Sari la conținut

Din Ianuarie 2006 Pana In Prezent


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

1) 7 Ianuarie 2006

- Tecuci

- scuter yamaha

- 160 Km/h (viteza scuterului)

- autovehicul nu s-a asigurat

- motociclist + pasager DECEDATI

- lipsa echipament de protectie

 

2) 12 Ianuarie 2006

- Sibiu

- GS500

- 50 Km/h

- soferul unui autovehicul nu a apreciat corect distanta

- motociclist OK motor avariat

 

3) 4 Februarie 2006

- serpentine la munte

- scuter

- viteza nedeclarata

- a derapat si a cazut intr-o curba

- motociclist DECEDAT

 

4) 22 Februarie 2006

- Bucuresti (Cotroceni)

- Hayabusa

- viteza nedeclarata

- autovehicul nu s-a asigurat

- stare motociclist nedeclarata

 

5) 8 Martie 2006

- Bucuresti (Opera Center)

- Gilera RC

- viteza nedeclarata

- lovit de un taximetrist neatent

- entorsa glezna si genunchi

 

6.1) 20 Martie 2006

- Bucuresti (Fac. Electronica)

- GPZ 500

- 50-60 Km/h

- lovit de sofer neatent

- motociclist OK

 

6.2) 20 Martie 2006

- Bucuresti (Statie metrou Aurel Vlaicu)

- Enduro

- viteza nedeclarata

- autovehicul nu s-a asigurat

- motociclist lovit la spate

 

7) 21 Martie 2006

- spre Letcani dinspre Iasi

- FZR 600

- 70-80 Km/h

- pierde controlul motocicletei pe franare

- motociclist DECEDAT

 

8) 22 Martie 2006

- Bucuresti (Traian)

- scuter

- viteza nedeclarata

- evitat autovehicul si lovit bordura

- un picior rupt

 

9) 23 Martie 2006

- inainte de Targoviste

- CBR 900 Fireblade

- viteza nedeclarata

- autovehicul nu s-a asigurat

- tripla fractura deschisa de tibie

- motor distrus

 

10.1) 25 Martie 2006

- Bucuresti (Dristor-Salajan)

- Honda X11

- 50 Km/h

- autovehicul nu s-a asigurat

- motociclist OK

 

10.2) 25 Martie 2006

- nedeclarat

- Bmw F650

- 50 Km/h

- autovehicul nu s-a asigurat

- motociclist OK motor avariat

 

11) 29 Martie 2006

- Bucuresti (Barbu Vacarescu)

- Gilera

- viteza nedeclarata

- autovehicul nu a acordat prioritate

- un picior rupt

 

12) 31 Martie 2006

- Bucuresti (Sos Giurgiului)

- Honda RR 600

- viteza nedeclarata

- autovehicul nu s-a asigurat

- motociclistul + pasager DECEDATI

 

13) 1 Aprilie 2006

- Bucuresti (Metalurgiei)

- ZX10R

- viteza nedeclarata

- autovehicul nu s-a asigurat

- motociclist 2 degete amputate, motor praf

 

14) 4 Aprilie 2006

- Bucuresti (Gara)

- Honda CBR

- viteza nedeclarata

- autovehicul nu s-a asigurat

- motociclist, mana fracturata, pasager, dubla fractura de tibie si peroneu

 

15) 9 Aprilie 2006

- Comarnic

- VTR

- viteza nedeclarata

- autovehicul nu s-a asigurat, sofer baut

- motociclist OK, motor avariat rau

 

16) 17 Aprilie 2006

- Drobeta T. Severin

- scuter 125 Piaggio

- 120 Km/h

- a pierdut controlul si a lovit un stalp

- motociclistul DECEDAT pasagerul stare grava

 

17) 21 Aprilie 2006

- Codlea

- GSXR 750

- viteza nedeclarata

- autovehicul franat violent fara motiv, motociclist surprins de manevra

- mana si femur rupte, motor praf

 

18.1) 28 Aprilie 2006

- Bucuresti (Rosseti)

- ZX10R

- viteza nedeclarata

- autovehicul nu s-a asigurat, nu a acordat prioritate

- splina scoasa, stomac perforat, coaste rupte, stare grava

- motor distrus

 

18.2) 28 Aprilie 2006

- Bacau

- Aprilia Pegasso

- viteza nedeclarata

- autovehicul nu s-a asigurat

- fractura deschisa femur cu sectionare de muschi

 

18.3) 28 Aprilie 2006

- Baia mare

- 250 cc

- viteza nedeclarata

- autovehicul nu s-a asigurat

- picior distrus

 

19) 29 Aprilie 2006

- Vaslui

- Transalp

- 60 Km/h

- autovehicul nu s-a asigurat

- mana in ghips, dinte rupt

 

20) 30 Aprilie 2006

- Campina

- CBR

- viteza nedeclarata

- autovehicul nu a acordat prioritate

- o mana si un picior rupte

 

21.1) 1 Mai 2006

- Bretea Strei

- Hayabusa

- 270 Km/h

- piedut controlul motocicletei care a lovit alta persoana

- motociclist + pasager + o persoana de pe camp DECEDATI

 

21.2) 1 Mai 2006

- Langa Constanta

- GS500

- 100 Km/h

- taxi a franat brusc, moto nu a mai putut evita

- clavicula rupta, motor avariat

 

22) 2 Mai 2006

- Tg. Jiu

- nedeclarat

- viteza nedeclarata

- autovehicul nu s-a asigurat

- motociclist mana rupta, pasager lovit la cap

 

23) 4 Mai 2006

- Bucuresti (Tineretului)

- ZX9R

- viteza nedeclarata

- autovehicul trecut pe rosu

- motociclist OK, motor praf

 

24) 5 Mai 2006

- Intrare Ploiesti DN1

- Honda

- viteza nedeclarata

- autovehicul nu acorda prioritate

- motociclist lovit la genunchi, pasagera stare mai grava

 

 

25) 8 Mai 2006

- Sibiu

- nedeclarat

- viteza mare

- intrat pe rosu in intersectie, lovit un tir

- DECEDAT

 

26) 9 Mai 2006

- Arad

- Kawasaki

- viteza nedeclarata

- autovehicul nu s-a asigurat

- motociclist DECEDAT

 

27) 10 Mai 2006

- Arad

- ZX6R

- viteza nedeclarata

- autovehicul nu s-a asigurat

- motociclist DECEDAT

 

Aici sunt doar in jur de 60-70 % din accidentele moto din Romania pe acest an. S-a ajuns chiar la mai mult de 1 accident pe zi, sunt zile in care au fost 2 sau chiar 3 accidente moto.

Pentru a tine o evidenta a tuturor accidentelor moto propun ca fiecare accident moto aflat, vazut, patit, pe langa topicul creat special pentru acel accident sa fie trecut si la JURNALUL NEGRU sub urmatoarea forma:

 

Data

Locatia

Tipul motocicletei

Viteza motocicletei

Cum s-a produs accidentul

Urmarile

 

Voi pune aceasta lista la JURNALUL NEGRU pentru a putea fi continuata de viitoarele accidente.

Poate vom invata ceva din toate aceste intamplari nefericite, de exemplu cum reiese din aproape 80 % din accidente, AUTOVEHICULUL NU S-A ASIGURAT.

Editat de crisluca1985
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc ca unul dintre co-forumistii care sint si ziaristi ar putea face o vizita la politie ca sa ia o statistica completa a accidentelor in care au fost implicati motociclisti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...] de exemplu cum reiese din aproape 80 % din accidente, AUTOVEHICULUL NU S-A ASIGURAT.

 

Irelevant atata timp cat viteza motocicletei este, de exemplu 150 km/h sau nedeclarata. Nu te amagi singur si incerca sa arunci responsabilitatea in curtea vecinului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din aproape 80 % din accidente, AUTOVEHICULUL NU S-A ASIGURAT.

Nu prea poti sa tragi concluzia asta din moment ce multe accidente in care a fost implicat doar un singur vehicul (motocicleta) nu sunt declarate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Irelevant atata timp cat viteza motocicletei este, de exemplu 150 km/h sau nedeclarata. Nu te amagi singur si incerca sa arunci responsabilitatea in curtea vecinului.

 

Domnu, "nou venit pe forum" ce motocicleta conduci dumneata???

 

Incearca sa itzi completezi profilul ca sincer, m-am saturat de pusti plictisitzi de masturbat care intra pe forum shi ishi dau cu parerea...

 

Vrem shi noi sa stim cu cine stam de vorva va rog frumos....

 

PS- Nu te-am facut pusiti... doar ca vrem sa vedem cine ne vorbeste noua de condusul motocicletei...

Merci frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nou venit pe forum (Joined: 12-November 04)? Pusti? N-am motocicleta, daca aveam, completam. E relevant? Unde am vorbit eu de condusul motocicletei stimabile? Pusti plictisiti de masturbat? Asta in contextul in care ma intrebi ceva? Si te astepti sa cred ca nu insinuezi nimic.

 

Am 33 ani, casatorit si un copil. Am in familie in doua vehicole si 319 cp. Foarte curand si un motor. Marimea la pantofi e relevanta? Si da, sunt conservar, asa cum am spus pe un alt post, adica AM INSTINCT DE CONSERVARE.

 

Astia suntem, atata creier avem, ce ne asteptam sa fim tratati altfel... B)

Editat de big_ipaq
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nou venit pe forum (Joined: 12-November 04)? Pusti? N-am motocicleta, daca aveam, completam. E relevant? Unde am vorbit eu de condusul motocicletei stimabile? ..........

 

Lasa-l, are o obsesie cu profilul. O sa gandeasca altfel imediat ce va avea un topic care incepe cu: 'nu credeam ca mi se poate intampla....'

 

Foarte multe accidente, dar la arad eu stiam doar de unul, nu cumva e o confuzie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te-am facut in nici un fel, dar nu mi se pare ok sa nu stim cu cine vb... Multi de aici am fost 'conservari' mai multa vreme decat motociclisti, shi totushi cand vine unul de 14 ani sa imi spuna mie cum se conduce motocicleta sau sa imi dea sfaturi pretioase, crede-ma ca nu mi se pare nimerit....

 

Imi pare rau, poate am exagerat...

 

On Topic: In mare parte ai dreptate cu viteza, dar nu uita ca multi nu au viteza shi sunt trantiti din neatentia soferului, sau chiar din rea vointza...

 

Am fost lovit de un sofer anul trecut, pentru ca nu m-a vazut, ei bine nici eu nu l-am vazut pe el, iar in momentul in care s-a dat jos alb la fatza din mashina, cat pe ce sa lesine, am evaluat pagubele, care erau minore shi am decis ca nu e cazul sa merg la politzie sa ii ia permisul... Omul a fost de treaba...

 

Dar in situatzia in care cineva itzi franeaza in fatza intentionat, ca sa itzi arate ce tare este el shi ce mashina tare are el (in special dacia 1300), se schimba situatia...

exemplu:/Conservaruand39-Mi-a-Tras-o-Intentionat--t45166.html

 

Repet nu imi sta in fire sa jignesc pe nimeni, shi nu asta a fost intentzia...

 

Bafta shi bun venit printre noi...

 

Lasa-l, are o obsesie cu profilul. O sa gandeasca altfel imediat ce va avea un topic care incepe cu: 'nu credeam ca mi se poate intampla....'

 

Foarte multe accidente, dar la arad eu stiam doar de unul, nu cumva e o confuzie?

 

Da domne, sunt obsedat... cred ca atunci cad dai telefon spui 'alo, SUNT POPESCU'...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te-am facut in nici un fel, [...]

 

Ai insinuat putin... B)

 

Imi pare rau, poate am exagerat...

 

Nici o problema, se intampla oricui. Am trecut de mult de varsta cand nu ma puteam controla mental. :lol:

 

On Topic: In mare parte ai dreptate cu viteza, dar nu uita ca multi nu au viteza shi sunt trantiti din neatentia soferului, sau chiar din rea vointza...

 

Nu neg ca soferii sunt neatenti. Indiscutabil si soferii si motociclistii. Dar stim asta. Aici e problema mare: STIM! Stim ca soferii nu se asigura. Stiu ca atunci cand sunt doua benzi ma pot astepta oricand ca idiotul de langa sa vireze in mine fara sa se asigure, indiferent daca am 2, 4 sau mai multe roti sub mine. Cand sunt la volan, ma pazesc ca de dracu' doar sa nu umblu pe la asigurari si politie. Ce-ar fi daca m-as pazi si pentru viata mea, si a copilului - adica pe 2 roti? Cu siguranta as fi mai atent. Se cheama conducere preventiva.

 

Tot timpul conduc preventiv, indiferent de numarul de roti. Voi aminti de momentul cand sunt la volan, ca acolo as fi cica mai protejat. Cred ca puteam fi mort, sub 20 de tiruri doar pe valea Oltului. Veneam cu viteza (si da, masina mea e limitata la 250 km/h) si de zeci de ori, am intalnit in fata un tir care depasea un altul. Doar eu stiu cum am scapat. Si masina mea nu e mica sa ma strecor prin dreapta... Si da, era linie intrerupta. Cine ar fi fost de vina daca muream. La prima vedere tirul. Daca ne uitam mai atent, tirul s-a uitat in fata si nu venea nimeni. Cel putin nimeni cu 100-110 km/h. Deci a considerat ca e liber. Acum ca eu veneam cu 150-160 km/h, e vina mea. Poate ca legal era greu de dovedit si culpa mea, dar cu siguranta era acolo. M-as amagi singur sa cred ca tirul era responsabil.

 

Problema e ca TOTI stim cum se circula in Romania. Si cu toate astea unii isi asuma riscuri cu probabilitate mare de succes. Adica nu sunt conservari. Nu tin la viata lor. Si rezultatele, din nefericire, se vad.

 

Soferii nu se vor asigura mai des de 5-10 secunde in oglinzi. N-o fac nicaieri in lume. De ce ne-am astepta noi, motociclistii romani, s-o faca odata la 2 secunde, ca poate venim tare?

 

Scolile moto din Germania, invata sabloanele existente pe drumuri publice si motociclistii le aplica si mor mult mai putini. Cand depasesc, ma uit in oglinda tirului sa vad daca sunt vazut. Nu?

 

Bafta shi bun venit printre noi...

 

Asa cum spuneam, doar forumul ma intituleaza "nou venit". 18+ luni nu pot insemna nou venit. Adevarat ca nu am spus multe, dar poate calitativ, nu cantitativ conteaza. Ma gandesc ca daca scriam RIP la fiecare topic din Accidente, aveam ceva vechime, nu? Trist, dar adevarat. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare dreptate ai in ceea ce ai spus... nu de putine ori se intampla sa spui 'daca plecam mai incet, nu se mai intampla nustiu ce...'

 

Shi adevarul asta este shi aici sigur vei fi de acord cu mine:

 

Viteza NEADAPTATA ucide....

 

Iar atunci cand cineva moare, se mai intampla, dar durerea rudelor nu o poate intelege nimeni...

 

Sunt dintre cei care merg super incet in oras, catalogat 'ca mosii' dar merg cu 200+ pe autostrada...

 

Nu e rau sa mergi cu viteza, dar numai acolo unde se poate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...]

 

Viteza NEADAPTATA ucide....

[...]

 

Indiscutabil.

 

Iar atunci cand cineva moare, se mai intampla, dar durerea rudelor nu o poate intelege nimeni...

[...]

 

Din pacate, atunci cand mortul e de vina 100%, asa cum am mai sustinut, o parte mai mare sau mai mica din acest 100% de fapt apartine rudelor si prietenilor. Traim intr-o societate si cei din jurul nostru ne influenteaza deciziile in fiecare secunda. Cand copilul tau de 18 ani moare la ghidonul unei supersport, infipt intr-un copac, nu puteti sa spuneti ca parintele va fi indurerat, fara a fi constient ca educatia care i-a dat-o copilului, a contribuit la asa un tragic sfarsit. La 18 ani, hormonii ne fac pe toti sa avem pauze in gandire. Unii scapam si invatam. Altii nu. Unii asculta de sfatul unui parinte, sau unui prieten. Altii nu. Unii invata din exemple, si din nefericire sunt destule. Altii nu. Cred ca se cheama selectie naturala, chiar daca pare cinic. Dumnezeu sa-i odihneasca in pace pe toti. Sunt convins ca "dincolo" sunt mult mai atenti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai uitat sa treci shi accidentu' meu...

 

Data: 24 Mai

Locatia: Timisoara

Tipul motocicletei: Honda Africa Twin

Viteza motocicletei: 40-50 km/h

Cum s-a produs accidentul: Un dobitoc mi-a ieshit in fatza din benzinarie... Pur si simplu m-am trezit cu el in fatza... Vina lui in totalitate (spun shi eu, shi martorii, shi politzia.. shi el)

Urmarile: Io - fractura de peroneu shi o taietura de 5 copci pe fluieru' piciorului drept; Motoru' - rezervor, carene, scut, maneta de frana, coturile de la tobe... toate indoite rau... radiator spart... asigurarile urmeasa se mi le schimbe, nu se indreapta nimic

 

DDC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...]

Data: 24 Mai

[...]

 

Sper ca e o greseala nu o premonitie... B)

 

Asa accidente, unde sunt clare toate datele, nici un dubiu. Idioti sunt peste tot, bine ca ai scapat. Nu cred ca nu te-ai gandit la ce se putea intampla daca aveai 80 km/h sau mai rau 140 km/h... Nu cred ca era o consolare, faptul ca aveai prioritate.

 

Mi-e groaza de un epitaf la mine pe mormant de genul: "avea prioritate, dar nu i-a ajutat..."

 

Dobitocul, nu a dat prioritate, nu specific tie sau unei motociclete. Imi pare bine ca s-a terminat cat de cat bine. Recupereaza tot de la ei si daca poti si daune morale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am scris asta "din aproape 80 % din accidente, AUTOVEHICULUL NU S-A ASIGURAT" am scris-o ca un semnal de alarma pentru Motociclisti sa stie din ce motiv se produc majoritatea accidentelor si sa mearga mai incet in locuri unde un sofer e posibil sa nu se asigure. De exemplu pe Autostrada Soarelui nu o sa vezi, Autovehiculul nu s-a asigurat, ca nu are unde. Daca o luam prin absurd si acolo e posibil dar sa nu intram in discutii aiurea. Prin Bucuresti deja nu sa mai poate merge tare, nu se mai poate face slalom, nu se mai poate da pe o roata, nu se mai poate face nimik deoarece se va sfarsi la acest sub-forum. Mergeti fratilor incet 60-70 sa nu va claxoneze vreun sofer, pe ultima banda langa axul drumului sa vedeti tot ce misca si ochii in 14.

 

@big ipaq: nu sunt genul de motociclist care e orb in legatura cu cauzele accidentelor si da intotdeauna vina pe soferul masinii. Am permis B dinainte sa am A si merg mai mult cu masina decat cu motocicleta ca deh nu-mi place sa merg pe ploaie, pe ninsoare, pe frig, calare pe hondica. Si stiu cum e sa stai in masina si sa treaca pe langa tine un motor cu 200 la ora si sa te gandesti ca daca evitai o groapa acum erai criminal. Fiecare vitezist o face pe basca lui, eu vreau doar sa atrag atentia celor care sunt tentati sa faca la fel cand vad pe unul care mananca pamantul si poate de ce nu sa ma tin si pe mine in frau.

 

P.S. sper sa reusim sa facem chestia cu trecutul fiecarui accident la Jurnalul Negru deoarece este foarte greu de facut o lista cum am facut eu. Si tocmai de aceea nici nu am trecut multe accidente care nu dadeau prea multe date, sau care erau posibile zvonuri. Trebuie verificate accidentele in mai multe surse. Undeva vezi ca nu se trece viteza motocicletei, sau modelul, sau cum s-a intamplat, iar in alta parte il gasesti chiar pe motociclistul care a fost implicat in acel accident si aflii tot ce ai nevoie.

De asta zic ca e mai bine ca dupa ce se afla totul despre un accident sa fie trecut pe scurt in Jurnalul Negru. Fara nume, fara numere de inmatriculare sau alte chestii, poate unii dintre noi vor sa uite de unele accidente care ne-au adus durere, fizica sau sufleteasca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor aveti griza traim intro jungla vanati de masini si de nebuni

RIP TUTUROR MORTILOR DUMNEZEU SA II IERTE :blink: :lol: :lol:

 

NASOL ANU ASTA CU ACCIDENTELE OARE CE SO FI INTANPLAT?

B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alea din vama nu s-au pus, si ala de pe drum spre vama (2 in acelasi drum):

 

Data: 1 Mai

Locatia: Com Olteni Jud Constanta

Tipul motocicletei: Virago 250 (sau 400)

Viteza motocicletei: 30-40 km/h

Cum s-a produs accidentul: Femeie batrana iese in fata motoretei

Urmarile: Batrana decedata, motociclist in spital, coma, nu avea casca legata, necunoscuta starea acum

 

Data: 1 Mai

Locatia: Com Olteni Jud Constanta o curba mai inainte de cel de sus

Tipul motocicletei: gs500e

Viteza motocicletei: necunoscut

Cum s-a produs accidentul: iesit in decor

Urmarile: zgarieturi la motor, costum moto murdar.

 

Data: 1 Mai

Locatia: 2mai

Tipul motocicletei: nu stiu

Viteza motocicletei: nu stiu

Cum s-a produs accidentul: acrosat dacie pe contrasens

Urmarile: nu stiu

 

Data: 1 Mai

Locatia: in apropiere de Drajna

Tipul motocicletei: nu stiu

Viteza motocicletei: nu stiu

Cum s-a produs accidentul: ceva cu depsire si sub tir

Urmarile: nu stiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva precizari:

accident la iesirea din Targoviste

data 22.martie ora 18.00

cauza accidentului: autovehicul Dacia Solenza intoarce pe linie continua fara sa se asigure si fara sa semnalizeze

Motocicleta: cbr 900-fireblade

Avarii motocicleta:-janta, carena far, far, furci, radiator, semnale, maner stanga, oglinzi

Avarii masina :multe , din cauza motocicletei si a mea (125 kg) :blink:

Stare motociclist(adica eu): fractura deschisa tibie , peroneu,maleola interna si externa, in prima faza trei saptamani spitalizare , apoi plecat acasa cu un fixator extern(antena pentru bulgari), maine pregatire pentru montare tija pe tibie, samd(in p....a masii)

Stare psihica motociclist: bolnav incurabil dupa motoare( sa nu afle ai mei) B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Aici sunt doar in jur de 60-70 % din accidentele moto din Romania pe acest an. S-a ajuns chiar la mai mult de 1 accident pe zi, sunt zile in care au fost 2 sau chiar 3 accidente moto.

 

 

Cam trasa de coada statistica asta a ta.......de unde ai scos-o ? 27 de accidente in care au fost implicate motociclete reprezinta 60-70 % din totalul accidentelor moto din acest an ? Eu zic, ca procentul acela ar trebui sa fie mult, mult mai mic. Nr accidentelor e mult mai mare. Nu vreau sa dau o cifra exacta, pentru ca nu am cum. Nu toti motociclistii intra pe forum, si nu toate accidentele sunt declarate pe forum, ci doar un numar foarte mic. Eu mai stiu vreo 10 de anul asta, nu doresc sa le fac publice, nu are rost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus acea cifra tocmai cu gandul ca sunt multe alte accidente pe care chiar cei implicati in ele nu vor sa le faca publice din foarte multe motive, de la vanzarea in viitor a motocicletei si precizarea ca nu a fost trantita la reputatia in fata celorlalti (ba! eu nu am cazut niciodata, sunt mai smeker decat tine), etc.

Tu mai sti de inca 10, sa spunem aproximativ, eu mai stiu de inca 20-30 pe care nu le-am pus aici ca fie era tranta la 10 la ora, fie nu erau destule date referitoare la ce s-a intamplat etc.

Sunt foarte multe accidente care sunt inchise in mintile protagonistilor si ies la iveala la o bauta sau fara sa-si dea seama. Si uite asa aflii ca acum 2-3 ani nu stiu cine a batut recordul la cazaturi in drum spre munte, dar nefiind importante, adica s-a ridicat si a plecat mai departe cu motorul intact, nu le-am luat in seama, nu le-am bagat in procentul ala.

DA intradevar acel procent ar trebui sa fie si chiar este in realitate mult mai mic ! ! !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu si eu doua, citez posturile celor implicati:

 

-Nu stiu exact data, parca sfarsitul lui febrarie

-Lupeni

-ZX4R (sper sa nu ma insel)

-viteza mare, conform ceea ce a recunoscut motoristul

-depasire nefericita a unui vehicul care vira la stanga. Nu stiu exact a cui a ramas vina stabilita legal

-motor varza, motociclist grav ranit, coma pare-se, operatii, in prezent revenit in parte. Unul din martorii oculari, motociclist care era in acelasi grup, a fost marcat serios de ceea ce a vazut.

 

 

-1 mai 2006

-Defileul Jiului

-Ducati

-40 la momentul impactului, ceva mai mare anterior, la inceperea depasirii

-Incercare de depasire, renuntare la vederea unei masini pe contrasens, prins decopertare in asfalt (mama lor de drumuri hunedorene), pierdere control datorita gaurii respective.

-Motor stricat (carene, furca fata, bord), mana prinsa in 6 copci, in rest se pare OK B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Data 7Mai

Locatia Bucuresti) Stefan cel mare

Tipul motocicletei EN 500

Viteza motocicletei 25km/h

Cum s-a produs accidentul conserva franeaza brusc, moto(EU) evita , franeaza de urgenta si cade

Urmarile Motociclist ok, pasager ok, moto avariat usor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus acea cifra tocmai cu gandul ca sunt multe alte accidente pe care chiar cei implicati in ele nu vor sa le faca publice din foarte multe motive, de la vanzarea in viitor a motocicletei si precizarea ca nu a fost trantita la reputatia in fata celorlalti (ba! eu nu am cazut niciodata, sunt mai smeker decat tine), etc.

Tu mai sti de inca 10, sa spunem aproximativ, eu mai stiu de inca 20-30 pe care nu le-am pus aici ca fie era tranta la 10 la ora, fie nu erau destule date referitoare la ce s-a intamplat etc.

Sunt foarte multe accidente care sunt inchise in mintile protagonistilor si ies la iveala la o bauta sau fara sa-si dea seama. Si uite asa aflii ca acum 2-3 ani nu stiu cine a batut recordul la cazaturi in drum spre munte, dar nefiind importante, adica s-a ridicat si a plecat mai departe cu motorul intact, nu le-am luat in seama, nu le-am bagat in procentul ala.

DA intradevar acel procent ar trebui sa fie si chiar este in realitate mult mai mic ! ! !

 

 

Nu aveam intentia de a-ti critica initiativa, sau ceva de genul. Vroiam doar sa scot in evidenta faptul ca, din pacate, numarul accidentelor moto e mai mare decat se crede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...