Jump to content
Sign in to follow this  
Boieru

Accident Emil Racovita / R1 vs Masina

Recommended Posts

scuze dar te contrazic , am 19 ani am avut pana nu de mult r1 2003 preparat tot de stunt ceea ce si faceam cu el dar intradevar am avut inainte si 125 si 2 motoare de 600 si peste 40 mi de km pe 2 roti iar acum am trecut la 600 iar . mi se pare mult mai bun

 

 

ce sa zic ... intradevar r1 sunt foarte ,, nesimtite '' mai ales daca avea modelul pe carburatie care are o ,,explozie'' anume la ture mai mari pentru un incepator poate fi chiar fatala .

 

 

sa speram ca isi va revenii

 

Nu m-am putut abtine ...

Pustiu, experienta in nici un caz nu o capeti facand stund, sau cum rahat ii spune. Poti sa te dai tu 100.000km (pe-o' ruata), daca nu iesi la drum sa intalnesti neprevazutul, degeaba ai 40.000km. Citeste si baga la cap ce scria Gixx mai sus. Niciodata nu am sa inteleg treaba asta cu ... circul pe motor.

19ani, hormoni cat cuprinde, parinti cretini, motocicleta puternica, gasca de teribilisti = accident. Cu ceva timp in urma am avut si eu frumoasa varsta de 19 ani. Dar si parinti cerebrali ba baiatule.

 

Cand am sa vad un pusti, de 19 ani, 'laudandu-se' cu poze din diferitele lui escapade cotidiene, atunci intradevar am sa zic, jos palaria.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu m-am putut abtine ...

Pustiu, experienta in nici un caz nu o capeti facand stund, sau cum rahat ii spune. Poti sa te dai tu 100.000km (pe-o' ruata), daca nu iesi la drum sa intalnesti neprevazutul, degeaba ai 40.000km. Citeste si baga la cap ce scria Gixx mai sus. Niciodata nu am sa inteleg treaba asta cu ... circul pe motor.

19ani, hormoni cat cuprinde, parinti cretini, motocicleta puternica, gasca de teribilisti = accident. Cu ceva timp in urma am avut si eu frumoasa varsta de 19 ani. Dar si parinti cerebrali ba baiatule.

 

Cand am sa vad un pusti, de 19 ani, 'laudandu-se' cu poze din diferitele lui escapade cotidiene, atunci intradevar am sa zic, jos palaria.

 

 

...mai bine te abtineai...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca este spre bine.Vineri a deschis ochii si putea urmari cu privirea persoanele din jur,fara sa vorbeasca.Maine aflu mai multe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

treaba tare e ca eu ii lasasem nr meu de tel pe mess sa iesim la o tura exact pe la ora aia...nu am mai apucat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ,o veste mare,D-zeu se pare ca a dat dovada de mare amabilitate cu el.Mananca singur ,nu poate vorbi ,cunoaste persoanele din jur ,doar ca oboseste repede si adoarme.Doctorii spun ca este vorba doar de timp ,probabil intr-o saptamana doua ,o sa-si revina complet.Asa ca in scurt timp vom avea printre noi un motociclist cu un pic mai multa experienta decat altii de varsta lui.Sanatate multa lui si celor care au nevoie de ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

crezi ca se mai urca dupa chestia asta?

cu plamanii cum mai e?

Share this post


Link to post
Share on other sites
crezi ca se mai urca dupa chestia asta?

cu plamanii cum mai e?

Probabil va mai urca dupa ce intamplarea asta va deveni amintire.Despre plamani nici nu am mai intrebat,important a fost ca am auzit ca nu mai este in coma.Cumva acest subiect s-a cam epuizat ,asa ca nu mai ramane decat sa-l citim pe el ,daca va putea si dori sa ne scrie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E bine cand totul se termina cu bine.Ii doresc o recuperare cat mai rapida si sa o ia mai usor cu motociclismul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sanatate cu carul si recuperare completa pustiului iar ptr zeii care s-au exprimat asa caineste aici le spun atat , se intampla si la case mai mari .

cand injuri ca la usa cortului nu se vede decat un singur lucru : traiesti la cort !

Share this post


Link to post
Share on other sites
sanatate cu carul si recuperare completa pustiului iar ptr zeii care s-au exprimat asa caineste aici le spun atat , se intampla si la case mai mari .

cand injuri ca la usa cortului nu se vede decat un singur lucru : traiesti la cort !

 

 

asa e....ai dreptate....pana nu o patesti esti zmeu...

exista niste replici prin topicurile de accidente de-ti sta mintea in loc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu au existat urme de franare, practic el i-a dat o mica "blana" (racovita e drept) ala i-a intors in fata, el a "inghetat" si n-a mai reactionat de nici un fel...O reactie normala avand in vedere cei cativa km facuti pe motor.

Sincer tu crezi ca puteai sa frinezi?Ma indoiesc.Conform testului psihologic timpul normal de reactie variaza intre 0,5 si 1,5 secunde in care nu faci nimic.La 50km/h faci 15m in care nu faci nimic asta inseamna inaltimea unui bloc cu 4 etaje La 50km/h tinind cont de secunda buclucasa un motociclist opreste in 30m adica lungimea unui bloc cu 10 etaje.Tinind cont ca ala a iesit din spalatorie si asta la lovit in spate este clar ca ala cu masina nici macar nu sa uitat si ia luat toate sansele de a putea evita prin fata.Este clar ca nici prin spate nu putea sa treaca pentru ca erau masini parcate.Majoritatea zic ca avea viteza.Daca stai pe troruar si trec cu 30km/h accelerind spre 50km/h cu o toba zgomotoasa o sa-ti dea impresia ca am trecut cu viteza mare pentru ca este acelasi efacet pe care il ai cind te uiti pe geamul lateral de la masina si vezi pomii cum trec.Daca te uiti din mijlocul strazii o sa-ti dai seama ca era numai zgomot nu si viteza excesiva.Este adevarat ca motocicleta ajunge imediat la 60km/h ceea ce creeaza senzatia de viteza dar asta se numeste demaraj.Cind o masina pleaca de la semafor tare spui ca a plecat cu o viteza si saracu a acelerat si el mai tare pina la 60 ca sa scape de coloana.Daca avea viteza mare motorul era praf si marefer la furca .El probabil ca are coastele rupte pentru ca nu a avut pe unde sa sara si sa lovit direct de masina.Nu mai vb aca nu aveti treba cu motoarele.Si tu daca iti iese o masina in fata la mai putin de 15 m si la o viteza de 50 nici macar nu o sa gindesti ce sa mai zic de actionat si astea sun demonstrate de testul psihologic.Fa testul psihologic si intreaba ce timp de reactie ai ca sa sti cit ai de trait si cit parcurgi fara sa faci nimic.Studiati si vb dupa

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu la testul psihologic apasam pe butonu ala in continuu. si acum in trafic fac la fel. ma feresc de tiruri inexistente , de pietoni angajati in traversarea unor intersectii din alte cartiere si de masini care stationeaza. cum ar veni sunt reiser pe circuitul meu imaginar. bine ca se da spaga la psihologic . mi-a zis si doctorita ca am reflexe bune numa ca le folosesc indiscriminat :)

ma bucur sa aud ca pustiu e mai bine si-si revine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OFFTOPIC:

bai, parca ati fi conservari sa mor io!

Aproape la fiecare accident cautati urme de franare.

MOTOCICLISTII PIXDII, la franarea de urgenta faci tot posibilul sa franezi cat mai tare dar sa nu blochezi roata!

Daca mobra are ABS ce plm relevanta mai au "urmele de franare"????? GIZAS!

 

ONTOPIC:

Ma bucur sa aflu ca-si revine, poate acum isi da seama unde a gresit si-si cumpara un naked de 500, maxim, sau un ET...desi si la astea diferenta o face tot creierul+mana dreapta.

Edited by ..IcemaN..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu cred ca faptul ca era pe un R1 a dus la accident.Un motor din 84 de 500 ia in 3,4 secunde 100 si ajunge la 70 in 2 s .Chiar daca era pe un minsk si avea 50km/h patea acelasi lucru .Ignoranta soferilor si faptul ca ei nu estiu ca o motocicleta nu poate sa vireze in timp ce frineaza de urgenta duce la aceste accidente.Eu ii injur zilnic cind ii vad ca dau prioritate masinii din fata mea dupa care ma ignora si imi taie fata cu nesimtire.Si motociclistii au o parte de vina dar daca soferii i-ar respecta citusi de putin si ar intelege ca motoarele nu se comporta ca masinile sigur rata mortalitatii s-ar diminua.Cred ca trebuie facuta o emisiune si discutat despre acesi factori pe care soferii nu-i inteleg.In momentul in care le demonstrezi stiintific ce se intimpla poate o sa aibe capacitatea sa realizeze ca ne pun viata in pericol atunci cind ne ignora si isi pun si viata lor in pericol tinind cont da suprafata de lovire pe care o are o motocicleta.Sunt poze concludente cu motociclete care au rup masinile in doua si asa mai departe.Cluburile cred ca ar trebuii sa faca o astfel de campanie si daca se poate chiar la tv si cel mai bine la dan diaconescu ca acolo se uita toata lumea sau la o emisiune special facuta sa aduca la cunostinta soferilor care este diferenta dintre o masina si un motor si ma refer la pilotaj

Edited by free-rider

Share this post


Link to post
Share on other sites

@free-rider

 

Stai linistit ca Gixu "se stie" cu motoretele asa cum eu stiu ca si tu te pricepi :) . Nu e bai ca unul are o explicatie si altu alta ca nu stabilim noi vinovatia... si daca ar fi asa... ne-am aduna si am cadea de comun acord ca oamenii fara sa ne certam.

 

Eu am ajuns la fata locului la 15-20 de minute si am vazut si starea mobrei si starea pacientului (cit de cit) si desi baiatul cu moto care fusese primul la fata locului spunea ca el crede ca a avut viteza, mie nu prea mi-a venit a crede. Pentru ca el miscase mobra pe marginea drumului... pe roti si el blocase ghidonu in fata mea (cu o gioarsa de cheie de am zis ca e de la un lacat chinezesc dar aia era cheia mobrei). Deci mobra inafara de masca explodata era oarecum intro bucata... Ah... sarise si bateria afara.

 

In opinia mea... dupa avariile masinii (un coltz pocnit nu foarte tare) cred ca motociclistul a evitat pe cit posibil impactul... lovind piezis masina. Viteza nu era foarte mare intrucit motocicleta nu a zburat foarte mult (eu am gasit-o impinsa pe rotile ei cam la 30 de metri) iar SMURDUL era la nici 10 metri de intersectie parcat si nu cred ca a oprit la distanta mare de locul in care motoretistul a aterizat.

 

Cit despre urmele de frinare... s-a zis bine... reactia in fata obstacolului poate sa intirzie dincolo de impact sau poate sa se lungeasca din cauza blocajului pilotului si sa para ca nu a avut reactie. In acelasi timp trebuie sa ne intrebam citi dintre cei experimentati ar fi frinat cit sa aibe politia ce masura? Numai spatele poate lasa urme de frinare si pentru asta trebuie sa fii destul de bun cit sa reactionezi promt si sa apuci sa misti piciorul pe frina in timp util (in plina acceleratie cred ca il tine toata lumea infipt in scarita). Fata... e cam exclus sa lase urme de frinare, adica... lasa una scurta si apoi... skid marks de plastice si metal ;) . Daca ai un om care frineaza exclusiv fata sau unu cu experienta redusa (ca in cazu de fata) rezultatul poate fi exact cel de aici.

 

Eu zic ca a fost exact potriveala intre experienta redusa si berbec care iese fara sa se asigure.

 

Un lucru pe care mi-l doresc sa nu il intilnesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
.Fa testul psihologic si intreaba ce timp de reactie ai ca sa sti cit ai de trait si cit parcurgi fara sa faci nimic.Studiati si vb dupa

ete ca unii am facut.

timpi de raspuns : 8 ms minim, 16 ms maxim. medie 10 ms. mai lasa-ne cu testele tale. daca vrei sa traiesti nu mai calca acceleratia in trafic, mergi cu 50km la ora, si ai timp de orice evitare. restul e can can

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu au existat urme de franare, practic el i-a dat o mica "blana" (racovita e drept) ala i-a intors in fata, el a "inghetat" si n-a mai reactionat de nici un fel...O reactie normala avand in vedere cei cativa km facuti pe motor.

 

Sincer tu crezi ca puteai sa frinezi?Ma indoiesc.Conform testului psihologic timpul normal de reactie variaza intre 0,5 si 1,5 secunde in care nu faci nimic.La 50km/h faci 15m in care nu faci nimic asta inseamna inaltimea unui bloc cu 4 etaje La 50km/h tinind cont de secunda buclucasa un motociclist opreste in 30m adica lungimea unui bloc cu 10 etaje.Tinind cont ca ala a iesit din spalatorie si asta la lovit in spate este clar ca ala cu masina nici macar nu sa uitat si ia luat toate sansele de a putea evita prin fata.Este clar ca nici prin spate nu putea sa treaca pentru ca erau masini parcate.Majoritatea zic ca avea viteza.Daca stai pe troruar si trec cu 30km/h accelerind spre 50km/h cu o toba zgomotoasa o sa-ti dea impresia ca am trecut cu viteza mare pentru ca este acelasi efacet pe care il ai cind te uiti pe geamul lateral de la masina si vezi pomii cum trec.Daca te uiti din mijlocul strazii o sa-ti dai seama ca era numai zgomot nu si viteza excesiva.Este adevarat ca motocicleta ajunge imediat la 60km/h ceea ce creeaza senzatia de viteza dar asta se numeste demaraj.Cind o masina pleaca de la semafor tare spui ca a plecat cu o viteza si saracu a acelerat si el mai tare pina la 60 ca sa scape de coloana.Daca avea viteza mare motorul era praf si marefer la furca .El probabil ca are coastele rupte pentru ca nu a avut pe unde sa sara si sa lovit direct de masina.Nu mai vb aca nu aveti treba cu motoarele.Si tu daca iti iese o masina in fata la mai putin de 15 m si la o viteza de 50 nici macar nu o sa gindesti ce sa mai zic de actionat si astea sun demonstrate de testul psihologic.Fa testul psihologic si intreaba ce timp de reactie ai ca sa sti cit ai de trait si cit parcurgi fara sa faci nimic.Studiati si vb dupa

 

Sustineti in continuare prostia :) In privinta mersului pe 2 roti, sustine ceea ce stii sigur nu ceea ce banuiesti...S-ar putea sa te frigi ;)

Mesaj completat

OFFTOPIC:

bai, parca ati fi conservari sa mor io!

Aproape la fiecare accident cautati urme de franare.

MOTOCICLISTII PIXDII, la franarea de urgenta faci tot posibilul sa franezi cat mai tare dar sa nu blochezi roata!

Daca mobra are ABS ce plm relevanta mai au "urmele de franare"????? GIZAS!

 

ONTOPIC:

Ma bucur sa aflu ca-si revine, poate acum isi da seama unde a gresit si-si cumpara un naked de 500, maxim, sau un ET...desi si la astea diferenta o face tot creierul+mana dreapta.

 

Bai motociclistu pixdii unde te crezi, in moto gp? In viata reala incerci sa tii mobra pe 2 roti si in acelasi timp sa eviti obstacolul aparut...Inevitabil vor exista si urme de franare,mai mici sau mai mari

Share this post


Link to post
Share on other sites
ete ca unii am facut.

timpi de raspuns : 8 ms minim, 16 ms maxim. medie 10 ms. mai lasa-ne cu testele tale. daca vrei sa traiesti nu mai calca acceleratia in trafic, mergi cu 50km la ora, si ai timp de orice evitare. restul e can can

Esti foarte inteligent.Vrei sa facem un test real sa vedem cit de rapid esti? spune-mi traseul pe care mergi si o sa-ti fac o surpriza sa vedem cum reactionezi si in cit timp ai apasat maneta de frina din momentul in care iti arunc in fata un obiect indiferent ce obiect.Tinind cont ca nu te atentionez ca ti-l arunc cum face domnul psiholog.Normal ca daca apesi pe buton tot timpul o sanimeresti si un timp mai bun dar ala nu este timpul real pentru ca tu erai pregatit Daca vine o persoana linga tine si iti zice ca iti da o palma o sa reactionezi imediat Dar daca vin si iti dau o palma cred ca nici nu sti ce te-a lovit .Cam asta este diferenta Si daca tot va credeti inteligenti de ce nu cititi cartea CONDUCEREA PREVENTIVA facuta de FATI unde sunt teste facute de experti si testate, nu de dactilografi de pe forum.Daca vrei sa facem o statistica privind reflexele celui mai rapid motociclist de pe forum care esti tu in persoana ,si sa publicam si noi o carte care sa o combata pe asta existenta o facem.Eu sunt deschis la astfel de teste ca si asa le vad zilnic in poligon.Imi spui o ruta pe care o parcurgi zilnic si intr-o zi cind nici nu te astepti iti fac o surpriza si iti demonstrez ca nici nu clipesti donmnule reflexe

Mesaj completat

Sustineti in continuare prostia :) In privinta mersului pe 2 roti, sustine ceea ce stii sigur nu ceea ce banuiesti...S-ar putea sa te frigi ;)

Mesaj completat

 

 

Prostia pe care o sustin eu o sustin din carti scrise de persoane mai inteligente ca tine si se predau la cursurile pentru instructori.Referitor la experienta e doua roti poti sa vi in poligon sa vedem ce sti tu si cam ce stiu eu si daca ma bazez pe ceea ce spun.Daca tu nu citesti cred ca este timpul sa o faci.Nu zic ca nu sti sa conduci dar daca vrei sa argumentezi ceva foloseste date concrete bazate pe teorii demonstrate Cartea referitoare la conducerea preventiva si toate demonstratiile referitoare la timpii de reactie si distantele parcurse si tot ce vri tu o gasesti la sediul Fati la Liceul industrial NR8 te duci si o cumperi o citesti si discutam dupa

Share this post


Link to post
Share on other sites
De aceea, intre viteza excesiva si neacordare de prioritate, politia il va gasi intotdeauna vinovat pe cel care nu a cedat prioritate. Nu e o discutie despre ou si gaina, este un dat. Nu e drept, dar asa e.

mai exista si vina impartita...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bai motociclistu pixdii unde te crezi, in moto gp? In viata reala incerci sa tii mobra pe 2 roti si in acelasi timp sa eviti obstacolul aparut...Inevitabil vor exista si urme de franare,mai mici sau mai mari

In viata reala cand imi apare un obstacol in fata fie franez cat de tare pot FARA sa blochez spatele, fie evit prin fandare, daca pot. daca e sa blochez spatele ori i dau drumu' si incerc din nou, ori il tin apasat si incerc sa tin mobre paralela cu drumu'...sunt decizii pe care le faci pe loc, in zecimi daca nu sutimi de secunda.

Ia fa-le tu pe ambele alea bolduite in acelasi timp, in viata reala!

 

Io spuneam altceva, si anume atunci cand nu exista urma de franare, sa nu se mai traga concluzia ca nu s-a franat deloc si erai blana, pt ca e o aberatie, mai ales la mobre. (

Si cum ramane cu abs-ul?

 

Apropos, franarea la limita nu e numai pt circuit.

 

Poate ne spune Nightwolf cat se mai tine cont de urmele de franare in ziua de azi....cand f multe autovehicule au sisteme anti-lock.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am vb acum cu tatal lui chivu,cica evolueaza rapid si bine starea lui..maine sau poimaine a zis ca putem merge la vizita..cine il cunoaste,si vrea sa vina,sa mi dea PM..bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sanatate multa motociclistului!

Ca si parere personala vina apartine ambilor conducatori!

Motociclistului ca nu a respectat/adaptat viteza la conditiile sectorului de drum/trafic, iar conducatorului auto ii atribui neasigurarea si neacordarea prioritatii de trecere!

 

Mult noroc si sanatate inca odata baiatului!

Share this post


Link to post
Share on other sites

apai... desi ideal e s anu blochezi nici o roata in frinare ca sa ai maximum de eficienta daca blochezi spatele nu e o drama... ba uneori se recomanda daca l-ai blocat s ail lasi asa... sa nu fii pe coteala si sa fac "clank!" cu tine si sa zbori peste :) . Derapajul cu spatele este in mare parte controlabil... cu fata ins chimb... e cu tzucky rau de tot ;) . Se poate sigur si cu fata dar tre sa fii meserias rau si sa cunosti pe ce aluneci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...