Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu cunosc motocicleta si detalii dar mi se pare anormal sa te duci sa abuzezi de o motocicleta si apoi sa nu o cumperi pt ca au aparut nu stiu ce bube. D-aia e bine ca atunci cand vinzi o motocicleta sa o dai potentialului cumparator sa o testeze numai dupa ce iti lasa garantie contravaloarea motocicletei. Bine de stiut.

@ Daan prietenul meu, glumeam cu faza cu wheelie-ul :crack: Nu te mai supara asa, doar n-oi fi tampit si nici posesorul ei nu ar fi de acord. O sa o desfac (carene + rezervor) si o sa ma uit bine la suduri. Atata tot :hug: Stai linistit :cheers:

 

Va multumesc tuturor pentru pareri ! M-am mai linistit putin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai mai George nu era vorba ca nu ma spui,Doamne fere si ce conventie aveam noi

cu treaba cealalta mai nasoala sa nu ma spui te rog ...

=))

te rog eu frumos sa faci loc in garaj ca o aduc IAR ,avem treaba multa iarna asta !!!!

 

renameyourself : k6-750 nu are problema aceea ,desfaci degeaba

poti sa ne arati motocicleta?link ceva?



.

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe internet circula decat povestile horror..nimeni nu vine sa zica cat de bine ii merge lui motocicleta sau masina.Am fost proprietar de k5 2 ani de zile si n-am avut problema de genul.Sunt curios daca Rook avea bratara la cadru?!Problema exista,ii cunoscuta,se intampla la un motor la mie..tu decizi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.

Urmeaza sa ma intalnesc (maine dimineata) cu o persoana ce doreste sa vanda un GSX-R 600 K4. As dori sa stiu daca acest model are "problema" cu sasiul (discutata mai sus)? Ar trebui sa fiu atent la ceva anume (probleme specifice acestui model)?

Va multumesc si imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU ! Modelul 600 K4 Nu are aceasta problema. Poti merge linistit. Verifica ce verifici de obicei la o motocicleta pa care vrei sa o cumperi: carene, cadru (sa nu fie indoit sau altceva), frane,pornire.. testeaz-o ! Cupleaza toate treptele,vezi cum accelereaza.. placute..zgomote etc. Stii si tu povestea. Daca nu ai multa experienta.. mergi cu cineva ! Te ajuta mult asta

Editat de RenameYourself
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca a aruncat Cesar o soparla nu trebuie sa va cuprinda paranoia pe toti,stati mai piano asa ..



eu le spun numai lucruri frumoase celor de pe cbr ,el ne da cu nasoale=)))

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vantu bate, ploaia merge, motocicleta se vopseste....

 

M-am apucat de pictat trotineta, asa vreau sa iasa st9z.jpg

am demontat tot, chituit, frecat, matuit...insa am uitat un lucru. Nu stiu la ce dimensiuni sa vopsesc partea de sus a rezervorului ( pata albastra de sus ) adica, asta incercuita cu rosu l0gw.jpg

 

 

Rugamintea: imi poate da cineva care are asa ceva in curte,garaj,in scara,sub balcon, in sufragerie...etc, sau cine stie cateva dimensiuni, raportate la centrul busonului de benzina ? ( cati cm din centru busonului in stanga sau dr, cati in fata si cati in spate.) Va multumesc de pe acum. Deci, multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te uiti atent o sa vezi ca acea culoare albastru inchis de pe carena(daca nu ai curata-o deja) de fata se prelungeste pe rezervor in acelasi plan.

Ar fi una dintre idei de a stabili coordonatele.

Acum cred ca daca gasesti o poza pe net la o rezolutie mai mare nu ar fi o problema sa stabilesti punctele.

ex:

post-15340-0-40837300-1380869835_thumb.jpg

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te uiti atent o sa vezi ca acea culoare albastru inchis de pe carena(daca nu ai curata-o deja) de fata se prelungeste pe rezervor in acelasi plan.

Ar fi una dintre idei de a stabili coordonatele.

Acum cred ca daca gasesti o poza pe net la o rezolutie mai mare nu ar fi o problema sa stabilesti punctele.

ex:

la asta m-am gandit si eu...momentan nu sunt langa motoreta, totul e demontat, si am zis s anu mai stau sa pun toate piesele la loc cand ajung acolo.

Multumesc pentru sfat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am rezolvat cu capacul de la alternator, multumesc mult inca o data Costin si tuturor pentru sfaturi.

 

Acum vreau sa-mi schimb si uleiul si am o dilema. Sa pun 10w40 sau 15w50?

Cu motorul merg normal ... asta ca idee.

Ma gandeam sa pun Motul 300V .. am vazut la motodiscount o oferta buna zic eu (4L + filtu K&N la 250 lei)

 

Voi ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine merge la -10grd? 15-50 ar trebui sa fie prima alegere , mai ales la o supersportiva turata, care scoate 100cai in 600cc. Temperaturile sint foarte mari la turatii inalte, full gaz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, ok .. m-ati convins ... ramane 15w50.

Stiu ca e o zona periculoasa legat de marca uleiului, dar intreb si eu ..

 

Pana acum am folosit doar Motul ... deci iau in calcul orice spuneti voi.

TNG am vazut ca tu recomandai bel ray ...

Altii motul, sincer ... habar n-am ce sa pun.

Mi s-a parut ok oferta aceea cu motul 300V la pret.

Bineinteles ... mai sunt super oferte si la repsol, dar nu stiu pe nimeni care sa fi folosit :(

Editat de no01else
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bel Ray EXS 10W-50 e mai vascos decat Motul 300V 15W 50. Vascozitate exprimata in centistokes la 100 de grade.

 

Exista si Bel Ray EXS sau EXP 15W-50, care-s si mai de forja :)

 

Daca vrei o oferta, discutam pe PM.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce mi s-a parut usor pe net, a fost ca naiba in realitate. Am incercat sa dau jos semighidonul cu cheie normala si tot ce am reusit a fost sa desfac bolt-ul drept de mi-a sarit telescopul in sus :)) Zilele astea iau semighidonul, cum reusesc sa desfac ansamblul ala ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca nu ai jugul inferior strans si probabil ai desfacut si surubul de la jugul superior pe partea respectiva.

 

da, pai daca nu desfaceam surubul de la jugul superior, n as fi reusit sa desfac piulita aia. Intrebarea e cum fac pe stanga, caci surubul ala merge mai greu desfacut iar piulita nu vera cu cheia nici sa o bati!

Editat de Dan Spataru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfaci doar jugul superior

Jugul inferior trebuie sa ramana cu suruburile stranse. Daca jamba dreapta a culisat, inseamna ca si jugul inferior era slab strans sau deloc.



Daca demontezi ghidoanele si jugul superior cu roata pe asflat, o sa fie mai dificil sa pui jugul inapoi. Cel mai elegant se lucreaza cu suspensia fata ridicata de pe sol.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O dilema, nu stiu daca s-a mai discutat pe problema asta. Detin un K6 de 600, de cand s-a instalat xenon-ul pe faza scurta, imi mananca sigurantele (faza scurta) pe paine, cam una la doua zile. S-a mai confruntat cineva cu asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...