce e acolo. tot asa imi sta si mie pe fata, parca strange dar de fapt e f confortabila. Mesaj completat am gasit si cu tear-off visor Mesaj completat acum si ce am eu: Mesaj completat si ca tot vb de tehnologiile folosite: 1. modelele purtate de pilotii gp sunt tot din fibra tricompozita deci sunt la fel ca cele de pe piata (801,802) 2. au exact acelasi design exterior, aceeasi matrita. 3. interiorul are aceeasi culoare, acelasi tip de material deci de ce ar fi altul? doar asa? si daca ar fi altul ...de ce la prezentarea italianului se da exact denumirea materialului urmat de explicatia: la fel ca cel folosit de piloti. 4.inelul de prindere de sub barbie este exact ca cel pt moto gp, din nou explicatia e pe youtube. 5.viziera vine in mai multe variante inclusiv varianta la care se aplica tear-off visoru. 6.mecanismul de inchidere al vizierei este identic, se poate vedea clar in poza. ce "puii mei" alta tehnologie ar avea pilotii moto gp? una extraterestra? ce au in plus e sistemul de comunicare. pt care si castile de pe piata au loc special... Mesaj completat mitzubishi pajero cred ca trebuia sa scriu...whatever Editat Octombrie 10, 2009 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 Ce inteleg eu prin cuvantul "casca": 1. Cat de cat sigura - sa-mi apere amintirile in caz de o cazatura usoara.... Daca pic la viteza mare, nu cred ca mai conteaza. 2. Comoda - sa nu ma deranjeze la drumuri lungi 3. Silentioasa - la viteze mai mari ( 130-150 sa nu faca scandal mare ) 4. Sa imi incapa in ea si ochelarii de vedere - Comod, fara sa ma deranjeze ) 5. Interior detasabil, sa se spele usor 6. Estetica NU MA INTERESEAZA!!!! Cam atat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buburo2007 Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 Deci aia l;e dau X-Lite da' scriu pe ele Nolan... tare, n-am ce zice. Si "Casca Xlite x802 este casca identica folosita in moto GP de catre Lorenzo,Carlos Checa"... Daca tu asta crezi esti targetul perfect pentru marketingul anilor 2000. Si da-ne si noua nume, ca nu se supara nimeni. Exista XR-1000 fara interior detasabil? Da sunt identice Am fost in fabrica de 3 ori si am vazut linia de asamblare.Fiecare casca Xlite se face manual si dureaza .Pentru a reproduce grafica de pe casti un om lucreaza minim 30 min /casca deci un om poate sa termine max 16 casti in 8 ore ( daca are o experienta mai mult de 2 ani). Dupa ce se aplica grafica toate castile sunt atent verificate si cele care nu corespund se slefuiesc din nou si se incepe din nou aplicarea graficii.Verificarea se face cu o carioca neagra si se inconjoara toate greselile de lacuire sau alte defecte.Credema ca am vazut mai multe rasteluri de casti care au fost trimise inapoi pentru slefuire. Pentru o comanda importatorul trebuie sa satepte minim 6 saptamini. Spre deosebire de castile Nolan si Grex care sunt fabricate din Lexan si se fabrica intrun singur loc (hala), castile Xlite se fabrica intro fabrica noua situata la 2 km, din fibra tricompozita.Pana in trecut pilotii Melandri si Stoner purtau Nolan N94 (fabricat din tricompozit in fabrica Xlite) si Lorenzo si Carlos Checa purtau Xlite x801RR fabricat in aceasi fabrica.Deci Nolan N94 este singura casca fabricata din tricompozit (kevlar,fibra de carbon si fibra de sticla) in fabrica Xlite si pe aceasta casca scrie Xlite compozit fiber in partea din spate. Deci Legatura dintre Nolan si Xlite este foarte strinsa si au decis sa dezvolte doar o singura casca in viitor pt Moto gp unde sunt reprezentati cu o camioneta de service la toate cursele din Europa.Toate observatile pilotilor sunt atent verificate si se cauta imbunatatirea modelului actual.In dezvoltarea acestor casti sunt implicati si foarte multi piloti de teste de la diferiti producatori de motociclete cum ar fi Ducati si altii. Dupa parerea ta ce pot imbunatati suplimentar la casca din moto gp ex X802 Stoner fata de casca din comert x802 ? Sunt convins ca aceasta casca este 100% identica cu cea din motogp. Se foloseste aceasi matrita , acelasi EPS (polistirenul din interiorul castii),aceasi captuseala pe care scrie Racing Confort ,are aceasi aerisire, aceasi pernite de obraji,doar viziera este flat la casca lui Stoner si la varianta de strada este convexa.Daca te referi la aceasta diferenta atunci ai gasit "nodul din papura". Daca doresti sa achizitionezi o casca replica Stoner care nu este identica si varianta mai ieftina poti gasi Xlite x602 replica Stoner sau Nolan N62 replica Stoner Referitor la chitul de lubrifiere care se afla in cutia x802,x801rr,etc ..acesta este foarte folositor pentru a unge garnitura de etansare si pentru a pastra elasticitatea ei.Acest lucru dupa spusele unora nu este mare lucru si nu te convinge sa achizitionezi o casca Xlite dar este o atenti care o primesti de la fabrica pentru a pastra casca in conditii optime de utilixare lucru care nu se poate spune despre alti producatori. Referitor la garantia castilor Xlite,Nolan si Grex este de 5 ani acordata pentru defecte de fabricatie lucru care spune tot.Toata lumea care are probleme cu casca se poate intoarce cu ea la locul de unde a achizitionat-o pentru rezolvarea problemelor.Aviz celor care au achizitionat casca de pe alte meleaguri si nu de la importatorul din Romania . Aceasta este diferenta daca achizitionezi casca de la un importator din Romania, dealer oficial sau de la un importator Louis etc....Aceste conditii sunt valabile la toate marcile, lucru la care nu toata lumea se gandeste.(ce fac daca se defecteaza casca ? raspuns pentru cei care o cumpara de la Louis prin intermediar>1---O repar pe banii mei sau o arunc la gunoi) Salut Importatorul Nolan,Xlite si Grex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 (editat) @ IQ: Meserie, pe Mitsubishi Pajero scrie "Mitsubishi Pajero". Pe X-Lite scrie "Nolan X-Lite" ? Comparatia este...in gard. Diferite modele la aceeasi marca: X-Lite X-802, X-Lite X-801RR, etc. versus Mitshubishi Pajero, Mitsubishi Lancer, etc. Cam asa ar fi comparatia, daca vrei. Deci n-are nicio legatura cu Producatorul. Daca vrei producatori uite comparatie: Porsche face si Porsche si Volkswagen. Nolan face si Nolan si X-Lite. Nu cred ca o sa intelegi dar macar incerc. Deci una e producatorul, alta e marca si alta e modelu' sau varianta. Si oricum intrebarea mea se referea la afirmatia ca X-Lite-urile despre care era vorba sunt Nolanuri pe care doar scrie X-Lite. @buburo: garantia aia de 5 ani e fix zero. Orice defectiune din fabrica la o casca cred ca apare in primele 10 ture cel mult. Asta in afara de faptul ca n-am auzit in viata mea de casca cu defect de fabricatie. Sau cu defectiuni aparute la un moment dat si care ar putea face obiectul garantiei. Deci, cum iti spuneam, marketing de anii 2000. In rest nimic deosebit... Si daca o iau de la Louis de ce pierd garantia? Aia nu sunt distribuitori? Nu-mi emit factura pe care scrie ce am cumparat? Garantia trebuie sa fie valabila. Conform legilor internationale in domeniu. Editat Octombrie 12, 2009 de speedy.k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buburo2007 Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 @ IQ: Meserie, pe Mitsubishi Pajero scrie "Mitsubishi Pajero". Pe X-Lite scrie "Nolan X-Lite" ? Comparatia este...in gard. Diferite modele la aceeasi marca: X-Lite X-802, X-Lite X-801RR, etc. versus Mitshubishi Pajero, Mitsubishi Lancer, etc. Cam asa ar fi comparatia, daca vrei. Deci n-are nicio legatura cu Producatorul. Daca vrei producatori uite comparatie: Porsche face si Porsche si Volkswagen. Nolan face si Nolan si X-Lite. Nu cred ca o sa intelegi dar macar incerc. Deci una e producatorul, alta e marca si alta e modelu' sau varianta. Si oricum intrebarea mea se referea la afirmatia ca X-Lite-urile despre care era vorba sunt Nolanuri pe care doar scrie X-Lite. @buburo: garantia aia de 5 ani e fix zero. Orice defectiune din fabrica la o casca cred ca apare in primele 10 ture cel mult. Asta in afara de faptul ca n-am auzit in viata mea de casca cu defect de fabricatie. Sau cu defectiuni aparute la un moment dat si care ar putea face obiectul garantiei. Deci, cum iti spuneam, marketing de anii 2000. In rest nimic deosebit... Si daca o iau de la Louis de ce pierd garantia? Aia nu sunt distribuitori? Nu-mi emit factura pe care scrie ce am cumparat? Garantia trebuie sa fie valabila. Conform legilor internationale in domeniu. Nu pierzi garantia dar sunt curios cum rezolvi problema cu trimisul inapoi (cit costa) si cit timp dureaza.Problema se complica daca o cumperi de la un intermediar din Romania care nu mai are factura cu care a cumparat casca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.