Sari la conținut

Huston, We Have A Problem !


sebby
 Share

Postări Recomandate

dati-mi si mie un sfat pt mine ca nu mai vrea fieru meu sa mai porneasca (e vb de un rs).

Acum am motoru in rodaj asa ca am fost sfatuit ca sa ii mai pun ulei si direct, in rezervorul de benzina (cam 2%). Asa am si facut, chiar mergea frumos, cam mult fum ce-i drept + ca mai arunca putin ulei pe toba dar era normal datorita surplusului de ulei. asta pana cand nu mai vrea sa porneasca.

Deci la automat nu o ia, scoate sunete ca si cum motorul nu ar avea benzina . Am incercat sa curat bujia cu o carpa si sa o pun la loc, acelasi lucru. Cu gandul ca e posibil sa fie inecata, am incercat sa o imping si din fuga sa o bag in viteza nu vrea sa porneasca, parca incepe sa se roteasca un pic motorul dar nu ia foc..si se opreste in 2-3 m - nu stiu cum sa explic exact ce se intampla (dar se simteau puternici vapori de benzina).

Am incercat si sa dau la automat cu bujia scoasa (am pus degetul acolo - imi arunca pe deget un ameste f bogat in ulei dupa parerea mea.)

Eu ma gandesc ca e posibil sa se fi strans prea mult ulei undeva..

Ce sfaturi imi dati?

 

Edit: Am uitat sa spun: ieri in timp ce incercam eu sa o pornesc a luat-o din prima (fara soc tras), dar s-a oprit dupa aprox 40-50 de sec si dupa aia a prezentat simpomele de mai sus. S-a oprit ca si cum motorul n-ar avea benzina sau ceva de genul asta.

 

p.s. am impins-o azi 500 m (dupa kilometraj) de mi-au iesit toti ficatii din mine..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai precizat ce RS e, 125? 250 sau 1000 :angryfire:

 

si io am patit asa cu etz-ul, de mai ulte ori, odata ca intra uei din cutie in cartere, odata ca bateria era moarta (cred) si n-o vrut nicicum sa porneasca, si odata ca avansul era total dereglat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai precizat ce RS e, 125? 250 sau 1000 :angryfire:

 

si io am patit asa cu etz-ul, de mai ulte ori, odata ca intra uei din cutie in cartere, odata ca bateria era moarta (cred) si n-o vrut nicicum sa porneasca, si odata ca avansul era total dereglat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujia scoasa impingi bine pana arunca tot ce este in carter ,dupa care iei o bujie mai naspa pe care o incingi bine si o pui imediat fara sa o lasi sa se raceasca si dai la boton sau o impingi dar eu zic ca porneste la boton si sa incerci sa inchizi benzina macar pana se duce aia cu plus de ulei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai sigur e sa-i pui bujie noua. Daca nu:

 

Vezi ca are bujia ancrasata. Scoate bujia, curat-o shi refa-i ditantza.

 

Oricum, "curatarea" trebuie sa insemne arderea pe flacara (pe aragaz) dupa care frecarea cu o perie de sarma si verificarea distantei dintre electrozi (cu lera- daca nu ai lera, nu e un capat de tara daca nu faci asta).

 

Carpa nu este deloc o solutie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult de sfaturi, acum mananc ceva repede si dau fuga la casa la care o tin sa incerc ce mi-ati spus. Distanta aia nu prea am cu ce sa o verific/refac. Eventual sa o verific cu o moneda mai subtire inainte sa o "trec prin foc" si dupa aceea din nou.

E mai nasol acum cu impinsu ca e plina strada respectiva de masini la ora asta, dar ma descurc eu..

 

Bujia are ~1-2 sapt, deci e relativ noua..

 

Si inca ceva.. toata benzina are plus de ulei (si ce mai e acum in motor, si ce mai e in rezervor).

 

Ce rs e..nu cred ca mai conteaza.. oricum.. am 16 ani..de care as avea voie sa conduc? :angryfire:

p.s. rs125

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vrea fratilor... nu vrea.

Am fost, intai am inecrcat sa o imping in starea in care era nu a prea dat semne ca ar vrea sa porenasca. Apoiam facut ceea ce m-ati sfatuit cu bujia ( arsa la aragaz + curatata putin in cap cu peria de sarma si bagata la loc ) si iar da-i impingere pe strada mi-a pornit relativ repede, insa parca nu avea benzina.. adica.. bagasem mana serios in gaz ca sa tin motoru la 3-4 mii de ture (cam maxim; in mod normal cand e rece o tin la 3-4 mii de ture cu nici un sfert de cursa a gazului).. si-a dat drumu un pic.. am schimbat eu a 2-a pe strada parea ca plecase (desi mergea sacadat rau de tot.. nu stiu cum sa va explic.., ca si cand ar avea gunoaie sau ceva prin carburator si nu ar ajunge benzina in motor..) si am dat sa ma intorc acasa sa-mi iau casca & shit ca sa dau o tura, am bagat I`a (deja dadea semne de moarte ca si cum motoru n-avea benzina) si am strans ambreiaju (pt ca trebuia sa o intorc in strada) cand am strans ambreiaju eram cu mana in gaz la maxim dar a murit.. dupa aia am mai nicercat s-o imping pe drumu spre casa dar n-a mai pornit.. dadea semne ca ar vrea s-o ia (motorul paraia el ca si cum ar merge de 2-3 ori ) si dupa aia murea la loc. Dupa asta am renuntat pe fond nervos + ca eram lat de la atata impins..

 

eu ma gandesc ca ar avea ceva gunoaie in carburator (desi nu stiu de unde, dar e posibil). cand m-am gadit la carburator mi-am adus aminte de-o "vitejie" de-a mea de acum vreo 2 zile: Dupa ce a mai facut niste fente de astea (ex. dupa 3 zile in care porneste din prima, imediat la automat, a patra zi moare fara sa-i fi facut nimic..) am zis sa ma uit in carburator, dar "priceput in ale mecanicii" cum sunt am desfacut capacul superior de la carburator (unde vine cablul de la acceleratie, mai e un arc pe acolo) . cand am deschis si am vazut ce e acolo mi-am dat seama ca ma depaseste si le-am montat la loc (fara sa deranjez nimci de la locul lui). Ma gandesc.. sa fi prins atunci aer carburatorul si sa fie si asta o cauza? Totusi de cand am facut "boacana" asta am mai mers cu moto si mergea frumos, fara probleme.

Dupa cum ziceam gandul meu e sa chem un prieten mai priceput in tainele astea si sa-l rog sa ma ajute sa curat carburatorul.

Ce parere aveti?

 

 

p.s. Azi am reusit sa o imping 1 km (se pare ca evoluez.. in cateva zile se umfla muschii pe mine)

p.p.s pt admini si moderatori: nu dati fratilor cu paru pt 2 posturi consecutive, dar vruiam sa si ridic topicu sus. Mersi!

Editat de sebby
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incep prin a spune: "Mii de scuze ca postez al treilea psot consecutiv dar acum nu-mi apare butonul cu modifica, va jur!".

 

Am fost si asta seara sa mai imping un pic la mobra (parca a inceput sa-mi faca placere..ce sala ce alergat pe stadion..alea sunt minciuni mai ales sa vezi cand porneste un pic mobra si eu alerg pe langa ea..de rasu curcilor). Dadea semne ca ar vrea sa porneasca (impingeam 4-5 m pana prindeam ceva viteza) dupa care bagat I`a si pornea motorul dar mergea infundat (acelasi cacao de care va povesteam in post-ul anterior) si in alti 3-4-5 m murea motorul.

Dupa ce am mai impins-o si acum vreo 2-3 sute de metri am renuntat.

 

Mie mi s-a intarit ideea ca ar avea gunoaie in carburator. ce spuneti?

 

mersi anticipat de raspunsuri !

After Edit:

1. La asta vad ca mi-a aparut butonul cu modifica

2. Am facut o gramada de greseli gramaticale, imi cer scuze pentru asta, m-am grabit sa scriu si se pare ca tastatura nu face fata :angryfire:

Editat de sebby
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da atunci cand porneste fumul pe care-l scoate e normal sau excesiv?

Daca e normal nu prea pare sa fie din cauza uleiului in plus din benzina.Incearca totusi cu alta benzina, poate ai nimerit una super proasta ( asta dupa ce golesti in prealabil rezervorul).

Socul e automat sau manual? Daca e automat poti verifia daca functioneaza sau nu? Daca e manual l-ai tras?

Filtrul de aer e infundat sau e ok?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

presupun ca e un rs model nou,d-asta cu aprindere electronica.nu?dak da,deci pe aprindere n-ar tb sa ai probleme,e noua.iti recomand sa nu mai desfaci carburatorul,nu in sensul ca tu i-ai fi facut ceva,ci in sensul ca nici el n-ar avea probleme.mai mult ca sigur i-ai pus ulei in supraexces si acum uleiul e in concentratie asa mare,ca benzina nu se ma aprinde cum tb....dak e ulei ma prost,chiar se lasa la fundul rezervorului si pana nu scoti tot din ea tot o sa-ti bage mult jeg d-asta.sper sa nu-ti fi infundat carb dak ar fi asa.d-asta bujia arata rau.totusi incearca:scoate bujia,leag-o la fisa,si porneste-o vreo 4 sec,vezi cum da scanteia.ea ar tb sa fie uniforma,si neparat intre electozi..dak deviaza,nu-i bine si tb s-o schimbi....asa am patit si eu prima zi cand am luat motorul.scoate toata benzina,nu-i mai pune ulei in benzina,scoate-i si carb,dar nu-l desface,ci baga in el benzina f ulei sau solutie de curatat(diluant ceva,dak are mizerie sa-l desfunde).asa patesti la moto de 2t,dar la una noua...si rs...mmmm..ma cam mir...chiar vroiam sa-mi iau ceva asemanator...imi dai de gandit :angryfire:

Editat de Mihai Florea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da atunci cand porneste fumul pe care-l scoate e normal sau excesiv?

Daca e normal nu prea pare sa fie din cauza uleiului in plus din benzina.Incearca totusi cu alta benzina, poate ai nimerit una super proasta ( asta dupa ce golesti in prealabil rezervorul).

Socul e automat sau manual? Daca e automat poti verifia daca functioneaza sau nu? Daca e manual l-ai tras?

Filtrul de aer e infundat sau e ok?

 

Fumul e excesiv (extrem de mult, crede-ma pe cuvant, nu poti sta mai mult de 40-50 de sec in garaj cu ea pornita ca te ineci, asta cand e rece...cand se incalzeste nu prea mai scoate asa.)

Benzina am luat de la mol premium 98 fara plumb.

socul e manual (motocicleta este veche, doar motorul e in rodaj). Cu socul .. l-am si tras.. l-am si inchis. nu vrea nicicum.

Despre filtrul de aer nu pot spune nimic pentru ca nu l-am desfacut.

 

presupun ca e un rs model nou,d-asta cu aprindere electronica.nu?dak da,deci pe aprindere n-ar tb sa ai probleme,e noua.iti recomand sa nu mai desfaci carburatorul,nu in sensul ca tu i-ai fi facut ceva,ci in sensul ca nici el n-ar avea probleme.mai mult ca sigur i-ai pus ulei in supraexces si acum uleiul e in concentratie asa mare,ca benzina nu se ma aprinde cum tb....dak e ulei ma prost,chiar se lasa la fundul rezervorului si pana nu scoti tot din ea tot o sa-ti bage mult jeg d-asta.sper sa nu-ti fi infundat carb dak ar fi asa.d-asta bujia arata rau.totusi incearca:scoate bujia,leag-o la fisa,si porneste-o vreo 4 sec,vezi cum da scanteia.ea ar tb sa fie uniforma,si neparat intre electozi..dak deviaza,nu-i bine si tb s-o schimbi....asa am patit si eu prima zi cand am luat motorul.scoate toata benzina,nu-i mai pune ulei in benzina,scoate-i si carb,dar nu-l desface,ci baga in el benzina f ulei sau solutie de curatat(diluant ceva,dak are mizerie sa-l desfunde).asa patesti la moto de 2t,dar la una noua...si rs...mmmm..ma cam mir...chiar vroiam sa-mi iau ceva asemanator...imi dai de gandit :angryfire:

Nu e rs model nou, motocicleta e destul de veche, doar motorul este in rodaj. Are electrostarter (cred ca asa ii zice). Ulei i-am pus ce am gasit mai bun in oras atunci cand am avut nevoie (de la omw, full sintetic).

Bujia dupa cum am mai zis intr-un psot anterior e aproximativ noua.. nu are decat 1-2 sapt.

La ce mi-ai spus sa fac cu carburatorul mi-e cam frica sa ma bag singur sa fac. Maine sper sa aiba un prieten (ceva mai priceput in domeniu decat mine) ceva timp liber sa ma ajute sa curat carburatorul.

 

Cred ca-ti poti lua fara griji una noua, a mea e destul de veche, dar de asta am avut bani.

 

Multumesc mult de sfaturi tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca fumul e excesiv e clar ca benzina cu prea mult ulei e de vina. Totusi e normal ca atunci cand e rece si ai socul tras sa scoata mai mult fum decat in functionare normala.

Goleste rezervorul si incearca cu alta benzina. Ar fi bine sa pui si o bujie noua ca nu strica, sau macar sa o mai curetzi bine pe cea pe care o ai si sa verifici felul in care da scanteie

Eu am patit o chestie asemanatoare, am turnat uleiul pt un plin inainte sa pun benzina si am uitat robinetul deschis; pana am pus benzina uleiul s-a scurs in carburator si tot asa se manifesta adica nu avea putere sa plece de pe loc, scotea enorm de mult fum dar cel putin pornea relativ usor; dupa aproape juma de ora de afumat strada s-a golit carbul de ulei si a fost ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca fumul e excesiv e clar ca benzina cu prea mult ulei e de vina. Totusi e normal ca atunci cand e rece si ai socul tras sa scoata mai mult fum decat in functionare normala.

Goleste rezervorul si incearca cu alta benzina. Ar fi bine sa pui si o bujie noua ca nu strica, sau macar sa o mai curetzi bine pe cea pe care o ai si sa verifici felul in care da scanteie

Eu am patit o chestie asemanatoare, am turnat uleiul pt un plin inainte sa pun benzina si am uitat robinetul deschis; pana am pus benzina uleiul s-a scurs in carburator si tot asa se manifesta adica nu avea putere sa plece de pe loc, scotea enorm de mult fum dar cel putin pornea relativ usor; dupa aproape juma de ora de afumat strada s-a golit carbul de ulei si a fost ok.

:angryfire: :angryfire: :hurt: :eek: nici eu nu am inchis robinetul de la rezervor, intai am pus uleiul in rezervor si dupa aia am pus benzina, deci probabil s-a dus tot in carburator :lol: :lol: :moto: :( :(

ciudat ca dupa ce am completat cum am scris mai sus am mers cativa km fara probleme, absolut fara nici o problema urca bine in turatii, pornea din prima la automat.

 

Dar daca s-a intamplat chestia asta (uleiul a ajuns in carburator) nu e cam inutil sa schimb benzina din rezervor? Poate ca pare ca am un fix cu, curatatul carburatorului.. dar daca carburatorul e inundat de ulei, nu el ar trebui curatat?

 

Faza e ca la mine nu-si da drumu.. am spus.. o imping cativa metri, porneste motorul (merge sacadat, ca si cum ar fi infundata/inecata) dar se opreste dupa cativa metri ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba benzina si mai impinge-o cu bujia scoasa pana scuipa tot uleiul din carb. Daca e numai ulei nu trebuie sa se infunde carburatorul, mai ales daca-i vine si benzina.

Daca tot nu merge du-te la cineva sa-ti desfaca carbul , daca tu nu te descurci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate benzina, pune alta proaspata (ECO 95), purjeaza carburatorul (e un surubel sub cuva), mai lasa sa curga putina benzina sa spele uleiul si restul de murdarie, pune bujie noua si inainte de asta mai impinge-o putin fara bujie, sa se aeriseasca bine.

Altfel o sa faci muschi degeaba :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este normal sa scoata mult fum cand e motorul rece.

Scoate bujia si vezi cum da scanteia .Daca doar auzi scanteia si nu o vezi sau o da si pe margini cateodata arunc-o

Nu conteaza ca o ai de 2 sapt.Eu am avut noroc de niste buji mai demult ngk care m-au tinut mai putin de o sapt.

Cand inca mergeai cu ea daca in ture mici parea sa moara si abia mai trageai de ea e de la bujie.

Cumpara un ngk br 10 eg nou si vezi cum merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa incerc sa raspund pe rand.

- am luat de ala de la omw ca de ala am gasit atunci si mi s-a spus a fi cel mai bun (din ce era la momentul respectiv in oras), era si cel mai scump asa ca am luat de ala atunci; o sa-mi comand prin posta din tara..sau de afara :angryfire:

- o sa fac chestia asta cu carburatorul ca sa se curete, astazi nici nu am prea avut timp si a fost si vreme foarte urata (ploaie + vant) si nu m-a tras inima sa ies la impins motociclete pe vremea asta :hurt:

- acum am ngk b10eg.. daca nu vrea cu asta o sa schimb si bujia.. file-ar marfa a dreaq sa le fie .. cand mergeam cu ea (era rece + rodaj, o tineam in ture mici.. si dadea sa moara ca si cum ar avea gunoaie sau ceva in carburator.. poate par obsedat de faza asta dar zvacnea asa.. ca si cum nu avea destula benzina/ca si cum avea gunoaie in carburator..)

 

sper sa nu mai ploua maine sa mai imping un pic la ea ca azi nu mi-am facut "norma" :angryfire:

 

Multumesc mult tuturor pt sfaturi !

Editat de sebby
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A porniiiiit zana mea! :angryfire:

Am fost cu prietenul mai sus mentionat si i-am curatat carburatorul ( singur nu am gasit surubul de la care imi spunea cristi sa il purjez, si daca tot si-a facut amicul ala timp sa vina am zis sa-l desfac; era plin de gunoaie acolo..). Am mai impins-o putin, pornea ..urca in 5 mii de ture si la 5 mii murea. A observat prietenu ca bujia nu da scanteia bine (bujia b10eg), si aveam la indemana si o bujie mai veche (nu mai retin acum modelul, dar are electrodul ala mult mai gros ca b10 eg) si dupa aia a mers super, mi se pare chiar ca merge mai curat, dupa cateva ture prin cartier s-a incarcat si bateria, totul ok.

 

Deci, Va multumesc foarte foarte mult de sfaturi tuturor!

m.e la astia cu bujiile lor de cacao care le aduc.

 

Si inca ceva.. prietenul asta care m-a ajtuat de am facut-o mi-a zis ca sa-i verific nivelu la uleiu de transmisie.. ceva recomandari de marci pt uleiul de transmisie?

 

mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...