ZIDU' Postat Mai 4, 2017 Share Postat Mai 4, 2017 Uite unu care stie La fel si cand activezi bateria - ea se incalzeste nitel apoi dupa ce pui capacele se va ...... ok, nu asa pronuntat ca in poza de sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 4, 2017 Share Postat Mai 4, 2017 Cine stie ce este vidul nu poate emite 'ipoteze' fara suport sau sa spuna povesti. Prin clasa a VI -a la fizica se invata despre vid, pompa de vid, etc. Cum sa fie VID intr-un acumulator cand acolo se produc reactii! In vid se poduc reactii si inca acumulatorul functioneaza.?? Am precizat mai sus de ce se deformeaza bacul/carcasa, supraincazirea continutului peste limitele admise. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 4, 2017 Share Postat Mai 4, 2017 daca erai atent la fizica de scoala generala/ liceu aflai cum se poate crea o presiune scazuta (popular cunoscuta ca vid, desi definitia vidului este mult mai stricta) in interiorul unei incinte de tipul acumulatorului sigilat. einstein1984 a pus explicatia cea mai frecventa in cuvinte, pt cei care nu au fost atenti la scoala. Ceea ce ai precizat in postul tau anterior explica cateva din cauzele deformarii spre exterior Tema pentru acasa (imi cer scuze anticipat pentru offtopic): - ia un borcanel mic, cu gura relativ stramta fata de restul borcanului - il tii cugura in jos si bagi in el o lumanare aprinsa, o tii acolo pana se stinge - imediat dupa ce s-a stins il pui cu gura pe piele - de exemplu pe burta si il lasi acolo - ne spui si noua ce s-a intamplat » Post actualizat in 04 May 2017 19:47asta era tratament medical acu vre-o suta de ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 4, 2017 Share Postat Mai 4, 2017 nu zic ca nu se poate intampla.... dar cred ca am formatat peste 50 de baterii si nici una nu s-a supt.. nici nu s-au incalzit , cred ca ai un incarcator care baga voltaj prea mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 4, 2017 Share Postat Mai 4, 2017 Am vazut doua cu comportamentul asta. Una este asta din poza si intr-adevar a beneficiat de un releu problematic pe la mijlocul vietii ei pe mobra, A2-a provenea de pe o aprilia falco fara probleme de incarcare in istorie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 5, 2017 Share Postat Mai 5, 2017 (editat) daca erai atent la fizica de scoala generala/ liceu aflai cum se poate crea o presiune scazuta (popular cunoscuta ca vid, desi definitia vidului este mult mai stricta) in interiorul unei incinte de tipul acumulatorului sigilat. einstein1984 a pus explicatia cea mai frecventa in cuvinte, pt cei care nu au fost atenti la scoala. Ceea ce ai precizat in postul tau anterior explica cateva din cauzele deformarii spre exterior Tema pentru acasa (imi cer scuze anticipat pentru offtopic): - ia un borcanel mic, cu gura relativ stramta fata de restul borcanului - il tii cugura in jos si bagi in el o lumanare aprinsa, o tii acolo pana se stinge - imediat dupa ce s-a stins il pui cu gura pe piele - de exemplu pe burta si il lasi acolo - ne spui si noua ce s-a intamplat » Post actualizat in 04 May 2017 19:47 asta era tratament medical acu vre-o suta de ani Cika acu 100 de ani...pai "ventuze" se pun si acu pe la tara ))) Cika fac minuni daca ai junghiuri sau ai intepenit. Totusi bateria aia s-a deformat de la presiunea scazuta sau pentru ca s-a inmuiat plasticul de la temperatura ridicata? Ca borcanul de care zici tu nu se deformeaza. Editat Mai 5, 2017 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 5, 2017 Share Postat Mai 5, 2017 de la presiune scazuta. Nu compara elasticitatea sticlei cu a plasticului. Pentru plastic nu e nevoie de prea mult. Gazul care se pierde poate aparea si din alte cauze, nu doar evaporare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafia01 Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Saptamana trecuta am vrut si eu sa scot motocicleta pentru prima oara pe anul acesta, dar când sa pun contactul, surpriza: nu aveam deloc curent (ultima oara o pornisem cu 3 saptamani in urma fara nici o problema). Am conectat bateria cu cabluri la masina si a pornit imediat. Am lasat cateva minute bune motorul pornit, dar in momentul in care luam contactul, reveneam la situatia initiala: curent zero. Astazi am imprumut si eu un redresor de la LIDL si când l-am conectat la baterie, imi afiseaza ERR. Conform manualului redresorului: "daca tensiunea masurata este mai mica de 3,8 V, respectiv 15 V inseamna ca bateria nu se incarca/ pe ecran este afisat mesajul de eroare "err" ". Pana in acest moment nu am avut deloc tangenta cu bateriile sau redresoarele, asa ca nu as putea sti daca se mai poate face ceva cu bateria asta sau trebuie sa cumpar una noua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Saptamana trecuta am vrut si eu sa scot motocicleta pentru prima oara pe anul acesta, dar când sa pun contactul, surpriza: nu aveam deloc curent (ultima oara o pornisem cu 3 saptamani in urma fara nici o problema). Am conectat bateria cu cabluri la masina si a pornit imediat. Am lasat cateva minute bune motorul pornit, dar in momentul in care luam contactul, reveneam la situatia initiala: curent zero. Astazi am imprumut si eu un redresor de la LIDL si când l-am conectat la baterie, imi afiseaza ERR. Conform manualului redresorului: "daca tensiunea masurata este mai mica de 3,8 V, respectiv 15 V inseamna ca bateria nu se incarca/ pe ecran este afisat mesajul de eroare "err" ". Pana in acest moment nu am avut deloc tangenta cu bateriile sau redresoarele, asa ca nu as putea sti daca se mai poate face ceva cu bateria asta sau trebuie sa cumpar una noua? cumpara noua , chiar daca mai merge resuscitata i-ai ucis jumate din capacitate pe putin. baterie noua, urmezi instructiunile , incarcatorul de la lidl e foarte ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafia01 Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Deci voi merge pe o baterie noua, macar sa stau linistit. Imi puteti recomanda un model sau o marca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Eu recomand un no name. Am avut tot felul de baterii de renume si erau varza. Arunci banii pe ele aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Deci voi merge pe o baterie noua, macar sa stau linistit. Imi puteti recomanda un model sau o marca? una ieftina, cu kit de activare (sticlute) ca s-o activezi tu , ai cele mai mari sanse sa te tina mult timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafia01 Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Imi puteti recomanda macar un magazin ok de unde ati cumparat baterii? Momentan ma chinui sa aflu ce fel de baterie am nevoie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Emag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 pentru un monocilindru ai nevoie de o baterie care da curent de pornire mare. Mergi pe toplite / yuasa, au tendinta sa fie mai vioaie si mai rezistente in timp. kex83 e o sursa buna de consumabile si baterii, are preturi foarte bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Yuasa=zero Scumpa si atat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafia01 Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 @BMWs1000RR Imi poti motiva afirmatia ta? Chiar dupa Yuasa ma uitam sa cumpar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 nu chiar. pe dakarul meu sunt singurele care au trecut de 2 ani (in principiu in varianta toplite). Ce are mobra ca particularitati: - monocilindru - becul aprins la pornire - ca nu il poti stinge - bateria plasata langa rezervorul de ulei - sta foarte fierbinte de felul ei - vibratii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Confirm chestia cu bateriile scumpe care nu isi justifica pretul! Majoritatea sunt state mult timp prin depozite, una ieftina nu prea sta. pe de alta parte am reusit sa resuscitez - cel putin partial - o baterie AGM care afisa 2.1V la demontarea de pe moto. Am pacalit redresorul Lidl cu alta mai "vesela" in paralel, cand a fost impricinata capabila sa sustina de una singura tensiunea peste care minunea tehnicii nu o mai considera decedata am lasat-o singura. Dupa terminarea incarcarii am lasat-o cateva zile pe programul "fulg de nea" care ii mai da ceva impulsuri din cand in cand. Momentan vad ca mobra (monocilindru de 125) porneste dupa 2-3 zile de pauza, ca o fi murit sau nu bateria in proportie de 50%, mai mult sau mai putin habar n-am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafia01 Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Dar una care sta in depozit, dar pe care o activez eu, ar fi influentata de faptul ca a stat mult timp depozitata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Am patit cu doua si mi a ajuns. Cumparata in aprilie, motoarele nu aveau probleme de vreun fel si dupa un an erau terminate. Iarna doar le demontam, le tineam in casa, ce i drept fara intrerinere pe timpul iernii. De atunci doar no name'uri, aceeasi treaba peste iarna iar primavara nu aveam probleme la pornire. Am una de trei ani care merge ceas si acum. Daca bateria sta pe motor intr o zona fierbinte nu e chiar ok, incearca sa o "infoliezi" in folie de aluminiu,ceva. Incearca, @BMWs1000RR Imi poti motiva afirmatia ta? Chiar dupa Yuasa ma uitam sa cumpar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 bateria trebuie incarcata o data la 30 zile, altfel se sulfateaza. Nu e vina ei daca a picat in conditii de neglijenta.... Se poate intampla ca un no name sa te tina mult, dar e loterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Nu te contrazic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafia01 Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 (editat) Incarcata la 30 de zile? Ce baterii sunt astea? Sunt si modele ce nu necesita incarcare la o perioada atat de scurta? Chiar nu vreau sa imi trec in calendar reminder de scos bateria si incarcat o data pe luna. Ce am gasit pana acum ar fi Toplite Yuasa la 165 lei, Varta Freshpack la 173 sau una ieftina Volton la 139. Mi se pare ca diferenta este totusi prea mica intre ele ca sa justifice una ieftina. Editat Mai 8, 2017 de mafia01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 De cand folosesc baterii ieftine nu le am incarcat o data pe redresor. Si merg fara greata. Cu pauze de iarna cam de 5 luni pe putin. Cele cu renume erau jale dupa o asemenea pauza. Deci, recomand cele low cost! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.