Cesar Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Mister rezolvat - la BMW moto Bucarest Pipera, nici macar nu exista sef de service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Bun. Situatia prezentata a fost reala si chiar am patit-o. Am rezolvat-o singur prin setarea tensiunii de excitatie a QS-erului (d-aia am si lansat hint-ul, ca sa vad cine se prinde). Piezo lucreaza intr-adevar forta-tensiune (cezar a remarcat asta). Cand am avut PC pe moto ala nu stie variatiuni de tensiune si d-aia lucra fara greturi. yec-ul avand aceasta functie nativa era cam bulversat de situatie (d-aia are si casuta de selectie in soft) si din aproape in aproape l-am adus pe ce ii trebuie...parca 1.7V, nu mai stiu exact. Cel mai aproape de adevar a fost TNG de care am auzit si eu vorbe bune. Intrebarea legata de dyno am pus-o pentru ca nu ai cum sa setezi o harta de injectie (la modul profi) decat cu un dyno sau prin zeci de incercari in mers, cu laptopu in spate, lucru pe care l-am facut anul trecut cand aveam PC pe moto si este foarte greu si destul de nerealist. Prin asta vroiam sa demonstrez ca nu exista tuning la noi pt moto. Dyno-ul de la UMI nu prea m-as baza pe el pt ca tot asa am amici care nu s-au intors cu hartile facute cum trebuie. Sor-mea nu lucreaza la BMW, nici macar nu e in Romania. La intrebarea cine imi face schimbul de ulei si intinsul lantului vroiam initial sa zic ca mama, dar v-ati fi prins ca e caterinca. Ce vroiam sa spun este ca lucrurile "de mecanica" cum le numiti voi adica schimb ulei, filtre, lichid de frana etc. sunt niste lucrari elementare pe care orice om normal (care sa si vrea) le poate face doar uitandu-se pe youtube si nu mi se pare normal ca daca sunteti 3-4 sau 20 de baieti care faceti acelasi lucru, la acelasi nivel in orasul asta sa va dati la cap zicand unul despre altul ca nu stiti sa vedeti care e nivelul de ulei sau ca nu stiti sa intindeti lantul. E ceva de genul nu va duceti la ala ca e mai prost ca mine - adica si eu fac greseli da' ala e varza. Daca tot e concurenta macar iesiti in evidenta cu alte treburi, calitate..preturi...servicii...dotari. Acum...stiu ca asta e o problema generala la noi cu datu'n cap lu' celalalt da' poate...candva o sa reusim si noi sa facem o concurenta klumea in favoarea clientului. Banuiesc ca am suparat pe multi...sincer...nu ma intereseaza, asta e parerea mea si nu se va schimba curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Nu pot sa zic bravo pentru testul tau de perspicacitate. Cum am mai spus QS este doar un intrerupator si problema era la setari sau la sof , GEO a explicat mai pe indelete Si sa stii ca nu oricine poate sa schimbe un ulei vezi topicul cu cel ce a incurcat busonul de scurgere ulei cu cel de antigel. Si sa stii ca sunt mecanici pe aici care chiar daca impart aceiasi felie de paine choar colaboreaza si se sfatuiesc intre ei si in nici un caz nu arunca cu noroi unul in celalalt. Eu zic ca mai bine si mai elegant ar fi fost daca spuneai patania ta si rezolvarea pentru ca si noi ceilalti sa nu ne mai chinuim cand am fi gasit o astfel de problema. Dar asa ai gandit tu ca este mai bine sa faci caterinca si sper sa te fi distrat. RESPECT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Piezo lucreaza intr-adevar forta-tensiune (cezar a remarcat asta) Gresit. Nu am remarcat, stiu asta de o gramada de ani si mai si lucrez cu asemenea "minuni" Cel mai aproape de adevar a fost TNG de care am auzit si eu vorbe bune. Evident ca am vrut sa te trimit la cineva care sa te pacaleasca deci din nou gresit La intrebarea cine imi face schimbul de ulei si intinsul lantului vroiam initial sa zic ca mama, dar v-ati fi prins ca e caterinca. Aaa... deci nu-ti faci tu dar cineva ti le face la ... la caterinca, zic bine? Ai sa razi dar cred ca ai putea de fapt sa plangi cand ai vedea fapte stranse la dosar despre diversi priceputi care gresesc la operatiuni elementare. Asta e viata.... poate ca ar trebii sa faca mama.... sunt niste lucrari elementare pe care orice om normal (care sa si vrea) le poate face doar uitandu-se pe youtube Foarte gresit. Tu poti sa te faci, sa zicem, frizer, faiantar, matriter, etc... uitandu-te pe yutub? Mda, cred ca stiu de unde se trage boala asta.... de la internet. Internetul e un adevarat fenomen, nu mai poate fi neglijat Cunosc pe unu care este de meserie pizzar. omul facea pizza. N-a mai mers, nu stiu de ce.... si-a facut un atelier de auto, repara si scutere, face din cand in cand si cate o motoreta. Nuci nu mai stiu cate stricaciuni si tampenii a facut ala... De ce oare? Nu s-o fi uitat destul pe yuyub? la acelasi nivel in orasul asta Asa ceva nu exista. sa va dati la cap zicand unul despre altul ca nu stiti sa vedeti care e nivelul de ulei Ai primit o intrebare si ti-e cam rusine sa zici cine sau sa treci cu motoreta pe la mine, pe la TNG, sau pe la alti cativa in care am cea mai mare incredere Evident, vorbim despre lucruri simple, elementare. Ce-a fost complicat ai rezolvat singur Nu scoatem dupa aceea barfe sau dam in cap. Dar poate ca si acela care a gresit va invata ca NU SE FACE ASA. Te rog sa ma crezi ca eu habar n-am unde iti servisezi motoreta dar din punct de vedere al sigurantei si al felului in care iti este ingrijit agregatul, iti doresc tot binele din lume (chiar daca pentru mine ramane mai putin ). Sunt convins ca ai inteles caracterul pedagogic al problematicii. Evident ca nu lucreaza nimeni la SRI sa inteleaga un eSperiment ipotetic cu foste probleme la QS - he he Daca tot e concurenta macar iesiti in evidenta cu alte treburi, calitate..preturi...servicii...dotari. O sa razi dar de fiecare data hotia este mai scumpa decat calitatea. Ala care te fura iti ia mai mult pe ce-ti strica decat ala care iti face bine. Verificat. Am un exemplu proaspat. Partea nasoala este ca exemple noi apar saptamanal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 (editat) Nu stiu daca are sens sa facem analiza pe text. Eu mi-am pus gandurile pe forum. Ma tot intrebi cine-mi face service-ul la a mea, conteaza ca tot ce e pus pe ea e pus de mine? Jucarii cam de 5000 de euro. Crezi ca-mi schimba altcineva uleiul? Oricum am intoxicat topicul de gsxr. Eu imi cer scuze posesorilor. Editat Iunie 9, 2011 de brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Jucarii cam de 5000 de euro. A trecut unul pe la mine la service care avea trenulte electrice de 5000 de euro Nu te mai scuza ca n-ai ce-i face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 baieti...daca intereseaza pe careva un K5 1000 impecabil dati-mi de stire ca vreau sa o dau pe a mea. 5500 euro discutabil asa cam am luat-o eu... fara absolut nimic din ceea ce am bagat in ea pana acum... iar daca vrea careva cu carene de pista complete+rezervor,furtune race, manete negre, huse sa, etc... 6500 disc. cine e interesat se pot da si poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
felixnistor Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 Sunt posesorul unui gsxr k7,cu 9800 km care par destul de reali(uzura anvelope,carte service...),de 2 luni.Fiind destul de chitibusar am fost atent la toate nimicurile iar unul gasit este:cand stau la un semafor la ralanti oglinda din dreapta vibreaza usor pe cand cea din stanga nu.Poate parea de ras dar eu incerc sa-i gasesc o logica acestei vibratii(daca are vre-o legatura cu toba sport}sau e o chestie obisnuita la acest model de motor sau...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 E o problema intalnita la majoritatea modelelor de k6,7,8..etc . Toate mai devreme sau mai tarziu fac asta .Problema e ca ,chiar si daca cumperi oglinda noua poate sa faca la fel de la inceput . Solutia e sa strangi la presa "balamaua" oglinzii ,dar facand asta nu o sa mai poti sa le pliezi .Alegerea e a ta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 si la mine face exact la fel... deja ma fac ca nu mai vad ca trepideaza atata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
felixnistor Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 Va multumesc pentru informatii,asta-i singura buba in rest e ok.Mi-ar place sa-i atasez doua genti laterale(textil)fara suporti de prindere bineinteles.M-am gandit sa pun o bucata de piele cu decupatura in dreptul seii sa nu zgarii codita cu prinderile.Ce genti aveti voi,daca aveti, si ce recomandati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 (editat) Va multumesc pentru informatii,asta-i singura buba in rest e ok.Mi-ar place sa-i atasez doua genti laterale(textil)fara suporti de prindere bineinteles.M-am gandit sa pun o bucata de piele cu decupatura in dreptul seii sa nu zgarii codita cu prinderile.Ce genti aveti voi,daca aveti, si ce recomandati. Demontezi oglinda,o pui pe nitul rotund pe un dorn,si pe partea opusa bati cu un dorn pe deformarile actuale de cateva ori, este de ajuns sa nu mai vibreze. Grija sa nu spargi oglnda sau sa tai firul care iese prin gaura nitului. Bafta! Editat Iunie 12, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_tic Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 Salutare, am o problema cu un Gsxr de 600 din 2001...mi se tot arde bobina la magnetou ...se intampla in momentul in care sunt nevoit sa merg mai mult timp la turatii mici si cu viteza mica prin oras si se incalzeste motorul peste pragul de 110grade la care porneste electroventilatorul ...cam atunci am sesizat ca raman fara incarcare...daca are careva vreo ideea cum sa rezolv problema asta pt ca pana acum am rebobinat de 4 ori in 2 luni aceasta bobina ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Salutare, am o problema cu un Gsxr de 600 din 2001...mi se tot arde bobina la magnetou ...se intampla in momentul in care sunt nevoit sa merg mai mult timp la turatii mici si cu viteza mica prin oras si se incalzeste motorul peste pragul de 110grade la care porneste electroventilatorul ...cam atunci am sesizat ca raman fara incarcare...daca are careva vreo ideea cum sa rezolv problema asta pt ca pana acum am rebobinat de 4 ori in 2 luni aceasta bobina ( Cel mai simplu e sa-i pui un contact aditional la ventilator si sa-l poti porni si manual. I felul asta temp nu mai sare de 100grd. Eu de ani de zile la toate motoretele am montat acest contact. In afara de problema ta previi si alte uzuri premature ale propulsorului, plus esti mai sigur ca o sa ai mostenitori sanatosi datorita incalzirii mai mici a bijuteriilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 (editat) Cred ca este vorba de un alternator rebobinat in Romania! Daca este asa o sa intelegi pana urma ca nu tine rebobinat,atat timp cat nu se foloseste lacul care trebuie.Daca este original, atunci suspecteaza releul de incarcare,el pune in scurt infasurarea si face sa se arda bobinajul. Temperatura de 100/117 sau mai mult nu afecteza cu nimic bobinajul motorului care este lacuit cu un lac care rezista la temperaturi mult mai mari.(asta daca este lacul original) Respect! Editat Iunie 13, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_tic Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Revin cu o precizare...motocicleta a avut bobina originala...dar pana acasa am undeva la 1,5km de drum de tara si trebuie sa merg f incet...prima viteza la relanti...in felul acesta sa parlit prima data...si a 2a oara iar a 3a oara la un picnik tot la un drum forestier de asta...de unde am tras concluzia ca nu ii place decat la viteza ..tipul care mia rebobinat-o adik o firma renumita in IASI a facut o treba f buna...in teste bobina s-a comportat f bine...ca la carte...dar in regimul maisus mentionat a picat din nou si din nou...acum e din nou la rebobinat si l-am rugat pe inginerasul ala sa o faca cu spire mai putine ...in loc de 43 cat avea si fir de 0,85 sa puna 37 spire si fir de 1,05...fac rabat oleac la tensiune dar maresc curentul...adik de la un 6A pe infasurare sa urc undeva in 8A pe maxim. Iar firul pe care il foloseste este testat la 250 grade sa apara primele semne de uzura...deci un fir de calitate dublu emailat... Si apropo singura diferenta intre cel de fabrica si cel rebobinat este ca infasurarea nu este f artistic facuta...deci ceva pierderi magnetice...dar in teste s-a comportat identic cu cea din fabrica...am facut o paralela cu una de pe alta moto identica... Sper ca vineri sa am bobina rebobinata dupa stilul celor de la yamaha si sa o testez:P adik in triunghi cu fir de 1,05 Cel mai simplu e sa-i pui un contact aditional la ventilator si sa-l poti porni si manual. I felul asta temp nu mai sare de 100grd. Eu de ani de zile la toate motoretele am montat acest contact. In afara de problema ta previi si alte uzuri premature ale propulsorului, plus esti mai sigur ca o sa ai mostenitori sanatosi datorita incalzirii mai mici a bijuteriilor. Buna ideea ...o stiam de la Dacia 1300 dar nu am vrut sa modific instalatia....sper sa se rezolve...dupacum spuneam din masuratori si cautari am observat ca mazoritatea fabricantilor folosesc fir de 1,05 pe bobine numai suzy e mai cu motz:P 0,87...care nu prea se gaseste si deci s-a mers pe 0,85 ca sa incapa nr de spire Daca are careva ideii sa ma ajute le primesc cu placere... Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Am vazut destule k1 K10 1000/750/600 la viata mea, si la nici unul nu s-a ars magnetoul decat daca a avut releul in scurt s-au a fost rebobinat. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Salut , sunt de cuand posesoului unui gsx-r 600 srad din 2000 imi puteti spune si mie in ce temperatura trebuie sa functioneze ? astazi mi-a atins 109 ( dar a fost destul de aglomeratie ) apoi am oprit intrucat ajunsesem la destinatie si am vazut ca funcionau ventilatoaele.MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tepremihai Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Salut , sunt de cuand posesoului unui gsx-r 600 srad din 2000 imi puteti spune si mie in ce temperatura trebuie sa functioneze ? astazi mi-a atins 109 ( dar a fost destul de aglomeratie ) apoi am oprit intrucat ajunsesem la destinatie si am vazut ca funcionau ventilatoaele.MS Nu sunt foarte cunoscator dar si eu am avut aceeasi intrebare la inceput cand am vazut 109 de grade in bord! Baietii care mi-au raspuns au zis ca e in regula asa! Asa e normal avand in vedere ca a fost si trafic aglomerat! La drumurile lungi in afara localitatii in indica vreo 80-90 cam asa! Deci e in regula! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Nu sunt foarte cunoscator dar si eu am avut aceeasi intrebare la inceput cand am vazut 109 de grade in bord! Baietii care mi-au raspuns au zis ca e in regula asa! Asa e normal avand in vedere ca a fost si trafic aglomerat! La drumurile lungi in afara localitatii in indica vreo 80-90 cam asa! Deci e in regula! Mersi frumos , un consum ai idee ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Mersi frumos , un consum ai idee ? Faci plinu - mergi 100 km - refaci plinu...simplu ca buna ziua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Salut , sunt de cuand posesoului unui gsx-r 600 srad din 2000 imi puteti spune si mie in ce temperatura trebuie sa functioneze ? astazi mi-a atins 109 ( dar a fost destul de aglomeratie ) apoi am oprit intrucat ajunsesem la destinatie si am vazut ca funcionau ventilatoaele.MS 109 este ok.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Salut , sunt de cuand posesoului unui gsx-r 600 srad din 2000 imi puteti spune si mie in ce temperatura trebuie sa functioneze ? astazi mi-a atins 109 ( dar a fost destul de aglomeratie ) apoi am oprit intrucat ajunsesem la destinatie si am vazut ca funcionau ventilatoaele.MS maximul atins de mine a fost de 111<m-am bagat la 40 de grade si ceva la umbra intre 2 masini care aveau aerele pornite si suflau ventilatoarele le maxim>cum m-am pus in miscare a scazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_tic Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Salutare...bucurie si tristete ( am primit bobina rebobinata cu fir de 1mm in loc de 0.85; 37 spire in loc de 44...merge unsa...la 5000rpm am 70v pe trifazat de e super bine...de incarcat incarca in schimb cand am pus mana pe firele ce intra in regulator atat 3fazatul cat si cele de pe curent continuu erau super calde asta dupa vreo 10 min de fct...sa zicem ca asta pt ca bateria era descarcata la maxim...dar cand mam uitat in bord surprize surprize becu ros aprins si semnul de lipsa pres ulei aparut pe ecran ( de ce...nu daduse asa ceva...cine imi poate spune unde este senzorul de pres de pe ulei? batfa tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 hello baieti. in sfarsit mi-am luat toba pentru gixxer, este foarte galagioasa si cu silencerul montat (ma gandesc sa-i fac altul). o sa fac un filmulet s-o auziti goodies: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.