vlad58 Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 Cand or sa fie ? Ce-i asa greu sa te uiti? http://www.lidl.ro/ro/Oferte-513.htm?id=647 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 Ma scuzati de intrebare, nu se va mai repeta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 (editat) Ma scuzati de intrebare, nu se va mai repeta. Hai nu te supara, dar mie mi se parea mai simplu sa ma informez, n-am scris-o ca repros ci ca mirare, ar mai fi trebuit sa bag si un "!" Editat Februarie 14, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapboyhed Postat Februarie 15, 2015 Share Postat Februarie 15, 2015 Domnilor , am o baterie moto inghetata. Cum procedez in continuare ? O las sa se dezghete iar apoi o pun la incarcat , sau ma duc si cumpar alta ?:| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Februarie 15, 2015 Share Postat Februarie 15, 2015 Daca un acumulator este incarcat daca tensiunea la borne este de min 12,6V/12,7 V , rezulta o concentratie a electrolitului de 1,26/1,28 g/cmc, iar acidul este in procent de 35% raportat la volumul de electrolit. In aceste conditii, electrolitul ingheata la temperaturi de - 50grdC. In cazul tau acumulatorul nu a fost incarcat/intretinut, s-a descarcat pe parcursul anotimpului rece, a scazut densitatea si a inghetat cred la -10grd.C. Un acumulator inghetat nu se mai reface, placile au fost indoite/fisurate si/sau rupte de volumul de gheata, probabil ca si bacul este deformat...presupun, practic acumulatorul tau este iesit din uz! Solutie: un acumulator nou si mare grija de el iarna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikail Postat Februarie 15, 2015 Share Postat Februarie 15, 2015 cumperi alta...sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 De la Lidl. Ultimate Speed ULGD 3.8 A1 se numeste. Probabil exista sanse sa gasesti pe internet puse la vanzare de catre cei care au luat cu sacul. Momentan nu mai exista in promotia magazinului. Au adus iarasi la lidl astazi am luat eu 70 lei , foarte bun recomand ! » Post actualizat in 19 Feb 2015 15:13 astazi daca tot am luat redresorul de la lidl ma gandeam la o mica chestie , eu am cbr 500 f si ca sa dau bateria jos trebuie sa dau saua care este prinsa in suruburi , ca sa dau saua trebuie sa dau carenele de pe codita jos...o mai mare nebunie , nu inteleg de ce nu au facut sa cu incuietoare...nu mai zic ca nu am pic de spatiu unde sa tin si eu o cheie..o surubelnita o ceva...revenind...ma gandeam sa trag 2 fire cu mufa in capat. de la baterie undeva pe suportul de la scarita spate si cand vreau doar sa o conectez la redresor sau poate am nevoie vreodata sa iau curent pentru ceva...bec stiu eu...ar afecta daca pun redresorul cu bateria conectata la motocicleta ? in rest treaba nu este grea...Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 am folosit redresor conectat direct la baterie si nu au fost probleme. daca te uiti pe louis la redresoarele saito au conector pe cablu si poti pune fie clesti, fie papuci rotunzi pe bateria montata, fie conector pentru bricheta. Asta de ieri din lidl are cablurile fixe si trebuie adaptat daca vrei asa ceva. Pentru alimentat alte dispozitive din bornele bateriei e bine sa ai o siguranta de 10A, fix cum vin brichetele montabile pe ghidon. Redresorul asta din lidl e inteligent si ar trebui sa mearga la fel ca saito-ul de pe louis, cand pun bateria pe moto fac eu un test. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 am folosit redresor conectat direct la baterie si nu au fost probleme. daca te uiti pe louis la redresoarele saito au conector pe cablu si poti pune fie clesti, fie papuci rotunzi pe bateria montata, fie conector pentru bricheta. Asta de ieri din lidl are cablurile fixe si trebuie adaptat daca vrei asa ceva. Pentru alimentat alte dispozitive din bornele bateriei e bine sa ai o siguranta de 10A, fix cum vin brichetele montabile pe ghidon. Redresorul asta din lidl e inteligent si ar trebui sa mearga la fel ca saito-ul de pe louis, cand pun bateria pe moto fac eu un test. am inteles , eu ma gandeam sa nu imi afecteze cdi sau alte chestii gen ...Stima ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 (editat) E adevarat ca nu afecteaza cu nimic dar depinde si ce baterie ai ca s-ar putea sa dea pe afara plus ca asta e prilejul s-o inspectezi. De exemplu cand am inchis sezonul am observat ca bateria suferea crunt de sete, si doar o adapasem la inceput. Deci depinde si de baterie. Editat Februarie 20, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 Masoara-ti incarcarea pe motoreta, ca poate aia a fiert-o! Exclus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 Masoara-ti incarcarea pe motoreta, ca poate aia a fiert-o! Bateria este una AGM deci pe gel , nu are ce sa fiarba ...incarcarea la mine este 14.2 indiferent de turatie am masurat...este ok ? Respecte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Colegu, postul era pentru vlad care a zis ca a trebuit sa puna apa in baterie la sfarsitul sezonului, nu pentru tine. E buna incarcarea totusi. am inteles , am citit in graba si de aceea , este bine ca e ok incarcarea , vreau sa spun ca bateria mea si a revenit total am ramas si eu uimit...am pus o pe redresorul acela intelingent de la lidl si acum imi arata ca am 13.1 in ea si ramane constant si porneste motorul bine bine chiar si dupa o sapt de stat . ma bucur ca am reusit sa o resuscitez , am mai scapat de o cheltuiala momentan, stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severin31 Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Ce se întâmplă dacă folosesc un încărcător auto pentru o baterie moto cu întreținere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Ce se întâmplă dacă folosesc un încărcător auto pentru o baterie moto cu întreținere? o sa pornesti o intreaga discutie pe forum !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vezi ce amperaj scoate redresorul(sa zicem 4A) poate ai un comutator.. poate nu. vezi cati Ah are acumulatorul, sa zicem 10 , imparti 10/4=2,5 => ca trebuie sa-l lasi maxim 2 ore jumatate , in realitate se incarca mai repede ca nu-i niciodata descarcat de tot si daca ar fi trebuie sa-l schimbi oricum. inainte sa-l pui la incarcat verifica nivelul electrolitului si completeaza eventual cu apa distilata, ti-as spune ca eu am bagat si de la robinet si n-a avut nici pe dracu dar pornesc alta revolta online. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severin31 Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 N-am cu ce să măsor amperajul. Mă duc acasă, o pun câteva ore la încărcat, bănuiesc că ar trebui desfăcute căpăcelele, o montez și plec la un drum de 200 km în vederea vânzării. Cam ăsta ar fi planul. Ultima dată când am pornit-o, am încercat să o pun pe redresor preventiv, dar m-am îngrijorat când am auzit cum bolborosea și am renunțat la idee. Am probat-o pe moto și la a 4-5 încercare a pornit după 2 luni de stat. Sper să fie la fel de cuminte și acum. » Post actualizat in 26 Feb 2015 18:03Ideea întrebării inițiale era teama de a nu distruge bateria, crăpa etc. folosind un încărcător auto. Poate nu va fi nevoie de încărcare sau poate că da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 pai ce fel de redresor ai? comunist? ar trebui sa scrie pe el nu o pune "cateva ore la incarcat" daca nu stii puterea redresorului ! macar voltmetru ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severin31 Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Probabil e de pe vremea când era tata mândru posesor de Dacie nouă. N-am voltmetru, nu din lipsa banilor, ci a interesului. Nu am avut nevoie. Când am pus bateria, în urmă cu mai bine de o lună, în câteva minute începuse să bolborosească tare și l-am și oprit. E un redresor f bun, fiabil și are și un buton să îl poți regla, din câte îmi amintesc. Îl voi da pe minim și voi supraveghea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 o sa pornesti o intreaga discutie pe forum !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vezi ce amperaj scoate redresorul(sa zicem 4A) poate ai un comutator.. poate nu. vezi cati Ah are acumulatorul, sa zicem 10 , imparti 10/4=2,5 => ca trebuie sa-l lasi maxim 2 ore jumatate , in realitate se incarca mai repede ca nu-i niciodata descarcat de tot si daca ar fi trebuie sa-l schimbi oricum. inainte sa-l pui la incarcat verifica nivelul electrolitului si completeaza eventual cu apa distilata, ti-as spune ca eu am bagat si de la robinet si n-a avut nici pe dracu dar pornesc alta revolta online. Un calcul total eronat...daca are comutator, va fixa un curent de 10% din capacitatea acumulatorului, practic 1 A, incarcarile rapide se pot face cu max 20% din capacitatea acumulatorului, dar nu cu 40%... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 (editat) Un calcul total eronat...daca are comutator, va fixa un curent de 10% din capacitatea acumulatorului, practic 1 A, incarcarile rapide se pot face cu max 20% din capacitatea acumulatorului, dar nu cu 40%... da, am gresit, 1 ora la 4A e suficient (pentru ca nu se ia in calcul deep discharge) Editat Februarie 26, 2015 de superbec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Ar cam urma să-mi schimb bateria și ma gândeam să pun un YT12A-BS în loc de YTX9-BS (pe catalog au aceleași dimensiuni). A mai făcut cineva operațiunea? A decurs totul fără probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Ar cam urma să-mi schimb bateria și ma gândeam să pun un YT12A-BS în loc de YTX9-BS (pe catalog au aceleași dimensiuni). A mai făcut cineva operațiunea? A decurs totul fără probleme? Battery Type: YT12A-BS Voltage: 12 Capacity: 9.5 Dimensions: 6" x 3.4375" x 4.1875" Weight: 6.3 lbs. Metric Dimensions: 150mm x 87mm x 105mm Metric Weight: 2.8 kg Polarity: Acid Volume: 0.5 Amps: 1 C.C.A.: 175 vs. Battery Family: Maintenance Free Battery Type: YTX9-BS Voltage: 12 Capacity: 8 Dimensions: 6" x 3.4375" x 4.1875" Weight: 5.4 lbs. Metric Dimensions: 150mm x 87mm x 105mm Metric Weight: 2.5 kg Polarity: Acid Volume: 0.4 Amps: 0.9 C.C.A.: 135 Ai 1,5 amperi mai mult pe ea si curent de pornire un pic mai bun. Diferenta insa va fi pretul, ca YT12A-BS e mai scumpa. Daca te incadrezi in buget, poti sa o iei si monta fara probleme (vezi insa la garantie, daca manualul iti da YTX9-BS si tu pui alta baterie, nu mai beneficiezi de ea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Ar cam urma să-mi schimb bateria și ma gândeam să pun un YT12A-BS în loc de YTX9-BS (pe catalog au aceleași dimensiuni). A mai făcut cineva operațiunea? A decurs totul fără probleme? Da, am pus pe 900RR si n-a fost nici o problema. » Post actualizat in 27 Feb 2015 08:56 (vezi insa la garantie, daca manualul iti da YTX9-BS si tu pui alta baterie, nu mai beneficiezi de ea) Din cate stiu, cam la toate bateriile, garantia se da daca sistemul de incarcare functioneaza corect. Nu cred sa fie vreo problema pt o baterie de acelasi gabarit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Merci pentru info, am mai vazut si YTZ12S ca ar putea sa mearga, e cu 5 mm mai inalta si are 210 CCA, dar pretul sare destul de mult deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 (editat) trebuie sa schimb iarasi bateria dupa 1,5 ani. am pus toate natiile si nu au tinut mai mult de 1-max 2 ani. recunosc ca nu stiu ce curent de pornire la rece au avut, cica ar trebui avut in vedere si acest aspect. cred ca vanzatorul trebuie sa specifice asta eventualului cumparator daca exista diferente de calitate si in ce consta ele( exemplu curentul de descarcare la rece) cu toate astea nu e CORECT ca aceeasi baterie( EXIDE)cu care a fost echipata mobra de noua sa tina 5 ani iar cumparata din tara sa tina UN an( tot EXIDE) exclusa ideea ca instalatia de pe motoreta sa fie cu probleme deoarece a fost verificata de cateva ori pe tester. nu stiu ce Dumnezeu sa mai iau...am sa intreb la achizitionare care din marci e mai grea( poate in asta e un secret ca ar avea mai mult "miez")si care are putere de descarcare la rece mai mare... Editat Martie 1, 2015 de bill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.