Razvannn Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 sal.am si eu un xt 125 r si am fost q el la yamaha pt o mik revizie si aqm este setat pe supermoto am mers un timp pana am realizat si am incercat sa-l schimb pe enduro dar nu reusesc.care poate sa-mi spuna cum sa fac exact?ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 sal.am si eu un xt 125 r si am fost q el la yamaha pt o mik revizie si aqm este setat pe supermoto am mers un timp pana am realizat si am incercat sa-l schimb pe enduro dar nu reusesc.care poate sa-mi spuna cum sa fac exact?ms Scoti o borna de la baterie si dupa ce o conectezi la loc,dai cheie si alegi modul enduro. Am avut si yo prb asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 Tzi s-a calat motorul daca s-a supra incalzit nu e logic?cand se supra incalzeste incepe pistonul si se dilata nu mai intra ulei si se blocheaza. Totusi 7000de km sa mergi tot cu uleiul ala,mi se pare cam mult.Schimba-l si tu la 4000-5000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 Eu deobicei il schimb la 3000-3500km si nu consuma pic de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 (editat) Eu deobicei il schimb la 3000-3500km si nu consuma pic de ulei. Offtopic:eu la scuter il schimb din 1000 in 1000 si am tot racire pe aer,nu consuma uleiul da capata o culoare asa mai neagra. Ontopic:La Xt 125 poti face 100 de km fara oprire cu o viteza de 80-90(la o temperatura de 30-35 de grade)? Editat Noiembrie 29, 2007 de adysme55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 Tzi s-a calat motorul daca s-a supra incalzit nu e logic?cand se supra incalzeste incepe pistonul si se dilata nu mai intra ulei si se blocheaza. Totusi 7000de km sa mergi tot cu uleiul ala,mi se pare cam mult.Schimba-l si tu la 4000-5000 Schimb uleiul la fiecare 2000-2500km max. Am spus "calat" pt k nu stiam exact ce e.Dar am avut dreptate,este vb de o supapa care a atins pistonul(de acolo si sunetul specific). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt master Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 Eu schimb uleiu cand spune computeru de bord si sincer nu am avut nici o problema. Pun motul semisintetic 10w40. --- Mesaj completat în 30 Nov 2007 17:12 ------------- Da i-am facut rodajul super OK 1000km am mers cu 6000-6500rpm MAX (asta cand ieseam din oras) in rest a fost tinuta in 5mii rpm. Si zilele trecute am mers la fel fara sa o turez excesiv 5-a la 50km/h pana ieri cand m-a lasat. Nu pot sa zic k am mers urat cu ea,am mers si rpd si incet,da oricum nu avea voie asa cv (mai ales 2-a oara ) cu ulei schimbat la fiecare 2000km ,intretinuta ,spalata tot timpul,tinuta in garaj. Asta e .Service-ul a fost facuta la Yamaha tot timpul. Eu am mers cu a mea pana in 9000 RPM si am 9000 de km. De curand am trebuit sa schimb carcasa la motor ca am preznit-o la o partida de enduro si s-a rupt o chestie micuta pe interior. Au desfacut motoru la service la Yamaha, in Bv, si pana si mecanicii s-au mirat in ce stare buna e. --- Mesaj completat în 30 Nov 2007 17:16 ------------- Offtopic:eu la scuter il schimb din 1000 in 1000 si am tot racire pe aer,nu consuma uleiul da capata o culoare asa mai neagra. Ontopic:La Xt 125 poti face 100 de km fara oprire cu o viteza de 80-90(la o temperatura de 30-35 de grade)? N-ai treaba cu racirea.Multi considera racirea pe aer mai buna decat cea pe lichid fiindca nu are ce sa se strice la ea. Acum se renunta la multe moto noi la ea din cauza normelor de poluare. Xt-urile sunt facute ca motorizare sa fie simple si fiabile. Bifoot eu sincer cred ca pe aia de la service ii doare in poponeata. Iti poti comanda piesele de la iei si sa le montezi si in alta parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 Eu schimb uleiu cand spune computeru de bord si sincer nu am avut nici o problema. Pun motul semisintetic 10w40. <small>--- Mesaj completat în 30 Nov 2007 17:12 -------------</small><br/> Eu am mers cu a mea pana in 9000 RPM si am 9000 de km. De curand am trebuit sa schimb carcasa la motor ca am preznit-o la o partida de enduro si s-a rupt o chestie micuta pe interior. Au desfacut motoru la service la Yamaha, in Bv, si pana si mecanicii s-au mirat in ce stare buna e. <small>--- Mesaj completat în 30 Nov 2007 17:16 -------------</small><br/> N-ai treaba cu racirea.Multi considera racirea pe aer mai buna decat cea pe lichid fiindca nu are ce sa se strice la ea. Acum se renunta la multe moto noi la ea din cauza normelor de poluare. Xt-urile sunt facute ca motorizare sa fie simple si fiabile. Bifoot eu sincer cred ca pe aia de la service ii doare in poponeata. Iti poti comanda piesele de la iei si sa le montezi si in alta parte. Este garantie.Si oricum cik dureaza 3 saptamani,sa speram k asa o sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shocker Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 Eu am fost azi la service k aveam probleme cu pornirea si cand a desfacut mecanicul bateria nu aveam pic de electrolit in ea Acum a pus el...dar am o intrebare:nu cumva xt-u are baterie cu gel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blondu_mm Postat Decembrie 27, 2007 Share Postat Decembrie 27, 2007 as vrea sa-mi iau un xt 125 (ca prima motocicleta) doar ca sa ma dau cu ea pe camp si in maramures. ce ziceti, e destul de puternica ca sa-mi fac damblaua cu ea, tot aud ca de 125 te plictisesti, ca e slaba, ca nu trage.... eu o vreau doar de weekend ( o pun in remorca, iar la sinaia ma urc pe ea si o ora sunt pe dealuri) 'gustatorii' de Whisky http://www.ardei-iute.ro/wordpress/?cat=2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Decembrie 27, 2007 Share Postat Decembrie 27, 2007 as vrea sa-mi iau un xt 125 (ca prima motocicleta) doar ca sa ma dau cu ea pe camp si in maramures. ce ziceti, e destul de puternica ca sa-mi fac damblaua cu ea, tot aud ca de 125 te plictisesti, ca e slaba, ca nu trage.... eu o vreau doar de weekend ( o pun in remorca, iar la sinaia ma urc pe ea si o ora sunt pe dealuri) 'gustatorii' de Whisky http://www.ardei-iute.ro/wordpress/?cat=2 Daca vrei sa te dai pe camp, iti recomand un Dt 125 R. Este in 2t, are mai multa putere fata de xt-ul care este in 4t. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Decembrie 27, 2007 Share Postat Decembrie 27, 2007 Daca vrei sa te dai pe camp, iti recomand un Dt 125 R. Este in 2t, are mai multa putere fata de xt-ul care este in 4t. Acum stiu totusi ca in lupta XT-DT exista si o chestie la care bate si XT'ul-design. Ii putin mai bine desenat si se simte, mai ales la modelul 2008. Linile se potrivesc mai mult. Dar din pct de vedere al capacitatii offroad daca vrei sa mergi pana la tara la bunici cu XT'u, ii ok daca este drum. Dar cand apar noroaie deja nu mai prea poate deoarece genialii ingineri de la Yamaha nu s-au gandit ca poate unii o sa vrea sa puna cauciucuri de enduro pe ea, petru ca in noroi cu slick'urile alea ramai acolo, Plus de asta furca cu cursa aia mica iara ma omoara pe mine, pe macadam daca prinzi ceva gropi nu cred ca ii prea placut si in anumite locuri ii probabil sa se simta lipsa de putere. Dar DT cand vine vorba de performante offroad merge mai bine. Suspensia ii mai buna, pe roti se pot pune cauciucuri de enduro, cat despre putere chiar daca nu ii ca un EXC sau WR, motorul cu 24 de cai trage bine. Sti care ii problema cu DT? Cand o pui pe langa un EXC, WR sau WRE sau niste crossuri ceva mai noi.....designu lasa de dorit....aripa fata arata a plastic ieftin, cat despre spate mult prea plin deoarece aripa ii scurta da stopu ii mult prea mare si suportul de numar la fel de urias....noroc ca se rezolva usor....eu am schimbat aripa fata si si farul si am pus handguards si deja arata a enduro fata....spatele se rezolva usor, trebuie o aripa de la ceva cross si un suport de numar de la Acerbis pentru enduro si ai rezolvat... Cam asa sta treaba in lupta din segmentul offroad la Yamaha din punct de vedere estetic si al performantelor inafara drumurilor acceptabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt master Postat Decembrie 27, 2007 Share Postat Decembrie 27, 2007 Daca ai mai mers pana acum eu zic sa iti iei un enduro de 250cmc in 4T model mai nou si daca mai ai nevoie de putere schimbi toba de esapament. Eu zic ca XT-ul face fata si cel mai fain lucru daca vrei sa il folosesti numai pe dealuri iti pui si cauciucuri de teren. Conteaza ce experientza ai. Daca esti incepator sau esti mai potolit iti ajunge. La 2T trebuie sa te gandesti cat ai de gand sa circuli cu ea deoarece sunt mai putin fiabile. --- Mesaj completat în 27 Dec 2007 17:07 -------------Xt mai intrece DT la fiabilitate. XT de 125 este ca si cel de 660.Daca vrei enduro adevarat iti iei WR(125 in cazul asta) sau daca vrei sa mai mergi si pe strada iei XT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Ianuarie 3, 2008 Share Postat Ianuarie 3, 2008 as vrea sa-mi iau un xt 125 (ca prima motocicleta) doar ca sa ma dau cu ea pe camp si in maramures. ce ziceti, e destul de puternica ca sa-mi fac damblaua cu ea, tot aud ca de 125 te plictisesti, ca e slaba, ca nu trage.... eu o vreau doar de weekend ( o pun in remorca, iar la sinaia ma urc pe ea si o ora sunt pe dealuri) 'gustatorii' de Whisky http://www.ardei-iute.ro/wordpress/?cat=2 Yo zic sa te feresti de 125 .Daca vrei sa te plimbi numai pe dealuri ,i-ati un ktm 250 (4t) exc si e foarte bun pentru inceput. Are racire pe lichid ,ambreiaj hidraulic ,suspensii adevarate(nu k ca xt 125 ,de scuter),merita zic eu .Cu 125-uri iti teapa MARE daca esti impatimit,nu trag deloc se strica rpd si multe altele.Singurele 125-uri care au viata in ele sunt cele in 2t ,dar nu prea te tine mult motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 3, 2008 Share Postat Ianuarie 3, 2008 (editat) Bigfoot vroiam sa va intreb.....tu te-ai dat pe un DT sau sti macar pe cineva care sa aiba? Tot imi zici ca is putin fiabile.....da cat mama ei de treaba faci intrun sezon? 50000km? Da, atuncea nu ii fiabila da un motor ingrijit sare usor de 10000km. Baietii cu Rs'uri care le dau blana ii tin motoru atata cel putin 10000. Cu un enduro nu ii dai atata de tare numa pe portiuni scurte, asa ca nu vad de ce tot pomeniti de fiabilitate. In 2300km cat am reusit sa fac in jumate din sezonu trecut. Eu mam dat mult si pe asfalt si crede-ma ca merge la fel de bine. Suspensile is jalnice la XT. O bicicleta de downhill are suspensii mult mai bune. Racirea pe aer si pierderile pe ulei cam egaleaza "fiabilitatea proasta a Dt;ului". Cauciucuri ceva mai bune nu poti pune pe XT ca nu este spatiu. Deci cu ce intrece DT'u? Cu faptu ca atuncea cand ai nevoie de putere mergi la fel de repede ca pe jos sau ce? Parerea mea ca XT ii cam teapa....motocicleta de plimbat in oras pt consumul mic....si nici acolo in zilele toride nu face fata cu racirea pe aer Editat Ianuarie 3, 2008 de Schumy CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Ianuarie 3, 2008 Share Postat Ianuarie 3, 2008 (editat) Bigfoot vroiam sa va intreb.....tu te-ai dat pe un DT sau sti macar pe cineva care sa aiba? Tot imi zici ca is putin fiabile.....da cat mama ei de treaba faci intrun sezon? 50000km? Da, atuncea nu ii fiabila da un motor ingrijit sare usor de 10000km. Baietii cu Rs'uri care le dau blana ii tin motoru atata cel putin 10000. Cu un enduro nu ii dai atata de tare numa pe portiuni scurte, asa ca nu vad de ce tot pomeniti de fiabilitate. In 2300km cat am reusit sa fac in jumate din sezonu trecut. Eu mam dat mult si pe asfalt si crede-ma ca merge la fel de bine. Suspensile is jalnice la XT. O bicicleta de downhill are suspensii mult mai bune. Racirea pe aer si pierderile pe ulei cam egaleaza "fiabilitatea proasta a Dt;ului". Cauciucuri ceva mai bune nu poti pune pe XT ca nu este spatiu. Deci cu ce intrece DT'u? Cu faptu ca atuncea cand ai nevoie de putere mergi la fel de repede ca pe jos sau ce? Parerea mea ca XT ii cam teapa....motocicleta de plimbat in oras pt consumul mic....si nici acolo in zilele toride nu face fata cu racirea pe aer Salut Yo cu xt125r cumparata in noiembrie2006 (noua) am facut pana in noiembrie 2007 aproximativ 13000km ,am mers 8 luni atat pt k am avut prb cu motorul,am avut si un accident(mi-a taiat unu fata) etc. Eu nu spun ca xt 125r intrece DT-ul(nu stiu dc te superi) , xt 125 este o motocicleta adapatata drumurilor proaste ,enduro nu e oricum. Cat despre DT nu spun k este o motocicleta proasta,este mult superioara xt-ului. Nu am mers pe dt125 ,am mers pe rs125(model 2006) are un motor in 2t ,plin de viata ,dar care se strica din pacate usor.Am mai multi prieteni care au avut,si au rs 125 si au schimbat seturile la 7mii km Yo nu vad cum ai putea tu sa mergi 10000km (fara scoata fum vizibil) la un 125cmc in 2timpi. Eu mi-as lua ceva in 2timpi numai dk as merege cu ea strict pe camp atat. La drum lung nu as avea incredere 100% in 2t, as alege de departe 4t + consumul mic (3litri pentru 100km in cazul meu) In opinia mea 125cmc sunt bune pentru cei de 16-18ani A1 chiar merita ,dar daca ai A-ul trb sa fi masochist sau zgarcit sa-ti iei 125cmc 4t sau 2t, nu zic sa sari la cv de 100cai dar cv de 30-50cai e excelent. Cat despre cauciucuri merge orice de 120/80/18 sau pentru fata de 90/90/21 ,nu vad care este problema. Editat Ianuarie 3, 2008 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 4, 2008 Share Postat Ianuarie 4, 2008 Parerea mea ramane aceasi despre XT....probabil ca pe langa oras, dar si acolo sa nu fie faza cu racirea, ar mai fi bun pe drumurile comunale da sa nu fie prea rele, pentru ca la suspensia XT'ului-auuuu. Eu cred ca in orice caz la un drum mai lung ii cam greu din cauza vitezei(70km/h am vazut si io asa ce rau o fost de la Cluj la Zalau, sa nu vorbesc de baietii cu 125 care au facut turul tarii) ar fi cam nasol. Si cat despre fiabilitate, japonezele o duc putin mai bine ca italiencele, ca sa fie clar care ii partea cu RS(si sa nu uitati viteza cu care merge). Cat despre DT, clar nu ii facuta pt drumuri lungi din cauza ca ii obositor vantu care te bate, in oras se descurca perfect si racirea pe apa isi face treaba, plus din cauza suspensilor nu am probleme cu gropi sau borduri, cat despre offroad chiar daca nu are puterea unui cross sau a unui enduro pur pana acuma nam avut nici o problema cu puterea. Acuma ii bine totusi comparatia XT vs DT pentru ca lumea vrea sa stie ce sa isi cumpere. Am un prieten cu XT si care o zis clar ca nu era tocmai ce isi dorea, vrand ceva mult mai offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speeder123 Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 Salut ! Am si eu un xt 125 R (2006) si am o mic problema. M-au sunat cei de la bucuresti in legatura cu placutele de frana si nu stiu ce tip sau de ce fel sunt. Daca m-ar poate ajuta cineva.....Nu ma pricep la mecanica si mi-e sa nu fac vreo prostie. Le-a mai schimbat cineva pana acuma ????? Multumesc. --- Mesaj completat în 11 Jan 2008 00:48 -------------Mai fratilor!! Ce atata va certati in legatura cu motorasele astea doua. Fiecare are plusuri si minusuri. Tin sa va atrag atentia ca racirea cu aer la XT nu e asa proasta precum spuneti, eu am mers vara, pe temperaturi de 33+ grade celsius peste 400 km(fara pauza, in afara de unele necesitati pe care le are orice om)) si nu a avut absolut nimic motorul. Atata dezbateti voi ......Dupa parerea mea singurul dezavantaj este ca nu prea prinde viteza mare( la 8.000 RPM am in jur de 103-104 km/h) . Aaa.. si inca ceva , nu stiu cui ii place sa mearga cu DRUJBA(2T) prin oras. Intr-adevar are putere mai mare 2T-ul dar si consumul de benzina, si nu numai, mai este si uleiul cu care nu cred ca faci mai mult de 1200 km (cu 1L). Chiar daca ziceti ca luati DT-ul pentru offroad tot mergeti cu el si prin oras ca doar nu il puneti pe platforma si mergeti cu el doar offroad. Fiecare cu gusturile lui. BAFTA!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miliady Postat Februarie 11, 2008 Autor Share Postat Februarie 11, 2008 (editat) Salutare baieti... dupa o pauza prelungita luata din lumea moto (am fost foarte preocupat de masina de curse reno 5 gtt).... m-am gandit sa intru sa vad si eu care mai e treaba pe aici. eu cred ca sunt printre primii posesori de xt 125R din RO... o am din noiembrie 2005 si nu am fost dezamagit niciodata de motocicleta asta...cel mai mult am fost dezamagit de MOTODYNAMICS SRL care erau (sau inca mai sunt) cei mai mari idihoti. Nu am vazut service mai neserios decat ei. oricum... motoreta merge de rupe... de cand am invatat sa merg pe o roata cu ea... nu a vazut alt fel de plecare de pe loc decat pe o roata... orice semafor.. orice trecere de pietoni inseamna mers pe o roata... am avut insa si grija de ea... uleiul il schimbam de 2 ori in intervalul obisnuit de 6000 km. nu am folosit niciodata(exceptand revizia de 1000 km) motor special de moto... a vazut numai ulei castrol magnatech sau altele 10W40. nu are absolut nici o problema.. mai zicea cineva de cursa furcii... eu am avut probleme in prima luna cu ea... mi-a spart simeringurile... am schimbat simeringuri si am intarit-o... a rezistat la orice pana acum pentru ca i-am pus si ciorapei din neopren ca sa nu mai intre mizerie acolo... ca am prostul obicei de a nu spala autovehiculele mele... in momentul de fata vreau sa vand motoreta pentru ca am nevoie de bani pentru alta masina... asa ca astept oferte... am pus-o si pe bikeshop pentru cei interesati... 2200 eu. 15000 km am uitat sa precizez: 2 tobe(una golita si una originala pentru ITP), masca de far de rezerva. are aparatori de maini, ghidon aluminiu cu bara de rigidizare, amortizor nou, acumulator nou, cauciuc spate enduro nou. kit lant germania aproape nou... Editat Februarie 11, 2008 de miliady Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 Salut ! Am si eu un xt 125 R (2006) si am o mic problema. M-au sunat cei de la bucuresti in legatura cu placutele de frana si nu stiu ce tip sau de ce fel sunt. Daca m-ar poate ajuta cineva.....Nu ma pricep la mecanica si mi-e sa nu fac vreo prostie. Le-a mai schimbat cineva pana acuma ????? Multumesc. <small>--- Mesaj completat în 11 Jan 2008 00:48 -------------</small><br/>Mai fratilor!! Ce atata va certati in legatura cu motorasele astea doua. Fiecare are plusuri si minusuri. Tin sa va atrag atentia ca racirea cu aer la XT nu e asa proasta precum spuneti, eu am mers vara, pe temperaturi de 33+ grade celsius peste 400 km(fara pauza, in afara de unele necesitati pe care le are orice om)) si nu a avut absolut nimic motorul. Atata dezbateti voi ......Dupa parerea mea singurul dezavantaj este ca nu prea prinde viteza mare( la 8.000 RPM am in jur de 103-104 km/h) . Aaa.. si inca ceva , nu stiu cui ii place sa mearga cu DRUJBA(2T) prin oras. Intr-adevar are putere mai mare 2T-ul dar si consumul de benzina, si nu numai, mai este si uleiul cu care nu cred ca faci mai mult de 1200 km (cu 1L). Chiar daca ziceti ca luati DT-ul pentru offroad tot mergeti cu el si prin oras ca doar nu il puneti pe platforma si mergeti cu el doar offroad. Fiecare cu gusturile lui. BAFTA!!!!! Ba mai terminati odata cu drujba, ca vorbiti in necunostinta de cauza. Ma doare fix in ... ca am RS, deci nu incerc sa-mi "apar" motoru. Dar sincer, cand e ultima oara cand ai auzit un RS? Sau, din ce an era ala care l-ai auzit tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 Ba mai terminati odata cu drujba, ca vorbiti in necunostinta de cauza. Ma doare fix in ... ca am RS, deci nu incerc sa-mi "apar" motoru. Dar sincer, cand e ultima oara cand ai auzit un RS? Sau, din ce an era ala care l-ai auzit tu? Lasa`i ma ca sunt fanatici ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobica15 Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 salutare!! in cazul in care nu ati vazut motoreta mea a revenit pe bikeshop !vine sezonu si ar fi pacat sa ma prinda tot cu 125 !!se stie ca e ingrijita si mers frumos doar pe strada si nu enduro!mai mult daca vreti....sunati cu taxa inversa 0751186606 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 Cine poate sa ma ajute si pe mine cu un manual de service? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raresdec Postat Aprilie 1, 2008 Share Postat Aprilie 1, 2008 salut pentru cine are xt.daca ati cazut cu el,sunt scumpe plasticele?si in general piesele de schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt master Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 salut pentru cine are xt.daca ati cazut cu el,sunt scumpe plasticele?si in general piesele de schimb. La trante de obicei strici manetele de ambreiaj si cel de frana si poate cate un semnalizator. maneta frana 19euro maneta ambreiaj 12 euro semnalizator 45ron(asta e pretu final la celalte nu stiu sigur daca e inclus TVA) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.