Sari la conținut

Accident Emil Racovita / R1 vs Masina


Boieru
 Share

Postări Recomandate

eu stau in zona si m am interesat,n am auzit pe nimeni sa stie nimic..deci sunt sanse destul de mari sa nu fie din berceni omu..interesati-va cei care puteti,si dati-ne detalii si noua..

 

 

incredibil..e prieten cu mine..a luat motoru de la alt prieten din oltenita:( merge cumpatat de obicei.. avea motoreta de maxim o luna ..inca nu mi vine sa cred ca el e:(

Mesaj completat

PS nu era chiar incepator..a avut un srad inainte..nu stiu ce s-a intamplat nu mi vine sa cred:((

 

!!!

 

deci sa inteleg ca daca circuli cu 125 esti de neatins

 

daca circuli cu 125 mergi mai incet, vrand nevrand, si ai mai multe sanse sa observi, sa reactionezi ori sa scapi in caz de impact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 143
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai dreptate cand pui intrebarea asta .Nu era mare scumpete de motor ,dar spune totul reprosul pe care ti-l faci ca parinte gandindu-te ca acceptand sa-i faci o placere,o bucurie copilului tau ,de fapt il condamni.Parintii sunt oameni onesti si simpli ,doar ca au acceptat usor dorinta copilului lor.

Parintele vrea sa isi vada copilul fericit,daca fericirea lui inseamna un motor asta e.

Beleaua mare este cand parintele nu a avut tangenta cu lumea moto si nu stie ce inseamna 1000 cmc,atunci copilul il mai abureste un pic ca sa puna mana pe bani si daca reuseste visul lui sa implinit.

Sa dea Domnul sa se refaca si sa apuce batranetea pe moto si ziua in care copilul lui ii va cere bani de moto !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu i-au dat parintii bani de r1...si-a vandut sradu si l-a luat pe asta intr-o stare mai proasta (cat ii permiteau banii)

si...daca si pe 125 mergi incet (la 16-17 ani) ... ma rog...pe minsk intradevar s-ar putea sa mergi cu 50 ca oricum n-ai ce sa arati...[EDITAT DE MODERATOR: JIGNIRE]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NChivu a ajuns la Bagdasar sambata cu un echipaj SMURD, era intubat si in urma investigatiilor a fost internat pe ATI(terapie intensiva)...Contuzii pulmonare bilaterale,fractura de femur si lista continua.

 

Cititi ultimul numar din Motociclismo,acolo o sa aveti o parere super pertinenta despre cei care isi cumpara 1000cc si merg cumpatat.

 

Daca cineva are rabdare sa citeasca inapoi poate observa cum accidentatul declara cu gura lui ca SRAD-ul i se pare violent dupa 7000 rpm,cum il sperie si cum are de gand sa-l dea tocmai din cauza asta. Solutia a fost un ciur de R1 fara carene, vopsit cu spray-ul. Atunci cand te sperie un SRAD iti iei si tu un GS-u, R1 nu e solutia.

 

Nu au existat urme de franare, practic el i-a dat o mica "blana" (racovita e drept) ala i-a intors in fata, el a "inghetat" si n-a mai reactionat de nici un fel...O reactie normala avand in vedere cei cativa km facuti pe motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci daca vrei sa te tina motorul pina la sfirsitul vietii, este indacat sa-i dai blana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceeasi veche problema...1000 cm sunt de vina...ce prostie

devine obositoare tema asta...daca iei 998cm e clar vina ta

daca era de 250cm era alta situatie?!

imi pare rau pt baiat...sper sa-si revina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci daca vrei sa te tina motorul pina la sfirsitul vietii, este indacat sa-i dai blana.

 

aparent trebuie sa ai si ce sa arati dupa cum zice pretenashii lui.

 

Quote-urile de mai devreme au fost puse pentru a arata 1 atitudinea si 2 experienta. Nici unul nu facea referinta la R1. E destul de putin important. Cu un SM de 450 ajungi mai repede decat cu R1 pe-o roata sau pana la viteza necesara unei bube de genul asta iar un 125 ajunge si el la 100 km/h cat sa te culeaga nightwolf cu farasul in pungute. Tine mai mult de atitudine si de educatie sa o faci. Asta pe langa o doza maaare de ghinion. Cati nu ne ies in fata din spalatorii, din benzinarii, din piete, dintre blocuri, dintre masini parcate zi de zi. E acel ceva care iti spune sa mergi pe banda de mijloc sau chiar pe contrases in dreptul unei spalatorii care te scapa. Sau poate lipsa a ceva de aratat.

 

Parintele aparent avea un motociclist cu ceva experienta in spate la birou. Poate nu strica sa-l asculte.

 

But then again, we never do. Sanatate va doresc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceeasi veche problema...1000 cm sunt de vina...ce prostie

devine obositoare tema asta...daca iei 998cm e clar vina ta

daca era de 250cm era alta situatie?!

imi pare rau pt baiat...sper sa-si revina

 

19 ani, 2-3000km experienta si 1000cc...Intelegi ecuatia? Cateodata da cu minus.

 

La 19 ani nu ai capacitatea de a stapani o situatie la limita(ca incepator).

 

R1 e o motocicleta f misto dar nu la 19 ani dupa nici 3000km facuti. Orice SS mare balbaie sub o anumita turatie, e avid dupa turatii inalte si ti-o arata de cate ori are ocazia iar pozitia te indeamna "sa-i dai".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata...eu nu mai zic nimic pt ca iau warn aiurea si n-am cu cine...(nu e vina ta ca-ti faci treaba mr Baiazid dar...a devenit un forum de copii si ipocriti fata de cum era inainte)

 

Cati dintre voi n-ati fost ajutati de parinti? si cati dintre voi n-ati tras forja pe bulevarde drepte...de obicei goale...normal ca el n-avea experienta ca daca avea il evita pe ala...dar nu asta conteaza...conteaza faptul ca in lege zice ca n-ai voie sa iesi in drum cu spatele fara sa te ghideze cineva . punct

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata...eu nu mai zic nimic pt ca iau warn aiurea si n-am cu cine...(nu e vina ta ca-ti faci treaba mr Baiazid dar...a devenit un forum de copii si ipocriti fata de cum era inainte)

 

Cati dintre voi n-ati fost ajutati de parinti? si cati dintre voi n-ati tras forja pe bulevarde drepte...de obicei goale...normal ca el n-avea experienta ca daca avea il evita pe ala...dar nu asta conteaza...conteaza faptul ca in lege zice ca n-ai voie sa iesi in drum cu spatele fara sa te ghideze cineva . punct

virgula, si mai zice ca n-ai voie cu motor peste Xy watti sau CP pina nu indeplinesti niste conditii (una din ele e ceva cu 21 de ani si ailalata cu 2 ani experienta pe un motor cu specificatii inferioare lui Xy)......si se continua cu restu de articole de COD RUTIER pina se ajunge la semnatura ministrului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu in seama, pentru ca m-am infipt intr-un dobitoc miercurea trecuta. Omul intorcea in strada fara sa se asigure si la politie a zis ca 'n-am avut viteza mare, 60/h', in conditiile in care eu m-am oprit in el pe motoreta. Si nu e prima data cand o patesc la viteza mica de la diversi care nu se asigura, dupa care spun ca de fapt eu aveam mai stiu si eu ce viteza sau erau opriti sau mai stiu si eu ce ca sa se disculpe.

Asa ca eu 1. nu cred ca s-a ridicat roata de pe asfalt, 2. nu cred ca avea o viteza chiar asa de mare si 3. intai sa vedem viteza pe bune si dupa aia mai discutam daca 1000cmc erau prea multi. Asa, toata discutia despre viteza are un singur scop: sa il disculpe pe soferul care n-a acordat prioritate.

In tara asta, daca esti pe cedeaza, acorzi prioritate, daca esti pe stop, acorzi prioritate, daca iesi din parcare, acorzi prioritate. Si cine nu face asa, trebuie sa plateasca oalele sparte, pentru ca altfel ajungem sa murim pe capete iertandu-i pe conservarii care se uita la orice, mai putin la drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In tara asta, daca esti pe cedeaza, acorzi prioritate, daca esti pe stop, acorzi prioritate, daca iesi din parcare, acorzi prioritate, daca 'sofezi' o motocicleta mai mare ca cilindree/putere decit prevede legea, platesti. Si cine nu face asa, trebuie sa plateasca oalele sparte, pentru ca altfel ajungem sa murim pe capete iertandu-i pe conservarii care se uita la orice, mai putin la drum.

There, I fixed it for you.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

There, I fixed it for you.

Corect. Hai sa ignoram cauza prima a accidentului si sa dam apa la moara conservarilor sa spuna ca motociclistii merg pe o roata cu 200/h, poate se dubleaza numarul de threaduri in sectiunea accidente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu in seama, pentru ca m-am infipt intr-un dobitoc miercurea trecuta. Omul intorcea in strada fara sa se asigure si la politie a zis ca 'n-am avut viteza mare, 60/h', in conditiile in care eu m-am oprit in el pe motoreta. Si nu e prima data cand o patesc la viteza mica de la diversi care nu se asigura, dupa care spun ca de fapt eu aveam mai stiu si eu ce viteza sau erau opriti sau mai stiu si eu ce ca sa se disculpe.

Asa ca eu 1. nu cred ca s-a ridicat roata de pe asfalt, 2. nu cred ca avea o viteza chiar asa de mare si 3. intai sa vedem viteza pe bune si dupa aia mai discutam daca 1000cmc erau prea multi. Asa, toata discutia despre viteza are un singur scop: sa il disculpe pe soferul care n-a acordat prioritate.

In tara asta, daca esti pe cedeaza, acorzi prioritate, daca esti pe stop, acorzi prioritate, daca iesi din parcare, acorzi prioritate. Si cine nu face asa, trebuie sa plateasca oalele sparte, pentru ca altfel ajungem sa murim pe capete iertandu-i pe conservarii care se uita la orice, mai putin la drum.

 

Te simti mai bine, te-ai racorit,ti-a trecut?

Atunci cand iti iei un motor de 150 cp in conditiile in care tu te-ai speriat anterior de fostul de 110 cai dupa nici 2000 km inseamna ca esti f tare! Atunci cand ii dai blana o faci pe barba ta.

 

1000cm erau mult prea multi, in cazul lui cel putin. Pe conservar n-o sa-l disculpe nimeni dar in acelasi timp nimeni nu e dator sa te vada pe tine in timp ce vii blana in trafic. O toba galagioasa te ajuta dar nu te scapa de orice.

 

Faptul ca n-a pus deloc frana nu-ti da de gandit? De gaz trage oricine, din fabricatie motorul e facut sa tinda catre echilibru,partea cu experienta apare atunci cand trebuie sa franezi de urgenta ,sa eviti o situatie critica, atunci cand instinctul preia controlul si actionezi conform experientei dobandite. Daca n-ai experienta, nu faci nimic...Nu pui nici macar frana :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in calitate de prieten de-al lui chivu..pot sa spun ca cel putin 50-60% a fost vina lui..dar se va reface si o sa invete o lectie din asta,iar pe viitor va fi mult mai precaut..bafta tuturor si asteptam vesti BUNE neaparat,de la spital

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faptul ca n-a pus deloc frana nu-ti da de gandit? De gaz trage oricine, din fabricatie motorul e facut sa tinda catre echilibru,partea cu experienta apare atunci cand trebuie sa franezi de urgenta ,sa eviti o situatie critica, atunci cand instinctul preia controlul si actionezi conform experientei dobandite. Daca n-ai experienta, nu faci nimic...Nu pui nici macar frana :rose:

 

:rose:

 

 

Punem pariu ca daca urcam o maimuta pe motor in linie dreapta ii da blana in treapta 1 si sfarseste prin a se opri in primul obstacol care a aparut pe traiectoria ei ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect. Hai sa ignoram cauza prima a accidentului si sa dam apa la moara conservarilor sa spuna ca motociclistii merg pe o roata cu 200/h, poate se dubleaza numarul de threaduri in sectiunea accidente.

si cauza primara este...? Lipsa de experienta? La fel de neasteptat insa mult mai putin vizibil poate fi un caine. Ai impresia ca el e singurul motociclist din Bucuresti sau ca ala cu masina e singurul (cuvant urat) care da cu spatele la iesirea din parcare? Si atunci ce ne face pe multi sa nu intram in primul (cuvant urat) care ne iese in fata? Avem vreun motiv sa ascundem ca omu a trecut de pe SRAD pe R1 si ca are 19 ani (vedeti in spate incompatibilitatile amintite intre virsta, experienta si cmc/W/CP).

Mesaj completat

Punem pariu ca daca urcam o maimuta pe motor in linie dreapta ii da blana in treapta 1 si sfarseste prin a se opri in primul obstacol care a aparut pe traiectoria ei ?

Ce sa mai pui maimuta, s-a dovedit acu doi ani la SMAEB in stand la Suzuky (parca; era standul din stinga, cum coborai scarile de la intrarea principala). :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau pentru el,ii doresc insanatosire grabnica

Treaba cu experienta,nu sunt in masura sa fac un comentariu pentru ca sunt unul din cei care au permis din 2009(cat A) si motor...tot din 2009.Poate a gresit cumparand un miar,repet nu sunt in masura sa il judec eu dar cei cu experienta vad ca au pareri pertinente legate de subiect

 

Chivule insanatosire grabnica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu in seama, pentru ca m-am infipt intr-un dobitoc miercurea trecuta. Omul intorcea in strada fara sa se asigure si la politie a zis ca 'n-am avut viteza mare, 60/h', in conditiile in care eu m-am oprit in el pe motoreta. Si nu e prima data cand o patesc la viteza mica de la diversi care nu se asigura, dupa care spun ca de fapt eu aveam mai stiu si eu ce viteza sau erau opriti sau mai stiu si eu ce ca sa se disculpe.

Asa ca eu 1. nu cred ca s-a ridicat roata de pe asfalt, 2. nu cred ca avea o viteza chiar asa de mare si 3. intai sa vedem viteza pe bune si dupa aia mai discutam daca 1000cmc erau prea multi. Asa, toata discutia despre viteza are un singur scop: sa il disculpe pe soferul care n-a acordat prioritate.

In tara asta, daca esti pe cedeaza, acorzi prioritate, daca esti pe stop, acorzi prioritate, daca iesi din parcare, acorzi prioritate. Si cine nu face asa, trebuie sa plateasca oalele sparte, pentru ca altfel ajungem sa murim pe capete iertandu-i pe conservarii care se uita la orice, mai putin la drum.

 

scrii destul bine pentru un om in coma cu plamanii in colaps. oops wait, that's the other guy. s-ar putea totusi viteza sa faca diferenta. zic si eu.

 

Corect. Hai sa ignoram cauza prima a accidentului si sa dam apa la moara conservarilor sa spuna ca motociclistii merg pe o roata cu 200/h, poate se dubleaza numarul de threaduri in sectiunea accidente.

 

ce-a fost mai intai? oul sau gaina? nu-l disculpa nimeni pe tembelul ala care-a dat cu spatele (manevra de altfel si ea intarzisa la iesirea din curti fara sa ai un indrumator). dar pe acelasi principiu daca nenea asta respecta legea nu avea ce sa caute pe strada... => nu mai avea loc accidentul.

 

Sunt stupide argumentele astea amandoua. De-asta in vechiul regulament era o prevedere ambigua dar extrem de valabila legata de conduita preventiva si evitarea oricarui pericol. Era proasta pentru ca i se puneau toate in carca dar era buna pentru ca era cea mai apropiata de culpa comuna si autorul moral pe care ni le dorim atat de arzator bagate in actualul regulament.

 

Cred ca zilnic sunt cel putin 5 accidente in care da unu peste un motociclist / scuterist dand cu spatele aiurea. Probabil ca nu aflam de ele. Cele mai multe se termina cu orgolii prafuite, pantaloni rupti si eventual vreo glezna scrantita. Nu-mi vine sa pun exclusiv pe bza ghinionului un astfel de deznodamant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rose: O sa ma injurati si mai mult pentru postul care urmeaza, dar, in spiritul semnaturii, il argumentez.

Daca tii sa mergi cu motoreta si sa ramai intr-o singura bucata, trebuie sa mergi extrem de atent, pentru ca daca nu te pazesti singur, ceilalti sigur nu te pazesc.

DAR:

Ca cetateni ai unei tari, avem un contract social cu statul, prin care noi respectam legea si platim taxe, la schimb statul are grija de noi, grija care include sa il lase pe conservar fara carnet si sa ii arda condamnare pentru vatamare.

Din toate legile pe care trebuie sa le respectam, pentru cazul de fata intereseaza codul rutier.

In paranteza, permisul moto se da de la 16 ani (A1) si vechimea pentru multi cai putere se numara de cand ai permis moto. Asa ca omul s-ar putea sa fie in regula cu permisul. Inchid paranteza.

O maimuta care se invarte de un buletin, are varsta legala si e in stare sa isi ia carnetul, are dreptul sa circule pe drumurile publice in conditiile legii. Exista maimute intre motociclisti si exista maimute intre soferi. Maimutele pe motocicleta sunt sanctionate cu 5 pagini de posturi despre viteza, in schimb maimuta de la volan este considerata normalitate. Mi se pare cam partinitoare atitudinea. Mi se pare ca pentru motociclisti dreptatea se cam imparte cu ocaua mica.

Sunt de acord si cu faptul ca legea e nedreapta. Dar este lege.

Codul rutier al nostru este foarte ingaduitor cu viteza (fata de alte tari) si mult mai drastic cu neacordarea de prioritate. De aceea, intre viteza excesiva si neacordare de prioritate, politia il va gasi intotdeauna vinovat pe cel care nu a cedat prioritate. Nu e o discutie despre ou si gaina, este un dat. Nu e drept, dar asa e.

Si atunci spun asa: eu ca motociclist, desi legea nu ma obliga, ma fac cu ou si cu otet pentru ca am depasit viteza legala. Mai rau decat atat, ma apuc si dau din mine ca as fi de vina, desi legea spune ca nu sunt de vina. Adica imi acord de bunavoie un handicap din punct de vedere legal. Eu nu sunt de acord cu treaba asta. Legea, asa proasta cum e, e una pentru toti.

In sfarsit, amintiti-va ca acelasi cod rutier care ii apara pe vitezomani este si cel care spune ca daca culci motoreta ca sa eviti impact frontal si motoreta nu atinge masina, atunci ai cazut singur si esti vinovat, in contul faptului ca nu a existat impact intre vehicule.

Nu inteleg de unde nevoia de a fi culanti. Credeti ca daca erau singuri pe strada si soferul reusea sa o dea intoarsa cum ca motociclistul ar fi fost de vina, ar fi fost soferul la fel de culant?! Chiar nu vedeti ca imediat ce a aparut postul cu accidentul, repede-repede a aparut si un martor care sa se jure ca a vazut de la nu stiu ce distanta cei 2cm de sub roata din fata a motociclistului si ca de fapt isi dorea sa vada o motocicleta pe o roata?!

 

Asa ca ii urez sanatate riderului si un avocat bun, sa fie in stare sa duca procesul civil si sa il puna la plata pe conservar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Codul rutier al nostru este foarte ingaduitor cu viteza (fata de alte tari) si mult mai drastic cu neacordarea de prioritate. De aceea, intre viteza excesiva si neacordare de prioritate, politia il va gasi intotdeauna vinovat pe cel care nu a cedat prioritate. Nu e o discutie despre ou si gaina, este un dat. Nu e drept, dar asa e.

 

Si asa este normal, pentru ca din cate cunosc neacordare de prioritate in cel putin 90% din cazuri inseamna impact. Nu militez pentru prioritate vitezomanilor, dar citeste ce inseamna neacordarea de prioritate in codul rutier.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...