Sari la conținut

Uleiul MOTUL


Postări Recomandate

Salut,

 

Azi am facut schimbul de ulei si de filtru de ulei. Am pus Motul 5100 10w40 semisintetic.

Acum a aparut o bataie la motor ce se aude la ralanti si nu stiu ce sa fac...

 

Imi aduc aminte ca au fost mai multe persoane care au patit acelasi lucru cu Motul si au schimbat marca, punand Motorex sau alte marci de ulei, iar odata cu asta au disparut problemele.

 

Pareri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 156
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si eu tot din auzite: cica la unele Honde, daca bagai Motul facea zdranga-zdranga. S-ar fi rezolvat schimband marca. Nu stiu ce sa zic acuma...

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu tot din auzite: cica la unele Honde, daca bagai Motul facea zdranga-zdranga. S-ar fi rezolvat schimband marca. Nu stiu ce sa zic acuma...

 

tru..probat la mine...pe motul zdranganea lantul de distributie(uneori, cand avea chef) si aveam vibratii mai puternice in ghidon, la relanti si in anumite ture, si in shea...se simteau vibr mari ca la mobrele cu 1(un) singur cilindru gen IJ, cu motorex...liniste totala..nu zic ca motul e ulei naspa, dar daca la a mea ii place( nu sa-l pape :P ) motorex de asta ii dau.. :rock: ..folosesc full sint 10w40

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bataia a aprut nu pentru ca ai pus motul si pentru ca ai pus ulei nou.

Uleiul nou nout este subtire, curat, spala cam tot ce s-au adunat depuneri si care mai compenseaza din tolerante pe ici pe colo (asta e ideea mea, nu ma supar daca o combateti).

Adica motorul se simte acum cum "ne simtem" noi dupa dus, sau dupa ce ne-am spalat pe dinti, poti sa faci clack-clack cu dintii si se aude.

Sper ca intelegeti ideea.

 

Orice ulei 10W40 ai fi pus, problema tot aparea.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Azi am facut schimbul de ulei si de filtru de ulei. Am pus Motul 5100 10w40 semisintetic.

Acum a aparut o bataie la motor ce se aude la ralanti si nu stiu ce sa fac...

 

Imi aduc aminte ca au fost mai multe persoane care au patit acelasi lucru cu Motul si au schimbat marca, punand Motorex sau alte marci de ulei, iar odata cu asta au disparut problemele.

 

Pareri?

 

nu cred, ca e o problema grava, banuiesc ca se aude distributia, eventual mergi la cineva care se pricepe, sa-ti curete putin intinzatorul si sa-l "intareasca", si ar trebui sa-ti dispara zgomotul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca, o mica paranteza vad ca ai un GS si problema cu zgomotele pe care tu le-ai semnalat a fost indelung discutata pe topic-ul posesorilor de GS-500. Problema nu este de la ulei ci de la jocul pastilelor de la tacheti. Eu folosesc Motul 7100 10W-40 pe care l-am folosit de la primul schimb si il folosesc in continuare si totusi si motorul meu a inceput sa faca zgomot dupa 9000 Km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe timp de vara e bine sa folosesti un ulei mai gros... si esterul300v este mancat ca untul pe paine. Cutia este destul de zgomotoasa. Busa a papat la 2800km in jur de 600ml de dublu ester.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea merge sa pui Motul 5100 10W40 pe monocilindre sau motoare racite cu aer, pentru ca de obicei se 1ncing mai mult si toaca aditivi din ulei imediat, iar cand 1l schimbi se vede diferenta, indiferent ce ai pune. Se poate rezolva schimband cu Motul 15W50 sau mai bine cu Motorex care e facut special pt KTM , (cel mai mare tocator de ulei).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Azi am facut schimbul de ulei si de filtru de ulei. Am pus Motul 5100 10w40 semisintetic.

Acum a aparut o bataie la motor ce se aude la ralanti si nu stiu ce sa fac...

 

Imi aduc aminte ca au fost mai multe persoane care au patit acelasi lucru cu Motul si au schimbat marca, punand Motorex sau alte marci de ulei, iar odata cu asta au disparut problemele.

 

Pareri?

Probabil ca asta se intampla cand o firma mare, cu nume, investeste mai mult in reclama decat in cercetare... :rock: Am avut : Motul, Castrol, Putoline si acum Motorex :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motul 7100 bag si eu in mobra, nu sunt zgomote ciudate. as fi bagat 300v dar la cat s-a scumpit..cel putin prin Constanta... in jur de 85 RON litrul.

 

 

Mi-e frica sa incerc alte uleiuri tinand cont ca am obisnuit-o cu motulul 7100.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca face un tacanit ca de tacheti nu-ti face griji. facea si a mea la 4000 KM. este boala lor. poti sa "il mai calmezi" cu un 10W 50 dar daca se incinge tare si se subtiaza uleiul o sa inceapa iar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrei sa nu-ti mai bata motorul....daca a aparut la schimbul de ulei baiatia....pune motul 300V 20W-50W sau Motorex 10W-60W la urmatorul schiomb si ai rezolvat problema :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu unde am auzit da` mi s-a parut cat de cat logic ...

 

Fiecare motor e facut sa mearga cu uleiul recomandat de producator.

 

De exemplu Renault merge cu ELF , Yamaha cu Yamalube , Opel cu ulei d`ala de la GM . Acum nu imi vin in minte exemple ... ma rog , intelege-ti voi :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu unde am auzit da` mi s-a parut cat de cat logic ...

 

Fiecare motor e facut sa mearga cu uleiul recomandat de producator.

 

De exemplu Renault merge cu ELF , Yamaha cu Yamalube , Opel cu ulei d`ala de la GM . Acum nu imi vin in minte exemple ... ma rog , intelege-ti voi :rock:

Astea is acorduri intre branduri, dar segmentii si cilindrii nu au cum sa stie ca e ELF sau Motul. Fiecare producator recomanda un brand cu care s-a "infratit". Atata timp cat respecti vascozitatea, poti pune orice. Restul depinde de calitatea uleiului, daca e sintetic sau organic, aditivi, etc...

Parerea mea.

 

Cat despre bataia la motoare cauzata de Motul am auzit-o s i eu pe forum de nenumarate ori....ceva adevar tot este

Editat de vladut50
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa fiu rautacios, poate unele mobre se inteleg bine cu el dar la mine motul 7100, 300v = cosmar pt f3 ul meu(nu mai intru in alte detalii), primul schimb anul asta cu motorex 10w40 full sintetic= love :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu unde am auzit da` mi s-a parut cat de cat logic ...

 

Fiecare motor e facut sa mearga cu uleiul recomandat de producator.

 

De exemplu Renault merge cu ELF , Yamaha cu Yamalube , Opel cu ulei d`ala de la GM . Acum nu imi vin in minte exemple ... ma rog , intelege-ti voi :P

merge si nu prea... :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In afara de SCHUMOTO.RO mai aduce cineva Motorex in Ro si la ce bani ??

 

SCHUMOTO e unic importator MOTOREX (vezi site-ul oficial - http://www.motorex.com/index.cfm/fuseactio...140/kategorie/1 ) si se lucreaza cu retea de dealeri din toata tara :rock: Nu se lucreaza cu (,) clienti finali.

 

 

OnTopic

Pe topicul GS-istilor au scris o gramada de posesori actuali si fosti (inclusiv subsemnatul) ca vara merg/au mers cu 15w50 semi-sintetic si iarna cu 10w40 semisintetic. Marca e mai putin importanta, conteaza sa pui tipul de ulei potrivit si indicativiul potrivit. Ca asa apar apoi miturile urbane cum ca uleiul X sau Y e prost, nu ca de fapt proprietarul a pus indicativul nepotrivit pentru sezon/climat/stil de mers/tip de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am patit ceva mai straniu, am schimbat uleiul si filtrul iar acum ralanti-ul sta undeva la 6-700 rpm si da sa moara... vreo idee? Nu s-a umblat kla surubul de reglaj de nicio culoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...