Sari la conținut

Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii


Postări Recomandate

Mie mi-a zis ca am 1 an garantie, sa ma duc pana se face anul... :crack:

 

PS: despre activare: http://www.bateriimoto.ro/Activarea-bateriei-Standard-si-AGM--eID43.html

 

Cate baterii am avut si la masini si la mobre, nu a fost nevoie de ceva special. Ultima luata (de auto) avea direct 12.60, asta la moto era mai descarcata, dar dupa 2 zile de la incarcare are 12.70. Sa vedem dupa ce mai trece timpul.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De unde ai scos cele 5 zile daca omului nu-i specifica-n garantie? Eu inteleg din ce spune el ca eu iau bateria (care este uscata si cu electrolit in sticluta) ma duc cu ea la un service atestat RAR, aia mi-o activeaza, fac masuratorile pe mobra si de aici decurge termenul de garantie.

Am cumparat bateria la masina in Ianuarie de la dedeman,am gasit oferta la varta, mi-am montat-o in parcare, a doua zi am fost la test cu ea.Vanzatoarea mi-a spus in 5 zile sa merg la test pentru garantie,in acte s-a specificat numarul masini,model,diesel......

Recent am luat la moto, aceeasi treaba.

Daca comanzi una de pe net e aceeasi treaba te trimite la servisurile cu care lucreaza vanzatorul.

 

Citez din ce scrie:

" valoarea tensiunii de incarcare, masurata initial (maxim 5 zile lucratoare de la achizitie), precum si masuratorile efectuate la fiecare sase luni"

 

Omul nu are garantie daca nu s-a dus in 5 zile.

 

Ce nu intelegi vlad58 ?Ai o baterie moarta, impingi masina pana la service sa ti-o monteze aia ?

Editat de kawazaki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat bateria la masina in Ianuarie de la dedeman,am gasit oferta la varta, mi-am montat-o in parcare, a doua zi am fost la test cu ea.Vanzatoarea mi-a spus in 5 zile sa merg la test pentru garantie,in acte s-a specificat numarul masini,model,diesel......

Recent am luat la moto, aceeasi treaba.

Daca comanzi una de pe net e aceeasi treaba te trimite la servisurile cu care lucreaza vanzatorul.

 

Citez din ce scrie:

" valoarea tensiunii de incarcare, masurata initial (maxim 5 zile lucratoare de la achizitie), precum si masuratorile efectuate la fiecare sase luni"

 

Omul nu are garantie daca nu s-a dus in 5 zile.

Tu ai luat baterie gata activata, alta gasca-n alta traista.

La masina anul trecut am luat si eu la fel, nu m-am dus la garantie, din cate baterii am avut niciuna nu mi-a facut probleme cat dau ei garantia

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria moto a fost agm, deci a trebuit sa ii bag eu acidul din cele 5 recipiente.Bateria veche era moarta,daca opream motorul nu mai pornea.Cea din Lugoj de acum 2 ani a fost cu intretinere(electrolit) !!!


» Post actualizat in 26 Mar 2015 20:26
vlad58 iei popcorn si iau eu bere ?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare (am incercat sa gasesc un raspuns bazandu-ma pe "search", dar nu mi-a iesit): ce se intampla daca folosesc un charger standard pentru baterie (adica unul care nu are specificatie expresa can-bus), fara sa deconectez bateria de la circuitele motocicletei?

Am un charger luat de pe Louis, care are un cablu de legatura care se leaga pe borne impreuna cu celelalte cabluri ale motocicletei, la care, ulterior se leaga chargerul si nu stiu daca e ok sau nu sa-l montez...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

De fiecare data cand puneam o baterie pe redresor deconectam minusul, la plus fiind mai multe. Ori ca era masina, ori ca era motor. Caz la o cunostiinta, s a ars un calculator din cauza asta, asa spun meseriasii. Desfa borna si stai linistit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurul inconvenient la "pune borna, desfa borna" la beem este ca, pentru accesul la baterie, trebuie desfacut carenajul, adicatelea vreo patru-sase-opt suruburi, in functie de model (la Dakar vreo 12).

Pe specificatiile chargerului pe care-l am nu e trecut nimic gen "can-bus compliant", cum am vazut pe altele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Dar dece trebuie pusa pe redresor? Tot ma gandesc la intrebarea asta ..parca e noua, nu ? Deconecteaza minusul, nu vei intampina probleme ! Dar si cum spune kawazaki, poti si ambele pt linistea ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pusa pe redersor din cand in cand, nu chiar acum. Sper sa incar bateria in mers, sezonul asta!

Mobra (inclusiv bateria) e din 2013, deci are doi ani, nu mai e chiar noua; am gasit redesorul prin garaj si ma gandeam daca va avea si o alta utilitate decat iernarea bateriei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

La bmw i-am luat baterie noua si mi-au atras atentia, sa o las pe redresor ~o ora si nicidecum conectata la motocicleta cu ambele borne. Mi ah spus si unele din eventualele urmari..deci nu e de glumit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La bmw i-am luat baterie noua si mi-au atras atentia, sa o las pe redresor ~o ora si nicidecum conectata la motocicleta cu ambele borne. Mi ah spus si unele din eventualele urmari..deci nu e de glumit :)

Asta am spus si eu.Legat de masinile/motoarele noi nu este bine sa da-ti curent altuia, urmarile la fel pot fii nasoale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta am spus si eu.Legat de masinile/motoarele noi nu este bine sa da-ti curent altuia, urmarile la fel pot fii nasoale.

 

Dar de primit? Ca am avut un R1 din 99 cu o baterie supta si numa de la masini sau impins il porneam :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca bembe vinde un charger "dedicat", care poate incarca bateria prin priza. Cica comunica cu calculatorul, ii spune ca vrea sa incarce bateria si primeste acces. Pentru banii potriviti, evident, adica vreo 80 euri.

 

Creca ma bazez pe incarcarea din mers, iar la iarna dau bateria jos si o pun direct pe charger.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar de primit? Ca am avut un R1 din 99 cu o baterie supta si numa de la masini sau impins il porneam :))

Am vb cu un injiner de la Audi mi-a spus in general toate generatiile astea noi(masini/moto) poti arde piese daca "se da curent", ce piese nu mai retin si de ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog sa ma ajutati in legatura cu urmatoarea problema. Motocicleta mea (aprilia etx) are o problema la incracare mai exact nu incarca deloc. Pe bornele bateriei nu am mai mult de 10 - 11v adica doar tensiunea bateriei. Cu toate acestea motorul nu se opreste niciodata chiar si fara baterie merge neintrerupt semn ca alternatorul functioneaza . Am facut doua foto la bornele releului de incarcare si la firele care ies din alternator. As vrea sa stiu ce reprezinta fiecare fir si cum as putea face legaturile pentru ca incarcarea sa mearga. Daca ar fi releul de vina cum sa il verific? Din alternatorul motocicletei ies doua fire albastre, unul rosu, unul negru si unul verde. Care din ele ar trebui urmarit sa vad daca ajunge la relu si la ce borna a relului ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ce stiti / auzit despre bateriile moto FULBAT ? tocmai am cumparat una pentru un hornet de 600cm , ca si pret am dat 130 ron , este pe gel , garantie 1 an , sper sa tina macar 1 an.

 

Specificatii:

 

VOLTAJ : 12V

CAPACITATE AH : 6

CCA : 130

 

Multumesc.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Nu am auzit, dar daca mobra e ok (incarcarea) , nu ai alarma , nu faci abuz de ea(motorul porneste usor) si o menajezi (iarna in casa) , cred ca e imposibil sa tina doar un an ! Cele mai placute surprize le am avut cu baterii "no name" . Bafta ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un releu monofazic, cele două fire galbene trebuie să meargă în magnetou la bobina pentru încărcare.

Mobra nu se opreşte pentru că CDI e alimentat în alternativ direct din alternator.

Măsoară în alternativ cât primeşti pe firele galbene şi dacă au legătură cu masa cu releul deconectat.

Poţi adapta releu de la scutere de 50cc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci pe firele galbene ar trebui sa vina de la alternator curent alternativ care ulterior e redresat si transformat in cc de catre relu? Cum sa masor cu releul deconectat nu inteleg. Fii amabil si detaliza un pic procedura de masurare mai pe intelesul meu adica asa babeste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu motorul pornit trebuie să apară acolo de la 20 la 80 de volţi dar între un galben şi masă să nu apară tensiune.

Poţi încerca cu un bec de far dacă nu ai voltmetru.

După asta bagi firele în releu şi vezi dacă scoate ceva între G şi +B.

Acolo între G şi +B trebuie să fie tensiunea bateriei.

Editat de Penetru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...