Sari la conținut

Postări Recomandate

El le face bine, dar lucreaza numai cu burete la interior si cu vinilin(bun dealtfel) la exterior.

Marile firme, gen Corbin lucreaza cu gel, cu materiale perforate antiperspirante, cu piele de cea mai buna calitate, pot pune la cerere si rezistente de incalzire.

De aia si costa o gramada de bani, un set de sei la Corbin de pilda poate costa si 1000 usd.

 

 

ok, ai idee de unde se poate procura gelul ? ma intereseaza sa refac seaua motocicletei .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut in ikea niste perne din spuma vascoelastica sau "burete cu memorie" cam 45 ron bucata si cred ca ajunge pentru 2 sei. Mi se pare mai potrivita pentru ca ia exact forma curului si distribuie presiunea egal.

A sa ma apunc in iarna de o sea custom cu un astfel de burete dar peste care o sa pun si o rezistenta electrica pentru incalzire. deocamdata caut pe net o sea distrusa si mai ieftina ca sa nu o stric pe asta originala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buretele ala cu memorie e bunicel ,

 

dar eu m-am jucat cu el demult si

 

dupa o vreme se facea prafos si casabil...

 

Mielu-i miel.... nasule si zafu la zazen e mai bun cu lana de miel!

 

de silicon sa ne povestesti sa vedem ce iese

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gelul acela are proprietati speciale, si puteri supranaturale, pe care buretele sau balada mioritzei nu le pot invinge... :baldy:

 

Sa redevin serios. Pentru ca lucrez 2 saptamani pe luna intr-un loc unde vibratiile nu de opresc niciodata, cunosc bine proprietatile gelului si defectele lui. Este un foarte bun absorbant de socuri, de aceea il folosesc si cei de la Mythbusters pentru paupsa aceea a lor, si cei din industria de arme pentru testarea noilor tipuri de cartuse. Noua ne-au adus niste perne antivibratii pe care le punem pe scaune, pentru protectie. Banuiesc ca se gasesc si pe la magazine unde au produse pentru protectia muncii. Dar cred ca varianta cea mai simpla e sa cautati pe youtube "how to make balistic gel", si o sa vedeti acolo compozitia si modul de fabricare. Nu am incercat personal, dar banuiesc ca nu e greu de facut, daca ai toate ingredientele.

Inca o smecherie... Durerile de fund la drum lung sunt provocate de vibratii si de socuruile care se transmit prin sa. Degeaba seaua este moale, daca ai amortizoare care sunt prea tari. De aceea e bine ca amortizorul spate sa fie reglat mereu, in functie de incarcatura motocicletei.

Grija mare la forma pe care o dati seii. Daca faceti un mulaj perfect dupa posteriorul vostru, in pozitia in care stati pe moto, o sa aveti probleme atunci cand stati cu picioarele jos, din cauza buzei care se face pe margine. Deci forma aceea de scoica nu e tocmai indicata, mai ales la motocicletele inalte, de tip enduro-touring.

Alta problema sunt cusaturile, cu cat sunt mai putine, cu atat mai buna o sa fie seaua. Oricat de reusita si de bine izolata o sa fie, intr-o zi tot o sa intre apa in ea, si dureaza o vesnicie pana se usuca. Cam atat am avut de spus. Acum aruncati cu pietre in mine... ;)

 

http://www.myscienceproject.org/gelatin.html

http://www.ehow.com/how_6000385_make-ballistics-gel.html

 

p.s. Nu vreau sa fac reclama nasoala tipului, dar cel despre care spuneati ca face sei la comanda, mi se pare cam carpaci, si cam neserios. Un amic a facut o sea la el, l-a tinut mai bine de o luna si jumatate, si arata tare nasol, mai ales la cusaturi... Iar vinilinul folosit mi se pare de proasta calitate.

Editat de boieru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Inca ceva aflat de la un mobrist batran:la drum lung mergeti fara chiloti pe voi :baldy: , sau daca o faceti aveti grija sa fie boxeri.

Explicatia?

In timp dungile lenjeriei impiedica circulatia, apar furnicaturile si deranjul!

De incercat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca ceva aflat de la un mobrist batran:la drum lung mergeti fara chiloti pe voi ;) , sau daca o faceti aveti grija sa fie boxeri.

Explicatia?

In timp dungile lenjeriei impiedica circulatia, apar furnicaturile si deranjul!

De incercat..

 

Pantaloni de ciclism cu bazon mi se par beton, nici nu tin de cald din cz de material din care-s facuti si tin si treburile adunate si moale sub ele :baldy: da' cu astia problem e ca n-am decat cu bretele si e nasol rau cand opresti la boschet.

 

Schimbarea pozitiei pe sa, schimbarea pozitiei picioarelor pe scarite, mers in picioare din cand in cand, sa care sa permita mutat inainte / inapoi in caz ca mergi fara pasager mi se par idei bune... eu nu inteleg seile astea custom de te ingroapa intr-o singura pozitie ( gen Corbin, Topsellerie si de genul ) - mi se par ok pt distanta scurta dar la drum lung e nasol. La fel, o sa care pare moale initial, dupe cateva ore te rupe. Mai tare initial e mai comoda pe termen lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca un sfat de la un mobrist mai tanar. Daca mergeti fara chilotzi, si pantaloni ceva mai lejeri din punct de vedere al materialului, sub nici o forma sa nu va puna draku sa intrati in grau sau alte cereale care mai cresc pe campii... M-am scarpinat la outze tot drumul de intoarcere spre casa de la Lugoj - Sibiu - Transfagarasan - Valenii de Munte... pe la Sibiu se uita lumea la mine ca la avioane cand ma vedea in mijlocul orasului, cu mana in pantaloni ca Al Bundy, mangaindu-mi outzele. Firele acelea de la spice se infig in material, si tare greu se scot... Dar pana ies, iti fac rana...

Aaaa... Si pe Transfagarasan e jale mare daca mergi fara, mai ales spre seara sau dimineatza... E curent de amperaj mare... :baldy:

Oricum, cea mai nasoala situatie e atunci cand te oparesti din cauza caldurii... De aceea e bine sa faceti pauze dese, sa se raceasca instalatia, sau din cand in cand, in functie de motor, sa mergeti in picioare, stand in scarite.

Nu sunt adeptul fitzelor, si a accesoriilor scumpe. Dar o sea buna, de firma, schimba total datele problemei, si nu mi se pare un moft, daca faci multi kilometrii pe moto. Si parerea mea e ca e mai bine sa iei de la firme consacrate decat sa te apuci sa iti strici seaua originala, care si ea la randul ei a fost destul de bine studiata de proiectanti. De aceea Touratech nu face tot felul de sei care sa arate ca fotoliul din sufragerie. Ei respecta designul original, insa materialele pe care le folosesc fac diferenta... Daca a auzit cineva de o sea de Africa Twin RD04 de la Touratech de vanzare, sa imi dea de veste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

E cu dus si-n tors, treaba cu seile originale modificate. La F650 saua mi-a modificat-o Darian cum l-a dus capul si a iesit perfect. Un pic mai lata, un pic mai rotunjita si un pic mai moale. Rezultatul o sa mult mai frumoasa si mult mai comoda decat cea originala. Un prieten la Kawasaki Z7 la sfatul meu a facut acelasi lucru tot la Darian. De data asta a iesit o sea gen Corbin cu cusaturi tivite si mulata pe posterior. Amicul foarte multumit dupa ce s-a intors din concediu. Mult mai comoda la drum lung. Nu zic ca nu poti strica o sa umbland la ea fara experienta, dar nici seile originale nu sunt intotdeauna cea mai buna solutie.

post-8769-1286043698_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

Inca ceva aflat de la un mobrist batran:la drum lung mergeti fara chiloti pe voi biggrin.gif , sau daca o faceti aveti grija sa fie boxeri.

Explicatia?

In timp dungile lenjeriei impiedica circulatia, apar furnicaturile si deranjul!

De incercat..

Tanga e ok?

 

mielu' e sfant. am facut alpii calare pe miel. stiu ca arata ca dracu' btw, o dadeam mai la dos in public.

Fain motor,faina blana.....

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Am apelat si eu la serviciile lui Moto Dan@ din TM, vazand postarile voastre si sunt foarte multumita. Saua a iesit foarte misto, iar omul a fost de nota 20. Nu am fost nevoita sa astept, mi-a retapitat-o intr-o zi. Jos palaria, man!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...