RAPFlavour Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Na , ca mi-am sifonat si eu frumusetea de CBR. Cateodata poate e greu sa te gandesti la toate dar niciodata sa nu te abati de la reguli pentru ca-s de aur.Ce am invatat eu azi : gandeste-te TOT TIMPUL la TOATE REGULILE si in acelasi timp NU TE ABATE DE ELE.Ce am incalcat eu azi a fost "Pastreaza distanta".Ma simteam comfortabil, ma dadeam pe curbe din ce in ce mai bine, la depasiri totu` ok. La un moment dat in fata mea 2 masini. Prima un Matiz si intre noi nu mai conteaza.N-am apucat sa vad daca avea "portocala" pe luneta dar mergea groaznic , in sensu` ca frana cand nu te asteptai. Eu ,ganditor la ce se poate intampla, zic : "hai sa las putin loc"ca si asa dupa urmatoarea curba vine linie dreapta , ii iau pe amandoi si Ceau.Las gazu` si cand am vazut ca nu franeaza asa de tare in curba i-am dat iar gaz , ca doar n-o frana geniu` pe linie dreapta.Eeeee si ce sa vedeti, exact asta a facut : a franat iar brusc (normal ca nu-mi explic de ce a franat dupa curba dupa ce a curs putin pe linie dreapta) , masina din spatele lui iarasi a franat , eu am franat si cand am vazut ca mai am 1 m si ma proptesc in numaru` masinii dintre noi am franat cat am putut; mi s-a dus fata, m-am culcat pe stanga , motoru` a mers vreo 10-15m pe sosea si eu vreo 10, pe cot si pe coapsa(manusile si casca nici n-au avut urme de zgarieturi). ACUMA : nu stiu ce-a fost in mintea soferului din fata dar yo-s fraier pt ca n-am spastrat distanta , nu mai am ce sa comentez. Am dus motoru` de acolo pana in oras cum l-am dus , carenele stanga sifonate, oglinda stanga sparta si nu stiu ce s-a intamplat inauntru ca mi-a curs afara mult ulei, tre` sa-mi dea mecanicu` verdictu`. IDEEA E CA am deschis topicu` asta sa va spun ce s-a mai spus de 89768874356453897 ori si VA ROG SA RESPECTATI : - ai tot timpu` grija la tot ce se-ntampla in juru` tau si incearca sa anticipezi , lasa loc pt a evita , lasa prostu` sa se duca in treaba lui , adapteaza-ti viteza in functie de mai multe criterii; - TOT TIMPU` POARTA TOT ECHIPAMENTU` !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mie mi s-a belit si mi s-a umflat cotu` , CU TOT CU GEACA de piele(HELD)cu protectii soft (nu prea se vede in poza "bila" din jurul zgarieturii); ...am zis "tot echipamentu`" pentru ca tot am cantat ca genunchierele nu-mi sunt destul ,dat fiind faptul ca n-am pantoloni, si ca vreau o armura pentru coapse si fese, eeee uite ca-mi prindea bine acu` , si crash-padurile la fel. Da` asa-i cand te obliga imprejurarile sa le achizitionezi pe rand. Cu riscu` de a va enerva cu repetarea mea , ideea topicului e sa inteleaga toata lumea ca tre` sa fii tot timpu` atent si sa nu te abati de la cateva chestii pe care daca le respecti te feresc de necaz. Atasez aici si poza cu picioru` , sa vedeti ce face lipsa unei armuri de coapsa (cazul in care n-ai pantaloni).Foarte ciudat este ca blugii in care ma dau nu au nici macar urma de zgarietura Poze cu motorul nu am , da` nu mai conteaza , fiarele se fac , zgarieturile se inchid si uite asa pornim la drum mai înțelepți decat am crezut ca suntem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WickedAssHell Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 (editat) Bine ai venit in clubul ingerilor cazuti... Putea fi mai rau,data viitoare sa fii mai atent,fierul se repara,cel mai important lucru e sa sa fii sanatos Editat Septembrie 24, 2009 de WickedAssHell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 pana nu o iei in freza odata sau de mai multe ori, nu realizezi cat de tare doare.. e adevarat, numai ca a gresi e omeneste.atentia sporita nu strica! sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 si eu impart aceasi problema ca tine, doar ca mie mi s`a intamplat de 3 ori )) cei drept la 5km/h , odata am franat prea tare cand am tras pe dreata drumului si cand am intrat in contact cu pietrisu si iarba de pe margine pooooc (oglinda si zgariat putin carenele partea stanga), a doua oara aveam pe cineva in spate, tocmai ce plecasem de acasa ( gumele reci) iar intr`un sens giratoriu trebuia sa cedez trecerea si am franat in ultimu moment ( asa mi`a venit) si am apasat prea tare fata si buf )) ( indoit maneta frana fata si zgariat carene partea dreapta), iar a 3 a oara a fost ieri dimineatza in acelasi sens , eram in spatele unei masini in sens cand un prost s`a bagat in fata masinei din fata mea , el a franat am franat si eu(nu tare,doar fata, gumele reci) si eram pe curba si i`ar am scapat motoru jos partea stanga) (iar oglinda si zgariat carene stanga) sincer ma simt un prost ca am facut aceasi greseala de TREI ori, in rest merg bine nu am avut probleme in trafic stiu sa anticipez si sa fiu foarte atent .... dar cand vine vb de low speed, ma bazez prea mult de fata si nu este bine. recuperare sanatoasa in continuare, noi sa fim sanatosi ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 ...am zis "tot echipamentu`" pentru ca tot am cantat ca genunchierele nu-mi sunt destul ,dat fiind faptul ca n-am pantoloni, si ca vreau o armura pentru coapse si fese, eeee uite ca-mi prindea bine acu` , si crash-padurile la fel. Da` asa-i cand te obliga imprejurarile sa le achizitionezi pe rand. Atasez aici si poza cu picioru` , sa vedeti ce face lipsa unei armuri de coapsa (cazul in care n-ai pantaloni).Foarte ciudat este ca blugii in care ma dau nu au nici macar urma de zgarietura Poze cu motorul nu am , da` nu mai conteaza , fiarele se fac , zgarieturile se inchid si uite asa pornim la drum mai înțelepți decat am crezut ca suntem si genunchiul meu a fost julit prin blugi .. si blugii doar s-au murdarit putin .. nu inteleg cum ) iar cu geaca .. nu inteleg cum de te-ai facut asa.. pe mine geaca m-a protejat .. desi e textil .. cu protectii CE oricum .. de-atunci imi pun mereu genunchierele noi sa fiim sanatosi sa ne putem urca din nou pe ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rainmaker Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Na , ca mi-am sifonat si eu frumusetea de CBR. Cateodata poate e greu sa te gandesti la toate dar niciodata sa nu te abati de la reguli pentru ca-s de aur.Ce am invatat eu azi : gandeste-te TOT TIMPUL la TOATE REGULILE si in acelasi timp NU TE ABATE DE ELE.Ce am incalcat eu azi a fost "Pastreaza distanta".Ma simteam comfortabil, ma dadeam pe curbe din ce in ce mai bine, la depasiri totu` ok. La un moment dat in fata mea 2 masini. Prima un Matiz si intre noi nu mai conteaza.N-am apucat sa vad daca avea "portocala" pe luneta dar mergea groaznic , in sensu` ca frana cand nu te asteptai. Eu ,ganditor la ce se poate intampla, zic : "hai sa las putin loc"ca si asa dupa urmatoarea curba vine linie dreapta , ii iau pe amandoi si Ceau.Las gazu` si cand am vazut ca nu franeaza asa de tare in curba i-am dat iar gaz , ca doar n-o frana geniu` pe linie dreapta.Eeeee si ce sa vedeti, exact asta a facut : a franat iar brusc (normal ca nu-mi explic de ce a franat dupa curba dupa ce a curs putin pe linie dreapta) , masina din spatele lui iarasi a franat , eu am franat si cand am vazut ca mai am 1 m si ma proptesc in numaru` masinii dintre noi am franat cat am putut; mi s-a dus fata, m-am culcat pe stanga , motoru` a mers vreo 10-15m pe sosea si eu vreo 10, pe cot si pe coapsa(manusile si casca nici n-au avut urme de zgarieturi). ACUMA : nu stiu ce-a fost in mintea soferului din fata dar yo-s fraier pt ca n-am spastrat distanta , nu mai am ce sa comentez. Am dus motoru` de acolo pana in oras cum l-am dus , carenele stanga sifonate, oglinda stanga sparta si nu stiu ce s-a intamplat inauntru ca mi-a curs afara mult ulei, tre` sa-mi dea mecanicu` verdictu`. IDEEA E CA am deschis topicu` asta sa va spun ce s-a mai spus de 89768874356453897 ori si VA ROG SA RESPECTATI : - ai tot timpu` grija la tot ce se-ntampla in juru` tau si incearca sa anticipezi , lasa loc pt a evita , lasa prostu` sa se duca in treaba lui , adapteaza-ti viteza in functie de mai multe criterii; - TOT TIMPU` POARTA TOT ECHIPAMENTU` !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mie mi s-a belit si mi s-a umflat cotu` , CU TOT CU GEACA de piele(HELD)cu protectii soft (nu prea se vede in poza "bila" din jurul zgarieturii); ...am zis "tot echipamentu`" pentru ca tot am cantat ca genunchierele nu-mi sunt destul ,dat fiind faptul ca n-am pantoloni, si ca vreau o armura pentru coapse si fese, eeee uite ca-mi prindea bine acu` , si crash-padurile la fel. Da` asa-i cand te obliga imprejurarile sa le achizitionezi pe rand. Cu riscu` de a va enerva cu repetarea mea , ideea topicului e sa inteleaga toata lumea ca tre` sa fii tot timpu` atent si sa nu te abati de la cateva chestii pe care daca le respecti te feresc de necaz. Atasez aici si poza cu picioru` , sa vedeti ce face lipsa unei armuri de coapsa (cazul in care n-ai pantaloni).Foarte ciudat este ca blugii in care ma dau nu au nici macar urma de zgarietura Poze cu motorul nu am , da` nu mai conteaza , fiarele se fac , zgarieturile se inchid si uite asa pornim la drum mai înțelepți decat am crezut ca suntem Eu cred ca tu ai culcat-o intentionat si nu vrei sa ne spui, pentru ca ti-ai dat seama ca altfel intrai in masina si te-ai gandit ca asa e mai bine pt tine si pt motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin26 Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Salut! Refacere cat mai rapida si usoara! In legatura cu motorul...daca zici ca ai scapat-o pe stanga..si a curs mult ulei...e clar ca ti-a plesnit capacul la alternator. Eu iti sun din experienta. Tre sa cauti unul nou sau chiar si sh dar care sa nu fi fost sudat, o garnitura...ulei, filtru de ulei si s-a rezolvat. Spor la reparat motorul, multa sanatate si mare atentie pe viitor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 pastratu distantei pana la masina din fata e sfant. io chiar incerc sa imi calculez mental ceva la modul distanta dintre mine si masina din fata = viteza x 2/3. am patit-o eu cu canal descoperit iesit dintre rotile dubitzei, si dak nu ma salvau suspensiile de endurana eram bun de reciclat. ca sa nu mai zic de petele de nisip, ului, rahatzi de binevoiesc sa iti apara fix cand esti inclinat pe curba. cea mai ok formulare a principiului asta am gasit-o printr-un tutorial de moto. ideea e tot timpu sa ai atata vizibilitate in fatza ta cat sa iti permita o franare de urgenta sau efectuarea unei manevre evazive in conditii de siguranta. ca unu care a tras ceva trante, zic totusi ca important e sa retii ce zice in poza de mai jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Na , ca mi-am sifonat si eu frumusetea de CBR. Cateodata poate e greu sa te gandesti la toate dar niciodata sa nu te abati de la reguli pentru ca-s de aur.Ce am invatat eu azi : gandeste-te TOT TIMPUL la TOATE REGULILE si in acelasi timp NU TE ABATE DE ELE.Ce am incalcat eu azi a fost "Pastreaza distanta".Ma simteam comfortabil, ma dadeam pe curbe din ce in ce mai bine, la depasiri totu` ok. La un moment dat in fata mea 2 masini. Prima un Matiz si intre noi nu mai conteaza.N-am apucat sa vad daca avea "portocala" pe luneta dar mergea groaznic , in sensu` ca frana cand nu te asteptai. Eu ,ganditor la ce se poate intampla, zic : "hai sa las putin loc"ca si asa dupa urmatoarea curba vine linie dreapta , ii iau pe amandoi si Ceau.Las gazu` si cand am vazut ca nu franeaza asa de tare in curba i-am dat iar gaz , ca doar n-o frana geniu` pe linie dreapta.Eeeee si ce sa vedeti, exact asta a facut : a franat iar brusc (normal ca nu-mi explic de ce a franat dupa curba dupa ce a curs putin pe linie dreapta) , masina din spatele lui iarasi a franat , eu am franat si cand am vazut ca mai am 1 m si ma proptesc in numaru` masinii dintre noi am franat cat am putut; mi s-a dus fata, m-am culcat pe stanga , motoru` a mers vreo 10-15m pe sosea si eu vreo 10, pe cot si pe coapsa(manusile si casca nici n-au avut urme de zgarieturi). ACUMA : nu stiu ce-a fost in mintea soferului din fata dar yo-s fraier pt ca n-am spastrat distanta , nu mai am ce sa comentez. Am dus motoru` de acolo pana in oras cum l-am dus , carenele stanga sifonate, oglinda stanga sparta si nu stiu ce s-a intamplat inauntru ca mi-a curs afara mult ulei, tre` sa-mi dea mecanicu` verdictu`. IDEEA E CA am deschis topicu` asta sa va spun ce s-a mai spus de 89768874356453897 ori si VA ROG SA RESPECTATI : - ai tot timpu` grija la tot ce se-ntampla in juru` tau si incearca sa anticipezi , lasa loc pt a evita , lasa prostu` sa se duca in treaba lui , adapteaza-ti viteza in functie de mai multe criterii; - TOT TIMPU` POARTA TOT ECHIPAMENTU` !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mie mi s-a belit si mi s-a umflat cotu` , CU TOT CU GEACA de piele(HELD)cu protectii soft (nu prea se vede in poza "bila" din jurul zgarieturii); ...am zis "tot echipamentu`" pentru ca tot am cantat ca genunchierele nu-mi sunt destul ,dat fiind faptul ca n-am pantoloni, si ca vreau o armura pentru coapse si fese, eeee uite ca-mi prindea bine acu` , si crash-padurile la fel. Da` asa-i cand te obliga imprejurarile sa le achizitionezi pe rand. Cu riscu` de a va enerva cu repetarea mea , ideea topicului e sa inteleaga toata lumea ca tre` sa fii tot timpu` atent si sa nu te abati de la cateva chestii pe care daca le respecti te feresc de necaz. Atasez aici si poza cu picioru` , sa vedeti ce face lipsa unei armuri de coapsa (cazul in care n-ai pantaloni).Foarte ciudat este ca blugii in care ma dau nu au nici macar urma de zgarietura Poze cu motorul nu am , da` nu mai conteaza , fiarele se fac , zgarieturile se inchid si uite asa pornim la drum mai înțelepți decat am crezut ca suntem Daca nu mergea pe mijlocul benzii puteai sa eviti. Eu merg pe urma unde calca roata masini k sa pot sa vad si in fata cu 2-3 masini si cum se comporta coloana. Chiar dak iti trantea o frana in fata franai fara sa blochezi nici o roata si evitai masina prin stanga k banuiesc k din sens opus nu venea nimic. Eu folosesc chestia asta, mai ales k am gumele cam uzate si risc oricand sa ma vars la o franare mai violenta. Omu invata din greseli, bafta la vindecare si reparatii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
procust Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 pastratu distantei pana la masina din fata e sfant. io chiar incerc sa imi calculez mental ceva la modul distanta dintre mine si masina din fata = viteza x 2/3. am patit-o eu cu canal descoperit iesit dintre rotile dubitzei, si dak nu ma salvau suspensiile de endurana eram bun de reciclat. ca sa nu mai zic de petele de nisip, ului, rahatzi de binevoiesc sa iti apara fix cand esti inclinat pe curba. cea mai ok formulare a principiului asta am gasit-o printr-un tutorial de moto. ideea e tot timpu sa ai atata vizibilitate in fatza ta cat sa iti permita o franare de urgenta sau efectuarea unei manevre evazive in conditii de siguranta. ca unu care a tras ceva trante, zic totusi ca important e sa retii ce zice in poza de mai jos Viteza x 2/3- si daca-ti da cu virgula? Cum faci o manevra evaziva in caz de urgenta? Esti foarte tare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 "Arsura" de pe coapsă se datorează în primul rînd frecării între materialul pantalonilor Âşi piele. ÂŞtii vorba aia: cel mai deÂştept cedează! Lasă că te faci bine Âşi îți repari repede mîndria Âşifonată (mă refer Âşi la mîndria de motor). Îmi place titlul topicului, e la mine în semnătură aproape de cînd am contul ăsta, poate înțelege lumea... Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 nu prea inteleg cum se freaca blugii de piele mai multe 1cm ..buba aia se face la o frecare continuua cu ceva..in cazul asta cu asfaltul (resimtindu se prin blugi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Păi asfaltul este la distanță de piele, în acest caz. E de ajuns să se frece blugii de piele pe o distanță de maxim 1mm ("presiunea" asfaltului Âşi faptul că materialul este abraziv sînt cele două condiții necesare Âşi suficiente pentru producerea arsurii), ceea ce rezultă este urma suprafeței de contact! M-am făcut, oare, înțeles? De fapt, chiar dacă ai cădea pe o suprafață ceva mai moale, blugii, prin frecare cu pielea, fac buba! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Salut , Si eu am patit la fel in apopierea unui semafor ,insa nu m-am lovit si am zgariat f putin motorul ,insa a fost de ajuns incat sa ma faca sa fiu mai atent la soferii din jurul meu! Buba sa se va trece si motorul o sa se repare!vine iarna din pacate insa o sa ai timp sa faci putina economie sa-l poti repara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RAPFlavour Postat Septembrie 25, 2009 Autor Share Postat Septembrie 25, 2009 Mersi băieți că ați înțeles ideea topicului, adică faptul că am vrut să învățați din greÂşeala mea Âşi să vă gândiți tot timpu` să vă lăsați loc de frânare... pentru ca sunt deja destule exemple, n-are rost să pățiți Âşi voi la fel. ÂŞi mersi pentru urările de bine . ÂŞi nu uitați de echipament! mai bine saună decât durere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidal Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 recuperare rapida... nici eu n-am crezut pana cand am cazut prima data, acum o luna cand mi-am rupt mana. drept urmare am decis ca vand si motoreta si imi iau una cu ABS in locul ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 recuperare rapida... nici eu n-am crezut pana cand am cazut prima data, acum o luna cand mi-am rupt mana. drept urmare am decis ca vand si motoreta si imi iau una cu ABS in locul ei. Eu sunt de parere ca decat sa te chinui sa vinzi, sa revinzi si sa tot cumperi, mai bine investesti timp, perseverenta si ceva bani si sa inveti sa mergi naibii ca lumea cu motorul ala al tau. Ia-ti un curs de siguranta si perfectionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 Eu sunt de parere ca decat sa te chinui sa vinzi, sa revinzi si sa tot cumperi, mai bine investesti timp, perseverenta si ceva bani si sa inveti sa mergi naibii ca lumea cu motorul ala al tau. Ia-ti un curs de siguranta si perfectionare. WORD! Si eu zic la fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirel Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 recuperare rapida... nici eu n-am crezut pana cand am cazut prima data, acum o luna cand mi-am rupt mana. drept urmare am decis ca vand si motoreta si imi iau una cu ABS in locul ei. Excelenta idee. Iti recomand un F650 cu ABS. Fie ca este GS sau CS, te poti baza pe el. Daca folosesti moto mai mult in oras, ia un CS, are si rotile mai late si scapi de unsul lantului ( e pe curea). Am avut unul aproape 8 luni, stiu ce spun, inafara de faptul ca era putin uratel, nu am avut ce sa-i reprosez. Iarna trecuta am mers cu el pana pe 15 dec. iar abs-ul si-a facut treaba nu o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 Daca nu pastrezi distanta fata de autovehicolul din fata ta, nici mama ABS-ului nu te salveaza de la impact in cazul in care ala franeaza brusc! Asta e tot ce trebuie retinut de aici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 (editat) Excelenta idee. Iti recomand un F650 cu ABS. Fie ca este GS sau CS, te poti baza pe el. Daca folosesti moto mai mult in oras, ia un CS, are si rotile mai late si scapi de unsul lantului ( e pe curea). Am avut unul aproape 8 luni, stiu ce spun, inafara de faptul ca era putin uratel, nu am avut ce sa-i reprosez. Iarna trecuta am mers cu el pana pe 15 dec. iar abs-ul si-a facut treaba nu o data. De acord, insa ABSu' nu te salveaza de propria-ti prostie. Si ca idee, am trecut prin 2 situatii in care mi-as fi dorit ca motocicleta sa nu actioneze sistemul in acelele momente. WORD!Si eu zic la fel... Lasa-i ma, nu vezi ca e mai ieftin sa-ti iei motor cu ABS decat sa inveti sa dozezi franele corect si eficient? Editat Septembrie 26, 2009 de Judas Iscariot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RAPFlavour Postat Septembrie 29, 2009 Autor Share Postat Septembrie 29, 2009 Am facut motoru` Era crapat capacu` de la aprindere , l-am schimbat si am completat ulei; si-am si dat o tura mai usor asa pan` se vindeca ciungu` ....mai sa dau o vopsea pe carena , da` este timp din Noiembrie pana in Aprilie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.