Vizitator darcocbr Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 Cooler`ul l-am gasit. Ideea despre cum sa il montez si sa il leg mi-am facut-o. Astept acum sa vina releul si vedem cum e Ms frumos mottofreee ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 Sper ca ti-ai luat un FH, nu un SH... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 Inca nu mi-am luat. Deseara ajunge baiatul acasa (e in concediu) si imi spune despre ce e vorba. E reprezentant HONDA si nu cred ca imi poate aduce ceva sh. Ms pentru remarca , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 nu m-am exprimat eu bine, ma refer la serii! unele incep cu SHxxxx, altele cu FHxxxx. FH sunt superioarte. tensiunea variaza extrem de putin, se incalzesc muuuuult mai putin si sunt mai eficiente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 Nu am stiut. O sa comanda ce e mai bun. Daca spui asa, voi comanda un FH. Ma gandesc ca imi va spune, eu sa aleg ce vreau. Ms, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 s-ar putea sa nu-ti spuna, pe original ai SH si daca se ia dupa un catalog... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 Pai in cazul in care nu-mi va spune, ii voi spune eu ca vreau un FH. Nu cred ca e o diferenta de pret extra mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 Nu ai cum sa masori direct direct diodele ,sunt integrate in releu . Cum sa nu, ele sunt direct legate intre firele galbene de intrare si iesirea + - . Incearca si o sa vezi ca merge. http://i39.tinypic.com/2rdkcch.jpg Problema cu Ohm este ca sunt multimetre care folosesc o tensiune foarte mica pentru masuatoare de Ohm si nu trec de voltajul de prag de o diode. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 Poti masura numai 3 diode corect ,la celelalte 3 nu ai de unde sti ce e strapuns -dioda sau SCR-ul .Incearca si o sa vezi http://i39.tinypic.com/2rdkcch.jpg .La Hondele de care vorbim e cu 5 fire ,de fapt cu 7 -doua pe plus,doua pe minus si 3 faze . De fapt la ce te ajuta ca sti? Si cum sunt turnate in rasina ,rezulta ca trebuie schimbat releul . Asta la releele OEM ,unde se folosesc diode/SCR speciale ,turnate direct in releu (fara capsula) . La facaturi gen China ,ori e o pojghita de rasina (se sparge cu un ciocan) si dedesubt e nisip fin ori pica toata partea cu electronica cand fortezi nitel . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 (editat) salutare . intr-o dimineata nu-mi pornea motorul..invartea el acolo, dar nu vroia s-o ia...am zis ca o fi bateria..am scos-o, am pus-o pe redresor la un vecin la garaj vro jumate de ora. .. vecinu asta al meu mi-a zis ca era uscata..nu mai avea acid deloc..mi-a pus si din ala (eu nu ma pricep deloc la din astea )..am pus-o pe motor si a luat-o din prima...la fel si a doua dimineata, din prima..dar a treia zi nu a mai vrut s-o ia deloc...a trecut o saptamana de atunci..nici nu mai incerc pana nu-mi iau alta baterie..dar asta sa fie problema sigur??? bateria ? am inteles de la altii ca daca a fost cat de cat incarcata pe redresor ar trebui sa tina mai mult de 2 zile...sa am probleme cu alternatorul ? aa si imi puteti da niste dimensiuni pentru bateria de sv 2001 ? bateria mea e de 10 , dar am vazut ca sunt si de 30...alea intra la mine ? Editat August 31, 2013 de radiusG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 imprumuti o baterie, o pui pe motor, masori cu un voltmetru cat incarca. teoretic pana in 15V, dar peste 13.5V la 3000 rpm. in manual da exact ce masuratori trebuie sa faci, dar in mare cam asa ar fi. daca totul e ok, cumperi baterie NOUA. o baterie sulfatata sau chiar partial sulfatata nu o poti reinvia. inca ceva .. cand pui bateria NOUA, mergi la un electrician sa iti masoare cu un ampermetru daca ai consum cat timp ai cheia scoasa din contact! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 dimineata nu-mi pornea . am pus-o pe redresor jumate de ora, mi-a pornit si am plecat la drum...am facut vreo 50 de km, am oprit, cand s-o pornesc iar, bateria moarta..probleme cu alternatorul? vreun releu ? e greu de ajuns la alternator ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Masoare acolo la borne cum a zis colegu' inainte sa-ti pui probleme de alternatoare si relee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Repara cineva alternatoare moto ? Se pare ca mi-i s-a bulit alternatorul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Sigur e alternatorul? A ars bobinajul? Strapuns? Nu sunt intrerupte firele? Magnetii au forta coercitiva corespunzatoare? Fa testul cu 'candelabru'. Banuiesc ca ai masurat tensiunea pe firele galbene. Daca toate confirma parerea ta ,contacteaza-ma pt detalii ca te rezolv cu alternatorul -reconditionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Baterie moto BSB (China, vanduta de Caranda, tip AGM) a tinut doi ani. Acum, patru din sase elementi nu mai primesc curent. Folosita saptamanal si incarcata peste iarna probabil ar tine trei ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Cum ai reusit sa pornesti cu 5 elementi? Ca doar doi elementi deoadata nu pica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Motocicleta are pornire la pedala. Cred ca porneste si cu 10-11 volti, apoi preia alternatorul. Elementii nu s-au dus toti de-o data, ci in 6-7 luni de stat de cand s-a stricat. Am scos-o acum cu gandul ca o pot aduce la viata dar clar e moarta. Intamplator am gasit in garaj o Yuasa YB4L-B, 8 ani vechime, ultimii 3 ani am abandonat-o. I-am scurs electrolitul, am splat-o bine, electrolit nou, incarcata - tine curent > 12,6 la cateva ore dupa incarcare, respectiv 12,1 la doua saptamani de stationare. E suficienta pentru o motocicleta cu pornire la pedala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Cu ultima 'pedalista' am ramas pe un deal si pana nu a venit careva de am luat curent ,nu a vrut sa porneasca. Baterie folosita la motor cu pedala o lauzi ca tine 2 ani? Pai pe mine ma tineau bateriile la pedala cate 5...6 sezoane (ani) .Am avut una care a spart bariera ,8 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 nu o laud deloc, mi se pare ca a tinut putin. Am scris ca poate vede careva si nu face greseala sa-si cumpere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 (editat) Baterie moto BSB (China, vanduta de Caranda, tip AGM) a tinut doi ani. Acum, patru din sase elementi nu mai primesc curent. Folosita saptamanal si incarcata peste iarna probabil ar tine trei ani. Tot BSB am avut si eu acum 2 ani si m-a tinut 2 ani si ceva, mers aproape zilnic cu el si iarna ingrijita. Singura problema a fost sfarsitul, cand a picat a fost dintr-o data, culmea si in timpul unei plimbari, am mers, a fost ok, am oprit dar cand am vrut sa pornesc nu a mai pornit. Una peste alta pentru 75 de lei, daca imi aduc aminte bine, eu zic ca a fost ok ... 35 de lei pe sezon baterie ... Editat Septembrie 20, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 Tot BSB am avut si eu acum 2 ani si m-a tinut 2 ani si ceva, mers aproape zilnic cu el si iarna ingrijita. Singura problema a fost sfarsitul, cand a picat a fost dintr-o data, culmea si in timpul unei plimbari, am mers, a fost ok, am oprit dar cand am vrut sa pornesc nu a mai pornit. Una peste alta pentru 75 de lei, daca imi aduc aminte bine, eu zic ca a fost ok ... 35 de lei pe sezon baterie ... bateriile ieftine... din punctul de vedere al pretului... merita. dar deranjul de a ramane pe cinestie unde (patit si eu asta) este mai mare decat deranjul din portofel cand cumpar un produs ok... asa am ajuns eu sa gandesc dupa ce o baterie noua (cateva luni) nu mai stiu marca (china oricum) a picat in mers... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 (editat) bateriile ieftine... din punctul de vedere al pretului... merita. dar deranjul de a ramane pe cinestie unde (patit si eu asta) este mai mare decat deranjul din portofel cand cumpar un produs ok... asa am ajuns eu sa gandesc dupa ce o baterie noua (cateva luni) nu mai stiu marca (china oricum) a picat in mers... Am patit si "reversa" sa zic asa. Am luat un Victor cu garantie si in alea 6 luni de garantie am schimbat-o. Stiu pe cineva care a schimbat 3 in 6 luni, si aia nu poti sa mai zici ca e chiar ieftina, asta nu inseamna ca e scumpa totusi e Victor, vine cu garantie, etc. Nu te astepti sa iti pice de 3 ori pe garantie (practic sa schimbi 4 baterii in 6 luni). Iar legat de ce a scris dani_d despres yuasa aia ... una e sa tina curent si alta e sa mai aibe si amperajul necesar, pentru un motor cu pornire la pedala da e ok dar pentru unul cu demaror ma indoiesc. Editat Septembrie 21, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 (editat) Iar legat de ce a scris dani_d despres yuasa aia ... una e sa tina curent si alta e sa mai aibe si amperajul necesar, pentru un motor cu pornire la pedala da e ok dar pentru unul cu demaror ma indoiesc.ce a scris dani_d mi se pare absolut irelevant. e ca si cum as zice am gasit un surub vechi de 50 de ani, e ruginit, l-am folosit, pare sa tina dar naiba stie daca nu s-o rupe, revin peste 1 an sa va zic sau poate nu revin. 12,1V (mai ales dupa doua saptamini) inseamna baterie numai buna de dat la gunoi. dar, cum am mai zis, din experienta mea diferenta dintre Yuasa si panarame e de necontestat si merita pe deplin banii. cu siguranta nu e vorba de un pom laudat. Editat Septembrie 21, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 Pai cu Yuasa-si echipeaza omuleti mici si galbeni motocicletele din fabrica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.