lil debul Postat Decembrie 25, 2011 Share Postat Decembrie 25, 2011 Bilete , biletele , nu asta e ideea , e chestia de a cauta si de a gasi. Nu vreau sa cumpar , vorba vine , nu am bani de fapt , da' imi place chestia de gasit comori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Decembrie 25, 2011 Share Postat Decembrie 25, 2011 Si inca un Harvester,ceva mai vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Decembrie 25, 2011 Share Postat Decembrie 25, 2011 Invers trebuie sa pui problema.Fara bani nu poti cauta nimic,ca e nevoie de resuse ptr. a porni asa ceva si nu stiu cati sunt dispusi sa investeasca intro rapa si-un deal,niste gramezi de bani...Exista cautatori de astia care si-au pus la bataie averile si au sfarsit saraci lipiti prin sanatorii,vorbind discutii cu colegii de camera care si ei la randul lor l-au vazut pe Napoleon!Sigur se inteleg de minune... Ete inca un canditat la postul de "coleg de camera" http://www.okazii.ro/catalog/60107906/balansoar-din-lemn-din-secolul-al-xix-lea-unicat-cititi-cu-atentie-detalii-produs-unde-este-explicat-clar.html#galerie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinvlad Postat Decembrie 25, 2011 Share Postat Decembrie 25, 2011 balansoarul se livreaza inpreuna cu bunica-sa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Decembrie 25, 2011 Share Postat Decembrie 25, 2011 (editat) Invers trebuie sa pui problema.Fara bani nu poti cauta nimic,ca e nevoie de resuse ptr. a porni asa ceva si nu stiu cati sunt dispusi sa investeasca intro rapa si-un deal,niste gramezi de bani...Exista cautatori de astia care si-au pus la bataie averile si au sfarsit saraci lipiti prin sanatorii,vorbind discutii cu colegii de camera care si ei la randul lor l-au vazut pe Napoleon!Sigur se inteleg de minune... Ete inca un canditat la postul de "coleg de camera" http://www.okazii.ro/catalog/60107906/balansoar-din-lemn-din-secolul-al-xix-lea-unicat-cititi-cu-atentie-detalii-produs-unde-este-explicat-clar.html#galerie 0_o unicat my ass http://www.antiques-atlas.com/johnhowkinsantiques/browse.php?code=as243a067 Editat Decembrie 25, 2011 de motomaniac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Decembrie 25, 2011 Share Postat Decembrie 25, 2011 Asta zic si eu.Nici macar nu e modelul cu capetii intorsi care intradevar e mai scump cu cateva sute de euro,si pe deasupra mai e si incomplet,ca de obicei veneau din fabrica cu suport de picioare!Cel mai probabil e de Borlova unde s-a fabricat si Thonet,o sectie mica a fabr. de mobila din Caransebes. Am avut odata o masa Thonet Viena,intradevar o raritate,era cu "acordeoane" de metal si se lungea la 4 metri...o splendoare.Oare cat ar fi trebuit sa cer pe ea acum Nu am poze digitale cu ea dar o sa fac cumva sa pun o poza. Un locomobil in miniatura de aprox 100cm,perfect fuctional cu lemne si abur copiat de un mester local in anii '30 dupa o locomotiva cu abur aflata in depoul de la Lugoj si batoza care se agata de el,la fel functionala,angrenata prin curele. Din pacate am doar cateva poze destul de proaste facute cu tel.-ul.O sa revin poate si cu un filmulet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 Salve! O masina nemteasca de gaurit,din WW2.Oamenii inca le mai folosesc,majoritatea s-au pastrat bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 Invers trebuie sa pui problema.Fara bani nu poti cauta nimic,ca e nevoie de resuse ptr. a porni asa ceva si nu stiu cati sunt dispusi sa investeasca intro rapa si-un deal,niste gramezi de bani...Exista cautatori de astia care si-au pus la bataie averile si au sfarsit saraci lipiti prin sanatorii,vorbind discutii cu colegii de camera care si ei la randul lor l-au vazut pe Napoleon!Sigur se inteleg de minune... Ete inca un canditat la postul de "coleg de camera" http://www.okazii.ro/catalog/60107906/balansoar-din-lemn-din-secolul-al-xix-lea-unicat-cititi-cu-atentie-detalii-produs-unde-este-explicat-clar.html#galerie PFOOOAAAIIII !! CE PIESAAAAA... Iti dai seama ca bunica-sa a partoit 90 de ani in scaunul ala, pana i-a ,,puscat'' sezutul, si dupa ce la facut praf s-a dus sa ,,moara oleaca'' impacata ca si-a ,,scos'' vreo doua generatii (de cacao) din cacao Popor de nebuni nu gluma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 Salve!Din WW2,cu siguranta, 2 butuci luati de un mosulet de pe un asemenea utilaj.Este imbucurator ca pun oamenii poze aici.Cu sinceritate,Adrian! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adria1977 Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 Cred ca pe acest subiect deja s-au spus prea multe, dar alinpapa2000 a facut sinteza, cand unii au "ceva" cred ca e de aur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 Salve!Daca e rabdare de studiat tot ce au postat oamenii pe acest topic se poate realiza ce comori detin acestia.Este fascinant cum ,in Romania zilelor noastre,oameni pasionati isi pun averea la bataie pentru lucruri vechi.Cum am mai zis am avut privilegiul sa vizitez cel mai mare muzeu tehnic din Europa,muzeul Sinsheim.Intr-o pauza m-am asezat pe un scaun si am numarat toti vizitatorii ce mi-au trecut prin fata.Am concluzionat ca,in ziua aceea,cateva mii de oameni au calcat prin muzeu.Biletul costa 13 euro,fara mancare,bautura si alte maruntisuri.Cate bilete au scos oamenii intr-o zi? De ce erau atat de multi vizitatori,cumva obiectele aveau aur in ele?Din 85'i-au dat drumul,parca,muzeul nu si-a scos inca investitia.Dar cine va putea opri acest joc? Nu cumva,un tractor Lanz Bulldog din muzeu(cu care nemtii trageau tunuri in WW2),care acum e vreo 15-20.000 euro pe eBay,isi va acoperi de mii de ori investitia?Pe pereti sunt roti de tanc din WW2.De ce le-au pus acolo? Prieteni,pasiunea este insotita de un pic de nebunie,ea nu poate fi evaluata in aur.Daca,vreodata,bunul Dumnezeu ne va uni si vom pune tot ce avem la un loc,nimeni nu ne va mai sta in cale.Cu siceritate ,spun inca o data,sunt fascinat de pozele puse de voi pe acest topic.Este ceva incredibil,detineti lucruri uluitoare, va admir onest pentru ceea ce faceti.Uneori stau ore intregi privind obiectele puse de voi.Alteori vin de pe frontiera,unde imi petrec zilele,si cu emotie deschid calculatorul la acest topic,sa vad ce ati mai pus.Acest topic este fascinant,fata de ceea ce detineti voi eu sunt un gandacel colectionar amarat.La multi ani,prieteni! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 (editat) Thonet Viena singurele 2 poze pe care le mai am cu aceasta masa extensibila foarte rara.nerelevant,dar cine se intreaba,valoarea e echivalenta cu cea a unui logan.s-o foloseseasca sanatos consulul venezuelei... Adriane,sti tu ce "tancheta" e asta de-am dezgropat-o acu'?E de fabricatie romaneasca,tre sa sti daca vrei sa-ti faci muzeu!!! Editat Decembrie 27, 2011 de 4bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 Adriane,sti tu ce "tancheta" e asta de-am dezgropat-o acu'?E de fabricatie romaneasca,tre sa sti daca vrei sa-ti faci muzeu!!! Asamblata in Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 nu.construita in romania.dar sa-l lasam pe Adrian sa ne spuna,ca precis stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 27, 2011 Autor Share Postat Decembrie 27, 2011 Bachus, tu ai dreptate, Dacia D6 a fost o maÂşină asamblată în România, în sistem CKD, a Renaultului Estafette. Coconoiu a avut una în stare mai bună decât cea din pozele de mai sus, a ajuns la Levi la BraÂşov, care o readuce la viață aÂşa cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 (editat) mai sa-mi ft. una,cat stinta domle'! .cum sare cate unul cand ii ataci prietena... corect,nu e construita in Ro,e fabricata.ansamblata e cand o iei de aici si o construiesti dincolo cu aceleasi piese si aici nu e cazul: "Dacia D6 este prima autoutilitară fabricată vreodată de Automobile Dacia,..." "In perioada 1975-1978 la Mioveni au fost asamblate 642 de autoutilitare (1975 - 176 unitati, 1976 - 49, 1977 - 371, 1978 - 46).[necesită citare] Motorul si toate anexele sale (mai putin pompa de apa si carcasa filtrului de aer) erau comune cu cele ale modelui Dacia 1300, fiind de fabricatie romanesca. Tot de fabricatie romaneasca erau sistemul de franare care echipeaza puntea spate, geamurile, plafonierele, anvelopele si tapiteria. Varianta de caroserie asamblata la Mioveni a fost cea transport marfuri, cu plafon standard. Principalul beneficiar al modelului Dacia D6 a fost Posta Romana, automobilul fiind vandut exclusiv institutiilor de stat. Uzina Autobuzul din capitala a incercat echiparea unei caroserii TV cu mecanica Estafette, proiectul fiind un esec.[necesită citare] Editat Decembrie 27, 2011 de 4bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 27, 2011 Autor Share Postat Decembrie 27, 2011 Wikipedia, ca de obicei, este eliptică în exprimarea cunoÂştințelor. Au fost fabricate 872 de unități, cele destinate armatei/poliției, nu au fost înregistrate, aveau regim special. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 (editat) Ai dreptate,nu e sursa de incredere,mai bine citam din Coconoiu. ...nici macar nu e in starea celei avute de Coconoiu si probabil dupa capul unora ,ar fi fost mai bine sa mearga la topit Editat Decembrie 27, 2011 de 4bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 singurele 2 poze pe care le mai am cu aceasta masa extensibila foarte rara.nerelevant,dar cine se intreaba,valoarea e echivalenta cu cea a unui logan.s-o foloseseasca sanatos consulul venezuelei... Adriane,sti tu ce "tancheta" e asta de-am dezgropat-o acu'?E de fabricatie romaneasca,tre sa sti daca vrei sa-ti faci muzeu!!! Mda... interesant . Bafta si spor la treaba !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 (editat) Asamblata in Romania. Daca e sa o luam asa,e adevarat,romanii nu au fost capabili sa construiasca nimic!Totul a fost copiat,nimic original:Roman-MAN,Dacia-Renault,Mobra-Zundapp,Carpati-Simsoneta,etc.Pana si d-ul Cocononiu digera greu ca Ims-ul a fost copiat dupa GAZ 69 chiar daca nu a existat oficial vreo licenta de fabricatie,ci mai mult a fost "furat" de la rusii cu accordul lor.Chiar si motocicleta prototip IMS 53 a fost copiat dupa Triumph.Dar cum nu sunt vreun specialist "automobilia"sau "retromobil",las pe altii sa-si bata capul cu asta. Dacia D6 Estafette e o combinatie intre cele 2 tipuri de Renault Estafette fabricate intre 1959-1980 si adaugate alte cateva repere romanesti. Asa cum sugiera mai sus d-ul @curba mihai,numai unii pot restaura corect masini,ca nu se mai gasesc deloc piese de Renault Estafette iar de motor nici atat,ca doar e identic cu cel de Dacia 1300... Nu ma intereseaza sa o restaurez ca la carte,ci doar sa o repun in circulatie,cu toate ca va fi greu ptr. ca masina a figureaza ca si predata la fier vechi,voi face orice efort,ptr.ca cred ca merita acest lucru avand in vedere cat de putine exemplare au ramas. In plus,am nevoie de o masina cu care sa merg la pescuit ,nu ca s-o las sa se prafuiasca in hala celor de la "Oldtimerstudio" asa cum am inteles ca va face cu a lui d-ul Levi de la Brasov. Intrun final imi doresc sa ajunga ca aceasta de mai jos Editat Decembrie 28, 2011 de 4bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 Daca e sa o luam asa,e adevarat,romanii nu au fost capabili sa construiasca nimic!Totul a fost copiat,nimic original:Roman-MAN,Dacia-Renault,Mobra-Zundapp,Carpati-Simsoneta,etc.Pana si d-ul Cocononiu digera greu ca Ims-ul a fost copiat dupa GAZ 69 chiar daca nu a existat oficial vreo licenta de fabricatie,ci mai mult a fost "furat" de la rusii cu accordul lor.Chiar si motocicleta prototip IMS 53 a fost copiat dupa Triumph.Dar cum nu sunt vreun specialist "automobilia"sau "retromobil",las pe altii sa-si bata capul cu asta. ... Ia zi maestre, asta după cine/ce a fost copiată? Motocicleta de la Aiud... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 Fite , impresii si bulshituri. Care o are mai mare , cine a inventat vechitura. Sa-mi bag ranga , rau am ajuns. Speram sa mai vad poze , ponturi si idei de reconditionare sau ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 Cum am zis Ovidiu,las specialistii sa-si bata capul cu asta. Daca acesta motocicleta,construita in penitenciar de cativa detinuti si nefinalizata niciodata,pe care nici macar prototip nu poti sa o numesti,e marea realizare cu care trebuie sa ne mandrim noi ca si natiune,atunci,fie,am gresit eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 (editat) Daca e sa o luam asa,e adevarat,romanii nu au fost capabili sa construiasca nimic!Totul a fost copiat,nimic original Nu ma deranjeaza ca am copiat, doar am fost in urma industrial. Nu am copiat prostii, ne-am inspirat din ce am putut obtine mai bun. Exista insa si exceptii merituoase: - material rulant Malaxa, si un automobil dragut din poze - zeci de pionieri in orice domeniu tehnic al aviatiei, realizatori de aparate prototip dar si teoreticieni, cateva produse in serie originale, exportate: inginerii Manicatide, Silimon... - chiar si in domeniul naval a fost un Matei Kiraly In atmosfera in care evoluam de niste ani buni, ramanem doar cu amintiri. Editat Decembrie 28, 2011 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 29, 2011 Autor Share Postat Decembrie 29, 2011 Alecule, unora le e greu să facă diferența întra asamblare Âşi concepere. Au existat în industria automoto elemente de creație proprii, IMS-ul atât la auto cât Âşi la moto sunt inspirate, dar nu copiate după alte vehicule. Cât despre gulgute otrăvite Âşi plângeri după ip-uri care relevă fețe-fețe, numai de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.