Banzay Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 (editat) Mie mi-a zis ca am 1 an garantie, sa ma duc pana se face anul... PS: despre activare: http://www.bateriimoto.ro/Activarea-bateriei-Standard-si-AGM--eID43.html Cate baterii am avut si la masini si la mobre, nu a fost nevoie de ceva special. Ultima luata (de auto) avea direct 12.60, asta la moto era mai descarcata, dar dupa 2 zile de la incarcare are 12.70. Sa vedem dupa ce mai trece timpul. Editat Martie 26, 2015 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 (editat) De unde ai scos cele 5 zile daca omului nu-i specifica-n garantie? Eu inteleg din ce spune el ca eu iau bateria (care este uscata si cu electrolit in sticluta) ma duc cu ea la un service atestat RAR, aia mi-o activeaza, fac masuratorile pe mobra si de aici decurge termenul de garantie. Am cumparat bateria la masina in Ianuarie de la dedeman,am gasit oferta la varta, mi-am montat-o in parcare, a doua zi am fost la test cu ea.Vanzatoarea mi-a spus in 5 zile sa merg la test pentru garantie,in acte s-a specificat numarul masini,model,diesel...... Recent am luat la moto, aceeasi treaba. Daca comanzi una de pe net e aceeasi treaba te trimite la servisurile cu care lucreaza vanzatorul. Citez din ce scrie: " valoarea tensiunii de incarcare, masurata initial (maxim 5 zile lucratoare de la achizitie), precum si masuratorile efectuate la fiecare sase luni" Omul nu are garantie daca nu s-a dus in 5 zile. Ce nu intelegi vlad58 ?Ai o baterie moarta, impingi masina pana la service sa ti-o monteze aia ? Editat Martie 26, 2015 de kawazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 (editat) Am cumparat bateria la masina in Ianuarie de la dedeman,am gasit oferta la varta, mi-am montat-o in parcare, a doua zi am fost la test cu ea.Vanzatoarea mi-a spus in 5 zile sa merg la test pentru garantie,in acte s-a specificat numarul masini,model,diesel...... Recent am luat la moto, aceeasi treaba. Daca comanzi una de pe net e aceeasi treaba te trimite la servisurile cu care lucreaza vanzatorul. Citez din ce scrie: " valoarea tensiunii de incarcare, masurata initial (maxim 5 zile lucratoare de la achizitie), precum si masuratorile efectuate la fiecare sase luni" Omul nu are garantie daca nu s-a dus in 5 zile. Tu ai luat baterie gata activata, alta gasca-n alta traista. La masina anul trecut am luat si eu la fel, nu m-am dus la garantie, din cate baterii am avut niciuna nu mi-a facut probleme cat dau ei garantia Editat Martie 26, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Bateria moto a fost agm, deci a trebuit sa ii bag eu acidul din cele 5 recipiente.Bateria veche era moarta,daca opream motorul nu mai pornea.Cea din Lugoj de acum 2 ani a fost cu intretinere(electrolit) !!! » Post actualizat in 26 Mar 2015 20:26 vlad58 iei popcorn si iau eu bere ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Intrebare (am incercat sa gasesc un raspuns bazandu-ma pe "search", dar nu mi-a iesit): ce se intampla daca folosesc un charger standard pentru baterie (adica unul care nu are specificatie expresa can-bus), fara sa deconectez bateria de la circuitele motocicletei? Am un charger luat de pe Louis, care are un cablu de legatura care se leaga pe borne impreuna cu celelalte cabluri ale motocicletei, la care, ulterior se leaga chargerul si nu stiu daca e ok sau nu sa-l montez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 De fiecare data cand puneam o baterie pe redresor deconectam minusul, la plus fiind mai multe. Ori ca era masina, ori ca era motor. Caz la o cunostiinta, s a ars un calculator din cauza asta, asa spun meseriasii. Desfa borna si stai linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Singurul inconvenient la "pune borna, desfa borna" la beem este ca, pentru accesul la baterie, trebuie desfacut carenajul, adicatelea vreo patru-sase-opt suruburi, in functie de model (la Dakar vreo 12). Pe specificatiile chargerului pe care-l am nu e trecut nimic gen "can-bus compliant", cum am vazut pe altele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Eu as scoate ambele borne sa fiu sigur ,daca e sa te joci cu alte tensiuni prin instalatie, sa nu ai surprize. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Pai de asta mi-e frica, de probleme in electronica. La trotineta noua e cam multa pe acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Dar dece trebuie pusa pe redresor? Tot ma gandesc la intrebarea asta ..parca e noua, nu ? Deconecteaza minusul, nu vei intampina probleme ! Dar si cum spune kawazaki, poti si ambele pt linistea ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Pusa pe redersor din cand in cand, nu chiar acum. Sper sa incar bateria in mers, sezonul asta! Mobra (inclusiv bateria) e din 2013, deci are doi ani, nu mai e chiar noua; am gasit redesorul prin garaj si ma gandeam daca va avea si o alta utilitate decat iernarea bateriei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Banuiesc ca aia de la Bmw nu sunt asa de retarzi sa nu verifice incarcarea si bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 La bmw i-am luat baterie noua si mi-au atras atentia, sa o las pe redresor ~o ora si nicidecum conectata la motocicleta cu ambele borne. Mi ah spus si unele din eventualele urmari..deci nu e de glumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 La bmw i-am luat baterie noua si mi-au atras atentia, sa o las pe redresor ~o ora si nicidecum conectata la motocicleta cu ambele borne. Mi ah spus si unele din eventualele urmari..deci nu e de glumit Asta am spus si eu.Legat de masinile/motoarele noi nu este bine sa da-ti curent altuia, urmarile la fel pot fii nasoale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Asta am spus si eu.Legat de masinile/motoarele noi nu este bine sa da-ti curent altuia, urmarile la fel pot fii nasoale. Dar de primit? Ca am avut un R1 din 99 cu o baterie supta si numa de la masini sau impins il porneam ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Am vazut ca bembe vinde un charger "dedicat", care poate incarca bateria prin priza. Cica comunica cu calculatorul, ii spune ca vrea sa incarce bateria si primeste acces. Pentru banii potriviti, evident, adica vreo 80 euri. Creca ma bazez pe incarcarea din mers, iar la iarna dau bateria jos si o pun direct pe charger. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Dar de primit? Ca am avut un R1 din 99 cu o baterie supta si numa de la masini sau impins il porneam ) Am vb cu un injiner de la Audi mi-a spus in general toate generatiile astea noi(masini/moto) poti arde piese daca "se da curent", ce piese nu mai retin si de ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Va rog sa ma ajutati in legatura cu urmatoarea problema. Motocicleta mea (aprilia etx) are o problema la incracare mai exact nu incarca deloc. Pe bornele bateriei nu am mai mult de 10 - 11v adica doar tensiunea bateriei. Cu toate acestea motorul nu se opreste niciodata chiar si fara baterie merge neintrerupt semn ca alternatorul functioneaza . Am facut doua foto la bornele releului de incarcare si la firele care ies din alternator. As vrea sa stiu ce reprezinta fiecare fir si cum as putea face legaturile pentru ca incarcarea sa mearga. Daca ar fi releul de vina cum sa il verific? Din alternatorul motocicletei ies doua fire albastre, unul rosu, unul negru si unul verde. Care din ele ar trebui urmarit sa vad daca ajunge la relu si la ce borna a relului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Salut, ce stiti / auzit despre bateriile moto FULBAT ? tocmai am cumparat una pentru un hornet de 600cm , ca si pret am dat 130 ron , este pe gel , garantie 1 an , sper sa tina macar 1 an. Specificatii: VOLTAJ : 12V CAPACITATE AH : 6 CCA : 130 Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Nu am auzit, dar daca mobra e ok (incarcarea) , nu ai alarma , nu faci abuz de ea(motorul porneste usor) si o menajezi (iarna in casa) , cred ca e imposibil sa tina doar un an ! Cele mai placute surprize le am avut cu baterii "no name" . Bafta , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 E un releu monofazic, cele două fire galbene trebuie să meargă în magnetou la bobina pentru încărcare. Mobra nu se opreşte pentru că CDI e alimentat în alternativ direct din alternator. Măsoară în alternativ cât primeşti pe firele galbene şi dacă au legătură cu masa cu releul deconectat. Poţi adapta releu de la scutere de 50cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 incarcarea este ok, nu am alarma, de pornit porneste f.usor, si iarna va sta in casa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Deci pe firele galbene ar trebui sa vina de la alternator curent alternativ care ulterior e redresat si transformat in cc de catre relu? Cum sa masor cu releul deconectat nu inteleg. Fii amabil si detaliza un pic procedura de masurare mai pe intelesul meu adica asa babeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 si baiatul de la magazin mi-a recomandat-o, cica nu a avut probleme cu ele, acum vom vedea pe viitor cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 (editat) Cu motorul pornit trebuie să apară acolo de la 20 la 80 de volţi dar între un galben şi masă să nu apară tensiune. Poţi încerca cu un bec de far dacă nu ai voltmetru. După asta bagi firele în releu şi vezi dacă scoate ceva între G şi +B. Acolo între G şi +B trebuie să fie tensiunea bateriei. Editat Martie 30, 2015 de Penetru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.