kawazaki Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Dar de primit? Ca am avut un R1 din 99 cu o baterie supta si numa de la masini sau impins il porneam ) Am vb cu un injiner de la Audi mi-a spus in general toate generatiile astea noi(masini/moto) poti arde piese daca "se da curent", ce piese nu mai retin si de ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Va rog sa ma ajutati in legatura cu urmatoarea problema. Motocicleta mea (aprilia etx) are o problema la incracare mai exact nu incarca deloc. Pe bornele bateriei nu am mai mult de 10 - 11v adica doar tensiunea bateriei. Cu toate acestea motorul nu se opreste niciodata chiar si fara baterie merge neintrerupt semn ca alternatorul functioneaza . Am facut doua foto la bornele releului de incarcare si la firele care ies din alternator. As vrea sa stiu ce reprezinta fiecare fir si cum as putea face legaturile pentru ca incarcarea sa mearga. Daca ar fi releul de vina cum sa il verific? Din alternatorul motocicletei ies doua fire albastre, unul rosu, unul negru si unul verde. Care din ele ar trebui urmarit sa vad daca ajunge la relu si la ce borna a relului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Salut, ce stiti / auzit despre bateriile moto FULBAT ? tocmai am cumparat una pentru un hornet de 600cm , ca si pret am dat 130 ron , este pe gel , garantie 1 an , sper sa tina macar 1 an. Specificatii: VOLTAJ : 12V CAPACITATE AH : 6 CCA : 130 Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Nu am auzit, dar daca mobra e ok (incarcarea) , nu ai alarma , nu faci abuz de ea(motorul porneste usor) si o menajezi (iarna in casa) , cred ca e imposibil sa tina doar un an ! Cele mai placute surprize le am avut cu baterii "no name" . Bafta , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 E un releu monofazic, cele două fire galbene trebuie să meargă în magnetou la bobina pentru încărcare. Mobra nu se opreşte pentru că CDI e alimentat în alternativ direct din alternator. Măsoară în alternativ cât primeşti pe firele galbene şi dacă au legătură cu masa cu releul deconectat. Poţi adapta releu de la scutere de 50cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 incarcarea este ok, nu am alarma, de pornit porneste f.usor, si iarna va sta in casa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Deci pe firele galbene ar trebui sa vina de la alternator curent alternativ care ulterior e redresat si transformat in cc de catre relu? Cum sa masor cu releul deconectat nu inteleg. Fii amabil si detaliza un pic procedura de masurare mai pe intelesul meu adica asa babeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 si baiatul de la magazin mi-a recomandat-o, cica nu a avut probleme cu ele, acum vom vedea pe viitor cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 (editat) Cu motorul pornit trebuie să apară acolo de la 20 la 80 de volţi dar între un galben şi masă să nu apară tensiune. Poţi încerca cu un bec de far dacă nu ai voltmetru. După asta bagi firele în releu şi vezi dacă scoate ceva între G şi +B. Acolo între G şi +B trebuie să fie tensiunea bateriei. Editat Martie 30, 2015 de Penetru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Deci pe firele galbene ar trebui sa vina de la alternator curent alternativ care ulterior e redresat si transformat in cc de catre relu? Cum sa masor cu releul deconectat nu inteleg. Fii amabil si detaliza un pic procedura de masurare mai pe intelesul meu adica asa babeste. Adica scoti cele doua fire galbene din releu si pui pe ele un voltmetru (pe scala de alternativ) dai drumul la motor si masori tensiunea, la ralanti si in ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 nu este reclama , ba conteaza parerea sa stiu la ce sa ma astept, am spus doar ce mi-a zis vanzatorul, nu vad unde este reclama ...ai interpretat gresit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Acum am priceput. revin cu impresii dupa ce ajung acasa si fac masuratorile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Pt 60 euro , iti vind un releu cu mosfet-uri, nu are moarte, provine de la un R1 2008, are 5 fire, 3 pt alternator, 2 pt baterie, adica universal. » Post actualizat in 31 Mar 2015 09:40Si vezi sa nu ai scurt circuit intre infasurarea generatorului (statorului) si minusul bateriei (shasiului mobrei). » Post actualizat in 31 Mar 2015 09:41De cele mai multe ori strapungerea izolatiei infasurarii statorului este buba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Am reusit sa fac masuratorile. Intre cele doua fire galbene nu am tensiune deloc. Am mers pe traseul lor pana la iesirea din alternator si nici acolo nu am tensiune fireste cu motorul pornit. M-am apucat de demontat volanta ca sa ajung la alternator sau cum s-o numi el la motociclete. Acolo o sa am nevoie din nou de ajutor ca sa stiu ce sa verific. Pana una alta pt a putea scoate volanta de pe axul cu pana imi trebuie o presa. M-am apucat de facut presa si sper ca maine sa o desfac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Am reusit sa fac masuratorile. Intre cele doua fire galbene nu am tensiune deloc. Am mers pe traseul lor pana la iesirea din alternator si nici acolo nu am tensiune fireste cu motorul pornit. M-am apucat de demontat volanta ca sa ajung la alternator sau cum s-o numi el la motociclete. Acolo o sa am nevoie din nou de ajutor ca sa stiu ce sa verific. Pana una alta pt a putea scoate volanta de pe axul cu pana imi trebuie o presa. M-am apucat de facut presa si sper ca maine sa o desfac. Nu uita sa vii cu poze. Aparatul de masura sper ca l-ai pus pe alternativ, intreb si eu ca nu se stie. De curiozitate, continuitatea intre cele 2 fire galbene si izolatia fata de masa ai masurat-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 De curiozitate, continuitatea intre cele 2 fire galbene si izolatia fata de masa ai masurat-o? Şi între ele, să ştim dacă e întreruptă bobina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Şi între ele, să ştim dacă e întreruptă bobina. Pai si eu ce zisei? continuitate si izolatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 (editat) Am si eu o problema, recunosc ca n-am citit cele 77 de pagini, am o mobra mica CBR 125 R cu care n-am mai mers de 2-3 ani - bateria ei are undeva la 3-4 ani, nu mai se incarca nici cu redresor de moto (opti ..... si ceva cu 4) nici cu redresor de masina (un amarit de bosh). Ce ma intereseaza este - o reciclez din prima (bateria)? ca mobra a pornit la a-4a cheie cu curent de la alta baterie. Multumesc anticipat! PS. Si mai face o chestie ciudata (pentru mine), cu bateria ei mufata, porneste cu cabluri (ca atunci cind ceri pe drum cuiva) de la alta baterie, dupa care daca interup cablul de ajutor (mobra mergind) ..... se stinge motorul ....... n-ar trebui sa suplineasca cu curent generatorul ei ? Editat Aprilie 1, 2015 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 Cand ai pus-o pe Optimate 4 ce ti-a dat ca rezultat dupa 30 min, de ex. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 (editat) E minune daca o baterie mai poate acumula curent dupa cateva luni de stat pe dreapta, iar tu iti pui problema dupa 3 ani? Schimb-o, gasesti baterii la preturi acceptabile si aici: http://www.sorgeti.ro/18-baterii-moto Nu le fac reclama, dar eu am una de 3 ani si functioneaza foarte bine. Editat Aprilie 1, 2015 de Gnraloo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 (editat) Ai o impresie gresita .... mobra n-a mai mers de x ani, batericiul (Varta) a fost pus destul de regulat pe redresor dedicat moto. Buba este ca acum nici bordul nu reuseste sa-l aprinda. PS. Multumesc oricum de raspuns! » Post actualizat in 01 Apr 2015 12:39Cand ai pus-o pe Optimate 4 ce ti-a dat ca rezultat dupa 30 min, de ex. ? Nimic ..... n-aprinde nici becurile de bord, si pe acela de masina, ma asteptam macar sa se incalzeasca un pic ... nimic. Editat Aprilie 1, 2015 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 Poate nu m-am exprimat cum trebuie: ai pus bateria pe OPTIMATE 4 -> ce becuri s-au aprins pe Optimate dupa 30 min, de ex. ? Grila de galbene pt incarcare, cel rosu de baterie moarta, etc. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 (editat) PS. Daca-i cazul s-o "ingrop" .... am curte nu-i bai, sint eu mai ecologist cred de cit este cazul ..... mai ales ca proprietarul este frate'miu - la o adica iau alta. » Post actualizat in 01 Apr 2015 12:49 Poate nu m-am exprimat cum trebuie: ai pus bateria pe OPTIMATE 4 -> ce becuri s-au aprins pe Optimate dupa 30 min, de ex. ? Grila de galbene pt incarcare, cel rosu de baterie moarta, etc. ? Omule, daca l-am tinut 1-1.2h pe incarcator de masina si n-a luat curent nici s-aprinda bordul la moto f.mic, mai merita tinuta? PS. Optimus arata ca incarca de "final" ..... tind sa cred ca avea dreptate! Editat Aprilie 1, 2015 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 Daca tot ai ustensila asta (Optimate) fa o incercare, pune acolo si vezi ce-ti da. Are si functie de testare, abia dupa poti sa-ti faci o idee daca o schimbi sau nu. Altfel ceri parerea degeaba aici , solutia simpla este "ia alta" si basta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 Hai ca m-am prins .... ii fac impamintarea. » Post actualizat in 01 Apr 2015 12:54Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.