Survolaj Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 tot la srad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Era vorba de cu totul altceva de surubul acela...dar in fine...ai mai pus si tu un + la bagaciune in seama fara sa citesti inainte sa postezi. cred ca tu esti cu + urile... Daca aveti ceva de spus tehnic nu se supara nimeni, cu toate ca se numara pe degete persoanele de aici care chiar stiu ce se intampla sub carene. Legat de surub - caz concret (si da, am citit ce s-a discutat) pe de-o parte e aberant sa mergi cu un surub in airbox si sa-ti ajunga in chiulasa, asta inseamna ca nu ai treaba cu motoarele, pe de alta parte un "mecanic" la un mom dat si-a bagat "picioarele" in jucaria clientului. Sunt mecanici de moto acum cam ca ciupercile. Si ma distreaza ca voi (unii) chiar va credeti buni pe felia voastra, cati aveti studii de asa ceva?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
goul Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Eu unul sunt atehnic, ii las pe altii cu suruburile ,dar , ca sa citez niste clasici in viata: " E usor sa te declari vegetarian cand bagi in tine terci " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Jagi, cica iar esti fraier Pff... de unde tot apar astia ma? :D Daca doresti respect.....ofera respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Toba de la SRAD se mai potriveste si la HAYABUSA pe partea dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 cred ca tu esti cu + urile... Daca aveti ceva de spus tehnic nu se supara nimeni, cu toate ca se numara pe degete persoanele de aici care chiar stiu ce se intampla sub carene. Legat de surub - caz concret (si da, am citit ce s-a discutat) pe de-o parte e aberant sa mergi cu un surub in airbox si sa-ti ajunga in chiulasa, asta inseamna ca nu ai treaba cu motoarele, pe de alta parte un "mecanic" la un mom dat si-a bagat "picioarele" in jucaria clientului. Sunt mecanici de moto acum cam ca ciupercile. Si ma distreaza ca voi (unii) chiar va credeti buni pe felia voastra, cati aveti studii de asa ceva?! Apararea o iei unuia care tot nu are studii pentru mecanica, desi face asa ceva...eu am incheiat aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 nu iau apararea nimanui, doar pierd timpul pe forum si fac comparatie cu ce vorbesc aia pe afara. raman la parerea mea ca in .ro masina ti-o strici 80% in service, se pare ca si la moto e la fel. d-aia imi lucrez singur la motor. macar nu va mai aruncati unu altuia cu cacao, ca sunteti la aceleasi nivele...intelegeti ce vreti din asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 (editat) nu iau apararea nimanui, doar pierd timpul pe forum si fac comparatie cu ce vorbesc aia pe afara. raman la parerea mea ca in .ro masina ti-o strici 80% in service, se pare ca si la moto e la fel. d-aia imi lucrez singur la motor. macar nu va mai aruncati unu altuia cu cacao, ca sunteti la aceleasi nivele...intelegeti ce vreti din asta. Corect dar problema este ca sunt foarte multi nepriceputi, ce ne facem cu ei, cu oamenii de buna credinta si corecti? Cat despre surubul ala nenorocit care a ajuns in airboxofice este deja celebru.. a umblat un prost pe acolo care habar nu are de motoare si gata, facem din asta tantar armasar, a fost un cay la 1000000,si opera unui nepriceput. eu vreu sa fac o poya cu surubul daca se poate !!! Editat Iunie 8, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Surubul din postul meu, si poza mea, este opera proprietarului,care a decis ca operatia de curatire a filtrului este prea legera sa apleze la un mecanic....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 (editat) Da' voi de unde apareti mecanicilor? Respectiv pilotilor de curse? Intrebarea mi se pare foarte pertinenta...cum sa te trezesti cu surub in chiuloasa? Raspunsul cred ca se regaseste in "mecanicii" care sunteti, respectiv in "pilotii" care sunteti. He, he. Este un fenomen ciudat Âşi paranormal Poti sa treci pe la mine sa mai discutăm, mai ne cunoaÂştem, mai ne împrietenim. Îți voi face o hartă cu mecanicii de încredere pe care îi cunosc. Asta este gratis. Pt harta teparilor însă trebuie sa plăteÂşti scump Daca ai motoreta de sport Poti Âşi tu sa devii pilot. Amator Âşi daca eÂşti talentat, cine Âştie... Putem discuta Âşi asta Âşi te pot sfătui. Dar Sunt unii precum jagi care Âştiu mult mai multe decat mine despre curse Âşi te pot ajuta mai mult. La cine îți schimbi uleiul, că sa Âştiu daca face bine nivelul, strânge cum trebuie filtrul, pune uleiul care trebuie, nu distruge surubul băii de ulei, etc. Momentan am un dosar în curs de cercetare referitor la această operațiune elementară Âşi Sunt mulți care nu trec clasa. Apoi trecem la reglajul lanțului, suspensii, frane Âşi alte lucruri simple la care am găsit erori monumentale. Nu, nu Sunt expert dar lucrurile elementare trebuiesc cunoscute. Editat Iunie 8, 2011 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 WAW...multumesc mami... uite am o problema...la quick shifter...am un cordona cu reglaj la forta de apasare, intre 1-25 kgf. Inainte cand aveam PC si ECU stock aveam setat QS la 14kgf si timpul de taiere de 45ms. De cand am pus ECU race QS l-am montat pe firele de la exup, dupa cum zicea producatorul. totul ok. Timpul de taiere e selectabil pe fiecare treapta in parte, setarea de fabrica e 60ms 1-2, 55ms 2-3 si 3-4-5-6 sunt cu 45ms. Problema e ca la aceasi forta de apasare de 14kgf QS-erul functioneaza insa are un delay de aproximativ 1 secunda intre mom in care trag de selector pana in momentul in care taie injectia. L-am setat la 22kgf si aceeasi chestie. La 4kgf merge ceva mai bine insa levierul este prea sensibil si sunt situatii cand imi taie inj doar cand ma ating accidental de el. Ce ma sfatuiesti sa fac? Configuratia e urmatoarea...block off plates,kit Yec, full akrapovic, quick gas cu timpii de reactie la TPS imbunatatiti din softul ECU, setarea de superstock, harta custom, fara rpm limiter de stand. In soft-ul de la ECU am optiune sa setez tensiunea la care lucreaza piezo-ul de la QS (care are functie push-pull) si e setabila intre 0,1 si 5V. Momentan i-am dat selectie automata (functia learn QS) si s-a stabilizat la 3,2V.... Pe unde sa mai incerc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 (editat) Ok, bun, fii atent. Harta custom inseamna... crom, nu? pai bun, daca harta este facuta pentru motreta, doar pentru a ta, cine s-a ocupat de ea? Cine a facut-o? E normal ca tot acelasi specialist sa o rezolve. Nu, nu pot sa-ti dau o solutie, asta trebuie studiata. Dar uite... este un baiat....Georgel (TNG) care s-a apucat de facut QS-uri Eh... le-a conceput si la un moment dat in proiect a avut nevoie de mine cu niste lucruri.... minore ca sa zic asa Cred ca a studiat indeajuns problema incat sa te poata ajuta. Macar cu o parere... ca desigur ai sa te duci inapoi la cel care ti-a facut harta custom sa ti-o puna la punct, asa e normal Acum astept sa faca TNG o propunere si de QS cu piezo unde sunt oleaca de specialist pentru ca deja am mai montat pe niste avioane experimentale astfel de senzori... Tot n-ai zis inca cine face nivelul de ulei, cine verifica daca e reglat bine lantul, etc.... tuningul asta agresiv eu zic ca este pt alt nivel - Choy, Pascota, Mistode, ... Senzorul piezo este doar un generator de semnal. Atata lucru trebuie sa retii. Transforma presiune mecanica in tensiune electrica. Vorbeste cu Geo, e specialist la reglat ECU, etc etc. Editat Iunie 8, 2011 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Geo are dyno? Harta a fost facuta de unul dintre inginerii care lucreaza la yec, i-am dat configuratia mea si mi-a trimis harta pe mail. Defapt mi-a trims 2 harti selectabile. Da' piezo asta...nu e influentat de vibratiile motorului? ca din cate retin eu exista tweetere piezo care produc vibratii deci in teorie simt si vibratiile,nu? Intretinerea la motor mi-o face sor-mea, care e sef de service la bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Nu, n-are dyno. GăseÂşti la UMI, vorbeÂşti cu maÂşinuță. În pincipiu e sensibil la vibrații dar pragul la care este preluat semnalul generat este peste energia vibratiilor respective. Altfel ar fi un haos. La BMW la MOTO în pipera? Am sa mă interesez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 WAW...multumesc mami... uite am o problema...la quick shifter...am un cordona cu reglaj la forta de apasare, intre 1-25 kgf. Inainte cand aveam PC si ECU stock aveam setat QS la 14kgf si timpul de taiere de 45ms. De cand am pus ECU race QS l-am montat pe firele de la exup, dupa cum zicea producatorul. totul ok. Timpul de taiere e selectabil pe fiecare treapta in parte, setarea de fabrica e 60ms 1-2, 55ms 2-3 si 3-4-5-6 sunt cu 45ms. Problema e ca la aceasi forta de apasare de 14kgf QS-erul functioneaza insa are un delay de aproximativ 1 secunda intre mom in care trag de selector pana in momentul in care taie injectia. L-am setat la 22kgf si aceeasi chestie. La 4kgf merge ceva mai bine insa levierul este prea sensibil si sunt situatii cand imi taie inj doar cand ma ating accidental de el. Ce ma sfatuiesti sa fac? Configuratia e urmatoarea...block off plates,kit Yec, full akrapovic, quick gas cu timpii de reactie la TPS imbunatatiti din softul ECU, setarea de superstock, harta custom, fara rpm limiter de stand. In soft-ul de la ECU am optiune sa setez tensiunea la care lucreaza piezo-ul de la QS (care are functie push-pull) si e setabila intre 0,1 si 5V. Momentan i-am dat selectie automata (functia learn QS) si s-a stabilizat la 3,2V.... Pe unde sa mai incerc? Aaaa.. e clar! Ti s-a rupt cureaua de la alternator D'aici e problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Geo are dyno? Harta a fost facuta de unul dintre inginerii care lucreaza la yec, i-am dat configuratia mea si mi-a trimis harta pe mail. Defapt mi-a trims 2 harti selectabile. Da' piezo asta...nu e influentat de vibratiile motorului? ca din cate retin eu exista tweetere piezo care produc vibratii deci in teorie simt si vibratiile,nu? Intretinerea la motor mi-o face sor-mea, care e sef de service la bmw Salut! Geo,saracul nu are de unde sa cumpere dyno,sunt un amarat care isi face de cap in garajul lui.. Ok sa revenim la subiect. Din cate inteleg motorul in cauza este un R1, cred ca din poza avatar este din 2004/2007. Acum sincer nu cunosc ecu si softul celor de la yamaha,ma refer la cel de curse YEC,si ce functii ai acolo,eu mi-am batut capul cu ecu de suzuki stok,soft si functii. Din cate am inteles ai doua harti diferite pe care le accesezi, sper dintr-un intrerupator,anuiesc ca la fel poti face si cu harta de avans. Bun,sa ne intoarcem la QS. Parerea mea umila si din ce ma duce pe mine capul este sa alegi forta cu care tie ti-a mers ok inainte(acum nu stiu cum ai selectorul,normal sau inversat)tensiunea la care s-a stabilizat 3,2/3/5 dar sa deselectezi functia automata. Dupa aceea trebuie sa te concentrezi pe soft pentru ca acolo este problema! Intrebarea este cum face ecu intreruperea ,fuel cut sau ignition cut, soft sau hard cut si daca poti selecta ce vrei tu? Fuel cut este mereu cu intarziere,daca este cumulat si cu ignition taierea este mult mai acurativa si fara intarziere. Acum eu cred ca timpul de activare dupa kill si next shift undeva acolo este problema el iti da intarzierea ceva se bate cap in cap. Adica tu ai selectat killtime 45ms(unde eu cred ca este prea putin,o sa se supere cutia pe tine) pai atat va tine motorul intrerupt(aprindere sau fuel)dupa care este un timp de activare si un timp in care nu vei mai putea sa schimbi din nou(300ms ex.)undeva acolo este problema. QS in sine nu cred ca are probleme doar softul se incurca undeva,este aiurea sa-i setezi 4kf la senzor pentru ca daca dai in gropi o sa-ti intrerupa motorul,plus ca a functionat ok inainte. Cauta acolo functii si setari diferite si o sa ajungi la un rezultat,din pacate cu testul este mai greu.... Iti pun o poza din softul de la suzuki sa intelegi despre ce vorbesc. Cu respect TNG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Cine este sora ta? In bucuresti nu exista femeie cu functia de sef service la bmw! in alta ordine de ideii cum a spus foarte clar si exact TNG problema nu este QS pentru ca ala este doar un inrerupator este vorba de setari din soft sau chiar soft-ul. Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Mister rezolvat - la BMW moto Bucarest Pipera, nici macar nu exista sef de service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Bun. Situatia prezentata a fost reala si chiar am patit-o. Am rezolvat-o singur prin setarea tensiunii de excitatie a QS-erului (d-aia am si lansat hint-ul, ca sa vad cine se prinde). Piezo lucreaza intr-adevar forta-tensiune (cezar a remarcat asta). Cand am avut PC pe moto ala nu stie variatiuni de tensiune si d-aia lucra fara greturi. yec-ul avand aceasta functie nativa era cam bulversat de situatie (d-aia are si casuta de selectie in soft) si din aproape in aproape l-am adus pe ce ii trebuie...parca 1.7V, nu mai stiu exact. Cel mai aproape de adevar a fost TNG de care am auzit si eu vorbe bune. Intrebarea legata de dyno am pus-o pentru ca nu ai cum sa setezi o harta de injectie (la modul profi) decat cu un dyno sau prin zeci de incercari in mers, cu laptopu in spate, lucru pe care l-am facut anul trecut cand aveam PC pe moto si este foarte greu si destul de nerealist. Prin asta vroiam sa demonstrez ca nu exista tuning la noi pt moto. Dyno-ul de la UMI nu prea m-as baza pe el pt ca tot asa am amici care nu s-au intors cu hartile facute cum trebuie. Sor-mea nu lucreaza la BMW, nici macar nu e in Romania. La intrebarea cine imi face schimbul de ulei si intinsul lantului vroiam initial sa zic ca mama, dar v-ati fi prins ca e caterinca. Ce vroiam sa spun este ca lucrurile "de mecanica" cum le numiti voi adica schimb ulei, filtre, lichid de frana etc. sunt niste lucrari elementare pe care orice om normal (care sa si vrea) le poate face doar uitandu-se pe youtube si nu mi se pare normal ca daca sunteti 3-4 sau 20 de baieti care faceti acelasi lucru, la acelasi nivel in orasul asta sa va dati la cap zicand unul despre altul ca nu stiti sa vedeti care e nivelul de ulei sau ca nu stiti sa intindeti lantul. E ceva de genul nu va duceti la ala ca e mai prost ca mine - adica si eu fac greseli da' ala e varza. Daca tot e concurenta macar iesiti in evidenta cu alte treburi, calitate..preturi...servicii...dotari. Acum...stiu ca asta e o problema generala la noi cu datu'n cap lu' celalalt da' poate...candva o sa reusim si noi sa facem o concurenta klumea in favoarea clientului. Banuiesc ca am suparat pe multi...sincer...nu ma intereseaza, asta e parerea mea si nu se va schimba curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Nu pot sa zic bravo pentru testul tau de perspicacitate. Cum am mai spus QS este doar un intrerupator si problema era la setari sau la sof , GEO a explicat mai pe indelete Si sa stii ca nu oricine poate sa schimbe un ulei vezi topicul cu cel ce a incurcat busonul de scurgere ulei cu cel de antigel. Si sa stii ca sunt mecanici pe aici care chiar daca impart aceiasi felie de paine choar colaboreaza si se sfatuiesc intre ei si in nici un caz nu arunca cu noroi unul in celalalt. Eu zic ca mai bine si mai elegant ar fi fost daca spuneai patania ta si rezolvarea pentru ca si noi ceilalti sa nu ne mai chinuim cand am fi gasit o astfel de problema. Dar asa ai gandit tu ca este mai bine sa faci caterinca si sper sa te fi distrat. RESPECT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Piezo lucreaza intr-adevar forta-tensiune (cezar a remarcat asta) Gresit. Nu am remarcat, stiu asta de o gramada de ani si mai si lucrez cu asemenea "minuni" Cel mai aproape de adevar a fost TNG de care am auzit si eu vorbe bune. Evident ca am vrut sa te trimit la cineva care sa te pacaleasca deci din nou gresit La intrebarea cine imi face schimbul de ulei si intinsul lantului vroiam initial sa zic ca mama, dar v-ati fi prins ca e caterinca. Aaa... deci nu-ti faci tu dar cineva ti le face la ... la caterinca, zic bine? Ai sa razi dar cred ca ai putea de fapt sa plangi cand ai vedea fapte stranse la dosar despre diversi priceputi care gresesc la operatiuni elementare. Asta e viata.... poate ca ar trebii sa faca mama.... sunt niste lucrari elementare pe care orice om normal (care sa si vrea) le poate face doar uitandu-se pe youtube Foarte gresit. Tu poti sa te faci, sa zicem, frizer, faiantar, matriter, etc... uitandu-te pe yutub? Mda, cred ca stiu de unde se trage boala asta.... de la internet. Internetul e un adevarat fenomen, nu mai poate fi neglijat Cunosc pe unu care este de meserie pizzar. omul facea pizza. N-a mai mers, nu stiu de ce.... si-a facut un atelier de auto, repara si scutere, face din cand in cand si cate o motoreta. Nuci nu mai stiu cate stricaciuni si tampenii a facut ala... De ce oare? Nu s-o fi uitat destul pe yuyub? la acelasi nivel in orasul asta Asa ceva nu exista. sa va dati la cap zicand unul despre altul ca nu stiti sa vedeti care e nivelul de ulei Ai primit o intrebare si ti-e cam rusine sa zici cine sau sa treci cu motoreta pe la mine, pe la TNG, sau pe la alti cativa in care am cea mai mare incredere Evident, vorbim despre lucruri simple, elementare. Ce-a fost complicat ai rezolvat singur Nu scoatem dupa aceea barfe sau dam in cap. Dar poate ca si acela care a gresit va invata ca NU SE FACE ASA. Te rog sa ma crezi ca eu habar n-am unde iti servisezi motoreta dar din punct de vedere al sigurantei si al felului in care iti este ingrijit agregatul, iti doresc tot binele din lume (chiar daca pentru mine ramane mai putin ). Sunt convins ca ai inteles caracterul pedagogic al problematicii. Evident ca nu lucreaza nimeni la SRI sa inteleaga un eSperiment ipotetic cu foste probleme la QS - he he Daca tot e concurenta macar iesiti in evidenta cu alte treburi, calitate..preturi...servicii...dotari. O sa razi dar de fiecare data hotia este mai scumpa decat calitatea. Ala care te fura iti ia mai mult pe ce-ti strica decat ala care iti face bine. Verificat. Am un exemplu proaspat. Partea nasoala este ca exemple noi apar saptamanal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 (editat) Nu stiu daca are sens sa facem analiza pe text. Eu mi-am pus gandurile pe forum. Ma tot intrebi cine-mi face service-ul la a mea, conteaza ca tot ce e pus pe ea e pus de mine? Jucarii cam de 5000 de euro. Crezi ca-mi schimba altcineva uleiul? Oricum am intoxicat topicul de gsxr. Eu imi cer scuze posesorilor. Editat Iunie 9, 2011 de brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Jucarii cam de 5000 de euro. A trecut unul pe la mine la service care avea trenulte electrice de 5000 de euro Nu te mai scuza ca n-ai ce-i face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 baieti...daca intereseaza pe careva un K5 1000 impecabil dati-mi de stire ca vreau sa o dau pe a mea. 5500 euro discutabil asa cam am luat-o eu... fara absolut nimic din ceea ce am bagat in ea pana acum... iar daca vrea careva cu carene de pista complete+rezervor,furtune race, manete negre, huse sa, etc... 6500 disc. cine e interesat se pot da si poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
felixnistor Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 Sunt posesorul unui gsxr k7,cu 9800 km care par destul de reali(uzura anvelope,carte service...),de 2 luni.Fiind destul de chitibusar am fost atent la toate nimicurile iar unul gasit este:cand stau la un semafor la ralanti oglinda din dreapta vibreaza usor pe cand cea din stanga nu.Poate parea de ras dar eu incerc sa-i gasesc o logica acestei vibratii(daca are vre-o legatura cu toba sport}sau e o chestie obisnuita la acest model de motor sau...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.