Sari la conținut

Kawasaki prezinta noul Z1000, model 2010 complet reproiectat


paul_biker
 Share

Postări Recomandate

3569.jpg

3570.jpg

 

Kawasaki relanseaza legendarul Z1000 printr-un model complet nou pentru 2010. Noul streetfighter este proiectat de la zero, neavand nimic in comun cu actualul model de pe piata.

 

In loc sa se axeze pe viteza si performante extreme, la dezvoltarea noului Z, Kawasaki s-a concentrat pe placerea pilotajului unei motociclete sport pe strada. Un alt aspect urmarit a fost realizarea unui impact vizual cat mai puternic. Japonezii au reusit astfel sa indeplineasca dificila sarcina de a imbunatati designul apreciat al seriei Z, acesta devenind acum nu doar mai agresiv ci si mult mai dinamic.

 

Daca din 2007 pana in prezent Z1000 a fost echipat cu un propulsor de 953 cmc, acum inginerii niponi au dezvoltat un nou motor cu patru cilindri in linie insa de 1.043 cmc. Acesta dezvolta 138cp si 110 Nm, valori semnificativ mai mari decat cele ale vechiului propulsor.

 

Special pentru noul Z, Kawasaki a dezvoltat si un nou cadru din aluminiu, mai compact si cu 30% mai rigid. Acesta a determinat o mai buna centralizare a maselor, motocicleta fiind acum mai agila si avand o manevrabilitate mai buna si mai precisa. Greutatea la plin este de 218kg, respectiv 221kg pentru versiunea cu ABS.

 

Kawasaki Z1000 2010 este disponibil in 3 optiuni de culoare:

- Pearl Stardust White / Candy Burnt Orange

- Metallic Chestnut Brown

- Metallic Spark Black / Atomic Silver

Editat de ADMIN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cu toate asta, personal nu mi se pare original :laugh: Cand am vazut prima oara pozele m-am gandit imediat la cateva modele din anii '80, marca Suzuki.

 

Hai mai Pijama, get real. :laugh: Nu e nicio legatura! Mie mi se pare extrem de reusit noul design, un atac direct la adresa Ducati Streetfighter si Honda CB1000R. Singura chestie care nu-mi place e greutatea.

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer?

Desi sunt fan Z750/Z1000, asta nu-mi place. :laugh: Au cotit-o catre plasticaraie in stilul B-King si... GSR. Prefer un clean-look a la Speed Triple :laugh: , FZ1 sau CB1000R.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Muscular display of power. :laugh:

 

Insa cum ziceam,sa faca drq ceva cu toba aia tip megafon de stadion ca arata ca naiba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vai cat de dragut. Multumesc frumos ca mi-ati editat postul, linkul ala catre mai multe poze putea sa dauneze grav forumului. :laugh:

Si asta tot un "Muscular display of power." este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LOL, publicitate/PR foarte cu mare atentie la detaliu: in al doilea clip, la descrierea bordului in loc sa scrie Fuel Gauge, au scris Full Gauge :laugh: In mod sigur e din Engrish-ul japonezilor, asa l-au dat, asa l-a preluat si agentia :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai mai Pijama, get real. :) Nu e nicio legatura! Mie mi se pare extrem de reusit noul design, un atac direct la adresa Ducati Streetfighter si Honda CB1000R. Singura chestie care nu-mi place e greutatea.

Oricum nu-mi place. Naked-urile incep sa fie carenate si viceversa (carenatele sa fie naked). In ritmul asta in cativa ani ghidonul va mai face diferenta intre cele doua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e furaciune pe fatza B-K

 

Nu e nici o furaciune. E o evolutie a designului Kawasaki aparut in 2007 care la randul lui e o evolutie a celui din 2003.

 

Z1000 (2003)

Kw_Z_1000_2004_1024.jpg

 

Z1000 (2007)

Kawasaki_Z1000_2009_06_1024x768.jpg

 

Z1000 (2010)

421.jpg

 

B-King a aparut in 2007 si este bazat pe prototipul facut de francezii de la Lazareth, la sfarsitul lui 2004.

365.jpg

 

Lazareth Hayabusa 1300

pooooo_1070970624_b_king.jpg

Mesaj completat

Sunt curios totusi cum arata fara plasticele alea pe furca si cu alte tobe, eventual un under-tail.

 

Cred ca ar fi caraghios fara plasticele alea pentru ca s-ar crea un gol mare intre carene si far, care e mult mai mare si mai proeminent. Under-tail nu cred, la codita asta subtirica.

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm,

interesant. Prefer totusi Z1000 2003-2006...pare mult mai motocicleta street fighter decat asta nou care e plin de plastice. Dintre astea goale noi prefer CB1000R sa FZ1, BK-ul e prea ciudat si Z-ul l-au stricat... Parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...