art Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 @ metoxil..........nu m-ai lasa semne din alea tovarase ca poate o sa ma vaneze nuoa dreapta si apoi sa vezi...... pac pac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 hehehe, nu e ma, asa se salutau si legionarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 (editat) Eu sunt maghiar!!!! Editat Mai 28, 2009 de art Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Eu sunt maghiar!!!! Pai "legionarii" maghiari au fost mult mai activi decat cei romani http://en.wikipedia.org/wiki/Arrow_Cross_Party Cateva intrebari... -Mi-am cumparat un spray de curatat franele de la louis. Nu prea stiu germana. Stie cineva cum se foloseste? Adica aplic si sterg imediat sau aplic si las? -Se intampla sa mai ajunga mizerie de pe lant pe janta spate? Cum se poate curata? Eu curat lantul cu motorina. Daca o folosesc si pe jenti se poate intampla ceva rau? -De unde pot cumpara o cheie pentru reglat suspensia spate? E vorba de o cheie din aia speciala, ca un fel de carlig -Pe durata iernii am folosit o husa sa acopar motoreta. Acum cand este cald afara si o acopar seara dupa plimbare o gasesc dimineata destul de calda (garajul este mic si prost aerisit). E bine sa o mai acopar sa o tin calda, sau o las neacoperita sa se raceasca? Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 salve nu cred ca e o pb daca o gasesti calda, te asigur ca nu sufera deloc lantul cu motorina nu l'as curata ..cel mai ok e un produs special ptr asa ceva sau petrol ...ala de se pune in lampa ..inca se mai gaseste, nu ataca oring-xring, si face o treaba minunata doar pe cauciuc sa nu iti ajunga motorina pentru frane ..cred ca ai observat ca produsul respectiv se evapora in graba ..deci sterge repede ptr discuri eu folosesc abraziv 100 si vata cu diluant sau acetona ..functioneaza perfect discurile le curat doar daca le manjesc cu unsoare de orice fel ..sau cand schimb marca de placute ptr a inlatura depozitele de material vechi de pe disc..daca mentin placutele nu curat deoarece inlatur material care foloseste franarii si este depus pe disc janta o curat cu o combinatie f buna: servetel sau carpa umeda cu produs de curatat jenti + petrol ..ramane lucioasa deoarece cele 2 produse reactioneaza impreuna spor la munci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Pai "legionarii" maghiari au fost mult mai activi decat cei romani http://en.wikipedia.org/wiki/Arrow_Cross_Party Eu am zis la bascalie.....nu te lua de mine sau nu incepe din astea.....ca deja sunt satul de motociclisti atotstiutori in ale istoriei geografiei ect.......si ei nici macar nu au motor! pac pac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 folosesc la stergerea unsoarei de pe jante, carena( partea de sub coada) ... ceara de lustruit vopseaua )) ... mai bine zis dau un strat acolo unde necesita sa se duca murdaria ... practic de duce instantaneu... si apoi trec la lustruirea propiuzisa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 eu din cand in cand mai merg pe la spalatorie, mi-o dau cu spuma activa, o spala, apoi cu solutie de jante, ceara si limpezire. O chestie din asta costa in Cluj 10 lei (negociat la sange ) si mai bine de atat orice i-ai face nu o poti spala, ca nu ramane nici urma de murdarie, unsoare, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Eu sunt maghiar!!!! Nu esti roman de origine maghiara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Nu esti roman de origine maghiara? Conteaza?.............am zis ca nu am chef sa intru in polemici.Daca ma intrebi de motoare raspund cu placere de altceva ma doare la banana! pac pac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slabutu Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 ai grija la spuma activa, cel putin la mine au ramas urme si nu mai dispar pe cadru... si eu sunt maghiar cel putin cu numele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 @art sa traiesti orice-ai fi. Sa stii ca nu am intrebat cu rautate.... Nu mai spalati motoarele cu spuma activa! Oxideaza toate dupa aia. Sau dupa ce o cureti, trebuie unsa peste tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 ai grija la spuma activa, cel putin la mine au ramas urme si nu mai dispar pe cadru... si eu sunt maghiar cel putin cu numele mda, am patit si eu la masina, da numa pe anumite tipuri de aluminiu se intampla, si cred ca nu-i de la spuma, ca de la solutia de curatat motorul, da s-ar putea sa ma si insel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 @art sa traiesti orice-ai fi. Sa stii ca nu am intrebat cu rautate.... Nu mai spalati motoarele cu spuma activa! Oxideaza toate dupa aia. Sau dupa ce o cureti, trebuie unsa peste tot. si la mine au ramas niste urme de la spuma knd am spalat motoru la spalatorie,a fost prima si ultima data in legatura cu curatatul jantelor vreu sa a zic ca folosec FAIRY(detergent lichid de vase) ),e cea mai simpla solutie de a scoate grasimea de pe jante(ALBE cum sunt ale mele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristioffice Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 nu trebuie sa reglezi relantiul si sa speri ca nu a fost reglat asa din cauza unei alte probleme In alta ordine de idei: Imi pusca furca la gropi sau cand ma las tare si brusc pe ea; cica ar fi de la semeringuri, dar ca daca nu curge ulei nu trebuie facut nimic Ce parere aveti? Salutare Stie careva cum se regleaza relantiul la un GSXR de 750? Imi sta la cald la 900 si trebuie dat la 1300 - 1500. Ar trebui date carenele jos? Multam anticipat de raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 nu carenele, trebuie sa ridici rezervorul... scoti seaua, scoti suruburile de la rezervor (cele doua din fata), ridici rezervorul si e un surub pe partea stanga (cred ca pe unde vin cablurile de la acceleratie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 (editat) nu carenele, trebuie sa ridici rezervorul... scoti seaua, scoti suruburile de la rezervor (cele doua din fata), ridici rezervorul si e un surub pe partea stanga (cred ca pe unde vin cablurile de la acceleratie). la k7 era in stanga sub cadru,in priza de aer , partea laterala , daca ai alt k verifica prin priza de aer de pe stanga ! tre sa dai de un stutz , analizeaza atent pe acolo , 100 % nu tre sa desfaci nimic sa reglezi relantiul ,la tl tot pe stanga partea laterala chiar in priza de aer , asa ca ....... plus ca 1500 e mult ... e indicat 1100 - 1300 ! Editat Mai 28, 2009 de suzukilifeanddanger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 greseala mea.... ma gandeam ca e ca la 600.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOKI_46 Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 problema ...Srad de 750 98 pe ferestra de la ulei nu se vede deloc uleiul.ala de la care am luat o zice ca a schimbat uleiul si filtrul.nu scoate fum, merge brici trage de rupe.numai ca ma ingrijoreaza asta cu uleiul si niste zgomote pe care le aud la motor dar de care am auzit ca sunt normale la srad. VA ROG FRUMOS FRATI PE GIXXER..HELP ME.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 poate o fi sticla murdara ! ! glumesc ! srad sau nu ... nivelul trebuie sa il vezi ....mai asteapta pareri si o sa te convingi ! poti distruge motorul in ritmul asta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOKI_46 Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 help...si de zgomotul ala ce ziceti? dar cea mai nasoala treaba e cu uleiul.mai ales ca nu scoate fum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slabutu Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 si io tot detinator srad 750 98....cand am cumparat aceeasi poveste cu uleiul(recent schimbat mai merge 2000-3000), am inclinat motorul destul de mult pe partea stanga pana cand am zarit o urma de ulei pe gemulet...cat dewspre zgomot la fel boala veche la SRAD(reomatist)...si a mea mai bate dar nimic grav cel putin dupa ce se incalzeste un pic manca asfalt...la ulei normal ar fi trebuit sa se aprinda si un bec prin bord dar nu se stie mai bine schimbal sa stii ca e facut de tine si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOKI_46 Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 mersi frati gixxeristi...mai astept totusi pareri....nu se aprinde nimic..decat becul de ulei care se stinge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 de ce trebuie sa crezi tot ce spune lumea<am schimbat, am facut, etc> primul lucru care tr sa-l faci cand il cumperi este o revizie cu schimb ulei,filtre si verificat restu<placute, jocuri, etc> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 mersi frati gixxeristi...mai astept totusi pareri....nu se aprinde nimic..decat becul de ulei care se stinge... Pai... nu stiu cata experienta ai cu motoarele, de aceea o sa te intreb daca ai verificat uleiul cu motorul la verticala, nu pe cric; daca pe verticala nu-ti apare, fa-i un schimb, sa fii tu linistit, si vezi dupa aia daca mai scade; ideea e ca daca nu scoate fum si nu lasa nici pete, nu prea are cum sa-l piarda.... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.