Trotinel Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Buna seara dragii mei. Mai pe scurt, 1000rr model 2006-2007 cumparat in august 2008, 7200 km la bord, revizie la 1000, la 4000 si urma acum la 7000, numai cu Motul 300v. Prima tura pe anu' asta, dupa 30 minute de mers, s-a intamplat asta: Pt cei care nu le au cu engleza, sunt trecute acolo urmatoarele: - arbore cotit - biela - cuzineti - niste suruburi - pompa ulei Motivul ? Probabil, repet, probabil (nu au putut sa-mi dea o cauza sigura) exploatare inadecvata, lipsa uleiului (adica mi s-a sugerat forja, wheelie etc). Let the flame begin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 (editat) Trist ! Reparatia vad ca e asa lejereanu, de vara ! Chestia asta s-ar putea intampla la orice mobra ,indiferent ca e Honda ,Suzuki si asa mai departe ! Chestia cu Honda e Honda e poveste de adormit copiii ! Iar chestia cu utilizare necorespunzatoare au bagat-o ca altceva nu stiau ce sa zica ! Editat Februarie 19, 2010 de Nyt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 (editat) Salut. Pot sa te ajut daca vrei s-o repari cu un pret mult mai mic. Intra pe www.ronayers.com , afla suma tuturor componentelor. Transportul din USA in Ro, vama, etc, e treba mea, duce la maxim 150$. 0763 681 602. In 150$ intra si comisionul meu. Am un prieten in Florida care are service moto si are 25% reducere la Ronayers Motorsport, jumate la el, jumate la mine. O sa ti se sugereze la Honda ca nu e garantie daca nu cumperi de la ei, ...,. Vezi ca citiva metri mai la vale dinspre Intermotorcycle e Masinuta. Editat Februarie 19, 2010 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Motoarele de pe RR6 au avut niste probleme care au fost corectate in RR7, stiam ca RR6`le a avut niste deficiente de ungere din cauza segmentilor iar la reprezentanta se schimbau gratuit segmentii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Nasol,te'ai ars si tu la fel ca mine Cum se comporta? Sunete ceva? sau s'a oprit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Acum ceva timp se discuta pe un alt forum despre "calitatea" Motul-ului. Venise un nene cu niste poze foarte convingatoare. Cum in explicatiile ce ti s-au dat referitor la cauza defectarii se invarte totul in jurul uleiului... putem trage niste concluzii. Nu am nimic impotriva Motul, dar tocmai datorita popularitatii este foarte posibil sa se fi inmultit "fabricantii de dugheana" ai acestei marci si sa nu fi fost chiar original ce ai bagat tu in ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Cam multe moto prajite cu Motul, prea multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 http://www.cycle-parts.com poti comanda singur daca ai un card. Piesele ajung cam in 2-3 saptamani. Din ce am gasit eu ,aici sunt cam cele mai ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 (editat) urata treaba... in cazul in care nu intra pe garantie, parerea mea...daca vrei s-o mai repari...i-ai alt motor ! la banii astia gasesti SH in stare buna...aici nu cred ca ai siguranta unei reparatii corecte... inca odata....urata treaba... Editat Februarie 19, 2010 de brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 Te-ai gândit să răsuceÂşti sorbul pompei de ulei la 180 grade? Poate rămânea fără ulei de la atât wheelie. Nu ți s-a aprins sezonrul de ulei niciodată? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 Bravo, Trotinele !!! Ai reusit sa spargi o Honda noua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 ma pasioneaza mecanismele performante - motociclete, masini, ceasuri... orice. in cazul tau sunt convins ca este o cauza exterioara - ulei prost, nivel mic, mers pe o roata excesiv...ceva de felul asta. in plus motocicletele astea sunt totusi de strada nu de competitie, daca sunt folosite intr-un regim echivalent cu cel de competitie trebuie si intretinute ca atare. mai cunosc cazuri de baieti care abuzau motoare de strada, le rupeau bucati si apoi urlau pe la garantii si injurau furnizorul sau fabricantul. in ceea ce priveste fiabilitatea japoneza, ea exista, numai ca nu se bazeaza atat pe calitatea materialelor cat pe simplitatea design-ului. e valabil si la motociclete si la masini. e normal ca masinarii dotate cu electronica complexa - cazul bmw- sa aiba ceva mai multe probleme - nu notabile - decat honda sau toyota de exemplu. in esenta cum le tii asa le ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 Din moment ce nu e vorba de modelul 2008-2010, care e renumit pentru problemele de ulei, as zice ca sh!t happens Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 (editat) Mult prea laudata Honda se vede ca are niste modele chiar foarte problematice......e cunoscut faptul ca CBR-urile de 1000 din '04 incoace au probleme la mecanismul motor. Daca nu ma credeti intrebati userul Baiazid care are si un blog unde a expus aceste probleme, avand si el un astfel de model problematic. Oricum si uleiul Motul e unul cel putin mediocru si cel moto si cel auto.Castrol si Mobil1 sunt baza Curios e faptul ca, CBR-urile de 600 nu prea au probleme, rusine pt Honda mai alse ca miarul e vf de gama ca sa zic asa.... Editat Februarie 20, 2010 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zvastic Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 Pana si Rs`u te`a tinut mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 mai baieti, dar ce anume se uzeaza in general cand mergi in exces pe o roata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 mai baieti, dar ce anume se uzeaza in general cand mergi in exces pe o roata? trebuia sa bagi intrebarea aici... nu ai zis care roata... as raspunde: "cauciucul spate!" .... "fiabilitatea" cred ca era o chestiune ce trebuia sa ti-o pui prin anii 80, poate si 90... dar acum, in ultimii 10 ani, cred ca orice moto, orice masina e buna din punctul asta de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 Depinde pe care roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 mai baieti, dar ce anume se uzeaza in general cand mergi in exces pe o roata? Nu stiu daca e carter uscat sau ud la 1000RR, dar daca e ud, motorul sufera repede de lipsa de ulei. Uleiul nu mai ajunge in cantitate suficienta la pompa, deci nici in motor. In curand, motorul e pa-pa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 bine, specific: roata SPATE ...dar nu numai la honda, in general la motorete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 Indiferent de "abuz" tot nu e normal sa se strice in doar 7000 de km. Desi e masina,nu motocicleta tot Honda e. Pe scurt baietii din imagini au scurs uleiul si au pus apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 bine, specific: roata SPATE ...dar nu numai la honda, in general la motorete. Indiferent de roata se intampla asta la carterul ud si asta deoarece pompa este, in general, in mijlocul baii de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 Hai da`o in masa de treaba nu mai da-ti vina pe el sau pe ulei ... ca a pus ulei prost , ca a mers numai pe o roata , ca a abuzat de ea etc etc . Indiferent cat ai abuza de o motocicleta nu se poate sa iti crape asa dupa 7000 km , doar daca ii faci pe toti pe o roata , ceea ce nu cred ca e cazul la el . Ulei... daca a pus motul nu cred ca l-a cumparat el de la targ si s-a bagat pe sub motor sa il schimbe in fata blocului , deci facand reviziile la reprezentanta tot pe aia de la honda as da vina si nu din rautate... doar ca ei trebuiau sa se ocupe de intretinere . Poate ca asta e un defect de fabrica al modelului... poate a avut el ghinion sa-i cada un exemplar mai "slab de inger" ... nu incercati sa mai scoateti honda din (cuvant urat) ... sunt fiabile n-am nimic cu marca asta de motoare, dar in cazul lui au cam dat-o in bara. asta e... important e sa o scoata la capat cu reparatia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 Nu vreau sa pun paie pe foc, dar cred ca si cel mai slab Kawasaki tine mai mult de 7000km.....mereu le-a fost frica de fiabilitate la astia de la Honda si pe sistemul de ce ti-i frica nu scapi, au dat-o rau in bara cu modelul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Februarie 21, 2010 Autor Share Postat Februarie 21, 2010 Nu are rost sa mai comentez... Daca stiam ca am menajat motocicleta, normal ca faceam scandal. Dar asa, numai ea stie saracuta ce a avut de indurat. Inainte de incheierea sezonului, imi gasisem un loc de joaca unde faceam wheelie-uri pe distante foarte mari. In momentele alea, motorul nu se ungea... Mai departe v-ati prins. Oricum, ok nu e, ca nu sunt eu singurul care facea wheelie-uri pe distante mari si mi se pare aiurea sa se prajeasca asa repede. Se dau altii mai bine ca mine, si n-au avut probleme cu motocicletele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.