suzuki_pill Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 dak sa aprin fi (fault indicator) inseamna ca poate fii cam orice nu neaparat foarte grav poate fii orice senzor sau releu sau char filtru aer ,ca sa fii sigur ai sub sa o mufa cu 6 picioruse cu un capac de plastic ,acolo daca faci scurt intre 2 picioruse(vezi manualul care) in timp ce motorul e pornit si apare fi-ul ,atunci in loc de "fi "va aparea un cod de genul c23 ,te uiti in manual si vezi exact ce e de vina , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeratu Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Suzuki pill, acum am fost sa pornesc motocicleta si nu mai apare nimic, temperatura normala 55ºC, FI a disparut, mai este nevoie sa fac tot ce ai explicat tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Suzuki pill, acum am fost sa pornesc motocicleta si nu mai apare nimic, temperatura normala 55ºC, FI a disparut, mai este nevoie sa fac tot ce ai explicat tu? daca nu apare "fi" degeaba faci ca nu iti va aparea nici un cod ,dar daca mai apare cum ziceam sub sa ai o mufa alba cu 6 fire si e acoperita cu un capacel negru de cauciuc pe care scrie "up" faci punte intre firul alb cu o dungulita rosie si firul negru cu o dungulita neagra,in timp ce motorul merge si" fi "este pe ceas, atuci iti va aparea codul defectiunii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Suzuki pilllll?Cum vezi dungulita neagra i firul negru? Pac pac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Josephine Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 (editat) Salutare tuturor, o scurta intrebare....am un gsxr 600 k7...8000km, schimb de ulei facut, totul in regula, temperatura pe bord era undeva la 108 ?C....si dintr'o data in locul temperaturii imi apare ceva de genul ´´FI´´...nu stiu unde este manualul si nu am avut timp sa trec pe la un service, daca cineva imi poate spune ce inseamna asta ...ii sunt recunoscator. Salut. Presupun ca ai toba originala pe motor, nu-i asa? Am acelasi motor ca si tine si am avut aceeasi problema. Este o problema pe care o au toate K6 si K7 de 600 si 750. Problema este SET Valve-ul (exup-ul de la Suzuki). Valva se blocheaza. Teoretic ar trebui sa se deschida la peste 3000rpm, dar ramane blocata pe inchis. Daca ti-ai fi schimbat toba, s-ar fi eliminat si problema asta. Pentru a fi mai sigur, poti verifica sa vezi ce cod iti apare pe bord facand ce au facut oamenii astia: http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=15091 Daca iti apare codul C46 atunci este ceea ce iti spun eu. Ai mai putea sa mergi la Suzuki, la B&S sa iti faca o diagnosticare. Dar la telefon mi-au spus ca m-ar costa 20euro+tva pe ora, si dureaza cam 2 ore. Mi s-au parut bani aruncati pe geam, cand e atat de simplu sa afli singur care e problema. Eu am facut asa: http://www.tfriders.com/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=71 Asta pentru ca imi place mult toba originala (si cum arata si cum suna). Sunt o gramada de topicuri pe net referitoare la problema asta. Pe cei din State i-au rechemat in service pentru remedierea ei. La noi nu se intampla asa ceva. Uite cateva din care poti afla cate ceva: http://www.gixxer.com/forums/showthread.ph...highlight=valve http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=98240 http://www.gsxr.com/showthread.php?t=35436 Sper sa te ajute. P.S.: Ca si la tine, la mine nu aparea FI-ul decat daca porneam motorul cand era cald. Daca il porneam cand era rece (sub 25 grade) era totul in regula. Daca ma opream undeva dupa un drum, si motorul era cald, si reporneam motorul, aparea FI. Si totusi, si atunci cand era rece si nu aparea FI pe bord, valva nu se deschidea. Editat Mai 13, 2009 de Josephine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 am si eu o mica problema , poate ma ajuta cineva : mi se desurubeaza suruburile care prin galeria de evacuare de blocul motor. cum se slabesc un pic, se schimba zgomotul, se aude un rontait metalic...de am crezut ca e distributia..... am incercat si cu seibi grover, am pus pe suruburi si pasta daia speciala anti sesurubare...si nimic le strang de-mi sar ochii din cap si dupa vreo 50 de km ( cu aproximatie ) iar incep sa se slabeasca. nu-mi lipseste decat un singur arc dala antivibratie dp galerie, pe pistonu 3 , unde intradevar acolo se slabeste surubul mai repede decat la celelalte. multam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 dak sa aprin fi (fault indicator) inseamna ca poate fii cam orice nu neaparat foarte grav poate fii orice senzor sau releu sau char filtru aer ,ca sa fii sigur ai sub sa o mufa cu 6 picioruse cu un capac de plastic ,acolo daca faci scurt intre 2 picioruse(vezi manualul care) in timp ce motorul e pornit si apare fi-ul ,atunci in loc de "fi "va aparea un cod de genul c23 ,te uiti in manual si vezi exact ce e de vina , foarte adevarat fa punte intre conectorii aia 2 si vei vedea care este eroarea cu pricina virifici manualul si intelegi ce se intampla daca nu stii scrie eroarea aici si vedem noi care'i pb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bady Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 (editat) referitor la indicatorul F1. daca ai schimbat toba si nu mai ai catalizator poate fi si din cauza asta. eu nu mai am catalizatorul, iar cei de la suzuki mi-au spus ca se va mai aprinde din cand in cand. La mine daca opresc motorul si il pornesc din nou nu imi mai apare indcatorul F1 Editat Mai 13, 2009 de bady Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 nu vreau sa contrazic dar la 750 k7 nu mia aparut niciodata f1 si am facut cu el 25.000 km , iar la un prieten cu 600 k6 tot undeva la 25.000 km iara nu a avut aceasta problema de care se vb. ....amandoi cu tobele originale ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Baga man si tu o poza cu tl -ul...sa vad si eu cine mai are mostru..... pac pac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeratu Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Merci tuturor pentru raspunsuri si ajutor... concluzia: maine schimb toba (imi propusesem asta de ceva timp) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazydriver Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 O intrebare, pentru cei care au sau au avut GSX R 600 mai vechi, La ce probleme sa ma astept de la un GSX R600 din 97 cu 62000Km la bord, eu il am de la 48000Km, de cand la-m luat am schimbat uleiul la 4000-4500km. Daca mai sunt posesori de "vechituri" si pot sa-mi impartaseasca si mie din problemele aparute la ele, poate reusesc sa le previn pe cat posibil. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 O intrebare, pentru cei care au sau au avut GSX R 600 mai vechi, La ce probleme sa ma astept de la un GSX R600 din 97 cu 62000Km la bord, eu il am de la 48000Km, de cand la-m luat am schimbat uleiul la 4000-4500km. Daca mai sunt posesori de "vechituri" si pot sa-mi impartaseasca si mie din problemele aparute la ele, poate reusesc sa le previn pe cat posibil. Multumesc. sal cred ca cel mai indicat pt inceput ar fi sa-i ei o compresie sa-ti faci o idee despre motor; si eu am o ''' vechitura''''' cu care pana acum in cei 20000km facuti de cand o am nu am avut nici o problema<decat consumabile><in consumabile includ si distributia deoarece km din bord 100% nu erau reali cand am luato<in 10 ani 18000, iar eu in 2 ani 20000> numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slabutu Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 pe langa consumabile, am mai schimbat discurile de ambreaj cu tot si cablu mi se parea ca nu trage bine....turometrul a cazut nu stiu dc...s-a dat 1 data peste cap si asa a ramas....in rest nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 salcred ca cel mai indicat pt inceput ar fi sa-i ei o compresie sa-ti faci o idee despre motor; si eu am o ''' vechitura''''' cu care pana acum in cei 20000km facuti de cand o am nu am avut nici o problema<decat consumabile><in consumabile includ si distributia deoarece km din bord 100% nu erau reali cand am luato<in 10 ani 18000, iar eu in 2 ani 20000> numai bine distributia incepuse sa faca galagie sau ai schimbat-o din prudenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Baga man si tu o poza cu tl -ul...sa vad si eu cine mai are mostru.....pac pac Parerile sunt impartite despre acest model , putini stiu de existentza lui si mai putini sunt aceia stiu cate ceva despre el ! http://i709.photobucket.com/albums/ww96/so...ze/P1040151.jpg http://i709.photobucket.com/albums/ww96/so...ze/P1040099.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 (editat) sal...urmeaza sa achizitionez primul meu gsxr ....si acela este un k4 1000 an 2004...ce parere aveti despre el ? o sa ma dezamageasca?...am nevoie de motocicleta pentru drumuri lungi dar si pentru oras...de ex kawa are probleme cu cutia..gsxr are o buba care apare la toate modelele ?...trebuie sa ma uit la ceva anume la motorul asta ?..nu am mai avut suzuki dar as vrea sa sa fac parte si din grupul de gixeri ....kawa honda yamaha am tot avut..am zis sa fac si pasul asta la suzuki....deci o sa ma dezamageasca ?...este diferenta mare intre k4 ,r1 si honda 1000rr ?acelasi an 2004 Editat Mai 13, 2009 de oxigen72000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 sal...urmeaza sa achizitionez primul meu gsxr ....si acela este un k4 1000 an 2004...ce parere aveti despre el ?o sa ma dezamageasca?...am nevoie de motocicleta pentru drumuri lungi dar si pentru oras...de ex kawa are probleme cu cutia..gsxr are o buba care apare la toate modelele ?...trebuie sa ma uit la ceva anume la motorul asta ?..nu am mai avut suzuki dar as vrea sa sa fac parte si din grupul de gixeri ....kawa honda yamaha am tot avut..am zis sa fac si pasul asta la suzuki....deci o sa ma dezamageasca ?...este diferenta mare intre k4 ,r1 si honda 1000rr ?acelasi an 2004 Daca as fi in locul tau as mai strange ceva banuti si as lua Gixxerul de 1000 din 2005-2006... Best Gixxer Ever!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 dar modelul 2004 nu e reusit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Baga man si tu o poza cu tl -ul...sa vad si eu cine mai are mostru.....pac pac Un TL1000R avem si noi in Targoviste.A fost bagat si la curse la Serres si la Pannonia. E un motor extraordiar ....in momentul de fata negociez preluarea lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Parerile sunt impartite despre acest model , putini stiu de existentza lui si mai putini sunt aceia stiu cate ceva despre el ! http://i709.photobucket.com/albums/ww96/so...ze/P1040151.jpg http://i709.photobucket.com/albums/ww96/so...ze/P1040099.jpg este superba motocicleta ffff frumoasa,sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea :X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 dar modelul 2004 nu e reusit ? aloo imi raspunde careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Parerile sunt impartite despre acest model , putini stiu de existentza lui si mai putini sunt aceia stiu cate ceva despre el ! http://i709.photobucket.com/albums/ww96/so...ze/P1040151.jpg http://i709.photobucket.com/albums/ww96/so...ze/P1040099.jpg Rosu ei man.........sa te vada lumea;))Frumoasa la greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 (editat) dar modelul 2004 nu e reusit ? Si gixxerul pe 2004 e foarte reusit ! Am prieteni care au avut si au fost foarte multumiti de ele ! Probleme la ele nu au intampinat..decat consumabile schimbate la timp si mergeau fara probleme ! Spor la cumparaturi ! Editat Mai 14, 2009 de Nyt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 aloo imi raspunde careva? Indiferent d model si marca si cc daca o intretii si ai grija de ea si o respecti nu o sa ai probleme asa ca nu este motor reusit sau nereusit.....depinde de tine! pac pac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.