paul_biker Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 (editat) Kawasaki relanseaza legendarul Z1000 printr-un model complet nou pentru 2010. Noul streetfighter este proiectat de la zero, neavand nimic in comun cu actualul model de pe piata. In loc sa se axeze pe viteza si performante extreme, la dezvoltarea noului Z, Kawasaki s-a concentrat pe placerea pilotajului unei motociclete sport pe strada. Un alt aspect urmarit a fost realizarea unui impact vizual cat mai puternic. Japonezii au reusit astfel sa indeplineasca dificila sarcina de a imbunatati designul apreciat al seriei Z, acesta devenind acum nu doar mai agresiv ci si mult mai dinamic. Daca din 2007 pana in prezent Z1000 a fost echipat cu un propulsor de 953 cmc, acum inginerii niponi au dezvoltat un nou motor cu patru cilindri in linie insa de 1.043 cmc. Acesta dezvolta 138cp si 110 Nm, valori semnificativ mai mari decat cele ale vechiului propulsor. Special pentru noul Z, Kawasaki a dezvoltat si un nou cadru din aluminiu, mai compact si cu 30% mai rigid. Acesta a determinat o mai buna centralizare a maselor, motocicleta fiind acum mai agila si avand o manevrabilitate mai buna si mai precisa. Greutatea la plin este de 218kg, respectiv 221kg pentru versiunea cu ABS. Kawasaki Z1000 2010 este disponibil in 3 optiuni de culoare: - Pearl Stardust White / Candy Burnt Orange - Metallic Chestnut Brown - Metallic Spark Black / Atomic Silver Editat Octombrie 5, 2009 de ADMIN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 De-a dreptul bestia, cred ca m-am indragostit sa speram doar ca nu o sa il copie cei de la onda cum au facut si cu Z-ul de 750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 URGENT! Schimb rinichi functional si in stare buna pe un Z1000 2010. Detalii pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Si cu toate asta, personal nu mi se pare original Cand am vazut prima oara pozele m-am gandit imediat la cateva modele din anii '80, marca Suzuki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Octombrie 5, 2009 Autor Share Postat Octombrie 5, 2009 (editat) Si cu toate asta, personal nu mi se pare original Cand am vazut prima oara pozele m-am gandit imediat la cateva modele din anii '80, marca Suzuki. Hai mai Pijama, get real. Nu e nicio legatura! Mie mi se pare extrem de reusit noul design, un atac direct la adresa Ducati Streetfighter si Honda CB1000R. Singura chestie care nu-mi place e greutatea. Editat Octombrie 5, 2009 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Ooo da! Cred ca stiu ce motor o sa am si eu peste cativa ani cand o sa imi permit! Farul ala e criminal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Sincer? Desi sunt fan Z750/Z1000, asta nu-mi place. Au cotit-o catre plasticaraie in stilul B-King si... GSR. Prefer un clean-look a la Speed Triple , FZ1 sau CB1000R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Incep sa arate din ce in ce mai dubios. o groaza de plastice puse pe acolo, parca e incarcata aiurea. In rest pare foarte rea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Octombrie 5, 2009 Autor Share Postat Octombrie 5, 2009 Sincer? Desi sunt fan Z750/Z1000, asta nu-mi place. Au cotit-o catre plasticaraie in stilul B-King si... GSR. Prefer un clean-look a la Speed Triple , FZ1 sau CB1000R. Nici mie nu-mi place ca au adaugat plasticele alea pe furca insa per ansamblu imi place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Muscular display of power. Insa cum ziceam,sa faca drq ceva cu toba aia tip megafon de stadion ca arata ca naiba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Octombrie 5, 2009 Autor Share Postat Octombrie 5, 2009 (editat) This post has been edited by ADMIN: Yesterday, 11:28 PM Vai cat de dragut. Multumesc frumos ca mi-ati editat postul, linkul ala catre mai multe poze putea sa dauneze grav forumului. Mesaj completat Editat Octombrie 5, 2009 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Vai cat de dragut. Multumesc frumos ca mi-ati editat postul, linkul ala catre mai multe poze putea sa dauneze grav forumului. Si asta tot un "Muscular display of power." este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Octombrie 6, 2009 Autor Share Postat Octombrie 6, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 urat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Sunt curios totusi cum arata fara plasticele alea pe furca si cu alte tobe, eventual un under-tail. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Mie mi se pare a fi un kawaSANKI obisnuit....wax! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 la 0:35 in filmuletul postat de Paul, juri ca e scuter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 LOL, publicitate/PR foarte cu mare atentie la detaliu: in al doilea clip, la descrierea bordului in loc sa scrie Fuel Gauge, au scris Full Gauge In mod sigur e din Engrish-ul japonezilor, asa l-au dat, asa l-a preluat si agentia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Hai mai Pijama, get real. Nu e nicio legatura! Mie mi se pare extrem de reusit noul design, un atac direct la adresa Ducati Streetfighter si Honda CB1000R. Singura chestie care nu-mi place e greutatea. Oricum nu-mi place. Naked-urile incep sa fie carenate si viceversa (carenatele sa fie naked). In ritmul asta in cativa ani ghidonul va mai face diferenta intre cele doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 e furaciune pe fatza B-K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Octombrie 6, 2009 Autor Share Postat Octombrie 6, 2009 (editat) e furaciune pe fatza B-K Nu e nici o furaciune. E o evolutie a designului Kawasaki aparut in 2007 care la randul lui e o evolutie a celui din 2003. Z1000 (2003) Z1000 (2007) Z1000 (2010) B-King a aparut in 2007 si este bazat pe prototipul facut de francezii de la Lazareth, la sfarsitul lui 2004. Lazareth Hayabusa 1300 Mesaj completat Sunt curios totusi cum arata fara plasticele alea pe furca si cu alte tobe, eventual un under-tail. Cred ca ar fi caraghios fara plasticele alea pentru ca s-ar crea un gol mare intre carene si far, care e mult mai mare si mai proeminent. Under-tail nu cred, la codita asta subtirica. Editat Octombrie 6, 2009 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VincentVega Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Urat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Octombrie 6, 2009 Autor Share Postat Octombrie 6, 2009 Am facut o simulare fara plasticele alea de pe furca, momentan doar din profil pentru ca nu am gasit o poza potrivita pentru semiprofil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Hmmm, interesant. Prefer totusi Z1000 2003-2006...pare mult mai motocicleta street fighter decat asta nou care e plin de plastice. Dintre astea goale noi prefer CB1000R sa FZ1, BK-ul e prea ciudat si Z-ul l-au stricat... Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ryco78 Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Misto cum a evoluat!mie unu imi place! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.