Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Vizitator little wayne

In prima faza m-am speriat cand am vazut protectia scazuta la impactul lateral,test vazut pe site ul sharp.Nu prea intelegeam nici care e diferenta intre rpha si rpha+

M-a lamurit tipul de la scorpioaz,Cica rpha a fost imbunatatit (dupa ce a picat testul de siguranta la impactul lateral) cu modelul + dupa ce hjc au imbunatatit rpha-ul simplu

Daca e mai buna decat xr1000,atunci am sa ma declar multumit.In reviewuri spun ca e peste xr1100

Partea de cacao e ca la xr am zgariat viziera cumparata la inceputul sezonului nu mai vad bine prin ea si trebuia schimbata.Am facut greseala sa cumpar o viziera clara,mare pentru m-ul meu.

Achizitia a 2 viziere pentru shoei m-a determinat sa cumpar alta casca la care am doua viziere si un pinlok

Pret,unul foarte bun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si eu am si e geniala !



viziera dark smoke de la hjc nu e chiar asa de intunecata ...e un fel de "smoke" ,in rest totul e genial ,ventilatie super super

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa e cum zice Cristi,merge si noaptea pe drumuri luminate insa eu va recomand sa nu mergeti noaptea cu motocicleta nici macar cu viziera clara

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o RPHA 10+ bes spies replica si as avea o recomadare pentru cei care au...din nefericire de vreo 2 ori mi-a cazut casca de pe motoreta...si de fiecare data mi-a sarit viziera de pe ea foarte usor...asa ca recomandarea ar fi, de fiecare data cand mergeti sa inchideti viziera de tot pana face click prinderea de pe mijloc...in caz de ceva sa nu sara viziera si sa se ajunga la alte probleme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

serios,de 2 sezoane nu am mai mers noaptea

 

man si cand sa nu mai mergem? in Aprilie e ok sa mergem? e safe?

 

si sub lumina caror becuri e safe sa mergem? ce temperatura de culoare? 5500K? 6000K?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

am mers cu scuterul in puterea noptii cu suta...noroc cu luna plina.in anul urmator am sarit de pe sosea la o curba ...farurile nu ma ajutau iar luna nu mai lucea pe cer....si acum ma gandesc cum de nu m am infipt vreun pom de pe marginea soselei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar Cel de SUS te va ajuta noaptea ,am trait pe pielea mea o gramada de evenimente si situatii noaptea din care nu ieseam fara ajutorul Lui,multumesc Lui Dumnezeu

1.nu am schimbat in viata mea un bec si am avut 4 motociclete ,nu-ti pot raspunde (te las cu ironia ta acolo :P :)

2.ne vedem pe circuit

3.vanzare buna

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

serios,de 2 sezoane nu am mai mers noaptea

:))))))mi-ai adus aminte de un profesor din liceu, ne povestea si spus ca instructorul lui io recomandat sa nu mearga noaptea...si asa o facut.:))))

 

 

daca ai faruri bune mergi noaptea foarte bine. eu unul fac vara toate drumurile lungi noaptea. e mai liber, mai racoare, mai relaxant...

aici is de acord cu tine. :P mai ales ca la capitolu faruri stau foarte bine.primesc flashuri si cu faza scurta.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut..am achizitionat de ceva timp un gsxr srad 600 din '97,carburatie..m-ar interesa parerile voastre despre aceasta motocicleta..

 

SRAD-urile sunt motociclete robuste, rezistente si destul de fiabile.

La ora actuala nici nu sunt extrem de scumpe insa probabilitatea de a gasi o motocicleta cu mentenanta facuta corect sunt relativ mici.

Motoarele sunt robuste si rezistente si se strica foarte greu. Sasiul si suspensile sunt la un nivel OK chiar si la standardele zilelor noastre. Pozitia si geometria (ciclistica) sunt chestiuni de gust si de obisnuinta. Eu de exemplu nu ma impac cu constructia oferita de Suzuki la modelele sport nici pana in ziua de azi. Dar asta e o chestiune subiectiva.

Franele nu sunt stralucite - etrierii trebuiesc inspectati cu atentie si servisati complet daca garniturile sunt umflate sau, mai rau, pistonasele corodate.

Un test de compresie ar trebui sa spuna in ce stare este motorul. O servisare a sistemului de alimentare ar trebui sa fie obligatorie, parerea mea. Verifica de asemenea daca rezervorul nu e ruginit, avand in vedere varsta pe care o are motoreta.

Daca nu stii exact istoricul de service al motocicletei, n-ar fi rau sa ii verifici distributia si jocul la supape ca sa nu ai surprize neplacute.

Verifica si sistemul de incarcare electric, la fel pt a nu a avea neplaceri.

O imbunatatire substantiala ciclisticii o poti aduce daca inalti spatele motocicletei si scazi ampatamentul (te joci din pinioane si numarul de zale ale lantului de transmisie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

doar Cel de SUS te va ajuta noaptea ,am trait pe pielea mea o gramada de evenimente si situatii noaptea din care nu ieseam fara ajutorul Lui,multumesc Lui Dumnezeu

1.nu am schimbat in viata mea un bec si am avut 4 motociclete ,nu-ti pot raspunde (te las cu ironia ta acolo

2.ne vedem pe circuit

3.vanzare buna

 

cmd: tu poti sa fii un bun samaritean si sa donezi farul,daca tot te dai pe 'circuit' de acum, nu o sa ai nevoie de el :)

 

iar de vazut,nu cred ca o sa ne vedem pe circuit, pt ca eu circul doar noaptea, cu motorul :) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SRAD-urile sunt motociclete robuste, rezistente si destul de fiabile.

La ora actuala nici nu sunt extrem de scumpe insa probabilitatea de a gasi o motocicleta cu mentenanta facuta corect sunt relativ mici.

Motoarele sunt robuste si rezistente si se strica foarte greu. Sasiul si suspensile sunt la un nivel OK chiar si la standardele zilelor noastre. Pozitia si geometria (ciclistica) sunt chestiuni de gust si de obisnuinta. Eu de exemplu nu ma impac cu constructia oferita de Suzuki la modelele sport nici pana in ziua de azi. Dar asta e o chestiune subiectiva.

Franele nu sunt stralucite - etrierii trebuiesc inspectati cu atentie si servisati complet daca garniturile sunt umflate sau, mai rau, pistonasele corodate.

Un test de compresie ar trebui sa spuna in ce stare este motorul. O servisare a sistemului de alimentare ar trebui sa fie obligatorie, parerea mea. Verifica de asemenea daca rezervorul nu e ruginit, avand in vedere varsta pe care o are motoreta.

Daca nu stii exact istoricul de service al motocicletei, n-ar fi rau sa ii verifici distributia si jocul la supape ca sa nu ai surprize neplacute.

Verifica si sistemul de incarcare electric, la fel pt a nu a avea neplaceri.

O imbunatatire substantiala ciclisticii o poti aduce daca inalti spatele motocicletei si scazi ampatamentul (te joci din pinioane si numarul de zale ale lantului de transmisie).

ms mult,mult de aceste sfaturi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

ce-i drept, viteza, noaptea, nu prea lucreaza in favoarea ta.....

Chiar deloc,nici mobra nu are farul reglat si nici eu nu bunghesc bine noaptea

Cea mai tare faza a fost cand am ,,parcat'' bicicleta intr-un sant la capatul unei curbe de stanga

Eu pedalam cu voinicie(a se intelege top speed) pe o sosea necirculata,iar drumul(pardalnic de altfel) mi-a facut o gluma(viraj)iar eu bagam tare inainte.Mi-am dat seama ca ies de pe sosea cand am simtit pamantul de pe margine,Viteza era mare si franele slabe la un biciclont Simson din 54(a lu' bunicu').Noroc cu santul care nu a fost sapat drept ci inclinat sa nu cada prostii care ajung in el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io nu cred ca daca mergi cu 150km/h, noaptea, si iese calul sa traverseze strada, poate cineva sa-l vada in timp util. Ca ala merge si nu i s-a intimplat nimic, pur si simplu are noroc, sau merge foarte incet(nu ar fi vreo problema). Si eu, dupa 5 zile de permis, am plecat la Mare la 2 noaptea, am ajuns intreg, nici o emotie. La intoarcere, ziua, am ratat o curba si m-am dus cu 10km/h intr-un santz. Daca ratam curba noaptea, probabil ca intram cu 50km in santz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noaptea trebuie sa mergi mult mai incet, cel mai periculos mi se pare cand esti aproape de alte masini sau esti orbit din fata de farurile masinilor si nu vezi ce se intampla la suprafata carosabilului. Astfel poti sa iei caini morti, pisici, bucati de BCA, caramizi si alte tipuri de mici obstacole pe care cu lumina in ochi din fata nu le vezi neam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Am ,, luat'' un gropan de 25cm din cauza unui bmw care avea full xenon,cel putin proiectoarele mi-au rupt ochii si nu am mai vazut nimic.nu am cazut din simplul fapt ca gixxerul e destul de stabil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SRAD-urile sunt motociclete robuste, rezistente si destul de fiabile.

La ora actuala nici nu sunt extrem de scumpe insa probabilitatea de a gasi o motocicleta cu mentenanta facuta corect sunt relativ mici.

Motoarele sunt robuste si rezistente si se strica foarte greu. Sasiul si suspensile sunt la un nivel OK chiar si la standardele zilelor noastre. Pozitia si geometria (ciclistica) sunt chestiuni de gust si de obisnuinta. Eu de exemplu nu ma impac cu constructia oferita de Suzuki la modelele sport nici pana in ziua de azi. Dar asta e o chestiune subiectiva.

Franele nu sunt stralucite - etrierii trebuiesc inspectati cu atentie si servisati complet daca garniturile sunt umflate sau, mai rau, pistonasele corodate.

Un test de compresie ar trebui sa spuna in ce stare este motorul. O servisare a sistemului de alimentare ar trebui sa fie obligatorie, parerea mea. Verifica de asemenea daca rezervorul nu e ruginit, avand in vedere varsta pe care o are motoreta.

Daca nu stii exact istoricul de service al motocicletei, n-ar fi rau sa ii verifici distributia si jocul la supape ca sa nu ai surprize neplacute.

Verifica si sistemul de incarcare electric, la fel pt a nu a avea neplaceri.

O imbunatatire substantiala ciclisticii o poti aduce daca inalti spatele motocicletei si scazi ampatamentul (te joci din pinioane si numarul de zale ale lantului de transmisie).

si ce becuri are maestre sradu din fabrica?ce h-uri ma refer pe faza scurta si lunga?se gasesc pe oriunde?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...