alexgrp Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 Am de ales intre un k7 si 600RR 2008 , ce imi recomandati ? un sfat? Multumesc.. Ia ma k7-le ca poate-mi iau si eu la vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zvastic Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 Esti pe topicul Gixxer-istilor ! Tu ce parere ai ? Pai si eu sunt de aceeiasi parere , k7.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad Max1 Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 (editat) Cauciucurile au fost un noroc ca sa zic asa. Am gasit la un prieten noi noute cu 100 euro fata spate.Tipu a dat motoreta inainte sa le puna. Restu, manopera plus "materiale" = 940 ron. Moto este cu totul altceva, mai ales furca Astea sunt suruburile de care vorbeam. Nu sunt suruburi obisnuite. Editat Noiembrie 29, 2009 de Mad Max1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 Cauciucurile au fost un noroc ca sa zic asa. Am gasit la un prieten noi noute cu 100 euro fata spate.Tipu a dat motoreta inainte sa le puna. Restu, manopera plus "materiale" = 940 ron. Moto este cu totul altceva, mai ales furca Astea sunt suruburile de care vorbeam. Nu sunt suruburi obisnuite. gasesti pe blvd timisioarei. parca am vazut si la scorpio dar sunt destul de scumpe...cam 100 de roni, vreo 10 suruburi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 la ce service? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad Max1 Postat Noiembrie 30, 2009 Share Postat Noiembrie 30, 2009 Se pare ca reparatile le-am facut pt putin timp. Azi un incepator a facut o depasire f brutala in fata mea fara sa se asigure si am intrat in el. Nu am cazut pe jos dar mi-am dizlocat un umar... Am fost la urgente, dupa 10 minute de tras de mana mi-a intrat mana la loc A fost un chin groaznic.Botul motoretei trebuie refacut.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Decembrie 1, 2009 Share Postat Decembrie 1, 2009 Se pare ca reparatile le-am facut pt putin timp. Azi un incepator a facut o depasire f brutala in fata mea fara sa se asigure si am intrat in el. Nu am cazut pe jos dar mi-am dizlocat un umar... Am fost la urgente, dupa 10 minute de tras de mana mi-a intrat mana la loc A fost un chin groaznic.Botul motoretei trebuie refacut.... PAi o repari pe rca-ul lui,normal,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 ma indoiesc.... l-a lovit din spate, daca ii stricata masina cred ca i-o repara lui pe RCA life sucks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 (editat) ma indoiesc....l-a lovit din spate, daca ii stricata masina cred ca i-o repara lui pe RCA life sucks nu conteaza unde la lovit,daca pe dovada politiei scrie ca ala nu sa asigurat si e vinovat,omu nostru va fi despagubit de RCA. acum conteaza unde are vinovatul RCA... bine ca a scapat usor(un umar dizlocat) ,se putea mai rau...mult mai rau numai bine si sanatate Editat Decembrie 2, 2009 de saian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad Max1 Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Salut .Nu am mai fost la politie atunci. De durere nu ma mai gandeam la nimic decat sa scap de ea. Dupaia am constatat ca am pierdut actele (care sunt f in regula) si nu am mai avut curaj sa zic ceva de politie. O sa ma duc maine la politie in pipera 49 sa vad cei de facut. Sper ca omu asta sa nu o dea la intors ca nu are decat un stop de logan fisurat si cateva urme de la caciucul meu pe bara, pe cand eu am far spart , ram air spart , toata carena fata sparta si cadru de bord indoit etc ca nu am mai stat sa vad toate defectele. Mesaj completat De picat nu am picat pe jos chiar daca am fost lovit in lateral pt ca fac ciclism montan de performanta si sunt obisnuit ,am reusit sa redresez motocicleta desi aceasta a voblat f puternic . DA am avut mare noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 (editat) intereseaza pe careva? Editat Decembrie 2, 2009 de todea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 stie careva de cat e janta spate la k7 750? 5,5 sau 6? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 stie careva de cat e janta spate la k7 750? 5,5 sau 6? 5.5 sursa ; www.alphasports.com selectezi anul, modelul si gasesti orice reper Mesaj completat mare atentie caucicul de 190 se monteaza doar pe cele de 6, pe cele de 5,5 doar 180<asta ca sa te bucuri la maxim de performantele unui cauciuc> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 Nu inteleg mania asta cu pusul cauciucurilor de 190 pe o moto care vine stock cu 180. Adica in afara de a da bine la terase ce avantaje mai are? Pentru o motoreta folosita la maxim pe pista mai inteleg...poate pilotul a scos maxim din 180 si vrea sa incerce cu 190, sau crede ca poate obtine timpi mai buni...dar pentru o motocicleta de strada....nu vad rostul. Ajutati-ma sa inteleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 Nu inteleg mania asta cu pusul cauciucurilor de 190 pe o moto care vine stock cu 180. Adica in afara de a da bine la terase ce avantaje mai are? Pentru o motoreta folosita la maxim pe pista mai inteleg...poate pilotul a scos maxim din 180 si vrea sa incerce cu 190, sau crede ca poate obtine timpi mai buni...dar pentru o motocicleta de strada....nu vad rostul. Ajutati-ma sa inteleg. Probabil estetic i-i vad rostu..ca practic sau functional,nu cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 Nu inteleg mania asta cu pusul cauciucurilor de 190 pe o moto care vine stock cu 180. Adica in afara de a da bine la terase ce avantaje mai are? Pentru o motoreta folosita la maxim pe pista mai inteleg...poate pilotul a scos maxim din 180 si vrea sa incerce cu 190, sau crede ca poate obtine timpi mai buni...dar pentru o motocicleta de strada....nu vad rostul. Ajutati-ma sa inteleg. din pacate nici eu nu ti-as putea explica asta<probabil cum a spus si alex scopul este doar estetic>dar e bine de stiut daca vrei sa-ti pui de 190 tr sa ai si geanta de 6<ex . miarul are>600 si 750 au rotile de 5.5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 I-am pus parbriz la roscata,nu credeam sa-i schimbe atat de mult aspectul,pare mult mai race.Capacul monopost ar mai trebui... Da' de ce n-ai monopost? Poate te rezolv eu. De la cine ai cumparat-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slabutu Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 din pacate nici eu nu ti-as putea explica asta<probabil cum a spus si alex scopul este doar estetic>dar e bine de stiut daca vrei sa-ti pui de 190 tr sa ai si geanta de 6<ex . miarul are>600 si 750 au rotile de 5.5 la SRAD de 750 '98 in talon 190 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 la SRAD de 750 '98 in talon 190 da acum m-am uitat si la 98 si e de 6 inch. k 7 le e de 5.5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slabutu Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 daacum m-am uitat si la 98 si e de 6 inch. k 7 le e de 5.5 am vz si eu si cred ca de la k4-k5 au inceput cu 180 la 750 cm3...si au lasat miarul cu 190 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 am vz si eu si cred ca de la k4-k5 au inceput cu 180 la 750 cm3...si au lasat miarul cu 190 Pai si-au dat probabil seama ca s-a cam terminat cursa pentru putere maxima si incepe cursa pentru manevrabilitate la clasa 600 ... In alta ordine de idei....cine stie pe unde se poate face vopsire in camp electrostatic (powdercoating) pe la noi prin romanica? Mesaj completat Pai si-au dat probabil seama ca s-a cam terminat cursa pentru putere maxima si incepe cursa pentru manevrabilitate la clasa 600 ... In alta ordine de idei....cine stie pe unde se poate face vopsire in camp electrostatic (powdercoating) pe la noi prin romanica? Cine stie ce diametru are surubul de aerisire de la franele de pe suzuki gixxer k8...m8, m10?....si de unde pot cumapra niste speed bleeder-e in afara de polo-motorrad unde pretul este nesimtit. Am gasit si pe e-bay dar poate stiti vreun magazin dotat cu asa ceva la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 cu vopsitu e problema mare am cautat si eu un vopsitor bun, si am ajuns pe la unu prin glina. bataie de joc. am luat carenele noaptea si nu am vazut scursurile, carenele gazate..etc, mai bine le duceam la un zugrav, sa mi le dea cu bidineaua. acum o sa mi le revopsesc singur... plm, am pierdut o gramada de bani, si pe vopsea si pe mana de lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 Si eu am motorul facut de parca e din mad max.... am bani de luat si de la asigurari din iunie dar nu m-am ocupat de asta. Mi-a trecut prin cap sa vopsesc carenele singur cu spray, dar nu am ajuns inca la fapte. Daca vopseaua e ok, ma gandesc ca poti sa slefuiesti cu glaspapir si sa mai dai un strat de lac... n-am facut asta niciodata, dar daca nu ai stickere (care s-ar putea fute de la lac), nu cred ca e prea complicat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 nu va jucati cu vopsitul singuri, mai ales daca motocicleta trebuie sa arate cat de cat bine. asta daca nu aveti macar un pic de experienta si niste scule. Va spun chestia asta din experienta (am lucrat cu un vopsitor vreo 4 ani, si inca nu ma simt in stare sa lucrez o masina singur). Si sa nu va treaca prin cap spray-uri cu vopsea sau lac, ca o sa iasa un r***t mare, si o sa va chinuiti mai mult dupa aia sa le slefuiti si revopsiti. Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 nu va jucati cu vopsitul singuri, mai ales daca motocicleta trebuie sa arate cat de cat bine.asta daca nu aveti macar un pic de experienta si niste scule. Va spun chestia asta din experienta (am lucrat cu un vopsitor vreo 4 ani, si inca nu ma simt in stare sa lucrez o masina singur). Si sa nu va treaca prin cap spray-uri cu vopsea sau lac, ca o sa iasa un r***t mare, si o sa va chinuiti mai mult dupa aia sa le slefuiti si revopsiti. Numa bine dasta m-am dus la vopsitor..sa nu-mi bat joc de vopseaua aia perlata pe care dadusem o gramada de bani ... nu zic ca daca le vopseam cu spray-ul ieseau mai bine...daca dadeam cu bidineaua , sau cu pensula, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.