JCDenton Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 Salut, Azi am facut schimbul de ulei si de filtru de ulei. Am pus Motul 5100 10w40 semisintetic. Acum a aparut o bataie la motor ce se aude la ralanti si nu stiu ce sa fac... Imi aduc aminte ca au fost mai multe persoane care au patit acelasi lucru cu Motul si au schimbat marca, punand Motorex sau alte marci de ulei, iar odata cu asta au disparut problemele. Pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 (editat) Si eu tot din auzite: cica la unele Honde, daca bagai Motul facea zdranga-zdranga. S-ar fi rezolvat schimband marca. Nu stiu ce sa zic acuma... Editat Iunie 6, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 (editat) Si eu tot din auzite: cica la unele Honde, daca bagai Motul facea zdranga-zdranga. S-ar fi rezolvat schimband marca. Nu stiu ce sa zic acuma... tru..probat la mine...pe motul zdranganea lantul de distributie(uneori, cand avea chef) si aveam vibratii mai puternice in ghidon, la relanti si in anumite ture, si in shea...se simteau vibr mari ca la mobrele cu 1(un) singur cilindru gen IJ, cu motorex...liniste totala..nu zic ca motul e ulei naspa, dar daca la a mea ii place( nu sa-l pape ) motorex de asta ii dau.. ..folosesc full sint 10w40 Editat Iunie 7, 2009 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 (editat) Bataia a aprut nu pentru ca ai pus motul si pentru ca ai pus ulei nou. Uleiul nou nout este subtire, curat, spala cam tot ce s-au adunat depuneri si care mai compenseaza din tolerante pe ici pe colo (asta e ideea mea, nu ma supar daca o combateti). Adica motorul se simte acum cum "ne simtem" noi dupa dus, sau dupa ce ne-am spalat pe dinti, poti sa faci clack-clack cu dintii si se aude. Sper ca intelegeti ideea. Orice ulei 10W40 ai fi pus, problema tot aparea. Editat Iunie 7, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 Salut, Azi am facut schimbul de ulei si de filtru de ulei. Am pus Motul 5100 10w40 semisintetic. Acum a aparut o bataie la motor ce se aude la ralanti si nu stiu ce sa fac... Imi aduc aminte ca au fost mai multe persoane care au patit acelasi lucru cu Motul si au schimbat marca, punand Motorex sau alte marci de ulei, iar odata cu asta au disparut problemele. Pareri? nu cred, ca e o problema grava, banuiesc ca se aude distributia, eventual mergi la cineva care se pricepe, sa-ti curete putin intinzatorul si sa-l "intareasca", si ar trebui sa-ti dispara zgomotul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 Ca, o mica paranteza vad ca ai un GS si problema cu zgomotele pe care tu le-ai semnalat a fost indelung discutata pe topic-ul posesorilor de GS-500. Problema nu este de la ulei ci de la jocul pastilelor de la tacheti. Eu folosesc Motul 7100 10W-40 pe care l-am folosit de la primul schimb si il folosesc in continuare si totusi si motorul meu a inceput sa faca zgomot dupa 9000 Km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 Pe timp de vara e bine sa folosesti un ulei mai gros... si esterul300v este mancat ca untul pe paine. Cutia este destul de zgomotoasa. Busa a papat la 2800km in jur de 600ml de dublu ester. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktmleu Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 Nu prea merge sa pui Motul 5100 10W40 pe monocilindre sau motoare racite cu aer, pentru ca de obicei se 1ncing mai mult si toaca aditivi din ulei imediat, iar cand 1l schimbi se vede diferenta, indiferent ce ai pune. Se poate rezolva schimband cu Motul 15W50 sau mai bine cu Motorex care e facut special pt KTM , (cel mai mare tocator de ulei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 la mine nu manca deloc ulei intre schimburi indiferent cat era de cald..si ulei numai 10w40....am folosit si 300v de la motul si la motorex la fel nu papa deloc si e full sintetic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 dap... bre da 10w40 pe timp de vara se subtiaza rau... baga un ulei mai gros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 Salut, Azi am facut schimbul de ulei si de filtru de ulei. Am pus Motul 5100 10w40 semisintetic. Acum a aparut o bataie la motor ce se aude la ralanti si nu stiu ce sa fac... Imi aduc aminte ca au fost mai multe persoane care au patit acelasi lucru cu Motul si au schimbat marca, punand Motorex sau alte marci de ulei, iar odata cu asta au disparut problemele. Pareri? Probabil ca asta se intampla cand o firma mare, cu nume, investeste mai mult in reclama decat in cercetare... Am avut : Motul, Castrol, Putoline si acum Motorex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 Motul 7100 bag si eu in mobra, nu sunt zgomote ciudate. as fi bagat 300v dar la cat s-a scumpit..cel putin prin Constanta... in jur de 85 RON litrul. Mi-e frica sa incerc alte uleiuri tinand cont ca am obisnuit-o cu motulul 7100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paduche Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 daca face un tacanit ca de tacheti nu-ti face griji. facea si a mea la 4000 KM. este boala lor. poti sa "il mai calmezi" cu un 10W 50 dar daca se incinge tare si se subtiaza uleiul o sa inceapa iar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iunie 7, 2009 Autor Share Postat Iunie 7, 2009 (editat) Incercam la urmatorul schimb de ulei si Motorex, sa vedem ce-o iesi. Editat Iunie 7, 2009 de jcdenton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 Vrei sa nu-ti mai bata motorul....daca a aparut la schimbul de ulei baiatia....pune motul 300V 20W-50W sau Motorex 10W-60W la urmatorul schiomb si ai rezolvat problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 Nu stiu unde am auzit da` mi s-a parut cat de cat logic ... Fiecare motor e facut sa mearga cu uleiul recomandat de producator. De exemplu Renault merge cu ELF , Yamaha cu Yamalube , Opel cu ulei d`ala de la GM . Acum nu imi vin in minte exemple ... ma rog , intelege-ti voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Exact, uleiul "stie" in ce motor e pus si se comporta ca atare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 (editat) Nu stiu unde am auzit da` mi s-a parut cat de cat logic ... Fiecare motor e facut sa mearga cu uleiul recomandat de producator. De exemplu Renault merge cu ELF , Yamaha cu Yamalube , Opel cu ulei d`ala de la GM . Acum nu imi vin in minte exemple ... ma rog , intelege-ti voi Astea is acorduri intre branduri, dar segmentii si cilindrii nu au cum sa stie ca e ELF sau Motul. Fiecare producator recomanda un brand cu care s-a "infratit". Atata timp cat respecti vascozitatea, poti pune orice. Restul depinde de calitatea uleiului, daca e sintetic sau organic, aditivi, etc... Parerea mea. Cat despre bataia la motoare cauzata de Motul am auzit-o s i eu pe forum de nenumarate ori....ceva adevar tot este Editat Iunie 8, 2009 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 nu vreau sa fiu rautacios, poate unele mobre se inteleg bine cu el dar la mine motul 7100, 300v = cosmar pt f3 ul meu(nu mai intru in alte detalii), primul schimb anul asta cu motorex 10w40 full sintetic= love Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Nu stiu unde am auzit da` mi s-a parut cat de cat logic ... Fiecare motor e facut sa mearga cu uleiul recomandat de producator. De exemplu Renault merge cu ELF , Yamaha cu Yamalube , Opel cu ulei d`ala de la GM . Acum nu imi vin in minte exemple ... ma rog , intelege-ti voi merge si nu prea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 merge si nu prea... Ma rog Asa spunea un mecanic de la Radacini ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 In afara de SCHUMOTO.RO mai aduce cineva Motorex in Ro si la ce bani ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 In afara de SCHUMOTO.RO mai aduce cineva Motorex in Ro si la ce bani ?? My Moto din Cotroceni si daca mai cauti o sa mai gasesti 4 litrii 10W40 semi 157 RON Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 In afara de SCHUMOTO.RO mai aduce cineva Motorex in Ro si la ce bani ?? SCHUMOTO e unic importator MOTOREX (vezi site-ul oficial - http://www.motorex.com/index.cfm/fuseactio...140/kategorie/1 ) si se lucreaza cu retea de dealeri din toata tara Nu se lucreaza cu (,) clienti finali. OnTopic Pe topicul GS-istilor au scris o gramada de posesori actuali si fosti (inclusiv subsemnatul) ca vara merg/au mers cu 15w50 semi-sintetic si iarna cu 10w40 semisintetic. Marca e mai putin importanta, conteaza sa pui tipul de ulei potrivit si indicativiul potrivit. Ca asa apar apoi miturile urbane cum ca uleiul X sau Y e prost, nu ca de fapt proprietarul a pus indicativul nepotrivit pentru sezon/climat/stil de mers/tip de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 eu am patit ceva mai straniu, am schimbat uleiul si filtrul iar acum ralanti-ul sta undeva la 6-700 rpm si da sa moara... vreo idee? Nu s-a umblat kla surubul de reglaj de nicio culoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.