Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu mai fi-ti comunisti ca sunt o gramada de sosele pe care poti atinge si viteze mai mari<nu am de gand sa va dau ex acum>da asta nu inseamna ca daca toata sapt merg prin oras incet nu pot iesi la sfarsit de sapt sa ma dau in afara

<stiu voi nici unu nu faceti asa ceva miciodata; voi niciodata nu ati mers mai tare de suta; motoarle voastre sunt cele mai bune, numai io sunt nebun si merg cu viteza <uitasem cum e pe forum>>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai fi-ti comunisti ca sunt o gramada de sosele pe care poti atinge si viteze mai mari<nu am de gand sa va dau ex acum>da asta nu inseamna ca daca toata sapt merg prin oras incet nu pot iesi la sfarsit de sapt sa ma dau in afara

<stiu voi nici unu nu faceti asa ceva miciodata; voi niciodata nu ati mers mai tare de suta; motoarle voastre sunt cele mai bune, numai io sunt nebun si merg cu viteza <uitasem cum e pe forum>>

Amice n-ai priceput nimc. Era vorba ca tu te dai in linie dreapta cu 250+, iar asta are doar slabe legaturi cu ce inseamna un GSXR.

Eu chiar nu pricep. Am fost pe autostrada cu gixxeru vechi, i-am dat cat poate, am tinut-o acolo cateva minute, m-am plictisit. Ce dracu e asa interesant sa mergi pe autostrada cu vitezana? Cu asta noua nici n-am avut curiozitatea sa vad cat prinde, desi am 12500 de km cu ea. In schimb in fiecare weekend scaritele au intalnire cu asfaltul de pe Amckart la 40 de kmph si aia cu adevarat e adrenalina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. sper sa imi iau in curand un gsx-r 600 k7 sau k8. am inteles ca nu se mai fabrica k7, acum se mai vand doar cele de pe stoc, deci nu stiu daca sa die k7 sau k8...dif de pret intre ele este de vreo 800 de euro. m-am tot uital la imagini cu ambele si sincer, cel putin vizual, nu am reusit sa disting nici o dif intre ele. si caracteristicile tehnice par si ele identice. puteti sa imi spuneti si mie care sunt diferentele intre ele? as vrea sa stiu daca merita sa dau acei 800 de euro in plus sau pot sa ma multumesc cu un k7...

 

poate diferentele sunt prea discrete ptr simtul meu de observatie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. sper sa imi iau in curand un gsx-r 600 k7 sau k8. am inteles ca nu se mai fabrica k7, acum se mai vand doar cele de pe stoc, deci nu stiu daca sa die k7 sau k8...dif de pret intre ele este de vreo 800 de euro. m-am tot uital la imagini cu ambele si sincer, cel putin vizual, nu am reusit sa disting nici o dif intre ele. si caracteristicile tehnice par si ele identice. puteti sa imi spuneti si mie care sunt diferentele intre ele? as vrea sa stiu daca merita sa dau acei 800 de euro in plus sau pot sa ma multumesc cu un k7...

 

poate diferentele sunt prea discrete ptr simtul meu de observatie...

daca dispui de bani .. k8 .. cu cat e mai nou e si mai bun .. asa ar fi logic .. iar la vanzare .. va conta foarte mult anul .. iti vei recupera acesti 800 euro .. multa bafla la achizitie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari posesorilor de gixxer.

Parasesc comunitatea Rf-istilor si ma alatur aici.

 

Sunt fericitul posesor al unui K1 600 (negru/galben) si am o problema mica cu el.

Maneta de ambreiaj merge extrem de greu, e foarte tare, mi-a terminat incheietura mainii.

Ce pot sa-i fac, de la ce poate fi??? Reglajul la maneta prea strans (asta e prea usor de rezolvat) sau cablu uzat, arcuri prea tari etc??

Multumesc

Editat de ISM29
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amice n-ai priceput nimc. Era vorba ca tu te dai in linie dreapta cu 250+, iar asta are doar slabe legaturi cu ce inseamna un GSXR.

Eu chiar nu pricep. Am fost pe autostrada cu gixxeru vechi, i-am dat cat poate, am tinut-o acolo cateva minute, m-am plictisit. Ce dracu e asa interesant sa mergi pe autostrada cu vitezana? Cu asta noua nici n-am avut curiozitatea sa vad cat prinde, desi am 12500 de km cu ea. In schimb in fiecare weekend scaritele au intalnire :burnout: cu asfaltul de pe Amckart la 40 de kmph si aia cu adevarat e adrenalina.

 

Hehe, eu am fost doar de trei ori pe A2, de doua ori sa mai fac ceva rodaj (ca facusem jumate pe Amckart :wave: ) si odata la intalnirea de la Venus. Plictiseala mai mare decat sa merg in linie dreapta pe pustietatea aia, nu exista!!!

 

Chestia e ca in 2 ani nu am facut decat 7500 km. Ce e misto este ca iti iei adrenalina si nici nu bagi multi km pe motor, daca te duci pe circuit. Pe Serres, trebuie sa mergi de foarte multe ori ca sa ai 300 km la activ. Asta inseamna aprox. 100 de ture. . Si pana faci 100 de ture pe Serres, eheheheeeeei. Asa ca pe un circuit, iti faci mega-skill, fara sa te risti cu camioane pe contrasens, si fara sa pui mii de km anual, cum fac baietii astia care mai baga odata seria Ghost Rider la calculator, si pe urma pleaca excitati pe A2 sa rupa bariera sunetului. , ,sau pe cea despartitoare de benzi, macar.

 

Sa va vad ce disperare o sa va apuce cand o sa va dea interzis Politia sa mai forjati pe autostrazi. . In Italia acum 10-15 ani erau multi din astia ca voi. . forjatori de linie dreapta. Acum, nu mai vezi pe nici unul pe autostrada. . Cum te prinde Politia cum te arde grav la buzunar. . se poate lasa si cu confiscarea motoretei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari posesorilor de gixxer.

Parasesc comunitatea Rf-istilor si ma alatur aici.

 

Sunt fericitul posesor al unui K1 600 (negru/galben) si am o problema mica cu el.

Maneta de ambreiaj merge extrem de greu, e foarte tare, mi-a terminat incheietura mainii.

Ce pot sa-i fac, de la ce poate fi??? Reglajul la maneta prea strans (asta e prea usor de rezolvat) sau cablu uzat, arcuri prea tari etc??

Multumesc

 

 

Si eu am aceeasi problema. dupa vreo 20 min, simt a mi-a luat incheietura foc,

si deabia astept sa prind un rosu, sa ma mai odihnesc un pic.

cred ca tine de obisnuinta, ambreiaju n-are nimic

 

BTW sa-l stapanesti sanatos

Editat de mandibula
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine nu pricepe din cuvinte la ce foloseste un GSXR punem poze :burnout:

 

post-7068-1204569754_thumb.jpg

 

@AK_Raptor - lasa-i sa rupa autostrazile, la figurat sau Doamne fereste chiar la propriu, eu am ajuns la concluzia ca n-are rost sa-ti bati capul degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In viitorul apropiat imi cumpar un miar. Intrebarea mea este daca exista cineva care are un GSXR 1000 si simte nevoia de putere mai multa sau mai bruta. Se mai poate pune ceva pe ea ? power comander sau ceva de genul ? asa ca fapt divers, nu ma luati peste picior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai terminati si cu Amkartul ala,vb de el,parca ar fi super pista de mers cu motocicleta.Mai degraba l-as cataloga bun ptr scutere,nici decum ptr sculele voastre,dar ma rog.Fiecare cu perceptiile lui,abtinetiva de la comentarii rautacioase.In loc sa aveti opinii constructive,ca impartasim acelasi subiect,da-ti cu carcoteala mereu....Sau sunteti toti piloti de moto gp,si de plictiseala intrati aici pe forumuri,sa ne invatatati si pe noi astia incepatorii cate ceva?

A,si apropo,sunt f multe strazi mai curate,inafara bucurestiului,unde poti avea parte si de viteza,si de curbe...In asa fel incat 250 numai este o viteza greu de atins demult...Dar poate o atingeti voi pe Amkart:))

Editat de classalex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai terminati si cu Amkartul ala,vb de el,parca ar fi super pista de mers cu motocicleta.Mai degraba l-as cataloga bun ptr scutere,nici decum ptr sculele voastre,dar ma rog.Fiecare cu perceptiile lui,abtinetiva de la comentarii rautacioase.In loc sa aveti opinii constructive,ca impartasim acelasi subiect,da-ti cu carcoteala mereu....Sau sunteti toti piloti de moto gp,si de plictiseala intrati aici pe forumuri,sa ne invatatati si pe noi astia incepatorii cate ceva?

A,si apropo,sunt f multe strazi mai curate,inafara bucurestiului,unde poti avea parte si de viteza,si de curbe...In asa fel incat 250 numai este o viteza greu de atins demult...Dar poate o atingeti voi pe Amkart:))

Spui ca e pista de scutere dupa ce te-ai dat si erai prea bun pentru el sau... ?

Stim ca nu e un circuit adevarat de motociclism viteza, dar daca altul nu e... Si oricum e suficient de bun pentru orice incepator ca noi, ai ce invatat cel putin vreo doi ani de la prima tura. Din nou, daca nu cumva tu te-ai nascut direct prea bun pentru asa ceva. Dar am eu un sentiment asa ca ai sta drept pe curbe si rigid ca o scandura la prima tura :burnout:

Despre mersul pe strada e simplu. Cand ajungi la aplecari mari si mergi cat de cat aproape de limita motocicletei riscul de a pica e foarte mare. Pica el Rossi daramite un profan ca noi. Si eu nu sunt dispus sa pic la 250 fara sa am zone de nisip/pietris cauciucuri, etc pe margine. Iar din cate stiu eu pe strazile patriei nu prea vezi asa ceva, in schimb ai stalpi, copaci, masinile de pe contrasens, santuri, garduri, etc. Ca atare ma dau pe Amckart unde prind maxim 120 si scot o medie de 58 kmph, ma apropii incet incet de ce poate motorul si cand o sa vina cazatura pentru ca deja a intarziat peste masura o sa ma duc frumos pe iarba pana-n cauciucuri.

Stai linistit, nu vreau sa aduc pe nimeni pe Amckart, e deja mult prea plin acolo, din contra as vrea sa plece toti sa am loc cand vreau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai terminati si cu Amkartul ala,vb de el,parca ar fi super pista de mers cu motocicleta.Mai degraba l-as cataloga bun ptr scutere,nici decum ptr sculele voastre,dar ma rog.Fiecare cu perceptiile lui,abtinetiva de la comentarii rautacioase.In loc sa aveti opinii constructive,ca impartasim acelasi subiect,da-ti cu carcoteala mereu....Sau sunteti toti piloti de moto gp,si de plictiseala intrati aici pe forumuri,sa ne invatatati si pe noi astia incepatorii cate ceva?

A,si apropo,sunt f multe strazi mai curate,inafara bucurestiului,unde poti avea parte si de viteza,si de curbe...In asa fel incat 250 numai este o viteza greu de atins demult...Dar poate o atingeti voi pe Amkart:))

 

Sunt sigur ca tu esti foarte rapid in linie dreapta :cheers: ....dar la prima curba sau obstacol intalnit in cale ce te faci???Amckartul este ideal pentru incepatori....doar ca orgoliul multora dintre voi e prea mare...nu da bine la terase sa te lauzi ca te-ai dat pe amckart...fetele se uda doar cand te aud ca te dai cu 250.... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fetele se uda din alte motive,nu din simple vorbe...sau nu stiati?:cheers:)Intr-adevar,nu sunt f bun pe curbe,ba chiar am o frica de ele,dar nici Amkart-ul nu-mi place,mi se pare stramt ca si pista,mai degraba l-as vedea bun pentru carturi.Nu zic ca nu este bun pentru invatat,dar eu unul nu ma atrage.Mi-a mai spus un tovaras sa ma dau,ca as invata curbele mai usor,dar din nou nu ma atrage.Acum,fiecare are feelingurile lui,unora le plac curbele,altora viteza..Recunosc,ca experienta si pilotul bun,se recunosc dupa marginea cauciucului,dar trebuie avut rabdare,or sa vina in timp.Cand incerci sa fortezi ceva,atunci se produce asa zisa rupere...Acum nu-mi spuneti,ca daca nu o sa merg la pista,o sa merg toata viata batos pe motor...NU?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fetele se uda din alte motive,nu din simple vorbe...sau nu stiati?:cheers:)Intr-adevar,nu sunt f bun pe curbe,ba chiar am o frica de ele,dar nici Amkart-ul nu-mi place,mi se pare stramt ca si pista,mai degraba l-as vedea bun pentru carturi.Nu zic ca nu este bun pentru invatat,dar eu unul nu ma atrage.Mi-a mai spus un tovaras sa ma dau,ca as invata curbele mai usor,dar din nou nu ma atrage.Acum,fiecare are feelingurile lui,unora le plac curbele,altora viteza..Recunosc,ca experienta si pilotul bun,se recunosc dupa marginea cauciucului,dar trebuie avut rabdare,or sa vina in timp.Cand incerci sa fortezi ceva,atunci se produce asa zisa rupere...Acum nu-mi spuneti,ca daca nu o sa merg la pista,o sa merg toata viata batos pe motor...NU?

 

Nu te atrage = Adica ti-e frica sa ajungi intr-o zi sa pui genunchiul jos, adica sa tocesti sliderele (nu doar sa il apropii la 10 cm de asfalt. . . (si asta e valabil pentru toti care se tem organic de Amckart)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te gandesti ca poate imi este frica sa nu tavalesc motoreta?Daca as mai avea una de 500 de euro,fara carene,as incerca orice cu ea...Dar nu ma dau banii afara din casa,iar sportul asta este f costisitor,asa ca o las mai moale...Anul trecut am tavalit un srad,pe partea stanga,si vreau sa zic,ca m-a durut sufletul,as fi dat orice sa nu o zgarii.La motociclete e nasol,ca nu le poti repara,cum repari o aripa la masina,e mai complicata,si chestia asta ma retine pe deplin...Oricum o sa vina de la sine,sunt pe drumul cel bun;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am picat de 3 ori pe strada si niciodata pe Amckart. Urmeaza sa pic si acolo, cu siguranta, insa prefer asa din motive evidente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te gandesti ca poate imi este frica sa nu tavalesc motoreta?Daca as mai avea una de 500 de euro,fara carene,as incerca orice cu ea...Dar nu ma dau banii afara din casa,iar sportul asta este f costisitor,asa ca o las mai moale...Anul trecut am tavalit un srad,pe partea stanga,si vreau sa zic,ca m-a durut sufletul,as fi dat orice sa nu o zgarii.La motociclete e nasol,ca nu le poti repara,cum repari o aripa la masina,e mai complicata,si chestia asta ma retine pe deplin...Oricum o sa vina de la sine,sunt pe drumul cel bun;)

 

 

--- Mesaj completat în 04 Mar 2008 20:39 -------------
nu-ti mai bate capu;

ei o stiu dor pa lor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,asta spune multe,depindem f multi de factori externi...Depinde acum si pentru ce iei motoreta.Multi o folosesc prtactic,iar pentru altii e un simplu hobby.Sa ti-o iei odata pe sezon,deja devine ,,normal,,la ce trafic ne inconjoara.De aceea eu prefer sa ies cu ea,la cateva zile...Slabesc sansele sa cad la ruleta ruseasca:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te gandesti ca poate imi este frica sa nu tavalesc motoreta?Daca as mai avea una de 500 de euro,fara carene,as incerca orice cu ea...Dar nu ma dau banii afara din casa,iar sportul asta este f costisitor,asa ca o las mai moale...Anul trecut am tavalit un srad,pe partea stanga,si vreau sa zic,ca m-a durut sufletul,as fi dat orice sa nu o zgarii.La motociclete e nasol,ca nu le poti repara,cum repari o aripa la masina,e mai complicata,si chestia asta ma retine pe deplin...Oricum o sa vina de la sine,sunt pe drumul cel bun;)

 

 

Trebuia sa bagi la memorie ca sportul asta e costisitor. .inainte de a lua decizia, spre disperarea parintilor tai. Macar ai fost cinstit si ai recunoscut ca ti-e frica sa pleci genunchiul. . Marea majoritate nu vor sa recunoasca ca LE E FRICA SA SE DEA PE AMCKART!! Din acest motiv!! Adica, FRICA!! :cheers:

 

si daca cazi ce?????? eu mi-am indreptat pedala de frana (din cazatura pe Serres, nu pe Amckart, adica cu totul si cu totul si cu totul alte senzatii, viteze mari chestii, socoteli. welcome to the 10th level bro!!!) pentru 3 RON> Da, 3 (trei) RON adica sub 1 (UN) EURO!!! Capisci!!?!? . Si a durat indreptarea, cam 15 minute. .Si daca crapi carena ce? Esti fetishist? Ai fetishuri erotice cu carena???! Ma-i da-l draq de plastic. . .se repara, cand ai bani, ,asa cum fac toti racerii. .da-i cu powertape (se gaseste la Bricostore) ce atata angoase pentru fierul asta care culmea, va aduce cele mai mari satisfactii din viatza, pe langa sex, dar daca il datzi pe jos, vaaaaaai, tragedie, plange tot satul, . . ete pewla. E plastic, e fier, se repara, mai devreme sau mai tarziu. . Ma pe voi va fascineaza mai mult lookul pe bulevard, nu utilitatea absoluta a motorului. .

 

Daca ai si masina:

 

si ai o aripa indoita. .

 

nu mai iesi pe strada nu?

 

Ca te vede lumea, si te barfeste? :cheers:

 

Cine crezi TU ca da doi bani pe Magheru ca ai tu o carena crapata?! Dimpotriva, lumea se gandeste: uite baiatul ala chiar munceste motorul ala. .

 

--- Mesaj completat în 05 Mar 2008 03:05 -------------

Da,asta spune multe,depindem f multi de factori externi...Depinde acum si pentru ce iei motoreta.Multi o folosesc prtactic,iar pentru altii e un simplu hobby.Sa ti-o iei odata pe sezon,deja devine ,,normal,,la ce trafic ne inconjoara.De aceea eu prefer sa ies cu ea,la cateva zile...Slabesc sansele sa cad la ruleta ruseasca:))

 

 

Mey, tu te chinui si gandesti prea mult,. .inutil in cazul asta. Ia muta-ti curu ala la AMK intr-o zi insorita si da-te macar ca prin Herastrau primele zece minute. .ce mama masii. . Ce tot atatea complexe si angoase. .Do it man!! Treci peste obstacolele propriului creier! O sa te simti mult mai bine dupa, . .and ever after. . Martori sunt toti cei pe care i-am convins sa se dea pe AMK> .direct sau indirect. .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...