Sari la conținut

Honda e Honda


Trotinel
 Share

Postări Recomandate

Buna seara dragii mei. Mai pe scurt, 1000rr model 2006-2007 cumparat in august 2008, 7200 km la bord, revizie la 1000, la 4000 si urma acum la 7000, numai cu Motul 300v. Prima tura pe anu' asta, dupa 30 minute de mers, s-a intamplat asta:

 

post-12055-1266597551_thumb.jpg

 

Pt cei care nu le au cu engleza, sunt trecute acolo urmatoarele:

- arbore cotit

- biela

- cuzineti

- niste suruburi

- pompa ulei

 

Motivul ? Probabil, repet, probabil (nu au putut sa-mi dea o cauza sigura) exploatare inadecvata, lipsa uleiului (adica mi s-a sugerat forja, wheelie etc).

 

Let the flame begin!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 84
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Trist ! Reparatia vad ca e asa lejereanu, de vara ! :)

 

 

Chestia asta s-ar putea intampla la orice mobra ,indiferent ca e Honda ,Suzuki si asa mai departe ! Chestia cu Honda e Honda e poveste de adormit copiii !

 

Iar chestia cu utilizare necorespunzatoare au bagat-o ca altceva nu stiau ce sa zica !

Editat de Nyt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Pot sa te ajut daca vrei s-o repari cu un pret mult mai mic. Intra pe www.ronayers.com , afla suma tuturor componentelor. Transportul din USA in Ro, vama, etc, e treba mea, duce la maxim 150$.

 

0763 681 602. In 150$ intra si comisionul meu. Am un prieten in Florida care are service moto si are 25% reducere la Ronayers Motorsport, jumate la el, jumate la mine.

O sa ti se sugereze la Honda ca nu e garantie daca nu cumperi de la ei, ...,. Vezi ca citiva metri mai la vale dinspre Intermotorcycle e Masinuta.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum ceva timp se discuta pe un alt forum despre "calitatea" Motul-ului. Venise un nene cu niste poze foarte convingatoare.

Cum in explicatiile ce ti s-au dat referitor la cauza defectarii se invarte totul in jurul uleiului... putem trage niste concluzii.

 

Nu am nimic impotriva Motul, dar tocmai datorita popularitatii este foarte posibil sa se fi inmultit "fabricantii de dugheana" ai acestei marci si sa nu fi fost chiar original ce ai bagat tu in ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

urata treaba... :)

in cazul in care nu intra pe garantie, parerea mea...daca vrei s-o mai repari...i-ai alt motor !

la banii astia gasesti SH in stare buna...aici nu cred ca ai siguranta unei reparatii corecte...

inca odata....urata treaba...

Editat de brembo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma pasioneaza mecanismele performante - motociclete, masini, ceasuri... orice. in cazul tau sunt convins ca este o cauza exterioara - ulei prost, nivel mic, mers pe o roata excesiv...ceva de felul asta. in plus motocicletele astea sunt totusi de strada nu de competitie, daca sunt folosite intr-un regim echivalent cu cel de competitie trebuie si intretinute ca atare. mai cunosc cazuri de baieti care abuzau motoare de strada, le rupeau bucati si apoi urlau pe la garantii si injurau furnizorul sau fabricantul. in ceea ce priveste fiabilitatea japoneza, ea exista, numai ca nu se bazeaza atat pe calitatea materialelor cat pe simplitatea design-ului. e valabil si la motociclete si la masini. e normal ca masinarii dotate cu electronica complexa - cazul bmw- sa aiba ceva mai multe probleme - nu notabile - decat honda sau toyota de exemplu. in esenta cum le tii asa le ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mult prea laudata Honda se vede ca are niste modele chiar foarte problematice......e cunoscut faptul ca CBR-urile de 1000 din '04 incoace au probleme la mecanismul motor. Daca nu ma credeti intrebati userul Baiazid care are si un blog unde a expus aceste probleme, avand si el un astfel de model problematic.

Oricum si uleiul Motul e unul cel putin mediocru si cel moto si cel auto.Castrol si Mobil1 sunt baza :)

Curios e faptul ca, CBR-urile de 600 nu prea au probleme, rusine pt Honda mai alse ca miarul e vf de gama ca sa zic asa....

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai baieti, dar ce anume se uzeaza in general cand mergi in exces pe o roata?

 

trebuia sa bagi intrebarea aici... nu ai zis care roata... as raspunde: "cauciucul spate!" .... :)

 

 

 

"fiabilitatea" cred ca era o chestiune ce trebuia sa ti-o pui prin anii 80, poate si 90... dar acum, in ultimii 10 ani, cred ca orice moto, orice masina e buna din punctul asta de vedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai baieti, dar ce anume se uzeaza in general cand mergi in exces pe o roata?

Nu stiu daca e carter uscat sau ud la 1000RR, dar daca e ud, motorul sufera repede de lipsa de ulei. Uleiul nu mai ajunge in cantitate suficienta la pompa, deci nici in motor. In curand, motorul e pa-pa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine, specific: roata SPATE :) ...dar nu numai la honda, in general la motorete.

Indiferent de roata se intampla asta la carterul ud si asta deoarece pompa este, in general, in mijlocul baii de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai da`o in masa de treaba nu mai da-ti vina pe el sau pe ulei ... ca a pus ulei prost , ca a mers numai pe o roata , ca a abuzat de ea etc etc . Indiferent cat ai abuza de o motocicleta nu se poate sa iti crape asa dupa 7000 km , doar daca ii faci pe toti pe o roata , ceea ce nu cred ca e cazul la el . Ulei... daca a pus motul nu cred ca l-a cumparat el de la targ si s-a bagat pe sub motor sa il schimbe in fata blocului , deci facand reviziile la reprezentanta tot pe aia de la honda as da vina si nu din rautate... doar ca ei trebuiau sa se ocupe de intretinere .

Poate ca asta e un defect de fabrica al modelului... poate a avut el ghinion sa-i cada un exemplar mai "slab de inger" ...

nu incercati sa mai scoateti honda din (cuvant urat) ... sunt fiabile n-am nimic cu marca asta de motoare, dar in cazul lui au cam dat-o in bara. asta e... important e sa o scoata la capat cu reparatia... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are rost sa mai comentez... Daca stiam ca am menajat motocicleta, normal ca faceam scandal. Dar asa, numai ea stie saracuta ce a avut de indurat. Inainte de incheierea sezonului, imi gasisem un loc de joaca unde faceam wheelie-uri pe distante foarte mari. In momentele alea, motorul nu se ungea... Mai departe v-ati prins. Oricum, ok nu e, ca nu sunt eu singurul care facea wheelie-uri pe distante mari si mi se pare aiurea sa se prajeasca asa repede. Se dau altii mai bine ca mine, si n-au avut probleme cu motocicletele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...