Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aaa .. am inteles ... eu oricum o sa il conduc mai putin turat ... mai ales pana ma obisnuiesc cu el :)) ....



Alte probleme cu care v-ati mia confruntat ... Am auzit de STVA - motoras al controlului primului set de clapete ... am auzit ca mia crapa ... v-ati confruntat cu aceasta problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Nu crapa nimic,singurele probleme la injectie au fost 2 injectoare infundate si pompa de benzina ,injectoarele au fost curatate gratis datorita interventiei lu frate-mio

Acum o luna ii povesteam unui posesor de K1 1000 despre injectoarele infundate,ca dupa 2 saptamani cand a scos mobra de la iernat ii mergea mobra in 3 pistoane( 1 injector infundat)

Multumesc pe aceasta cale petromului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaa .. am inteles ... eu oricum o sa il conduc mai putin turat ... mai ales pana ma obisnuiesc cu el :)) ....

 

 

Alte probleme cu care v-ati mia confruntat ... Am auzit de STVA - motoras al controlului primului set de clapete ... am auzit ca mia crapa ... v-ati confruntat cu aceasta problema?

Da, se stie ca mai cedeaza stv-ul ,dar asta se intampla si la case mari gen k7

Atata timp cat axul stv si comenzile aferente sunt curatate gresate senzorul pozitonat corect, incidenta acestui defect este mult mai mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc TNG pentru sfaturile tale mai mult decat utile ...

 

In schimb am uitat sa te intreb ceva ... Cand am o eroare sa zicem pe afisaj imi arata ceva specific, palpaie vreun bec sau ceva? ... sau numai cand fac puntea intre pinii mufei ? ...

 

Din ce am inteles de la tine la telefon is robuste rau K1`urile :D ... mari probleme nu ar avea ...

Editat de zapp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc TNG pentru sfaturile tale mai mult decat utile ...

 

In schimb am uitat sa te intreb ceva ... Cand am o eroare sa zicem pe afisaj imi arata ceva specific, palpaie vreun bec sau ceva? ... sau numai cand fac puntea intre pinii mufei ? ...

 

Din ce am inteles de la tine la telefon is robuste rau K1`urile :D ... mari probleme nu ar avea ...

Cand ai o problema pe partea de injectie la modelul tau se aprinde un bec in bord "FI" .Iar daca se pune acel strap in mufa de diagnoza vei avea un cod de eroare pe display.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sunt proaspat posesoare a unui GSXR1000 K7 si as fi vrut sa va intreb...cum reusiti sa faceti drumuri lungi cu ele? Ieri am mers cam 400km (cu portiuni de drum f prost ce-i drept) si cand am ajuns acasa nu aveam articulatie/muschi/atom care sa nu ma doara. O sa incerc sa reglez suspensiile pt greutatea mea, o sa pe gel, orice...voi cum va descurcati la drumuri lungi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum cateva zile am dat relantiul mai jos ( la cald ) si am mers nitel asa cu ea. Ieri mi-a murit in a 1-a si i-am dat relantiul mai sus. M-am plimbat vreo 120 de km, relantiul stabil, motorul tragea rotund, frumos.

 

Azi o pornesc, ajung la billa in parcare si pana sa parchez moare iar in a 1 a. Dau la automat, invarte dar nu porneste. Ma imping baietii, o ia cu chiu cu vai, dau cateva ture, iar moare. Pana la urma am impins la ea pana acasa ca nu mai vroia nici impinsa sa porneasca. WTF ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sunt proaspat posesoare a unui GSXR1000 K7 si as fi vrut sa va intreb...cum reusiti sa faceti drumuri lungi cu ele? Ieri am mers cam 400km (cu portiuni de drum f prost ce-i drept) si cand am ajuns acasa nu aveam articulatie/muschi/atom care sa nu ma doara. O sa incerc sa reglez suspensiile pt greutatea mea, o sa pe gel, orice...voi cum va descurcati la drumuri lungi?

K7 este o motocicleta race, pt touring ia-ti alt model. Inainte de a perfecta tranzactia, e bine sa mergi macar 100km pr portiuni de drum diverse, ca sa poti sa-ti faci o parere despre modelul respectiv. Nu-ti place, platesti deranjul vinzatorului, data viitoare incerci alt model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un prieten care are probleme cu spatele,a ramas inchilozat,recuperare etc etc,,, avea r6 2007 il rupea mersul pe ea,dureri de spate ,articulatii praf,pozitie nasoala,am pus o vorba buna sa o vanda si sa-si cumpere un k7 1000 stiind cat de confortabila este, merge fara probleme 200km fara sa se dea jos de pe ea in mers ALERT,motocicleta este aproape noua,stoc,cu setarile din fabrica.

pune poze cu motocicleta

felicitari



bianco mergi sa-i faci carburatia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Depinde,in primele 6 luni si pe mine m-a chinuit mobra.Eu mergand pana atunci cu scuterul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce presiune bagati pe circuite gen amckart sau speed park (fostul selena Bacau) ma intereseaza doar fatza (pe spate voi merge cu 1.4 - NTEC)pentru Dunlop GP (nu e NTEC) momentan am 2.1 si ma gandesc ca nu e chiar ok.

 

Multumesc!

Editat de Nate4u
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum cateva zile am dat relantiul mai jos ( la cald ) si am mers nitel asa cu ea. Ieri mi-a murit in a 1-a si i-am dat relantiul mai sus. M-am plimbat vreo 120 de km, relantiul stabil, motorul tragea rotund, frumos.

 

Azi o pornesc, ajung la billa in parcare si pana sa parchez moare iar in a 1 a. Dau la automat, invarte dar nu porneste. Ma imping baietii, o ia cu chiu cu vai, dau cateva ture, iar moare. Pana la urma am impins la ea pana acasa ca nu mai vroia nici impinsa sa porneasca. WTF ?

o mai patesc si eu cateodata treaba asta mai exact am viteza trag ambreiajul si se opreste motorul,il pornesc normal dar dc se intampla asta?e lelantiul prea jos?

Editat de c0sminel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K7 este o motocicleta race, pt touring ia-ti alt model. Inainte de a perfecta tranzactia, e bine sa mergi macar 100km pr portiuni de drum diverse, ca sa poti sa-ti faci o parere despre modelul respectiv. Nu-ti place, platesti deranjul vinzatorului, data viitoare incerci alt model.

In teorie testatul motocicletei macar 100 km pe diverse portiuni de drum inainte sa o cumperi este o idee foarte buna, insa nu stiu ce vanzator ar fi de acord sa isi dea mobra asa. Nu planuiesc sa fac touring cu ea, nu ma astept ca dupa 600-700 km intr-o zi cand ma dau jos sa fiu fresh cum eram pe CBR, dar nici sa plang cand merg pe alt drum decat autostrada. Si dupa intoarcerea de la mare pe drumul vechi, gandurile mele de a merge si cu asta in Grecia vara aceasta s-au spulberat grav:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

SS-ul nu e o mobra confortabila.Pana o sa te obisnuiesti cu ea(sau mai bine spus,pana o sa inveti sa stai cat de cat confortabil) va mai trece ceva timp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In teorie testatul motocicletei macar 100 km pe diverse portiuni de drum inainte sa o cumperi este o idee foarte buna, insa nu stiu ce vanzator ar fi de acord sa isi dea mobra asa. Nu planuiesc sa fac touring cu ea, nu ma astept ca dupa 600-700 km intr-o zi cand ma dau jos sa fiu fresh cum eram pe CBR, dar nici sa plang cand merg pe alt drum decat autostrada. Si dupa intoarcerea de la mare pe drumul vechi, gandurile mele de a merge si cu asta in Grecia vara aceasta s-au spulberat grav:)

Crede-ma ca sint destui vinzatori, la ce foame de bani exista. E simplu, lasi suma la vinzator, in caz ca nu-ti place, platesti deranjul vinzatorului, suma o stabiliti dinainte. Si 100 euro nu e deloc mult pt asemenea test. Eu, asa am facut, doar pt suma modica de 100ron.

 

Grecia? Pui mobra in camion, te dai jos la Serres si faci macar o zi de trackda la Serres. E o mare act de autoflagelare mersul pe supersport pe distante de sute de km/zi, mai ales vara in Grecia .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti, ma ajuta si pe mine cineva cu un bord de k1-k3 avariat ? promit cinste si returnarea piesei. daca se gaseste si un parbriz fumuriu preferabil fisurat, o bucata mica lipsa din el, nu rupt pe jumate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ped O'Phile

Crede-ma ca sint destui vinzatori, la ce foame de bani exista. E simplu, lasi suma la vinzator, in caz ca nu-ti place, platesti deranjul vinzatorului, suma o stabiliti dinainte. Si 100 euro nu e deloc mult pt asemenea test. Eu, asa am facut, doar pt suma modica de 100ron.

 

Grecia? Pui mobra in camion, te dai jos la Serres si faci macar o zi de trackda la Serres. E o mare act de autoflagelare mersul pe supersport pe distante de sute de km/zi, mai ales vara in Grecia .

 

de acord cu prima parte, dar la a doua nu ai dreptate....

 

sunt unii care merg foarte ok pe superbike uri pe distante lungi,fara sa-i deranjeze...

 

mie-mi place foarte mult pozitia cu semighidoane,si intentionam anu trecut sa-mi pun semighidoane pe naked,cand il aveam...

 

am avut pe mana toamna trecuta un gixxer K8 de 600. vai cat mi-a placut motocicleta aia...cat de usoara, cat de manevrabila,pe curbe era un VIS.....si ca pozitie,desi e tot genul "in maini",simteam ca pot sa merg......ore in sir...

 

Cred ca pe superbike/supersport confortul e dictat de fizicul persoanei si de felul cum sta pe ea...cata presiune pune pe incheieturi,daca stie sa-si tina relaxata mainile,daca tine strans sau nu ghidonu,etc etc...

 

my 2c..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sunt proaspat posesoare a unui GSXR1000 K7 si as fi vrut sa va intreb...cum reusiti sa faceti drumuri lungi cu ele? Ieri am mers cam 400km (cu portiuni de drum f prost ce-i drept) si cand am ajuns acasa nu aveam articulatie/muschi/atom care sa nu ma doara. O sa incerc sa reglez suspensiile pt greutatea mea, o sa pe gel, orice...voi cum va descurcati la drumuri lungi?

 

Nu suspensiile sunt problema ci pozitia.

Poti remedia partial disconfortul cu cateva trucuri si in timp gasindu-ti o pozitie confortabila pe ea dar motociclata de pista o sa ramana motocicleta de pista. Ce inaltime si ce greutate ai?

Monteaza-ti grip-uri pe lateralele rezervorului de care sa te rezemi cu genunchii cand franezi sau decelerezi, astfel tensiunea din brate, umeri si incheietura mainilor va fi mai mica iar drumurile lungi mai putin obositoare pt aceasta parte a corpului. Daca ai scarite reglabile monteaza-le cat mai jos daca nu faci drumuri virajate prea sportiv.

La suspensii regleaza sag-ul static pentru greutatea ta la 35 mm (orientativ). Daca esti usoara (50-55kg) arcurile stoc sunt cam tari pt tine si n-o sa atingi sag-ul asta static poate, nici cu preloadul la minim. Solutia e sa schimbi arcurile fata spate cu unele mai moi.

Sag-ul dinamic il masori punandu-i un soricel pe o jamba fata si vezi daca dupa un drum lung iti mai ramane cursa mai mare de 1 cm, pe care furca nu o face, fa-i preloadul mai mic. Ca sa fie confortabila dar sa nu pierzi manevrabilitatea, suspensia sa nu fie nici tare nici moale. Nu e tocmai simplu sa o reglezi. Daca sag-ul nu e tocmai complicat sa il faci, amortizarea nu e simpla si mereu mai e ceva de schimbat la reglaje :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...